חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מהן קונסטרוקציות

מאת: עדיאל מיכאלישיפוצים24/02/2011870 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
מהן קונסטרוקציות

קונסטרוקציות הינן עבודותמודרניות ומתקדמות בתחום הבנייה ולמעשה המטרה מאחורי שיטת בנייה זו היא הענקתעמידות גבוהה למבנים כתוצאה מחוזק ועובי השלד.
אין ספק כי עבודתהקונסטרוקציה הינה המהותית והחשובה ביותר בכל תהליך הבנייה שכן הינה מהווה לאבן יסודבכל פרויקט בנייה שהוא, החל מבנים של גורדי שחקים ועד לבתים פרטיים, מחסנים וכו'.
ואם אנו נחשוב על זה רגעבהיגיון נבין כי המצב מובן לחלוטין שכן, אם הבנייה הייתה חלשה ולא יציבה היויכולים להיווצר מצבים לא נעימים בכלל של גשרים קורסים, מבנים לא יציבים ועוד.
ניתן להבחין בעבודותקונסטרוקציות כמעט בכל תהליך בנייה חדש: בניית בניינים, בניית גשרים וכו',  בשל יתרונותיו הרבים.

בעבר היו נוהגים להשתמש בתהליך הבנייהבחומר הבטון שאכן נחשב לחומר חזק מאוד אך למרות קשיחותו הוא ידוע גם כחומר שבירועל כן מסוכן מאוד. מי מאיתנו רוצה לגור בבניין או לנסוע על גשר ביודעין שהחומרעליו אנו נוסעים או עליו עומדים הינו בכלל שביר ועלול להתמוטט מסיבות שונות כמועומס יתר, רעידת אדמה וכו'? התשובה הינה ברורה שכן כולנו אוהבים להרגיש בטוחים.בשל סיבות אלו נכנסה לתודעה שיטת בניית קונסטרוקציה המושתתת על חומר הפלדה שהינוגמיש ולא יכול להישבר וכמו כן גם בנוי ומורכב מתערבות של ברזל אשר הינן  חזקות במיוחד ויציבות מאוד ויכול לשאת משקל רבמבלי להישבר. לא סתם משתמשים בחומר הפלדה ומבצעים עבודות קונסטרוקציה בגורדי שחקים– יש עילה לדבר.

מלבד מבנים גרנדיוזיים, גשרים ומפעלי עתק,פעמים רבות מבצעים עבודות קונסטרוקציה גם בבריכות, אתרי ספא , בתי מלון ועוד.

חשוב מאוד לזכור שעבודה עם קונסטרוקציות יש לבצע בזהירות המרבית. כיוון שמדובר, בדרך כלל, בעבודה בגובה, מבני מתכת רבים נבנים בצורה זו, יש לבנות כל קונסטרוקציה רק לאחר תכנון קפדני ומקיף.טעות בתכנון קונסטרוקציות עלולה להוביל לבעיה בהמשך הבנייה - בין אם מדוברבמבני מגורים ועסקים ובין אם מדובר בגשרים ובמתקנים אחרים. קונסטרוקציותפלדה ומתכת משמשות למגוון רחב של אפשרויות בנייה והקמה: מבנים מתועשים,תשתיות שונות, הקמה והעברה של מפעלים, תכנון והקמה של מבנים קלים, הקמתמחסנים והאנגרים, הקמת מבני פלדה עבור מפעלי תעשייה, הקמת מבנים מיוחדיםועוד.

 



תגיות המאמר: קונסטרוקציות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עדיאל מיכאלי

קידום אתרים בגוגל seo-pro.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עדיאל מיכאלי

מאת: עדיאל מיכאלישיפוצים30/01/11846 צפיות
חלונות בלגיים הם המילה האחרונה בתחום עיצוב הבית בשל מראם היפה והנעים לעין ובשל אופיים המיוחד. חלונות בלגיים מגיעים בשלל רחב מאוד של עיצובים ודגמים מיוחדים כך שמראם אינו בנאלי וכל אחד שרוצה לרכוש חלונות בלגיים יכול למצוא בין המגוון הרב את העדפתו האישית. חלונות בלגיים נעשים בעבודת כפיים ארוכה שכן מדובר בעבודה עדינה בשל העיצובים השונים שנדרשים ועל כן חשוב לרכוש את המוצר מאנשי מקצוע בלבד שיעניקו לכם איכות, יופי ושקט נפשי.

מאת: עדיאל מיכאלישיווק רשתי28/12/101284 צפיות
יוטיוב מדורג כאתר השלישי הנצפה ביותר בעולם על ידי ALEXA‏‏. יותר מ- 80% מהסרטונים שמוטמעים באתרים אחרים ובבלוגים פרטיים הם סרטוני יוטיוב. במילים אחרות החשיפה היא עצומה והפוטנציאל העסקי למי שמופיע ביוטיוב היא אדירה מכדי שאפשר לדמיין, יותר מהחשיפה בקניון, בעיתון ואף מאשר בטלוויזיה, מכיוון שמדובר בעשרות מיליוני גולשים שאינם פסיביים כמו הצופים בטלוויזיה ואשר מקבלים תוצאות ממוקדות לחיפוש ספציפי ורלוונטי למילת החיפוש כלומר שיווק ביוטיוב הוא פרסום ממוקד ויעיל ביותר.

מאת: עדיאל מיכאליעיצוב26/11/101099 צפיות
בנות, בחירת שמלת ערב היא חוויה שעלולה להיות מלחיצה עבור חלקכן, אבל חשבו שתזכרו שלמרות שמדובר ב'אריזה' חשובה שתמקד אליכם את כל עיני המוזמנים, עדיין מדובר בתהליך שאפשר לעבור ברוגע יחסי, אם רק תשמרו על כמה עקרונות מנחים. ראשית, שמלות ערב הם פריט שבוחרים בשלב ראשון, עוד לפני שיער ואיפור, ולפני חיטוט הרגליים הפיסי מחנות לחנות, תהליך הבחירה יכול להתחיל בשיטוט מול האינטרנט ובכלל מרעיונות ששאבתם מאירועים אחרים.

מאת: עדיאל מיכאליאומנות - כללי24/05/101402 צפיות
עיצוב שמלות כלה נועד לאנשים מיוחדים, זהו תחום לא רגיל. דוגמה למעצבת בעלת השראה היא ליאנה, ממבט על הדגמים, ניתן לראות את המעוף, הרכות של השמלות וההשקעה.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232605 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223276 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212867 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211341 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211222 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201395 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201127 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica