חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חדרי אמבט

חדרי אמבט

חדרי אמבט הם המקום המצוין להדגיש את האיכות שלכם בבית. אמר מישהו חכם הדברים נמצאים בפרטים הקטנים. היוונים ידעו מעט מאוד על המתרחש מסביב לעולמם בפלנטת כדור הארץ בטח שלא לפי המדען קופרניקוס או המדען ניוטון ובטח שלא פרופסור איינטשטיין, בכל זאת תמיד כאשר הם נתקלו בבעיה הם יצרו סביבה מעגל של משמעויות מסקנות ומסקנות שכנגד, הם הפעילו את המחשבה, המשמעויות שלהם ניכרות בכל כתבי ידיהם שנותרו מאותה תקופה, פילוסופיה מעמיקה שהיום נדרשים חיים שלמים לסטודנט ממוצע ולא ממוצע בכדי להבין חלק קטן ממנה. אם נתרגם את הדברים לחיים שלנו כיום נבין כי כאשר אנחנו נתקלים בחידוש והמצאה בכל תחום אנחנו מנסים לבנות לנו משמעויות מורכבות ותיאוריות ספקניות בכדי לא להגיע לעצם העניין וליצור לנו רשת סבוכה יותר בכדי שנוכל ליצור שנייה אחריה עוד רשת סבוכה יותר ולא נתעכב על המהות. בעידן המודרני בעסקים הלקוח הוא המרכיב המעולה ביותר של שירות טוב, גם לגבי עובדים יש לדון אותם בפרטי פרטים גם אם לא בצורה מיוגעת ועייפה אלא להציג את הדברים בגלוי ולפתוח את האפשרות לדון באיך למשוך לקוחות לחברה ואיך לא לאבד לקוחות לחברה המתחרה.

לגבי חומרי חיפוי בתחום חדרי אמבט חומרי החיפוי כיום שונים מהחרסינה  או הקרמיקה הרגילים שנעשה בה שימוש בחדרי האמבטיה. חדרי אמבט הם טבעיים במראה שלהם ומעניקים לתחום חדרי אמבטיה מראה נוסטלגי קלאסי יחד עם מראה חדשני. כיום לחיפוי יש חומרים רבים מסביב, חלק מהחומרים הם טבעיים כמו אבן וכן שיש או חומרים מלאכותיים כמו גרניט פורצלן, רזינה, קרמיקה, אבן קיסר ועוד ועוד. גם הטרה קוטה הוא חומר שימושי ביותר במיוחד לאור שיטות הייצור המודרניות ונושא הטיפול המאסיבי בחומרים שמעניק לו מוצקות לאורך ימים ושנים. כיום האבן הטבעית היא פופולארית ביותר בתחום חדרי אמבטיה ומשמשת לריצוף וכן לחיפוי הקירות וכן לתחום משטחי הכיורים. הגם שאריחי האבן מטבע ברייתם הם פגיעים לחומרים כימיים, הרי שבעזרת אמצעים טכנולוגיים וציפוי בחומרים מגינים וכן תחזוקה נכונה ניתן להתאים ולעשות שימוש אף בחומרים רגישים אלו לתחום חדרי אמבט.

מבין סוגי האבנים שקיימות כיום בשוק ניתן לראות את אבן הציפחה כאבן משובחת ביותר. הציפחה מאופיינת במרקם שיכבתי ואופן חציבה עם מראה טבעי. גם הקרמיקה עברה בשנים האחרונות אחרי תהליך של עיבוד טכנולוגי מוקפד לאבן עמידה במיוחד יחסית אפילו לחומרי החיפוי הטבעיים בנושא חדרי אמבט. הקרמיקה עמידה ביותר יחסית כאשר היא איננה סופגת כתמים או מושפעת מחומצות שונות הבאים איתה במגע. את הקרמיקה ניתן לנקות במטלית פשוטה בניגוב אחד. למוצרי קרמיקה יש כיום מגוון גדול של דגמים וצבעים מסוגים רבים ושונים. הקרמיקה כיום היא חומר חיפוי שימושי ביותר לתחום של חדרי אמבטיה ומוצרי אמבטיה.

אפשר למצוא אינפורמציה נוספת באתרים: עיצוב וכן ריצוף ואמבט

 



תגיות המאמר: חדרי אמבט


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכאל פרי

מאת: מיכאל פריבניין ואחזקה - כללי04/06/091716 צפיות
אביזרי אמבטיה האמבטיה וכן אביזרי אמבטיה וכן הכלים הסניטאריים וכן האריחים בחדר האמבטיה הם פריטים חיוניים ביותר בכל בית. בכל שנה מוציאות החברות השונות בארץ ובעולם סדרה חדשה של מוצרים בתחום האמבטיה וכן אביזרי אמבטיה ומתגאות במוצריהן. אביזרי אמבטיה הם מה שאנו רוכשים בשלב הסופי של חדר האמבטיה.

מאת: מיכאל פריאימון עסקי04/06/091324 צפיות
גן עדן וירטואלי לאדריכלים בסיס המידע מקטלג 9000 מוצרים על פי קטגוריות (ריהוט, תאורה, שטיחים וכו''''), 870 מעצבים ו- 150 יצרנים. "סטיילפארק" מיועד לשמש ככלי עבודה יעיל זמין ונוח לתחום אדריכלים, אדריכלים, מעצבים, מעצבי פנים, מנהלי פרוייקטים, וכל מי שמתעניין בעיצוב וכן באדריכלות.

מאת: מיכאל פריתנועת מבקרים04/06/098359 צפיות
אמבטיות הם נקראים אמבטיות, שם אנו מתקלחים ומבלים חלק מחיינו, אנשים רבים מקדישים לעיצוב אמבטיות את מיטב תשומת הלב. כיום מבין מוצרי הקרמיקה השכיחים בתחום חדרי אמבטיות את החידוש החשוב ביותר בתחום מהווים אריחי הגרניט פורצלן.

מאת: מיכאל פרימסחר אלקטרוני04/06/091265 צפיות
בריכות שחייה חברות מסחריות כיום במיוחד בעידן הסחר בבורסה חייבות למציג את עצמן בחזית החדשנות והיצירתיות. המודעות כיום לנושא השירות ללקוח היא גדולה מבעבר ולא רק כהצגת חזון לפיו "הלקוח קודם לכל" וזהו, יש צורך כאן בתוכנית פעולה.

מאת: מיכאל פריעיצוב04/06/091316 צפיות
ג'קוזי ג'קוזי זה הנאות החיים. כל צרכן חולם על סוג של ג'קוזי בדירה או בבית שלו, כיום החלום שווה לכל כיס, העידן המודרני הביא את בתי המרחצאות היקרים של פעם אל חדר האמבטיה שלנו ובמחיר סביר. מה צריכה חברה המפתחת ג'קוזי? מיומנויות טכנולוגיות וכישרון יצירתי של עובדיה.

מאת: מיכאל פריגינון04/06/091400 צפיות
דקים - עיצוב ותכנון החצר דקים הם משטחים העשויים מלוחות עץ דקים שבניהם מרווחים שמחוברים במחברים נסתרים או גלויים ומונחים מעל לתשתית מוגבהת בעלת מוקדי עיגון כמו בטון. המרווחים בין הלוחות מונעים עיוות מכוון שמדובר בחומר חי שמתפשט ומתכווץ בטמפרטורות משתנות. ההגבהה חשובה לצורכי ניקוז,ולהעברת צינורות אינסטלציה .

מאת: מיכאל פריניקיון04/06/091308 צפיות
חיפוי קירות חיפוי קירות עשוי מאריחים איכותיים. הלקוח מצפה לקבל את האריחים הטובים ביותר לעבודת חיפוי קירות בביתו. הלקוחות של היום פתוחים לשינויים אף יותר מהיצרנים עצמם שמהססים לפני הוצאת דבר חדש.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222808 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223116 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211373 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211330 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211590 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211565 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211752 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica