חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מנגל | מנגלים

לפני כמה חודשים גיסי הזמין מנגל משוכלל במחיר משוכלל בהתאם, בהתחלה הייתי סקפטית לגבי המנגל החדש אך עם הזמן התחלתי לראות את יתרונותיו אז החלטתי לבצע מחקר קטן בנושא כחובבת מושבעת של המטבח ואביזריו. אחרי בירור עם המומחים במנגלים וסקר שוק קל גיליתי כי הכי מומלץ מנגל על גז לבית, מנגל שיעמוד במרפסת עם כיסוי, מנגל בטיחותי, והכי חשוב האיכות של הטעם של הבשר (לאלו שיודעים מה עם עושים עם המנגל). אז על מה חשוב לנו להקפיד בקניה של מנגל על גז? אז כאמור על המבערים של המנגל להיות מנירוסטה ועל כל מבער שכזה שתהיה מותקנת רשת המונעת מחרקים להיצלות ולהרוס את החוויה. כמובן לא לשכוח אחריות על המבערים שבמנגל. לשים לב בעת קניית המנגל כי הוא עומד בתקנים, קיימים היום תקנים על כמות הגז שנשרפת בשעה שצריכה לעמוד ביחס לשטח הצליה, חשוב לברר עם מומחה בחנות בעת רכישת המנגל- לא להתפשר! מומלץ עוד לרכוש גריל בעל מערכת שהיא נשלפת על מנת להקל על הניקיון. עוד לוודא שהמדחום מותקן בצד הפנימי על מנת שהטמפרטורה של המנגל בעת השימוש תהיה המדוייקת ביותר. דבר נוסף שחשוב שקונים מנגל הוא שיש הצתה במעגל סגור אשר מחזיק לאורך זמן. מה שנותר לכם לעשות עוד זה לבחור רשת איכותית שתחזיק לאורך זמן ויהיה קל לנקות אותה. בהצלחה בקניית המנגל ובתאבון.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מלך האינטרנט

מאת: מלך האינטרנטבניין ואחזקה - כללי23/11/141341 צפיות
ישנם סוגים רבים של קמינים, כאשר עיקר ההבדל בין הדגמים השונים הוא סוג המתכת ועובייה, עיצוב הקמין וצורתו (לרוב מעוגל או מלבני) ואיכות הגימור. הבחירה בצורת הקמין ובגודלו נעשית בהתאם למיקום אליו הוא מיועד בבית.

מאת: מלך האינטרנטדיני משפחה02/11/141216 צפיות
בחירת עורך דין אשר נמצא באזורכם סביר להניח זו הבחירה הנכונה בגלל הקרבה, הנוחות והגישה שיש לכם לכל פגישה עם עורך הדין שלכם. לדוגמה אם אתם גרים באזור הקריות בחרו או חפשו עורך דין גירושין בקריות, אם אתם גרים בחיפה אז חפשו עו"ד גירושין בחיפה

מאת: מלך האינטרנטדיני משפחה02/11/141137 צפיות
עו"ד לגירושין בקריות לדוגמה יכול אגב להיות תקף גם לגבי אזורים אחרים בארץ ואנחנו משתמשים בקריות רק בתור דוגמה, אך עו"ד גירושין בקריות נגיש, שמין וקרוב אליכם, הדיונים קרובים וכך גם כל פגישה עם עורך הדין יכולה להיות קרובה ונגישה.

מאת: מלך האינטרנטתיירות ונופש - כללי27/02/141456 צפיות
בישראל רק בשנים האחרונות החל הטרנד של השכרת חדרים לפי שעה בקריות ובכלל בכל הארץ. מה חשוב לדעת שאתם מחפשים חדרים להשכרה בקריות?

מאת: מלך האינטרנטבניין ואחזקה - כללי16/12/131160 צפיות
הקמין ידוע מזה שנים רבות כמערכת חימום זולה הן בעלויות והן בהוצאות הקמין מפיץ חום בבית בעלויות זולות יחסית לשטח גדול מעבר לכך חימום על ידי קמין נחשב כחימום בריא לעומת מערכות חימום אחרות

מאת: מלך האינטרנטאירועים וחתונות – כללי02/12/131027 צפיות
בר אקטיבי לחתונה הוא גימיק נהדר. אין כמו יין, בירה או אלכוהול בכלל לשמח לב אנוש. אין ספק שאלכוהול איכותי יותר כאשר כמובן הוא נצרך בכמות נורמלית יכול לשמח את האורחים בצורה נעימה יותר בלי הרגשת בחילות או אחרת של שכרות.

מאת: מלך האינטרנטבניין ואחזקה - כללי02/12/131076 צפיות
הקמינים הם אמצעי חמום מעולה לבית ללא כל ספק. הם נחשבים חימום בריא, נעים, מסוגנן שמעניק אוירה חמה בבית מרק להתסכל עליו. תוכלו למצוא קמינים מרובעים או עגולים שמתאימים לכל גודל של בית.

מאמרים נוספים בנושא מתכונים ואוכל - כללי

מאת: דוד כהןמתכונים ואוכל - כללי02/04/205311 צפיות
כשמתכוננים לעריכת ארוחה חגיגית, לא מתחשבים רק באוכל אלא גם בעיצוב השולחן. בדרך כלל משתמשים בכלי הגשה יוקרתיים. כלים אלה יכולים להיות גם מפלסטיק, כלים חד פעמיים. הבאנו כמה טיפים לשימוש בכלי הגשה חד פעמיים יוקרתיים.

מאת: עופר שלומתכונים ואוכל - כללי24/03/205231 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: shlomy מתכונים ואוכל - כללי22/01/205531 צפיות
מתכננים אירוע בקרוב? רוצים לבחור את הקייטרינג הנכון ביותר עבור האירוע, וזה שיתרום להצלחה שלו בצורה הטובה ביותר? אם כן כדי לכם לקרוא את המאמר הבא:

מאת: ניב אבןמתכונים ואוכל - כללי21/01/205621 צפיות
אך מה ניתן לעשות כאשר רוצים לחגוג אירוע באווירה יותר אישית, מבלי לאבד את הייחודיות של ארוחת שף טעימה ומזמינה ללא טרחה שמצריכה עמידה מול כיריים ותנורים בוערים? בשביל זה בדיוק קיימים שפים אישיים.

מאת: שרון צרפתימתכונים ואוכל - כללי13/11/195934 צפיות
יש לשים את הדגש לגבי התוכן האישי על מנת לרדת מהר ובהצלחה

מאת: עופר שלומתכונים ואוכל - כללי30/07/196142 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: חיים נוימתכונים ואוכל - כללי25/10/183102 צפיות
מסעדת "וינה" השוכנת ברחוב בן יהודה 62 בתל אביב היא מסעדה ותיקה שנוסדה לפני כשבעים שנה והמתמחה באוכל יהודי נוסח מזרח-אירופה. בשנים האחרונות קמה לה עדנה לארוחה מבית האימא הפולניה או הרומניה או הרוסיה ורבים שבים ופוקדים מסעדות המתמחות באוכל היהודי המנחם הזה, חלק רב מהם תיירים ולאחרונה גם צעירים שחזרו ממסע קניות בארצות מזרח אירופה ובמיוחד מפולין, שם הפירוגי הוא מאכל לאומי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica