חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטוח נסיעות - פיצוי

מאת: דני אלבזביטוח נסיעות04/06/2009996 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רבים שואלים אותנו איך בדיוק ומתי בדיוק, עלינו לבקש מהראל, החזר כספי על הוצאהרפואית שהייתה לנו בחו"ל או החזר כספי על מצלמה שנגנבה לנו במהלך הטיול. בדף זהננסה לעלות על כל שאלות אלו, תוך פירוט מקסימאלי לסוגי הבקשות האפשריות להחזר כספימהמבוטח עקב תביעת ביטוח נסיעות יש לומר שהבקשות תקפות לכל סוגי פוליסות ביטוחהנסיעות שאנו מציעים ללקוח.
ראשית חשוב לומר כי המבוטח ישתף פעולה עם המבטח לפניואחרי הגשת תביעתו ויעשה כל הנדרש כדי לאפשר למבטח לברר חבותו לתשלום על פל פיהפוליסה והיקפה.
המבוטח בביטוח נסיעות לחו"ל יודיע למבטחמיד על כל אירוע מבוטח וימציא לו בהקדם האפשרי את כל המסמכים (מקוריים בלבד) כוללחתימה על טופס ויתור סודיות רפואית והפרטים המפורטים להלן:

א. אשפוז בבית חולים בחו"ל: טופס אשפוז מבית חולים בו אושפז המבוטח. כמו כן, על בית החולים להתקשר למבטח לצורך אישור תשלום האשפוז.
ב. הוצאות רפואיות בחו"ל שלא בעת אשפוז: מסמךשל רופא הכולל דיאגנוזה, סיבת הטיפול ותולדות המחלה. באם נעשה טיפול בשלבים, ישלפרט כל טיפול בנפרד וסיבתו. אישור על תשלום על ידי קבלות מקוריות. תרופות – מרשם רופא על הצורך ברכישת תרופות בצירוף קבלות מקוריות. למען הסר ספק, על המבוטח לשלםבחו"ל את כל ההוצאות הקשורות בהוצאות הרפואיות שלא בעת אשפוז כמפורט לעיל. עלהמבוטח להגיש למבטח בישראל את תביעתו לתגמולי הביטוח המגיעים לו, אם מגיעים לו, עלפי תנאי פוליסה זו.
ג. כרטיס נסיעה: הכרטיס המקורי שלא נוצל, הכרטיס החדש שנרכשו תעודת המטפל המעידה במפורט על הסיבה לאי יכולתו של המבוטח לקיים הנסיעה במועדהולהשתמש בכרטיס המקורי.
ד. אובדן או נזק לכבודה: טופס התביעה המצורף לפוליסה כשהוא מלא וחתום על כל פרטיו, כולל תאור פרטי האירוע והמטען שאבד או ניזוק ובצרוף האישורים המפורטים בהמשך: אישור על הודעה למשטרה ממקום האירוע בחו"ל, לחברת התעופהאו למשרד האחראי של כלי תחבורה ציבורי אחר, אישור רכישה וכן אישור שלטונות המכסבארץ על הוצאת כבודה החייבת במכס.
ה. הפסד תשלומים בגין ביטול או קיצור נסיעהו/או הוצאות מיוחדות: כל התעודות והמסמכים הרשמיים ו/או הרפואיים המוכיחים את זכאותהמבוטח כגון: אישורי משרד הנסיעות, קבלות על תשלום או אישורים על פיקדונות, אישוריהזמנות, אישורי חברת תעופה, סיכומי מחלה, תעודות רפואיות וכדומה.

יש לוודא בכל חברת ביטוח נסיעות, שהסעיפים הללו כולן כלולים במחיר!
שתהיה נסיעה טובה

 



תגיות המאמר: ביטוח נסיעות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דני אלבז

מאת: דני אלבזטיולים בארץ19/03/131220 צפיות
כמה פעמים שאלתם את עצמכם, האם אתם באמת מכירים את הארץ שלכם? ולא, הכוונה היא לא לתל אביב, נתניה או חדרה. הכוונה היא לישובים עלומים יחסית, שמי שלא מגיע משם / יש לו בן או בת משפחה משם, פשוט לא שמע עליהם. בארץ מאות רבות של התיישבויות – חלקן לא מוכרות בכלל.

מאת: דני אלבזבתי מלון19/01/121250 צפיות
אם אתם נוסעים לחו"ל, הרי שאחד הדברים שצריך לחשוב עליהם ולתאם, הוא מלון להתארח בו. אולם, לבחירת מלון יכולות להיות השלכות גם על אופי הטיול ועל החוויה בכללותה. מי שהתארח בעבר במלונות יוקרה יודע, כי אין תחרות לחוויה המיוחדת המוצעת על ידי מלונות יוקרה והתארחות בהם. מי שלא – הרי שאף פעם לא מאוחר מכדי להתארח ברמה אחרת לגמרי. על מלונות יוקרה בעולם כולו.

מאת: דני אלבזבריאות הנפש05/01/129157 צפיות
אם בעבר רבים מאיתנו בחרו לפנות אל רופא המשפחה או אל רופא מומחה אחר בשל בעיה בריאותית כלשהי (בין אם פיזית או נפשית), הרי שכיום יותר ויותר בוחרים לפנות אל מטפלים, המציעים פתרונות מסוג אחר. רפואת גוף-נפש מתייחסת ליחסי הגומלין שבין הנפש לגוף שלנו, ובכוח השפעתם של התודעה, החוויות והרוחניות על תהליך הריפוי. קיימים סוגים שונים של טיפולים וכן פתרונות ריפוי שונים, המספקים לנו את כל התנאים הנדרשים, הן ברמה הפיזית והן ברמה הנפשית, כדי לאפשר לנו ריפוי מלא וצמיחה, תוך ניצול כוחות הריפוי הקיימים אצלנו.

מאת: דני אלבזגאדג'טים05/01/121253 צפיות
פיתוח אפליקציות לפייסבוק, לאייפון או לאייפד הינו פעולה מורכבת, הכוללת מספר שלבים שונים: תכנון, אפיון, עיצוב, פיתוח ושיווק. פיתוח אפליקציות בפלטפורמות אלו, שהפכו לחלק בלתי נפרד בחייהם של רבים בשנה האחרונה, מאפשר להשתמש ביתרונותיה של כל פלטפורמה (בין אם מדובר בפייסבוק באייפון או באייפוד) וליהנות מפתרונות שיווקיים ייחודיים.

מאת: דני אלבזשיווק ואסטרטגיה12/08/091502 צפיות
ניהול שוטף וברור של מחלקות הפיתוח והרכש ומערכות שיווק ומכירות מתפקדות בצורה ראויה הן תנאים הכרחיים להצלחתו של כל בית עסק.

מאת: דני אלבזשיווק ואסטרטגיה12/08/091445 צפיות
בישראל קיימות מספר חברות לפיתוח עסקי ומספר רב של יועצים אסטרטגים המלווים את תהליכי פיתוח מערך השיווק בחברות רבות במשק.

מאת: דני אלבזבריאות השן11/08/092078 צפיות
שיטה חדשה להשתלת שיניים

מאמרים נוספים בנושא ביטוח נסיעות

מאת: שלום כהןביטוח נסיעות11/08/163022 צפיות
כיום כולם כבר יודעים שממש כפי שיש להכין מזוודה, להודיע למקום העבודה על לקיחת ימי חופשה, לחדש את הדרכון ולבדוק לגבי מצב האקלים ביעד אליו טסים, כך גם יש לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל. קשה למצוא אנשים שמעדיפים...

מאת: שלום כהןביטוח נסיעות11/08/163000 צפיות
רבים מכירים את המונח "ספורט אתגרי", אך כאשר מדובר על ביטוח נסיעות לחו"ל, הרי שמתקבלת משמעות נוספת. למה הכוונה? ובכן יש להבין שאדם שיוצא לחופשת בטן גב באירופה, אינו צריך את אותם שירותי ביטוח להם זקוק...

מאת: שלום כהןביטוח נסיעות11/08/162821 צפיות
יש אנשים שעוד עשויים להתלבט האם לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל, או שמא לוותר על כך ולקוות לטוב. ובכן ראשית נציין שאין שום הכרח לבצע ביטוח ותמיד ניתן לשלם מהכיס הפרטי שלכם עבור מגוון תרחישים פחות נעימים, אך...

מאת: שלום כהןביטוח נסיעות11/08/162458 צפיות
לא כל יום נוסעים לחו"ל, לא כל יום לוקחים חופשה מהשגרה ולא תמיד יוצאים להרפתקה. עם זאת, אם בעתיד הקרוב אתם כן עומדים להגשים חלום ולצאת לחופשה בחו"ל, מוטב שתייצרו עבורכם את התנאים הטובים ביותר להפיק מהחופשה...

מאת: שלום כהןביטוח נסיעות10/08/162544 צפיות
אין ספק שכאשר עומדים לקראת נסיעה עתידית, ההתרגשות גדולה, ניתן לחוש בריח של הדיוטי פרי מגיע למרחקים, לדמיין את המלון שמחכה לכם...

מאת: שלום כהןביטוח נסיעות10/08/162542 צפיות
לצד ביטוח נסיעות סטנדרטי, ניתן למצוא ביטוח נסיעות שמיועד עבור תרמילאים, וזאת כי יש הבדל מהותי בין תרמילאים שיוצאים עם תרמיל על הגב, מקל ביד ועם כוונה להגיע למקומות אקזוטיים (שבין היתר כוללים מבחר אטרקציות מסעירות)...

מאת: אודי ביגביטוח נסיעות03/04/163550 צפיות
ביטוח נסיעות לחול פספורט קארד אינו אמור להיות דבר מסובך מדי. רוכשים פוליסה, מבטחים את עצמנו על כל צרה שלא תבוא, ונוסעים בראש שקט. נפצענו? חלינו? זקוקים לחילוץ? אבדה המזוודה? נגנב הכסף? מרימים טלפון, ומייד מקבלים את סכום הכסף הדרוש לנו על פי הכיסויים שרכשנו בפוליסת הביטוח כדי לקנות את כל מה שצריך כדי שהטיול ימשיך כסדרו. זה הוא אולי המצב האופטימלי, אך עד היום זה לא היה כך. עד היום, היינו צריכים להגיש תביעה מסודרת לחברת הביטוח כדי לקבל את הפיצוי המגיע לנו, והיינו צריכים לעשות זאת רק לאחר שחזרנו לארץ. עם פספורט קארד זה כבר לגמרי אחרת.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica