חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בריכות שחייה

מאת: מיכאל פרימסחר אלקטרוני04/06/20091265 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בריכות שחייה

חברות מסחריות כיום במיוחד בעידן הסחר בבורסה חייבות למציג את עצמן בחזית החדשנות והיצירתיות. המודעות כיום לנושא השירות ללקוח היא גדולה מבעבר ולא רק כהצגת חזון לפיו "הלקוח קודם לכל" וזהו, יש צורך כאן בתוכנית פעולה. קחו למשל את נושא בריכות שחייה, כיום בנושא בריכות שחייה חשוב לייצרן לקלוע לרצון הלקוח בצורה מושכלת, כן לפתח חידושים בתחום אולם למצב אותם לפי צרכי הלקוח. למשל גודל הבריכה ועומקה איננו חשוב כיום מאחר שזה פשוט פרט קבוע פחות או יותר בכל החברות אלא מה שחשוב זו מערכת הסינון, מערכת המשאבות של הבריכה וכן המערכת המזרימה חומרי חיטוי לבריכה, הקפדה על תקני בטיחות ותקינות וכן עיצוב חיצוני נחמד לעין.

לגבי גישת הטיפול בלקוח חשוב לאמץ בכל חברה מספר נתונים: תליית הנתונים הסטטיסטיים עצמם הנוגעים ללקוח בכל רחבי המפעל, הפצת מכתבי הלקוחות ללא יוצא מין הכלל בין עובדי החברה, תליית תמונות של קניינים וכן מוצרי החברה על הקירות, סיור ללקוחות הרשת במפעלי החברה, פרסים שבועיים על שירות יפה, השירות ללקוח צריך לככב בעלוני החברה בצורה של סיפור יפה, ישיבות צוות להערכה בסופי שבוע. על מנהלי החברה ובכיריה לקחת על עצמם את העניין ברצינות בכדי להיות מודע לחשיבותו בתחום האיכות והשירות מאחר שעל כך יקום וייפול כל נושא הצמיחה של החברה. יש צורך להאמין במשהו משגע ויוצא דופן ולקדם אותו ולהאמין בעובדים ולקדם יצירתיות בחברה באופן חופשי ומשוחרר ביותר. מומלץ להשקיע באנשים הנושאים באחריות היומיומית לפרטים הקטנים ביותר במפעל ואז סביר להניח שאם תניחו את ענייני האגו בצד ההישגים שלכם בביצוע במפעל יגדלו לעומת המתחרים שלא נחים לרגע בתחומים אלו.

בתחום בריכות שחייה ובאמבט העיסוי פעולת הזרימה של המים מושגת באמצעות סילונים העובדים על עקרון ונטורי וניתנים לכוונון לפי הצורך. המערכת עובדת על ידי שימוש בממברנות מיוחדות וכן הסטת כיווני הזרימה דרך פתחים מיוחדים או באמצעות מערכת חשמלית המכונת פניאומטרית חשמלית המפעילה משאבה עם לחץ גבוה. בתחום בריכות שחייה ובאמבט העיסוי קיימים יש לציין לא פחות משלושה סוגים של מזרימי מים, סוג ראשון הוא מזרימי טורבו שמזרים את המים בצורה חזקה, סוג שני זה מזרימי מיקרו שמזרימים את המים בצורה פחות חזקה, סוג שלישי הוא הסטנדרט. קיימים יש לציין מזרימים שפולטים בועות בקרקעית האמבט או הבריכה. בתחום בריכות שחייה ובאמבט העיסוי ישנת מזרימים שעשויים מפלסטיק ויש שעשויים ממתכת עם ניקל או ציפוי זהב. יציין כי בעת הפעלת המערכת בתחום בריכות שחייה ובאמבט העיסוי חייב גובה המים להיות מעל המתקנים המזרימים מכיוון שהם אסורים בחשיפה. רצוי מאוד לא לרכוש מנגנון הפעלה מסובך עם רכיבים ופטנטים מסובכים בשל פגיעותם על פי רוב ממערכת המים אלא אם כן מערכת ההפעלה ממוקמת בדופן החיצוני שלא בא במגע עם המים כמובן ואז המערכת מאריכה ימים.

אפשר למצוא אינפורמציה נוספת באתרים: עיצוב וכן ריצוף ואמבט

 



תגיות המאמר: בריכות שחייה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכאל פרי

מאת: מיכאל פריבניין ואחזקה - כללי04/06/091716 צפיות
אביזרי אמבטיה האמבטיה וכן אביזרי אמבטיה וכן הכלים הסניטאריים וכן האריחים בחדר האמבטיה הם פריטים חיוניים ביותר בכל בית. בכל שנה מוציאות החברות השונות בארץ ובעולם סדרה חדשה של מוצרים בתחום האמבטיה וכן אביזרי אמבטיה ומתגאות במוצריהן. אביזרי אמבטיה הם מה שאנו רוכשים בשלב הסופי של חדר האמבטיה.

מאת: מיכאל פריאימון עסקי04/06/091325 צפיות
גן עדן וירטואלי לאדריכלים בסיס המידע מקטלג 9000 מוצרים על פי קטגוריות (ריהוט, תאורה, שטיחים וכו''''), 870 מעצבים ו- 150 יצרנים. "סטיילפארק" מיועד לשמש ככלי עבודה יעיל זמין ונוח לתחום אדריכלים, אדריכלים, מעצבים, מעצבי פנים, מנהלי פרוייקטים, וכל מי שמתעניין בעיצוב וכן באדריכלות.

מאת: מיכאל פריתנועת מבקרים04/06/098360 צפיות
אמבטיות הם נקראים אמבטיות, שם אנו מתקלחים ומבלים חלק מחיינו, אנשים רבים מקדישים לעיצוב אמבטיות את מיטב תשומת הלב. כיום מבין מוצרי הקרמיקה השכיחים בתחום חדרי אמבטיות את החידוש החשוב ביותר בתחום מהווים אריחי הגרניט פורצלן.

מאת: מיכאל פריעיצוב04/06/091316 צפיות
ג'קוזי ג'קוזי זה הנאות החיים. כל צרכן חולם על סוג של ג'קוזי בדירה או בבית שלו, כיום החלום שווה לכל כיס, העידן המודרני הביא את בתי המרחצאות היקרים של פעם אל חדר האמבטיה שלנו ובמחיר סביר. מה צריכה חברה המפתחת ג'קוזי? מיומנויות טכנולוגיות וכישרון יצירתי של עובדיה.

מאת: מיכאל פריגינון04/06/091400 צפיות
דקים - עיצוב ותכנון החצר דקים הם משטחים העשויים מלוחות עץ דקים שבניהם מרווחים שמחוברים במחברים נסתרים או גלויים ומונחים מעל לתשתית מוגבהת בעלת מוקדי עיגון כמו בטון. המרווחים בין הלוחות מונעים עיוות מכוון שמדובר בחומר חי שמתפשט ומתכווץ בטמפרטורות משתנות. ההגבהה חשובה לצורכי ניקוז,ולהעברת צינורות אינסטלציה .

מאת: מיכאל פריבניין ואחזקה - כללי04/06/091400 צפיות
חדרי אמבט חדרי אמבט הם המקום המצוין להדגיש את האיכות שלכם בבית. אמר מישהו חכם הדברים נמצאים בפרטים הקטנים. היוונים ידעו מעט מאוד על המתרחש מסביב לעולמם בפלנטת כדור הארץ בטח שלא לפי המדען קופרניקוס או המדען ניוטון ובטח שלא פרופסור איינטשטיין.

מאת: מיכאל פריניקיון04/06/091309 צפיות
חיפוי קירות חיפוי קירות עשוי מאריחים איכותיים. הלקוח מצפה לקבל את האריחים הטובים ביותר לעבודת חיפוי קירות בביתו. הלקוחות של היום פתוחים לשינויים אף יותר מהיצרנים עצמם שמהססים לפני הוצאת דבר חדש.

מאמרים נוספים בנושא מסחר אלקטרוני

מאת: מאיה אהרונוביץמסחר אלקטרוני10/01/183258 צפיות
בשנים האחרונות הצרכן הישראלי גילה את אליאקספרס והבין שקניות ברשת הן משתלמות ביותר. מאז הפופולריות של האתר בישראל רק הולכת וגדלה. להלן מדריך מקוצר למתחילים בקניות באליאקספרס.

מאת: שרון צרפתימסחר אלקטרוני10/05/172822 צפיות
כנסו לזירה שבה הכל קורה והשתדלו להיות בעניינים כדי להשיג מקסימום של פעילות חכמה באינטרנט. יש לכם אתר מסחרי? כדאי שתוודאו כי יש לכם פופאפ שמוכר יותר.

מאת: vodplaceמסחר אלקטרוני02/03/172707 צפיות
כמות הלקוחות הפוטנציאלים שלך מוגבלת למיקום שלך, אבל באמצעות חנות וירטואלית אתה יכול להסיר מחסומים אלו.

מאת: עומרימסחר אלקטרוני22/02/172125 צפיות
אז אתם מחפשים מוצר מסוים, מותג שאתם אוהבים אבל לקנות את המותג עצמו עולה לכם הון תועפות. התחלתם לחשוב על מוצרים דומים מחברות אחרות שיספקו לכם כמעט את אותו הדבר, לעיתים אף יותר ובמחיר הרבה הרבה יותר משתלם. אבל מה לעשות שלעיתים קשה מאד למצוא את המוצר שאנחנו רוצים או מוצרים שדומים לו אבל יש פתרון...

מאת: עומרימסחר אלקטרוני01/11/162431 צפיות
סקוני (saucony), הנעליים שפרצו לתודעה שלנו לפני קצת למעלה מעשור ועשו מהפך בעולם הספורט שהכרנו כאן כדי להישאר. אחרי שביססו את עצמם כחברת נעליים מהמעולות שקיימות היום בשוק, ממשיכה סקוני במרץ לייצר גם את הנעל האולטימטיבית הבאה.

מאת: tkidumמסחר אלקטרוני27/12/153708 צפיות
3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?

מאת: צחי פן מסחר אלקטרוני07/09/152735 צפיות
אנשים יצירתיים מסוגלים להפוך את רשת האינטרנט למקור הכנסה עבורם. בפוסט זה אתן רעיונות כיצד גם אתם תוכלו להפוך את האינטרנט למקור הכנסה עבורכם באמצעות מערכת ניהול האתרים - וורדפרס. כידוע לכם וורדפרס היא חינמית ומאפשרת לכל אדם המחזיק בדומיין ואחסון אתרים לבנות אתר או חנות משלו בכמה דקות בלבד ולהפוך אותו לנכס מניב. שנתחיל?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica