חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כל מה שרציתם לדעת קרנות נאמנות

מאת: רם דיקשוק ההון23/02/20111106 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

התפנה לכם סכום כספי נכבד ואתם שואלים את עצמכם מה לעשות איתו, מצד אחד בא לכם להוריד אותו על רכב חדש או רשיון טיס שעליו תמיד חלמתם מצד שני כמה מזל שיש לכם בת זוג מחושבת.ביננו כל גבר אלפא בן ארבעים ושמונה עם נטיות ילדותיות מופגנות כמו שלכם ועוד כמה מליוני גברים צריךבת זוג יציבה חכמה שיודעת לשים ברקסים בזמן המתאים.אז מה עושים אתם שואלים אותה (בראש אתם חולמים שהיא תגיד לכו על אופנוע). היא עונה בא לכם קצת להסתכן אבל רק ממש מעט, אז בוא נלך על קרנות נאמנות מה? כן קרנות נאמנות, אם בא לכם על אופנוע או רישיון טיס אני מוכנה לקנות לך סימולטור טיסה ודגם מפלסטיק של איזה אופנוע שרק תרצה.

אולי תתני לי להשקיע לבד? את יודעת כמו דני מעבודה שדפק מכות בנסד"ק. מכות? לך תעשה קיק בוקסינג במכון כושר. ובכסף שלנו אתה לא משחק נקודה סוף. מחר בבוקר אני מתייעצת עם חברה לאילו בתי השקעות שווה להרים טלפון אני רוצה שהם יקחו את הכסף וישימו אותו בקרנות נאמנות

ברור שאתה נכנע כמו כל גבר ממוצע. מה שכן אתה מדבר עם שני חברים שנותנים לך שני טלפונים של מנהלי לקוחות בשני בתי השקעות מובילים שיוכלו להמליץ לך על קרנות נאמנות. בכל זאת אתה מפנים שניהול השקעות זה עסק למקצוענים. עכשיו שהויכוח נגמר הגיע הזמן שתלך לקרוא קצת על מה זה לעזאזל המושג קרנות נאמנות.

מה הכוונה כשאומרים קרנות נאמנות – המושג קרנות נאמנות מתייחס לאחד המוצר הכי בסיסיים בשוק ההון שפרושו קרן השקעות אותה מממן ציבור המשקיעים על סמך תשקיף שבו מוצגת מדיניות הקרן.

מה כולל תשקיף של קרן נאמנות – לכל קרן נאמנות מדיניות השקעה משל עצמה. התוצר של מדיניות זאת היא התשואה אותה תציג הקרן. מדיניות ההשקעה יכולה להיות שמרנית וסולידית או נועזת עם סיכונים יותר גדולים. הכל קשור בתמהיל השקעות הקרן.

מהו תמהיל השקעות של קרן נאמנות – התמהיל כולל את סוגי המניות או אגחי"ם בהם תשקיע הקרן. לדוגמא קרן שמשקיעה שמונים אחוז מהכספים באגחי"ם ממשלתיים ועשרים אחוז במניות של חברות ענק מתחום התעשייה המסורתית, תחשב לקרן יחסית סולידית לעומת זאת קרן שמשקיעה חמישים אחוז מהכספים בחברות היטק נחשבת להרבה יותר נועזת ומסוכנת

למה מתייחס המושג תשואת הקרן – כאשר אתם משקיעים את כספכם בקרן נאמנות מן הסתם אתם מקווים להרוויח. אחוזי הרווח שלכם מעבר לסכום אותו השקעתם נקראים תשואה. וכל קרן נאמנות נמדדת באחוז התשואה אותה היא מספקת ללקוחותיה.

מהם דמי ניהול של קרן הנאמנות – הרווחים של הקרן מבוססים על דמי הניהול אותם היא גובה מלקוחותיה. גובה דמי הניהול נמדד באחוזים בודדים. בכסף זה הקרן מממנת את אנשי המקצוע שמנהלים אותה.

למה כדאי להשקיע בקרן נאמנות – לא כל אחד יכול להקים קרן נאמנות, בפועל קרנות נאמנות מופעלות ע"י בתי השקעות שהם חברי בורסה ויש להם את כל הרשיונות הרלוונטים. שם המילה היא מקצוענות. מן הסתם עאשר אתם נותנים למישהו לנהל את כספכם תרצו שיהיה הטוב ביותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רם דיק

מאת: רם דיקליסינג והשכרת רכב29/10/11929 צפיות
לפני שאתם מתקדמים שלב בעניין ההלוואות אתם חייבים לקבל החלטה לגבי הרכב והאם אתם רוצים רכב יישן או משומש, זה יכול להשפיע על סוג ההלוואה אותה תיקחו ומה יהיה המקור שלה. מבחינה כלכלית נטו כנראה שעדיף לכם לרכוש רכב שהוא בן שנה לפחות ואיבד יחסית הרבה מאוד מערכו הכספי.

מאת: רם דיקהלוואות26/10/11870 צפיות
לפני שאתם נוטלים הלוואה, אחד הדברים הכי חשובים שאתם צריכים לעשות הוא לבדוק היטב אתי יכולת ההחזר שלכם. אתם ממש לא רוצים לגלות שנטלתם הלוואה או בעצם תמהיל של הלוואות ואתם ממש מרגישים חנוקים. זו בדיוק הדרך לא להשיג כלום. לעיתים ישנה התחושה הזאת של יהיה בסדר. אתם מתפתים ובסופו של יום מגלים שעשיתם טעות ממש גדולה. לכן ממש חובה לחשוב היטב לפני שאתם לוקחים תמהיל של הלוואות. עדיף מבחינתכם אם תוכלו להגיע למצב שבו תקחו הלוואה שלא תמיד תהיה בינהן חפיפה.

מאת: רם דיקהלוואות18/09/111220 צפיות
הגוף הראשון ממנו תוכלו לקבל הלוואה שהוא לא הבנק שלכם, זוהי חברת האשראי שלכם, היא תשמח לתת לכם הלוואה ממוצעת של כמה עשרות אלפי שקלים. החיסרון של הלוואה מעין זאת היא הריבית היותר גבוהה שאותה תשלמו לעומת ההלוואה שלכם שאותה תקבלו בבנק שלכם.. מאידך היתרון הגדול שלה הוא בעצם היותה לא חלק ממסגרת האשראי שלכם. מידי פעם כשמדובר על הלוואות קצרות מועד שווה לכם לקחת הלוואה מחברת האשראי. גופים נוספים שהם חוץ בנקאיים

מאת: רם דיקהלוואות11/09/11922 צפיות
לפני שאתם לוקחים הלוואה, אתם צריכים לחשוב היטב אם יש לכם את האפשרות להשיב אותה, זה יהיה ממש לא נעים לקחת הלוואה ואחרי מספר חודשים לגלות שאתם ממש לא מסוגלים להחזיר אותה ולא משנה מה הסיבה לכך. הלוואה לוקחים רק אחרי שיודעים בדיוק איך מחזירים אותה, אחרת פשוט עדיף לא להסתבך. הדרך לבדוק את העניין היא מאוד

מאת: רם דיקהלוואות09/08/11954 צפיות
המקום שהכי נח לקבל ממנו הלוואה זוהי המשפחה שלכם או חברים. רק מה יש פה הר של אמוציות ולא תמיד פשוטות. כשאתם באים לבנק לבקש הלוואה בדרך כלל לא ישאלו מה אתם הולכים לעשות עם הכסף, מאידך כשמדובר על הלוואה מהמשפחה או חברים יש הרבה משמעות ממי אתם לוקחים את ההלוואה, מחבר לא תיקחו הלוואה לנסיעת כיף מאידך יתכן

מאת: רם דיקהלוואות19/06/11976 צפיות
המושג הלוואה לכל מטרה כולל בתוכו את ההלוואות הבסיסיות אותן אתם יכולים לקבל מהבנק שלכם, נניח שאתם רוצים לחגוג בר מצווה לבן שלכם, הלוואה לכל מטרה תכסה את זה, כנ"ל לגבי שיפוצים לא מאוד גדולים, רכישה כלשהיא שעלותה

מאת: רם דיקהלוואות16/06/111283 צפיות
עברו שלוש שנים מאז הפעם האחרונה שבא רכשתם לעצמכם רכב חדש, בינתיים נולד לכם עוד ילד והרכב המשפחתי שלכם הפך להיות צפוף, קצת קשה להכניס לתוך טויוטה קורולה שלושה ילדים, אתם מחליטים לרכוש רכב חדש מהניילון, אחד מהמיני וואנים האלו שיש להם שלוש שורות של מושבים כך יהיה לכם הרבה יותר נח להיסחב עם שלושה ילדים גם בפקקים

מאמרים נוספים בנושא שוק ההון

מאת: kereninaשוק ההון08/02/214035 צפיות
דברי הסבר על חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, עיקרי החוק, על מי הוא חל, מי פטור מחוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, ההיסטוריה של החוק ועוד!

מאת: גיא חזןשוק ההון25/11/193455 צפיות
יתכן מחיר מניה של 1 דולר שישקף לחברה שווי שוק של 3 מיליארד דולר לעומת מחיר של מניה אחרת עם מחיר של 20 דולר שישקף לחברה שווי שוק של חצי מיליארד דולר.

מאת: גיא חזןשוק ההון28/04/193241 צפיות
תארו לכם שהיה לכם מקור שמדווח בכל דרך שתבחרו – שיחת טלפון, מייל, סמס, פקס, יונה, מורס – "זה הזמן לקנות מניות".

מאת: גיא חזןשוק ההון24/02/1910498 צפיות
אז מי צודק? כולם צודקים וכולם טועים. תארו לכם מה קורה לחזאי שצפה לפני שבוע שבחודש מרץ השוק נופל – וזה קורה. תארו לכם..

מאת: רוני הכהןשוק ההון06/01/192998 צפיות
בוחרים להשקיע עם בית השקעות שמכיר את שוק ההון ויודע ליצור את ההשקעה הכי טובה ללקוחותיו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון08/07/182839 צפיות
צריכים לפתוח תיק השקעות ולהבין מה עושים איתו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון27/05/181751 צפיות
זה רק הגיוני כי גם הצורה שבה מבצעים ניהול תיקי השקעות תעבור את אותו הזעזוע, עם שלל של יתרונות חדשים שרק מגבירים את התחרות ויוצרים את השירות הכי מתקדם עבור כל לקוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica