חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הדרך לאושר

הדרך לאושר

מה עושים דיבורים?

בניגוד לדעה הרווחת שדרך מילים אנו יכולות להסביר לבן זוגנו מה אנו רוצות וצריכות, דרך הקבלה נוכל ללמוד שהמילים שלנו דווקא מסיתות אותנו ממטרת העל שלנו שהיא לחיות חיים שמחים ומספקים עם בן הזוג, חיים של אהבה, תמיכה, התפתחות וצמיחה.

אין זה אומר שעלינו לשתוק בזוגיות, כלל וכלל לא, למילים הרבה כוח והן הדרך שלנו להתקשר לנפש אחרת, אבל עלינו לשקול מילים, להבין את ההשפעה השלילית שיכולה להיות להן ולנהוג בכבוד ובעדינות חכמה עם בן הזוג.

המילים שלנו, כמו שהן יכולות להביע תמיכה ולעטוף את בן הזוג באהבה, הן גם יכולות לדקור ולהכאיב מאוד. כולנו יודעות זאת ולעיתים, ברגעי כעס, אנו גם לפעמים משתמשות במילותינו כדי להכאיב לבן הזוג, כפי שגם הוא עושה לנו.

בהנחה שכולנו מבינות שכל מה שאנו רוצות זה שיהיה לנו טוב, שיהיה לבן הזוג שלנו טוב ושנחיה חיים מאושרים ידיו, עלינו לחשוב לפני שאנו מתחילות כל משפט ולהחליט האם המילים שאנו מתכוונות לומר יתרמו למטרת העל הזו או דווקא יגרעו ממנו וירחיקו בינינו בגלל שהן מהולות כעס ורוע.

כוח ההקשבה

המילים, כפי שכבר הבנו, יכולות לחזק קשר או לקרוע אותו לגזרים, אבל להקשבה לעומת זאת יש סגולות ריפוי נעלות שיכולות לתקן קשר פגוע ולחזק עוד יותר קשר טוב.

כשאנו לא מבינות למה בן הזוג שלנו נוהג כפי שהוא נוהג, כשאנו לא מבינות למה הוא מרגיש רע וכשאנו פשוט רוצות להכירו טוב יותר, במקום להתלהם ולכעוס על חוסר שיתוף מצידו, במקום להפציר בו לדבר, עלינו פשוט להקשיב.

לשבת איתו בשקט, לחשוב מחשבות חיוביות ומרגיעות וליצור עבורו מקום זוגי בטוח שבו הוא יודע שנוכל לקבל את כל מה שהוא יספר, שנדע לתמוך מבלי להעביר ביקורת, שנדע לעזור כשצריך בגלל שאנחנו מקשיבות לליבו ולא שופטות אותו.

הדרך לאושר: מאגואיזם לענווה

איך עלינו לעשות את כל זה? לעבור מדיבור להקשבה, משיפוט לתמיכה? איך נוכל לייצר בסיס יציב למערכת זוגית חיובית שפורחת ומתפתחת בכל שנה ולא שוקעת לאיטה בגלל חוסר תקשורת ומשקעים של ריבים קשים?

הדרך לאושר הזוגי היא מעבר מאגואיזם לענווה. להבין שכדי לקבל מבן הזוג מענה מספק על רצונותינו שלנו, עלינו להפסיק לחשוב על עצמנו ועל מה שאנחנו רוצות וצריכות ולעשות הכול כדי לתמוך בו.

כשניפטר מהרצון הטבעי לקבל ונלמד כיצד לתת, נוכל "לחנך" את בן הזוג לנהוג כמונו, לפי מעשינו כי אם רק נוכיח אותו, נצעק ונדרוש, הוא ירים חומה ויתרחק מאיתנו.

הענווה שלנו תבטא בכך שנשים אותו במקום הראשון, ולא את עצמנו, והיא שתביא לנו את הסיפוק והאושר הגדול ביותר בזוגיות, היא שתשפיע עליו לשים אותנו במקום הראשון עבורו ותאפשר לשנינו להתקדם לקראת זוגיות בריאה של תמיכה הדדית והתעלות רוחנית.

מאת ענת יהל סימן טוב

מרכז בלב שלם / מרכז קבלה לנשים אימון ופיתוח אישי ברוח היהדות והקבלה

ענת יהל סימן טוב / מרכז קבלה לנשים אימון ופיתוח אישי ברוח היהדות והקבלה / הדרך לאושר
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ענת יהל סימן טוב
מאמנת לחיזוק כוחות הנפש באשה שבך על פי מודל עץ החיים
מנחה סדנאות והרצאות ברוח היהדות והקבלה לנשים
טלפון - 077-5327141
נייד - 050-3404038

אימייל - ANAT521@NETVISION.NET.IL
אתר הבית :   www.anatsimantov.co.il
 

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ענת יהל סימן טוב

מאת: ענת יהל סימן טוב אימון לקריירה25/02/111517 צפיות
את מבולבלת ומחפשת כיוון חדש? רוצה לרענן את חייך? להגיע להגשמה עצמית בחיים בכלל ובעסקים בפרט? בקיצור – את רוצה ללמוד איך להצליח?

מאת: ענת יהל סימן טוב יהדות25/02/111083 צפיות
כשאנו מוצאות את הבן זוג שייעד לנו הבורא אנו מרגישות נחת, מרגישות שלמות יותר ומוכנות להתקדם הלאה מהחיים כנשים בודדות ולהתאחד עם בן הזוג

מאת: ענת יהל סימן טוב נישואין25/02/111201 צפיות
אתם אוהבים אחד את השני, יודעים שמצאתם את האחד או האחת שמשלימים אתכם וגורמים לכם להרגיש נפלא. בקרוב חייכם יהיו קשורים זה בחייה של זו וכבר לא תוכלו לחשוב על עצמכם או לפעול במנותק מאדם אחר. סגנון החיים החדש שמצפה לכם מעבר לפינה הוא מרגש אך דורש קצת הסתגלות, לא סתם אומרים ששנת הנישואין הראשונה הנה הכי קשה. הנה כמה נקודות למחשבה, 10 מדרגות להצלחה באהבה, שיעזרו לכם לבחון כמו שצריך מצבים זוגיים עתידיים ולפעול נכון במסגרת הנישואין שלכם

מאת: ענת יהל סימן טוב זוגיות ואהבה22/02/111101 צפיות
הקבלה מלמדת אותנו שכדי להגיע להתעלות רוחנית ולהתקרב לבורא צריך לעבוד ביחד – למצוא את בן הזוג שיוכל לתמוך בעבודה הרוחנית שלנו ולהשלים אותה בעבודה הרוחנית שלו

מאת: ענת יהל סימן טוב זוגיות ואהבה22/02/111113 צפיות
כדי להבין את תפקיד האישה בזוגיות ואת כוחה, צריך להתעלות על המשמעות הגשמית של מושגים ולהבין אותם בהקשר הנכון – בהקשר הרוחני

מאת: ענת יהל סימן טוב אימון למערכות יחסים21/02/111186 צפיות
את החיבור מחדש של נשמותינו לכדי שלם אנו יכולים להשיג רק באמצעות הזוגיות, מפני שדרכה ובמהלך העבודה עליה, נוכל לתקן את עצמנו ולחזור לנחת האינסופית שחשו נשמותינו כשהיו מחוברות זו לזו בעולמות הרוחניים.

מאת: ענת יהל סימן טוב אימון למערכות יחסים18/02/111160 צפיות
לשם שימור האהבה ותחזוק הקשר הזוגי כדי שימשיך לפרוח נדרשת עבודה, עבודה נכונה כזוג למען הזוגיות

מאמרים נוספים בנושא זוגיות ואהבה

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/12/206359 צפיות
כולם אוהבים סקס. זה מהנה, זה מענג וזה עושה נעים בגוף ובנפש. אך האם ידעתם שבקרב הציבור הדתי קיום יחסי מין הוא בגדר חובה?

מאת: משה סויסהזוגיות ואהבה07/11/204884 צפיות
במגזר החילוני מה עדיף להירשם למשרד שידוכים לחילונים או לאתר הכרויות? רבים מהחילונים מחפשים בת זוג והאופציה הראשונה הינה אתר הכרויות! הבעיה מתחילה בהצא וביקוש בתחום זה וגם בתחום של שידוכים לחילונים!

מאת: אבי דוידיזוגיות ואהבה17/10/204670 צפיות
איך לרגש את בני הזוג עם ארוחה רומנטית בתקופת הקורונה. ארוחה טעימה ורומנטית אצלכם בבית.

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/09/192799 צפיות
הפעם מנקודת מבט של מארחת בשם ענבר, בת 36 מאזור המרכז, העובדת כחדרנית במתחם צימרים וחדרים לפי שעה. ענבר שיתפה אותנו לאחרונה בחוויות משעשעות מעבודתה, כחדרנית היא מוצאת לא פעם "מציאות" בחדרים, למשל כסף, משקפי שמש, מפתחות, תכשיטים וכמובן לא מעט

מאת: אמורזוגיות ואהבה13/06/182306 צפיות
הזמנה דיסקרטית- בעבר אנשים היו צריכים ללכת לחנות סקס באזורים נידחים ומפוקפקים בשולי הערים ולכן חוויה זו הייתה מלווה במבוכה רבה עד כדי הימנעות כוללת. חוסר הדיסקרטיות, המפגש עם המוכרים, רכישה של מוצרים שונים והתעניינות בהם, הייתה דבר שקשה מאוד לרוב האוכלוסייה לעשות

מאת: אמורזוגיות ואהבה05/06/182744 צפיות
אמור חנות אביזרי מין דיסקרטיים הינה יבואנית של אביזרי מין גדולה ומקצועית ולה ניסיון רב שנים. כתוצאה מכך ניתן למצוא בחנות מגוון רחב של אביזרי מין ומוצרי סקס, כאלו שלא ניתן למצוא בחנויות סקס אחרות וכן מוצרים ייחודיים שונים כמו הלבשה סקסית

מאת: אמורזוגיות ואהבה26/03/181899 צפיות
ויברטורים חיצוניים לאישה ( רוקט פוקט , מסג'ר ) הם מוצרי סקס פופולריים לצורך אוננות בקרב נשים רבות ה-ויברטורים חיצוניים עוצבו כדי להעניק גירוי לדגדגן ועוזרים לנשים רבות להגיע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica