חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיווק באתר יוטיוב

מאת: עדיאל מיכאלישיווק רשתי28/12/20101281 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

YouTube (שדר את עצמך) הינו אתר אינטרנט המאפשר למשתמשים להעלות, לראות ולשתף סרטוני וידאו. האתר נוסד בפברואר 2005 על ידי שלושה עובדים של PayPal, צ'אד הארלי, סטיב צ'ן וג'אווד קארים, שמטרתם הייתה להעביר קובצי וידאו ושמע גדולים בקלות מרבית באינטרנט. קטע הווידאו הראשון הועלה על ידי קארים ובו רואים אותו בביקור בגן החיות.

יוטיוב מדורג כאתר השלישי הנצפה ביותר בעולם על ידי ALEXA‏‏. יותר מ- 80% מהסרטונים שמוטמעים באתרים אחרים ובבלוגים פרטיים הם סרטוני יוטיוב.

במילים אחרות החשיפה היא עצומה והפוטנציאל העסקי למי שמופיע ביוטיוב היא אדירה מכדי שאפשר לדמיין, יותר מהחשיפה בקניון, בעיתון ואף מאשר בטלוויזיה, מכיוון שמדובר בעשרות מיליוני גולשים שאינם פסיביים כמו הצופים בטלוויזיה ואשר מקבלים תוצאות ממוקדות לחיפוש ספציפי ורלוונטי למילת החיפוש כלומר שיווק ביוטיוב הוא פרסום ממוקד ויעיל ביותר.

עסקים רבים כבר גילו את הפוטנציאל של שיווק באתר יו טיוב והחלו להעלות סרטונים מעניינים בתחום בו הם עוסקים במטרה למשוך צופים ולהמירם ללקוחות

כל אדם יכול להוסיף סרטים לאתר, לדרג ולכתוב הערות על סרטים אחרים. כיום ניתן לעשות חיפוש סרטים באתר גם מאתר גוגל וידאו שבעבר התחרה בו. ניתן לשבץ קליפים של YouTube בקלות בבלוגים ובאתרי אינטרנט אחרים. למרות שזהו אתר אמריקאי 75% מהחומרים שנמצאים ביוטיוב מגיעים מחוץ לארצות הברית. זהו אתר תוכן הגולשים הגדול והנישתי ביותר בעולם.

 



תגיות המאמר: יוטיוב, שיווק ביוטיוב


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עדיאל מיכאלי

קידום אתרים בגוגל seo-pro.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עדיאל מיכאלי

מאת: עדיאל מיכאלישיפוצים24/02/11870 צפיות
קונסטרוקציות הינן עבודות מודרניות ומתקדמות בתחום הבנייה ולמעשה המטרה מאחורי שיטת בנייה זו היא הענקת עמידות גבוהה למבנים כתוצאה מחוזק ועובי השלד.

מאת: עדיאל מיכאלישיפוצים30/01/11844 צפיות
חלונות בלגיים הם המילה האחרונה בתחום עיצוב הבית בשל מראם היפה והנעים לעין ובשל אופיים המיוחד. חלונות בלגיים מגיעים בשלל רחב מאוד של עיצובים ודגמים מיוחדים כך שמראם אינו בנאלי וכל אחד שרוצה לרכוש חלונות בלגיים יכול למצוא בין המגוון הרב את העדפתו האישית. חלונות בלגיים נעשים בעבודת כפיים ארוכה שכן מדובר בעבודה עדינה בשל העיצובים השונים שנדרשים ועל כן חשוב לרכוש את המוצר מאנשי מקצוע בלבד שיעניקו לכם איכות, יופי ושקט נפשי.

מאת: עדיאל מיכאליעיצוב26/11/101099 צפיות
בנות, בחירת שמלת ערב היא חוויה שעלולה להיות מלחיצה עבור חלקכן, אבל חשבו שתזכרו שלמרות שמדובר ב'אריזה' חשובה שתמקד אליכם את כל עיני המוזמנים, עדיין מדובר בתהליך שאפשר לעבור ברוגע יחסי, אם רק תשמרו על כמה עקרונות מנחים. ראשית, שמלות ערב הם פריט שבוחרים בשלב ראשון, עוד לפני שיער ואיפור, ולפני חיטוט הרגליים הפיסי מחנות לחנות, תהליך הבחירה יכול להתחיל בשיטוט מול האינטרנט ובכלל מרעיונות ששאבתם מאירועים אחרים.

מאת: עדיאל מיכאליאומנות - כללי24/05/101401 צפיות
עיצוב שמלות כלה נועד לאנשים מיוחדים, זהו תחום לא רגיל. דוגמה למעצבת בעלת השראה היא ליאנה, ממבט על הדגמים, ניתן לראות את המעוף, הרכות של השמלות וההשקעה.

מאמרים נוספים בנושא שיווק רשתי

עדיין מתלבט/ת אם לעסוק בתחום שיווק רשתי? מאמר זה יסביר לך מה זה שיווק רשתי, איך הוא עובד, במה שונה משאר העיסוקים – מידע חשוב ושימושי שיסייע לך לקבל החלטה שיכולה לשנות את חייך.

מאת: מאיר סוויסה שיווק רשתי07/09/152670 צפיות
הובלות בחיפה של פריטים בודדים כאשר חושבים על הובלות בחיפה לבטח גם אתם מדמיינים משאית גדולה וצוות סבלים המתמודד עם תכולה מלאה של דירה. לכן, כדאי לדעת כי חברת הובלות בחיפה מציעה גם שירות הובלות של פריטים בודדים כמו מכונת כביסה, מקרר, ספה, שולחן אוכל וכדומה. שירות הובלות של מטענים קטנים ופריטים בודדים מיועד ללקוחות פרטיים וללקוחות עסקיים ומוצע במחירים הוגנים ומשתלמים. לחברת ההובלות יש צי רכבים גדול ומגוון הכולל גם טנדרים ורכבים מסחריים בגדלים שונים וברשותה גם משאיות להובלות קטנות.

מאת: רוי ורלשיווק רשתי08/05/152031 צפיות
Managing personal finances takes more than just tracking dollars and cents. It is actually more to do with common sense. Managing your finances is something that is learned and most individuals learn the tough way. Take the following advice seriously and learn to implement positive changes into your finances in order to live a happier and stress free life.

מאת: רוי ורלשיווק רשתי09/04/152137 צפיות
It is an unfortunate that the topic of bankruptcy is quite common nowadays.The recent downturn has played a large role. You need to educate yourself so that you can simplify the process. This article is going to give you with that knowledge.

מאת: כתיבת מומחיםשיווק רשתי10/12/142001 צפיות
אם לפני עידן האינטרנט, הדרך היחידה למכירת מוצרים הייתה פתיחה של חנות או עסק והצעת מוצרים למכירה לקהל הרחב, הרי שהיום כל אחד יכול להיות מוכר. אפשר למכור פריטים משומשים שנמצאים כבר ברשותנו ואין לנו עוד צורך בהם

מאת: uppersiteשיווק רשתי18/03/147548 צפיות
עם זאת, מה חשוב לדעת? חשוב להבין שאמנם מדובר על "חבילת השיווק האולטימטיבית" אבל אם אדם שאיננו מקצועי מבצע את הפעולות הללו, הרי שלא רק שהדבר לא יהווה קידום יעיל אלא שהלקוח ישלם על עבודה לא יעילה ועלול למצוא את עצמו נענש על ידי גוגל במקרים מסוימים.

מאת: דניאל seoשיווק רשתי10/03/132046 צפיות
כולנו אוהבים לראות סדרות שקשורות לעולם המשפט, יש הרבה מאוד זוהר בעולם הזה, לפחות בטלוויזיה, אבל המציאות היא הרבה יותר קשוחה בזה. במציאות עורכי דין הם אנשים שעובדים מאוד קשה, לא תמיד מרוויחים הרבה כסף ובאמת, נקרעים בין הרצון לחיות בשקט לבין הרצון להתפרנס

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica