חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עבודה בחו"ל ובעולם הרחב

מאת: מישל ארנסטהשמה26/02/20111697 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עבודה בעולם

להרבה תושבים בעולם ובישראל יש חלום ישן וגם חדש והוא לעבוד בארץ אחרת, זאת אומרת לנסות את מזלם בעבודה במדינה זרה. בין יתר משאת נפשם פרט להרויח כסף

כמובן לטייל במדינה זרה להכיר את אורחות חייהם של תושבי המדינה, ויש כאלו המקווים למצא בן או בת זוג לבניית עתידם בעולם.

חלק ממחפשי העבודה בחול מטרתם היא לא ממש העבודה עצמה אלה מימון המשך טיול בארצות העולם או השלמת הכנסה לטובת לימודים מיוחדים שניתן ללומדם רק בחו"ל.

חלק ממחפשי העבודה בחו"ל, עושים זאת במסגרת עזרה לזולת כמו נפגעי אסונות טבע ובעזרת עבודתם יכולים להמשיך ולתרום לאוכלוסייה חלשה שחיים במדינה אליה הגיעו.

ברוב מדינות העולם חייבים לקבל אישור על מנת לקבל עבודה ולעבוד בצורה חוקית ללא פחד שאיזה שוטר יפנה אליך ויבקש תעודת עובד או אישור.

חלק ממדינות העולם אינן מסכימות כלל ועיקר שעובדים זרים יגיעו איליהן והן מתנות את אישורי העבודה בכך שזהו סטודנט שבסוף לימודיו יעוף מהמדינה שלהן חזרה לארצו ולא ישאר כנטל על הכלכלה המתרסקת שלהן.

על כן אחת השיטות הנפוצות לקבלת אישור עבודה ולפעמים אישור כניסה למדינות בחו"ל, היא בקשה ללימודים במכללה כל שהיא ורק לאחר מכן בקשה לאשרת עבודה.

ברוב מדינות העולם הישראלים הממוצעים עובדים במכירות, קוסמטיקה,תמונות,שרשראות עבודת יד, ציורי שמן בקניונים,

אבטחת אישים שזו עבודה יחסית טובה ומכניסה הרבה כסף לעוסק

שלמד את עבודתו בצהל או בחברות שמירה.

חלק יותר קטן מהישראלים שעובדים בחו"ל עוסק בגננות, שזו עבודה בדרך כלל עונתית עקב תנאי מזג האויר,

יחד עם זה לא תמיד חיבים להיות רשומים כעובדים או לדווח למישהו.

לפני שנים לא מעטות היו נשים שהגיעו מישראל לטפל בילדים עם לינה,

אלה שכבר מזמן הפרצה הזו נסגרה.

ענף תעסוקה טוב נוסף הוא העברת דירות מובינג או בקיצור סבלות,

בדרך כלל זוהי קבוצת ישראלים שהעובדים בה מתחלפים וממשיכים בדרכם הלאה למסעות בעולם, בהרבה מקרים עובדים ישראלים נשארים לחיות בארצות המזרח הרחוק, כי יותר קל לקבל אשרת עבודה או לחילופין להעלם ולהשאר אנונימיים דבר שלא בטוח שכדאי.

בחלק מארצות המזרח הרחוק ניתן וחובה לחדש ויזה כל שלושה חודשים, הדבר מתבצע על ידי יציאה בשער אחד של הגבול וכניסה מחודשת בשער אחר על מנת לקבל אשרה שהייה לעוד שלושה חודשים או פרקי זמן שהמדינה המארחת החליטה.

שקיעה בלאוס

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אתרים עם תמונות

http://www.2uk.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מישל ארנסט

מאת: מישל ארנסטטיולים בחו"ל23/09/111771 צפיות
ברלין היא אחת הערים הגדולות והחשובות באירופה ובגרמניה במיוחד.

מאת: מישל ארנסטתיירות ונופש - כללי19/09/111601 צפיות
גרמניה היא אחת המדינות העשירות ביותר בעולם, מיקומה במרכז אירופה מקנה לה מגוון אפשרויות בכל תחומי החיים. החל מאומנות תרבות, ספורט, סרטים, תיאטרון, ותיירות מיוחדת לכל אחד מהנושאים האלו. עריה הגדולות והיפות של גרמניה מזמינות מיליוני תיירים בשנה, ומאז נפילת החומה בשנת 1990 הביטחון הוא דבר שיגרתי, והחל ביסוסה של גרמניה כמעצמת על בכל התחומים.

מאת: מישל ארנסטמיניות ובריאות מינית15/04/115105 צפיות
בסיומו של יום טיול עם הקבוצה שלי על האי פוקט בתאילנד, אחרי מקלחת מנוחה וארוחת ערב שכללה אוכל רגיל שאנחנו אוכלים בישראל, וזה אומר שניצל וסרטנים מעובדים עם סלט ירקות, שיצאה לי הנשמה כדי לקבל אותו במלון כי בתאילנד אין בלקסיקון סלט ערבי קצוץ דק עם שמיר ופטרוזיליה.

מאת: מישל ארנסטיהדות27/02/112062 צפיות
עד המאה העשרים בתאילנד לא הייתה קיימת אוכלוסיה יהודית למרות שברחבי אסיה התגוררו יהודים משחר ההיסטוריה

מאת: מישל ארנסטטיולים בחו"ל27/02/111999 צפיות
מחוז טראט הוא המחוז הדרומי ביותר בחלק המזרחי של תאילנד, המחוז שוכן על החוף המזרחי ביותר של מפרץ תאילנד, לטראט יש גבול עם קמבודיה, המעבר הוא גבול מסודר וחוקי כמובן עם תשלומים נאים עבור המעבר והחתמת הדרכונים.

מאת: מישל ארנסטספורט ימי 27/02/112277 צפיות
אם חשבתם פעם על חווית הצלילה הרי שלפניכם שיא השיאים של תענוגות הצלילה, מכל קצווי תבל מגיעים לתאילנד לבצע צלילות.

מאת: מישל ארנסטטיולים בחו"ל27/02/112148 צפיות
אני כבר בחרתי לטייל בתאילנד כיעד שלי לטיול ועכשיו אני בשלב של מה שנקרא סיכומים, רשימת הנאות, המלצות למטיילים, סיכום הוצאות, החלטות והיכן להמשיך.

מאמרים נוספים בנושא השמה

מאת: אסף דוריהשמה19/01/174137 צפיות
רבים בני האדם שלהם שאיפות גדולות, רעיונות מדהימים ויצירתיות מפותחת, לעיתים קרובות לאנשים יש מספר רעיונות ומספר תחומים בהם הם בעלי כישורים רבים וטובים ובכל אחד הם יכולים להצטיין ולהיות הטובים ביותר, הבעיה מתחילה כאשר לא יודעים במה להתמקד או לחילופין שמנסים לזרוק "חכה" לכל הכיוונים ולקוות שיעלה משהו מתוך מעמקי האפשרויות.

מאת: מועדפת בעירהשמה02/09/152738 צפיות
עבודה באחת מתחנות הדלק הרבות הפזורות ברחבי הארץ עשויה להיות אפשרות נוחה ומהנה. תוכלו לעבוד בתחנות הדלק של "פז", "סונול", "דור אלון", "טן" ואחרות, בתור מתדלקים או בתור מוכרים בחנויות הנוחות.

מאת: מועדפת בעירהשמה14/08/151915 צפיות
מה לא נאמר על העיר תל אביב. שהיא עיר בלי הפסקה, שהיא עיר לצעירים, שיש בה תרבות, עושר, כלכלה וספורט. אבל משום מה לא מדברים על עבודה מועדפת בתל אביב.

מאת: arielcהשמה17/04/151827 צפיות
טיפים למציאת עבודה באנגליה.

מאת: tanga2השמה10/04/152026 צפיות
עבודה במכירות מדלת לדלת במגוון יעדים.

מאת: taliyacovsonהשמה04/04/151646 צפיות
אירופה היא יבשת שמושכת ישראלים רבים שבוחרים לעבוד בה.

מאת: yossi dהשמה26/03/151768 צפיות
קשה שלא לשמוע על עבודה בחול אם אתה חי בישראל. הטרנד הזה ששטף המוני צעירים הופך לנפוץ ביותר. ישראלים רבים עולים על המטוס לאחר השירות הצבאי ובוחרים לחפש עבודה טובה ורווחית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica