חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הדפסה בטכניקת דפוס משי

מאת: רונן ברקביגוד והנעלה17/02/20111282 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המלתחה בימינו מאוד מגוונת, לפני כמה מאות לא היה ניתן לגוון את הלבוש כפי שאפשר היום. בעבר הנשים היו לובשות שמלות באותו עיצוב, מאותם בדים. נשים שהשתייכו למעמד גבוה יותר יכלול הרשות לעצמן תופרת, אך גם אז הייתה נהוגה מודה מסוימת ולא היה נהוג לראות אדם שפורץ אותה, כולם לבשו בגדים באותם עיצובים, דגמים ואפילו בגוון הצבעים לא היה מה לחדש. טכניקות הדפוס שנכנסו עם השנים באו אם כן גם כתוצאה מהתפתחות של כל עולם הדפוס אך בעקבות ביקוש, הרי ידוע שכאשר יש ביקוש - יוצרים גם היצע.

לא להתבייש להעיז


אם כן, כאשר השנים חלפו להן, כך חלפו להן הנורמות הקונסרבטיביות של הלבוש שהיו נהוגות, כיום יש יותר תעוזה בייצור הלבוש וכן בשילוב בין פריטים וצבעים שונים. יותר חברות משתמשות בחופשיות והופכות רעיונות למוחשיים, ניתן לראות בגדי מעצבים שממש מבטאים זאת ויש מעצבי על מפורסמים המוכרים בשל העיצובים המעיזים ויוצאי הדופן שהם תופרים. דפוס משי מאפשר ליצור הדפסה איכותית ועמידה בפני כביסות, משום שהיא עבה יותר מהדפסות אחרות, נמצא כי היא איכותית יותר. השימוש בטכניקה זו השתכללה עם השנים והפכה לפופולארית משום שהיא הפכה למהירה יותר ומדויקת יותר, כך קרה שמשתמשים בה בהדפסה על כובעים וליצירת גם חולצות מודפסות, משום שביגוד וכובעים עוברים כביסה ככל בגד אחר ויש חשיבות לכך שההדפסה תחזיק מעמד גם לאחר כביסות.

הדרך לפרסום באמצעות הדפסה


להקות פופולאריות נוטות להשתמש בחולצות מודפסות על מנת לפרסם את עצמן, זו דרך בדוקה ליצור באז בלי להתאמץ. להקה מוכרת כגון רובים ושושנים, זכור לי היטב שעוד כשהייתי קטנה אנשים רבים לבשו את חולצות מודפסות בעלות תמונה של הלהקה או פרסמו את הדיסק האחרון שלהם. הדפסה על כובעים היא גם דרך נהדרת לפרס להקה, פשוט מדפיסים את שם הלהקה או הדיסק האחרון שלהם וכל מי שמעריץ את הלהקה ילבש אותה. צעירים רבים מעדיפים בעת יציאה עם חברים בסופי שבוע ללבוש חולצות עם הדפסה של להקה מאשר חולצה ששייכת לחברה מוכרת כגון רנואר או קסטרו. בדרך זו יש שניים שנהנים ומרוויחים, גם הלהקה מקבלת פרסום רחב היקף וגם הנער או נערה לובשים חולצה או כובע ומרגישים נהדר, כי הם מביעים עמדה ויודעים שלובשים בגד שנחשב למילה אחרונה בקרב חבריהם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן ברק

מאת: רונן ברקבריאות גיל הזהב11/08/111001 צפיות
קשישים המוגדרים כסיעודיים על פי הפרמטרים שקבע המוסד לביטוח לאומי זכאים לקבל גמלת סיעוד. כמו כן, חלק מאותן זכויות ניצולי שואה הוא קבלת גמלת סיעוד במידה שהם עומדים בפרמטרים מסוימים. הגמלה נועדה על מנת לאפשר לאותם קשישים לשכור מטפל, ישראלי או זר על פי בחירתו, שיסייע לו בתפקוד היומיומי. מכיוון שאין הרבה אפשרויות לשכור שירותי סיעוד של עובדים ישראליים, רבים פונים אל חברות המתמחות בביצוע השמת עובדים זרים על מנת לשכור את שירותיו של מטפל זר.

מאמרים נוספים בנושא ביגוד והנעלה

מאת: yoni romביגוד והנעלה17/11/204654 צפיות
באיזו דרך הכי משתלם לקנות היום נעלים? האם ניתן לקנות נעליים לנשים באינטרנט בלי לטעות? מהם כללי הבסיס לבחירת נעליים אונליין?

מאת: ניב אבןביגוד והנעלה11/08/161947 צפיות
ההתלבטות מסתכמת בסופו של דבר בבחירה בין חנות בוטיק מקצועית לבין חנות רשת אופנתית שבשתיהן יש שמלות ובגדים נהדרים לאירוע. איך יודעים מה עדיף? קוראים את המאמר הבא.

מאת: דודישביגוד והנעלה26/04/163963 צפיות
פעם עם בוא החורף לא היו הרבה חוכמות – את הנעליים הלבישו בערדליים – מעין מגפיים עשויים מגומי שנלבשו מעל הנעל על מנת לשמור עליה מפני בוץ, רטיבות ושאר צרות העונה הרטובה.

מאת: Rami-Mashiachביגוד והנעלה10/04/147556 צפיות
תחום הביגוד לילדים הפך להיות פופולארי ביותר ורשתות אופנה רבות פותחות ליין שלם של בגדי ילדים. גם בבגדי ים לילדים נוגעת התופעה הזו. אולם, כאן יש חשיבות וערך מוסף לא רק ללוק של בגד הים אלא גם לאיכות שלו ולמידת ההגנה שהוא יכול לספק לילד שלכם. להלן מידע רלוונטי.

מאת: elichai rubinביגוד והנעלה26/03/147679 צפיות
הבגדים שאנו לובשים מספרים עלינו דברים רבים ומשפיעים על הרושם שאנו יוצרים.

מאת: Rami-Mashiachביגוד והנעלה07/03/148440 צפיות
בגדי ים שלמים – למי זה מתאים? אם הגעת לכאן בוודאי נמאס לך כבר מאותם בגדי ים ביקיני רגילים. מתחשק לך השנה למצוא בגד ים מיוחד, להפתיע ולהציג סגנון קצת שונה. בגדי ים שלמים הם המילה האחרונה בתחום. אם בעבר חשבת כי הגוף נראה טוב יותר בבגד ים ביקיני, תגלי כי בגד ים שלם יוכל להיות מושך ומעצב בדיוק באותה מידה ואף יותר.

מאת: תמיר נוריאלביגוד והנעלה18/02/149348 צפיות
כאן תוכלי לקבל טיפים משמעותיים לבחירת שמלות ערב או שמלות כלה על ידי סוגי בדים שונים שיתאימו לגזרה שלך

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica