חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הקמה ובניית אתר אינטרנט

מאת: תומר עזראבניית אתרים25/02/20111014 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הקמה ובניית אתר אינטרנט

אתר אינטרנט מקצועי נותן לעסק תדמית של אמינות ,הגולשים היום מאוד נבונים ויעדיפו לעשות עסקים עם עסק שיש לו אתר כזה. בניית אתר אינטרנט בלבד אינה מספקת. צריך גם לבצע קידום אתרים לאתר. בניית אתרים לעסקים עדיף שתיעשה על ידי חברה שמקצועית בבניית אתרים,כתיבת התכנים והבנת השוק האינטרנטי צריכים להיעשות על ידי מקצוענים ולא על ידי כל אדם.

מה שיפה באתר אינטרנט הוא שאתם מציגים את מוצריכם 24 שעות ביממה בשונה מחנות או עסק לדוגמה להם שעות פתיחה ספציפיות. בניית אתר אינטרנט לבית עסק הוא אלמנט חשוב מאוד לעסקים הרוצים להגדיל את מאגר הלקוחות שלהם. אתר אינטרנט הוא פתרון עסקי מעולה לייצור הכנסות נוספות לעסק שלכם. אתר אינטרנט הוא מעין כרטיס ביקור של העסק שלכם וחשוב שייראה מרשים ומקצועי.

בניית אתר אינטרנט משמש להצגת מידע ראשוני אודות פעילות העסק, מוצרים או שירותים אותם מציע העסק, אופי העסק, היסטוריה של העסק ועוד. אתר אינטרנט הוא לא השקעה גדולה לעסק ואינו מהווה סיכון כלל. עלות ממוצעת של בניית אתר אינטרנט היא פחות מפרסום לחודש במקומון שלכם.

בניית אתרים לעסקים היא אמצעי ליצירת קהל לקוחות בעזרת כלים שיווקיים כמו תפוצת אימייל, קטלוג מקוון, מבצעים והנחות ועוד. מטרתנו היא לבנות לכם אתר אטרקטיבי שימשוך גולשים למוצרים אותם אתם מציעים או לשירותים אותם אתם מציעים. מה לא נאמר על האינטרנט? והאמת היא שאם אתה לא שם אתה לא קיים. אתר תדמית הוא אתר המספק ידע שיווקי ומטרתו לקדם את העסק שלכם ולמתג את מוצריכם או השירותים אותם אתם נותנים.

היום בונים אתרים עם מערכות ניהול תוכן ולא כמו בעבר. גוגל כיום הוא מנוע החיפוש הגדול בעולם. אנשים כבר לא מחפשים דברים בעיתונים או מדריכים מודפסים כבעבר. מה שיפה באינטרנט הוא שאתם יכולים להגיע ספציפית לקהל היעד שלכם. בעיקר עם כניסת מנועי החיפוש בשלהי שנות התשעים. האינטרנט היום הוא הפלטפורמה הצומחת בקצב המהיר ביותר מכל אמצעי המדיה. כאשר אתם מחפשים אתר לעסק שלכם ודאו שהאתר מגיע עם מערכת מקצועית המתאימה לקידום האתר. בניית אתרים לעסקים יוצרת מימד נוסף :אתר אינטרנט יכול לעזור להגדלת המכירות וההכנסות של העסק ללא עלויות משמעותיות כמו פתיחת חנויות נוספות. אחרי שכבר בניתם אתר בצעו קידום אתרים בגוגל על ידי פרסום מאמרים באתרים שונים ברשת והוצאת קישורים לאתרכם. גם אם אתם עסק קטן, אתר אינטרנט מקצועי הוא הזדמנות למנף את העסק שלכם.

תומר עזרא – www.allwebs.co.il

 

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

תומר עזרא – www.allwebs.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת תומר עזרא

מאת: תומר עזראעיצוב אתרים25/02/111145 צפיות
עיצוב האתר על ידי Allwebs מבטיח לך אתר מקצועי ,יפה ונקי תוך כדי מעין תהליך מיתוג של המוצרים או השירותים שהעסק שלכם מעניק. עיצוב אתר דרך Allwebs מבטיח לכם קורת גג אחת בכל הקשור לאתר : מהעיצוב שלו ועד להפעלתו.

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213602 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194078 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175718 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174876 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172713 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172280 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162131 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica