חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לבנות את הקשר הזוגי נכון

איך לבנות את הקשר הזוגי נכון?

אהבה ועבודה

אנו נוטים לחשוב שזוגיות צריכה להיות פשוטה, אם זה קשה מדי זה כנראה לא נכון, אבל זה אינו המצב. הרגשת האהבה היא באמת פשוטה, מדובר ברצון פנימי לחיות בשיתוף עם אדם אחר, הרצון הזה הוא שידחוף אותנו לחפש וגם למצוא את בן הזוג. אבל לשם שימור האהבה ותחזוק הקשר הזוגי כדי שימשיך לפרוח נדרשת עבודה, עבודה נכונה כזוג למען הזוגיות.

 בניית קשר זוגי חזק ויציב

בנייה נכונה של קשר זוגי מושתתת על שני דברים, על כך ששניכם מבינים את מטרת העל – הרצון להיות מאוחדים, לוותר על הרצונות הפרטיים שלכם בשביל הרצון הזוגי שלכם וכך ליהנות מנחת, סיפוק ואושר נצחי, ליהנות מהשכינה. הדבר השני שיצור בסיס איתן למערכת היחסים שלכם היא הבנת המקום שלכם, התפקיד שעליכם למלא בדרככם לאחדות.

תפקידי הגבר והאישה, על פי הקבלה, אינם זהים, הם משלימים ורק כשכל אחד עמל על מימוש הפוטנציאל שלו אתם מסוגלים להתאחד יחדיו כזוג חזק, יציב ואוהב תמיד.

בקבלה משול הגבר לאור והאישה משולה לכלי. מטרתו של האור להתגלות ומלא את הכלי ומהותו של הכלי הוא רצון לקבל, להתמלא באור. באופן פרקטי המשמעות של זה היא שגבר צריך ללמוד כיצד להשפיע, כיצד להשתמש ביכולות שלו כדי למלא את רצונותיה של אשתו ואישה צריכה ללמוד כיצד לקבל נכון, כיצד למלא את החוסרים שלה בצורה מלאה דרך נתינת בעלה.

לא מדובר בתפקידים פשוטים אך הבסיס לצליחתם מתחיל בך, האישה, תפקידך לפתח את רצון בעלך – לגרום לו להבין מה רצונותייך ולאפשר לו למצוא את הדרכים למלא אותם ולהתפתח. תוכלי לעשות זאת רק אם תביני כיצד לקבל – כיצד לקבל לא עבור עצמך אלא כיצד לקבל כדי להשתמש במה שנתקבל כדי לשנות, כדי להשפיע על העולם.

קבלה מהסוג האלטרואיסטי הנה מספקת יותר ודרכה את מידמה לבורא שמהותו נתינה אינסופית. לאחר שאת מצליחה במשימת תיקון הכלים שלך (הפיכת רצונותייך לאלטרואיסטים) את מסוגלת לגרום לבעלך לעשות זאת גם ולהביא את שניכם להתעלות רוחנית.

לכן, כשאת מוצאת את עצמך מרגישה בחוסר כלשהו, למשל רעב לסוג מסוים של אוכל, עלייך להניע את בעלך למלא את הצורך הזה. אך אל תאכלי את האוכל רק כי את רוצה, עליך למנוע מעצמך את התענוג עד שאת מרגישה שעצם האכילה אינה עבור עצמך אלא עבור אחר – אם בעלך מאוד מתעצב מכך שאינך מוכנה לאכול מהאוכל שהוא השקיע וקנה עבורך ולכן את אוכלת רק כדי להפסיק את עצבותו, לא רק שאת נהנית מהמאכל האהוב עלייך, את גם משמחת את בעלך והסיפוק מהידיעה שלא אכלת רק עבור עצמך, אלא גם עבורו יביא לאושר גדול יותר מאשר אם היית עושה זאת רק עבור עצמך. לא רק זה, דרך מעשייך, ילמד גם בעלך לנהוג כך.

מאת ענת יהל סימון טוב

מרכז בלב שלם / מרכז קבלה לנשים אימון ופיתוח אישי ברוח היהדות והקבלה

>h6>ענת יהל סימון טוב / מרכז קבלה לנשים אימון ופיתוח אישי ברוח היהדות והקבלה / איך לבנות את הקשר הזוגי נכון ?

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ענת יהל סימן טוב
מאמנת לחיזוק כוחות הנפש באשה שבך על פי מודל עץ החיים
מנחה סדנאות והרצאות ברוח היהדות והקבלה לנשים
טלפון - 077-5327141
נייד - 050-3404038

אימייל - ANAT521@NETVISION.NET.IL
אתר הבית :   www.anatsimantov.co.il
 

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ענת יהל סימן טוב

מאת: ענת יהל סימן טוב אימון לקריירה25/02/111518 צפיות
את מבולבלת ומחפשת כיוון חדש? רוצה לרענן את חייך? להגיע להגשמה עצמית בחיים בכלל ובעסקים בפרט? בקיצור – את רוצה ללמוד איך להצליח?

מאת: ענת יהל סימן טוב יהדות25/02/111085 צפיות
כשאנו מוצאות את הבן זוג שייעד לנו הבורא אנו מרגישות נחת, מרגישות שלמות יותר ומוכנות להתקדם הלאה מהחיים כנשים בודדות ולהתאחד עם בן הזוג

מאת: ענת יהל סימן טוב נישואין25/02/111201 צפיות
אתם אוהבים אחד את השני, יודעים שמצאתם את האחד או האחת שמשלימים אתכם וגורמים לכם להרגיש נפלא. בקרוב חייכם יהיו קשורים זה בחייה של זו וכבר לא תוכלו לחשוב על עצמכם או לפעול במנותק מאדם אחר. סגנון החיים החדש שמצפה לכם מעבר לפינה הוא מרגש אך דורש קצת הסתגלות, לא סתם אומרים ששנת הנישואין הראשונה הנה הכי קשה. הנה כמה נקודות למחשבה, 10 מדרגות להצלחה באהבה, שיעזרו לכם לבחון כמו שצריך מצבים זוגיים עתידיים ולפעול נכון במסגרת הנישואין שלכם

מאת: ענת יהל סימן טוב זוגיות ואהבה24/02/111087 צפיות
בהנחה שכולנו מבינות שכל מה שאנו רוצות זה שיהיה לנו טוב, שיהיה לבן הזוג שלנו טוב ושנחיה חיים מאושרים ידיו, עלינו לחשוב לפני שאנו מתחילות כל משפט ולהחליט האם המילים שאנו מתכוונות לומר יתרמו למטרת העל הזו או דווקא יגרעו ממנו וירחיקו בינינו בגלל שהן מהולות כעס ורוע.

מאת: ענת יהל סימן טוב זוגיות ואהבה22/02/111101 צפיות
הקבלה מלמדת אותנו שכדי להגיע להתעלות רוחנית ולהתקרב לבורא צריך לעבוד ביחד – למצוא את בן הזוג שיוכל לתמוך בעבודה הרוחנית שלנו ולהשלים אותה בעבודה הרוחנית שלו

מאת: ענת יהל סימן טוב זוגיות ואהבה22/02/111114 צפיות
כדי להבין את תפקיד האישה בזוגיות ואת כוחה, צריך להתעלות על המשמעות הגשמית של מושגים ולהבין אותם בהקשר הנכון – בהקשר הרוחני

מאת: ענת יהל סימן טוב אימון למערכות יחסים21/02/111187 צפיות
את החיבור מחדש של נשמותינו לכדי שלם אנו יכולים להשיג רק באמצעות הזוגיות, מפני שדרכה ובמהלך העבודה עליה, נוכל לתקן את עצמנו ולחזור לנחת האינסופית שחשו נשמותינו כשהיו מחוברות זו לזו בעולמות הרוחניים.

מאמרים נוספים בנושא אימון למערכות יחסים

מאת: כרמי אומרואימון למערכות יחסים19/04/205475 צפיות
יואב התקשר אלי "יש לנו משבר בקשר. אשתי ראתה אותי יוצר קשר באתר הכרויות עם נשים אחרות. יש לי צורך להכיר נשים נוספות ואני רוצה לפתוח את הדברים ולשים אותם על השולחן. אנחנו התחתנו בגיל עשרים ולא התנסתי עם נשים נוספות. אני רוצה שהיא תבין את הצורך שלי". לאחר שיחה נוספת עם אשתו, שרצתה להכיר אותי בטלפון קבענו להיפגש למחרת.

מאת: ירון שוראימון למערכות יחסים24/12/173100 צפיות
שבע דרכים עיקריות להתקרב לאנשים רובן ככולן נשענות על מחקרים

מאת: ירון שוראימון למערכות יחסים03/12/172648 צפיות
איך לחיות את החיים הללו בלי לפגוע באחרים אך גם בלי לפגוע בעצמנו זה אחד האתגרים הגדולים בחיים

מאת: ירון שוראימון למערכות יחסים19/11/172738 צפיות
אם יש לכם יחסים לא טובים עם מישהו במשפחה שלכם, אל תחכו לרגע האחרון. תעבדו על היחסים הללו ותחסכו לכם ולסביבה שלכם שנים של כאב, כעסים ובזבוז אנרגיה אדירה.

מאת: אורלי גולד זנדברגאימון למערכות יחסים22/11/162234 צפיות
את נורא רוצה אהבה, למצוא את האחד שלך ולחיות איתו באושר ועושר.. אך מדוע זה לא קורה? מדוע את עדיין לבד? 6 שלבים ליצירת זוגיות.

מאת: ירון שוראימון למערכות יחסים17/07/161672 צפיות
זוג שהיה במשבר הגיע אלי לאימון וקיבל כלים איך לשפר את היחסים ביניהם. יש גם טיפים לכם הקוראים שתוכלו להתחיל ליישם מיידית.

מאת: רוני הכהןאימון למערכות יחסים11/05/162396 צפיות
לשמור על מערכת היחסים טובה ומתפקדת מצריך ביצוע של פעולות רבות כדי שמערכת היחסים תחזיק מעמד לאורכן של שנים רבות מבלי לחוש כי נמצאים במקום שבו לא רוצים להיות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica