חפש מאמרים:
שלום אורח
20.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לנהל את כספינו טוב יותר

מאת: yeramisabanשוק ההון22/02/2011875 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חברות רבות מציעות לנו כיום את הידע והעזרה בכל הקשור לניהולטוב יותר של כספינו ואף לבצע זאת עבורנו, ככל שקצב החיים נעשה מהיר יותרוהשוק הכלכלי סבוך יותר, כדאי לנו לפנות לאנשים מקצועיים היודעים כיצד ישלהשקיע את כספנו וקורה המצב בו, כיוון שהריבית שהבנקים נותנים כיום היאכמעט אפסית רבים מאיתנו מחפשים אופני השקעה שונים לכספנו.

ישנם ערוצים שונים שבם ניתן לבחור וכל זה יכול לבלבל את מישאינו מתמצא בנושא ולכן ניתן לפנות לייעוצו של בית השקעות כלשהו, בתיהשקעות שונים ייתנו לנו מגוון שונה של הצעות ואפיקים של השקעה השונים זהמזה באופיים של הנכסים המרכיבים אותם.

בארץ ישנו מבחר רחב של בתי השקעות ששונים אחד מהשני בעמלותשהם גובים, בתשואות שהם נושאים ובאיכות השרות ללקוח, ישנם אנשים הבוחריםלהשקיע זמן וללמוד כיצד לבחור מניות טובות, איך להרוויח ממניות יורדות ואיךלשלם פחות עמלות, אך יותר ויותר אנשים ייתנו למישהו מקצועי לנהל בשבילם אתכספם.

חשוב לדעת לבחור בית השקעות טוב..

טוב להתייעץ עם חבר או מכר שיש להם ניסיון בתחום, טוב להשקיעבחברות שלוקחות עמלה רק על רווחים, בקשו לראות תיקים אמיתיים- השקיפותחשובה.

חשוב לקבוע את מקסימום ההפסד בתיק מראש- קורה שיש הפסד אך צריך להגדירו מראש באחוזים.

כדאי להשקיע סכומים קטנים בהתחלה ורק אחרי שאנו מרוצים ניתן להגדיל את ההשקעה.

נרצה לבדוק את התוצאות לטווח ארוך של אותו בית השקעות, כמו כןמהו המוניטין של אותו מקום, וכמובן בראש ובראשונה מה אנו רוצים להשיגבהשקעה שלנו ובמה אנו רוצים להשקיע. ברגע שיש לנו את התשובות על נקודות אלהניתן להתחיל לחפש.

משנת 2008 ועקב המשבר הפיננסי, קיימת נטייה בשוק למיזוג שלחברות קטנות על-ידי חברות גדולות, השאלה מה עדיף? יש שיאמרו כי בבתי השקעותקטנים הדגש הוא על יחס אישי ללקוח.

הבעיה בשוק ההון הישראלי הוא שהשוק מצומצם יחסית לכמות הכסףשעוברת דרכו ולכן לעיתים קרובות הנקודה החשובה שעלינו לבחון היא דווקאההיבט האישי, היבט אותו בית השקעות קטן יכול לספק ללקוח.

בסופו של דבר הזמן הוא ידידו הטוב של המשקיע.

 



תגיות המאמר: בית השקעות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת yeramisaban

מאמרים נוספים בנושא שוק ההון

מאת: kereninaשוק ההון08/02/214166 צפיות
דברי הסבר על חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, עיקרי החוק, על מי הוא חל, מי פטור מחוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, ההיסטוריה של החוק ועוד!

מאת: גיא חזןשוק ההון25/11/193462 צפיות
יתכן מחיר מניה של 1 דולר שישקף לחברה שווי שוק של 3 מיליארד דולר לעומת מחיר של מניה אחרת עם מחיר של 20 דולר שישקף לחברה שווי שוק של חצי מיליארד דולר.

מאת: גיא חזןשוק ההון28/04/193250 צפיות
תארו לכם שהיה לכם מקור שמדווח בכל דרך שתבחרו – שיחת טלפון, מייל, סמס, פקס, יונה, מורס – "זה הזמן לקנות מניות".

מאת: גיא חזןשוק ההון24/02/1910618 צפיות
אז מי צודק? כולם צודקים וכולם טועים. תארו לכם מה קורה לחזאי שצפה לפני שבוע שבחודש מרץ השוק נופל – וזה קורה. תארו לכם..

מאת: רוני הכהןשוק ההון06/01/193007 צפיות
בוחרים להשקיע עם בית השקעות שמכיר את שוק ההון ויודע ליצור את ההשקעה הכי טובה ללקוחותיו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון08/07/182846 צפיות
צריכים לפתוח תיק השקעות ולהבין מה עושים איתו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון27/05/181757 צפיות
זה רק הגיוני כי גם הצורה שבה מבצעים ניהול תיקי השקעות תעבור את אותו הזעזוע, עם שלל של יתרונות חדשים שרק מגבירים את התחרות ויוצרים את השירות הכי מתקדם עבור כל לקוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica