חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

החשיבות הגדולה של צילום אירועים

מאת: VPRצילום אירועים25/02/20111111 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

זו יכולה להיות חתונה מרגשת, בר מצווה של הבן הבכור, ברית מילה, מפגש מחזור של החברים מהיסודי או ארוע שנתי של חברת היטק. אין ארוע שלא זקוק לתיעוד ויזואלי עליו יהיו אחראים מקצוענים.

הינה כמה נקודות שכדאי שתחשבו עליהן לפני שאתם עומדים לערוך אירוע

למה בעצם צריך חברת צילום אירועים – האמת כשלכולם יש היום מצלמה דיגיטלית ו מצלמה איכותית במכשיר הנייד זו בהחלט שאלה לגיטימית. יחד עם זאת התשובה לא כל כך מסובכת. תארו לעצמכם שכולם מצלמים את האירוע, מה שכנראה יקרה בכל מקרה. בכל זאת תקבלו מן פאזל ענקי שלא בהכרח יהיה הדבר הכי איכותי שניתן להוציא. מה שבטוח תהיה קקפוניה ענקית שבה לא תמצאו את הידיים והרגליים שלכם, פתאום תגלו שכל מיני רגעים חשובים לא תועדו וגם לכו תחפשו את כל הצלמים. מאידך צלם אירועים טוב יספק לכם עבודה שבה יש משמעות לזמן ולרגעים השונים במהלך האירוע. מה שכן אתם חייבים לשבת איתו לפני תחילת האירוע וליידע אותו במה הולך לקרות ואיפה אתם רוצים שיכנס. חישבו על כך היטב כדי שתוציאו ממנו את המכסימום האפשרי.

צילום סטילס או וידאו

כשאתם מתכננים אטרקציות לאירועים חשוב שתכינו תקציב שיכסה את שתי סוגי המדיות. הן משלימות אחת את השנייה ולא מתחרות אחת בשנייה. חישבו שישנם רגעים בהם הוידאו הוא הכלי הנכון לעומת רגעים אחרים בהם תרצו לראות תמונות בשחור לבן. מאידך אם התקציב שלכם מצומצם ואתם חייבים להחליט רק [על סוג אחד של צילום מה שעליכם לעשות זה לחשוב היטב על סוג האירוע ואילו זכרונות אתם רוצים שישארו לכם ממנו.

כדי שתשבו עם צלם האירועים שלכם ויחד איתו תחליטו מה הכי נכון לעשות בכל זאת הוא הרבה יותר מנוסה מכם ואין ספק שיוכל לתת לכם עצות טובות כאלו שיהפכו את הארוע למשהו בלתי נשכח. חישבו היטב על המדיה בה תשמרו את הצילומים. תעשו את זה בצורה כזאת שלכולם תהיה נגישות לצילומים אחרי האירוע. חשוב שהנגישות תהיה קלה וזמינה מכל מקום

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

VPR בניית אתרים לעסקים בראייה של חברת קידום אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת VPR

מאת: VPRייעוץ עסקי31/07/111348 צפיות
הקמתם עסק, זה מספיק? עדיין לא, אז פרסמתם אותו ברשתות חברתיות וגם זה לא הספיק, ניסיתם אפילו לפרסם מודעה באחד המקומונים, אבל מה באמת הביא לכם עבודה בצורה הטובה ביותר?

מאת: VPRניקיון19/07/111572 צפיות
מי לא אוהב בית נקי ומצוחצח. בית נקי אינו רק נכון מבחינה בריאותית אלא גם תורם רבות לשקט הנפשי של כלל דיירי הבית. גם אם ההמצאות של הדיירים בבית לאורך שעות היום היא מועטה, ניקיון בתים יכול בהחלט להשפיע על האנרגיות הסוררות בבית ולטהר אותם.

מאת: VPRטבעות אירוסין ונישואין11/04/111587 צפיות
טבעות אירוסין אפשר לקנות מן המוכן באחת מהחנויות התכשיטים או ללכת למעצב/ת תכשיטים שיעצבו לכם טבעת לפי הטעם האישי שלכם.

מאת: VPRבידור ופנאי - כללי24/03/111819 צפיות
אם עד לפני כמה שנים אנשים הגיעו לבתי קפה באמת בשביל לשתות קפה, המצב היום השתנה כמעט ב-180 מעלות. היום בתי קפה, הופכים עבור אנשים למשרד לכל דבר ועניין. בוא ללמוד על הטרנד שסוחף אחריו מדינה שלמה (מדינת תל אביב)

מאת: VPRהפסקת עישון 22/03/111602 צפיות
בכל פעם שמדברים על הפסקת עישון בקרב חברים ומשפחה תמיד חושבים שמדובר סביב המעשן עצמו וכל מה שהוא עובר, ואין שאלה – ברור שמי שמעשן סובל ובדרך כבדה יותר מהבריאות אפילו, אלא גם בצורה כלכלית נוראית, ישנם כאלו שמעשנים בצורה כבדה יותר מ-2 קופסאות ביום ומגיעים להוצאות של 1000 שקל ויותר בחודש בזמן שמרוויחים כמעט רק 4000, קל זה לא אבל מי באמת מבין את הבעיה הגדולה יותר – הוא המעשן הפאסיבי?

מאת: VPRשיפוצים22/03/111381 צפיות
אנחנו אוהבים לראות את הבית שלנו לאחר שיפוצים כאלו ואחרים ואנחנו מאוד אוהבים לראות את הבית שלנו מלא ברהיטים חדשים, בעזרת שיפוצים ממוקדים יותר אנחנו משפצים גם את אזור המטבח לרוב, מטבחים (שוב, לרוב) משנים את הבית ואת האווירה שלו כמעט ב180 מעלות. שינוי של כבית חדש.

מאת: VPRגאדג'טים22/03/111576 צפיות
אנחנו רואים בכל יום מחדש את הקדמה משיגה אותנו ונותנת לנו כלים חדשים לעתיד, בין מצלמות אבטחה לבית המוסתרות היטב בעזרת בורג או שניים ועד לאלפי גאדג'טים נוספים אשר מצדיקים את העתיד הקרב ובא.

מאמרים נוספים בנושא צילום אירועים

מאת: רוני הכהןצילום אירועים31/10/181666 צפיות
האם באמת יכולים לארגן אירוע מורכב לעייפה כמו חתונה באופן מהיר ועדיין לספק "שואו" קסום כפי שכל חתן וכלה היו רוצים לאחל לעצמם?

מאת: ניב אבןצילום אירועים29/06/181618 צפיות
כאשר על מנת לדעת כמה עולה צלם לחתונה שמתקרבת לה בצעדי ענק, צריכים להבין היטב את כל מה שמתקיים בכל סוג של הצעה.

מאת: moraleצילום אירועים09/06/181270 צפיות
כשאנחנו עורכים אירוע, לא משנה מה סוג האירוע, בין אם זה שמחה משפחתית, מסיבה בחברה, אירוע חברתי ועוד, אנחנו יודעים פחות או יותר עם אילו ספקים אנחנו נצטרך לעבוד, אין פה הרבה דברים יוצאי דופן. אנחנו יודעים שנצטרך להזמין שירותי קייטרינג, ברוב המקרים נצטרך להזמין שירותי מוזיקה והגברה, סביר להניח שנצטרך להזמין צלם סטילס או צלם וידיאו, יש דברים שהם די מובנים מאליהם, דברים שאנחנו לא יכולים לוותר עליהם.

מאת: שרון צרפתיצילום אירועים14/12/171415 צפיות
איך מבצעים את הפעולה הלא פשוטה של מיון תחת לוח זמנים לא ממש רחב יריעה? קראו הלאה טרם הבחירה הסופית בצלם.

מאת: רוני הכהןצילום אירועים19/10/171650 צפיות
בין כל הספקים צריכים לחפש גם צלם לחתונה במרכז הארץ, במידה ואכן החתונה נערכת באזור המרכז, ואז עולה לה השאלה איזה ספק יהיה הכי נכון לכל זוג, והאם העלות מצדיקה את עצמה בהתחשב בכל יתר הספקים שצריכים להוסיף עוד לרשימה הארוכה של הוצאות שאין לה סוף? התשובה לכל אלה היא תכנון.

מאת: רוני הכהןצילום אירועים07/09/171910 צפיות
החיפוש אחר אדם אשר לו יש את המטלה המאוד חשובה הזו של צילום חתונה מתחילתה ועד לתומה על מנת שעם התיעוד הזה כל משפחת החתן והכלה יוכלו להעלות זיכרונות בצורה מאוד נוחה לצפייה, בתמונות סטילס וצילום וידאו גם יחד.

מאת: שרון צרפתיצילום אירועים22/08/172194 צפיות
חפשו אחר צלם לחתונה במרכז אשר עונה על כל מה שצריכים לחתונה לפי הבדיקה החשובה הבאה שיכולה לחסוך כאב ראש די במהירות...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica