חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כוחה של האישה בזוגיות

כוחה של האישה בזוגיות

אישה עושה כלים

תפקיד האישה בזוגיות מבלבל רבים לא פעם בשל חוסר הבנה במושגים רוחניים. זה לא מפתיע שכן, כאנשים גשמיים עם רצונות גשמיים החיים במציאות גשמית, בלתי אפשרי שנבין באמת משהו שונה מכך מהותית, אולם כדי להבין את תפקיד האישה בזוגיות ואת כוחה, צריך להתעלות על המשמעות הגשמית של מושגים ולהבין אותם בהקשר הנכון – בהקשר הרוחני.

נהוג לומר שתפקיד האישה הנו לעשות כלים ולעזור לבעלה לממש את רצונותיו. האם זה אומר שאישה חיה רק בשביל בעלה ואין לה שום משמעות מעבר לכך בזוגיות? במובן מסוים כן, אבל בטח לא במובן הפשוט ותכף נגיע לזה.

אך תחילה נדון בעשיית כלים – אין מניעה ואפילו מבורך שמטלות הבית יחולקו בין בני הזוג ואין שום סיבה שרק האישה תשטוף כלים, אבל מבחינת העבודה הרוחנית השונה שעל גבר לעשות ועל אישה לעשות כדי לזכות בהתעלות רוחנית, האישה צריכה לעשות כלים רוחניים.

הכלים אינם צלחות, כוסות וסירים, אלא כלים במובן של רצונות. על האישה לתקן את הכלים שלה – את הרצונות שלה כך שהיא תוכל ליהנות מהנתינה של בעלה בצורה השלמה והמספקת ביותר.

התיקון הזה שעל האישה לעשות ברצונות שלה הוא לשנות אותם מרצונות אנוכיים דברים שהיא רוצה לעצמה, לרצונות אלטרואיסטים של דברים שהיא רוצה כדי שכשיתמלאו רצונותיה, היא תוכל דרכם לעזור לאחרים.

כוחה של האישה הוא בכך שהיא מסוגלת להביא לשינוי הזה בעצמה בזכות כוח הגבורה שקיים בה ולא רק בעצמה – גם בסביבתה ובכלל זה בבעלה שכן לכל אחד ואחת מאיתנו יש כלים (רצונות) והם דורשים תיקון כדי שנוכל להתפתח וליהנות מאושר אינסופי – מאור הבורא שיכול למלא את החוסרים שלנו באופן מוחלט ותמידי.

 אישה משפיעה

כאמור, אישה היא הזרז לשינויים בעצמה ובסביבתה. ברגע שהיא מבינה את כוחה היא יודעת לממש את הפוטנציאל הטמון בה להשפיע ולהביא לתמורות במציאות חייה דרך השפעה על בעלה.

אישה מאופיינת בכוח החכמה – היא מסוגלת להבחין בחוסרים בחייה ויוצרת בשל כך את הזרע לרעיונות שבעלה מוציא אל הפועל בזכות כוח הבינה שמאפיין אותו.

ללא בעלה לא יוכלו רצונותיה (החוסרים) של האישה להתמלא וללא הדחיפה של האישה, לא יוכל לכוון עצמו הבעל ולהתמקד במה שדורש את יכולותיו הייחודיות ולכן זוגיות בריאה ויציבה היא כל כך חשובה.

לסיכום, כל אחד מכם זקוק לשני כדי לממש את הפוטנציאל הטמון בו לגדולה וביחד תוכלו לעבוד כדי להתפתח רוחנית ולהביא אליכם את השכינה - את הנחת והסיפוק בחייכם. על שניכם להבין את המשמעות הרוחנית של העבודה שלכם – עלייך, כאישה, לשנות את תפיסת הרצונות שלך דרך תפילה ועל בעלך ללמוד תורה ולהבין כיצד יוכל להוריד מהעולמות הרוחניים לעולמות הגשמיים את אור האינסוף – האור שממלא את כל הרצונות. העבודה רבה אך את מסוגלת לה!

מאת ענת יהל סימן טוב

מרכז בלב שלם / מרכז קבלה לנשים אימון ופיתוח אישי ברוח היהדות והקבלה

ענת יהל סימן טוב / מרכז קבלה לנשים אימון ופיתוח אישי ברוח היהדות והקבלה / כוחה של האישה בזוגיות
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ענת יהל סימן טוב
מאמנת לחיזוק כוחות הנפש באשה שבך על פי מודל עץ החיים
מנחה סדנאות והרצאות ברוח היהדות והקבלה לנשים
טלפון - 077-5327141
נייד - 050-3404038

אימייל - ANAT521@NETVISION.NET.IL
אתר הבית :   www.anatsimantov.co.il
 

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ענת יהל סימן טוב

מאת: ענת יהל סימן טוב אימון לקריירה25/02/111519 צפיות
את מבולבלת ומחפשת כיוון חדש? רוצה לרענן את חייך? להגיע להגשמה עצמית בחיים בכלל ובעסקים בפרט? בקיצור – את רוצה ללמוד איך להצליח?

מאת: ענת יהל סימן טוב יהדות25/02/111086 צפיות
כשאנו מוצאות את הבן זוג שייעד לנו הבורא אנו מרגישות נחת, מרגישות שלמות יותר ומוכנות להתקדם הלאה מהחיים כנשים בודדות ולהתאחד עם בן הזוג

מאת: ענת יהל סימן טוב נישואין25/02/111202 צפיות
אתם אוהבים אחד את השני, יודעים שמצאתם את האחד או האחת שמשלימים אתכם וגורמים לכם להרגיש נפלא. בקרוב חייכם יהיו קשורים זה בחייה של זו וכבר לא תוכלו לחשוב על עצמכם או לפעול במנותק מאדם אחר. סגנון החיים החדש שמצפה לכם מעבר לפינה הוא מרגש אך דורש קצת הסתגלות, לא סתם אומרים ששנת הנישואין הראשונה הנה הכי קשה. הנה כמה נקודות למחשבה, 10 מדרגות להצלחה באהבה, שיעזרו לכם לבחון כמו שצריך מצבים זוגיים עתידיים ולפעול נכון במסגרת הנישואין שלכם

מאת: ענת יהל סימן טוב זוגיות ואהבה24/02/111088 צפיות
בהנחה שכולנו מבינות שכל מה שאנו רוצות זה שיהיה לנו טוב, שיהיה לבן הזוג שלנו טוב ושנחיה חיים מאושרים ידיו, עלינו לחשוב לפני שאנו מתחילות כל משפט ולהחליט האם המילים שאנו מתכוונות לומר יתרמו למטרת העל הזו או דווקא יגרעו ממנו וירחיקו בינינו בגלל שהן מהולות כעס ורוע.

מאת: ענת יהל סימן טוב זוגיות ואהבה22/02/111101 צפיות
הקבלה מלמדת אותנו שכדי להגיע להתעלות רוחנית ולהתקרב לבורא צריך לעבוד ביחד – למצוא את בן הזוג שיוכל לתמוך בעבודה הרוחנית שלנו ולהשלים אותה בעבודה הרוחנית שלו

מאת: ענת יהל סימן טוב אימון למערכות יחסים21/02/111188 צפיות
את החיבור מחדש של נשמותינו לכדי שלם אנו יכולים להשיג רק באמצעות הזוגיות, מפני שדרכה ובמהלך העבודה עליה, נוכל לתקן את עצמנו ולחזור לנחת האינסופית שחשו נשמותינו כשהיו מחוברות זו לזו בעולמות הרוחניים.

מאת: ענת יהל סימן טוב אימון למערכות יחסים18/02/111162 צפיות
לשם שימור האהבה ותחזוק הקשר הזוגי כדי שימשיך לפרוח נדרשת עבודה, עבודה נכונה כזוג למען הזוגיות

מאמרים נוספים בנושא זוגיות ואהבה

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/12/206406 צפיות
כולם אוהבים סקס. זה מהנה, זה מענג וזה עושה נעים בגוף ובנפש. אך האם ידעתם שבקרב הציבור הדתי קיום יחסי מין הוא בגדר חובה?

מאת: משה סויסהזוגיות ואהבה07/11/204906 צפיות
במגזר החילוני מה עדיף להירשם למשרד שידוכים לחילונים או לאתר הכרויות? רבים מהחילונים מחפשים בת זוג והאופציה הראשונה הינה אתר הכרויות! הבעיה מתחילה בהצא וביקוש בתחום זה וגם בתחום של שידוכים לחילונים!

מאת: אבי דוידיזוגיות ואהבה17/10/204689 צפיות
איך לרגש את בני הזוג עם ארוחה רומנטית בתקופת הקורונה. ארוחה טעימה ורומנטית אצלכם בבית.

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/09/192804 צפיות
הפעם מנקודת מבט של מארחת בשם ענבר, בת 36 מאזור המרכז, העובדת כחדרנית במתחם צימרים וחדרים לפי שעה. ענבר שיתפה אותנו לאחרונה בחוויות משעשעות מעבודתה, כחדרנית היא מוצאת לא פעם "מציאות" בחדרים, למשל כסף, משקפי שמש, מפתחות, תכשיטים וכמובן לא מעט

מאת: אמורזוגיות ואהבה13/06/182311 צפיות
הזמנה דיסקרטית- בעבר אנשים היו צריכים ללכת לחנות סקס באזורים נידחים ומפוקפקים בשולי הערים ולכן חוויה זו הייתה מלווה במבוכה רבה עד כדי הימנעות כוללת. חוסר הדיסקרטיות, המפגש עם המוכרים, רכישה של מוצרים שונים והתעניינות בהם, הייתה דבר שקשה מאוד לרוב האוכלוסייה לעשות

מאת: אמורזוגיות ואהבה05/06/182749 צפיות
אמור חנות אביזרי מין דיסקרטיים הינה יבואנית של אביזרי מין גדולה ומקצועית ולה ניסיון רב שנים. כתוצאה מכך ניתן למצוא בחנות מגוון רחב של אביזרי מין ומוצרי סקס, כאלו שלא ניתן למצוא בחנויות סקס אחרות וכן מוצרים ייחודיים שונים כמו הלבשה סקסית

מאת: אמורזוגיות ואהבה26/03/181904 צפיות
ויברטורים חיצוניים לאישה ( רוקט פוקט , מסג'ר ) הם מוצרי סקס פופולריים לצורך אוננות בקרב נשים רבות ה-ויברטורים חיצוניים עוצבו כדי להעניק גירוי לדגדגן ועוזרים לנשים רבות להגיע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica