חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קמין - התנור הביתי

מאת: דני אלבזריהוט 07/06/2009908 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מערכות סולריות המערכות הסולריות משמשות לתאורת גינה, לתאורת רחובות וכבישים, להפקת חשמל, לחימום מים באמצעות דוודים וקולטי שמש ולהסקה מרכזית בבתים, במשרדים ובבתי עסק. קמינים Faber כל תנורי פבר מופעלים באמצעות גז, והינם בעלי ארובה כפולה. פטנט הארובה הכפולה פתר את בעיית "זלילת" החמצן מחלל הבית עקב בעירת הגז. תנורים אלה מהווים מערכת סגורה, והשליטה בהם נוחה מאוד. יתרונות תנורי קמין גז לעומת תנורי קמין אחרים. לתנורי הגז עם ארובה כפולה יתרון משמעותי המתבטא באיכות החום וניקיון האוויר בחלל הבית המחומם, היות והחמצן הנצרך ע"י קמין הגז נלקח מחוץ לחלל הבית, בעזרת הארובה הכפולה וכך אינו יוצר מחסור בחמצן בתוך הבית, או לחילופין מצריך השארת חלון פתוח ובזבוז אנרגיה. בנוסף נצילותם של תנורי הגז עם ארובה כפולה גבוהה ביחס לכל תנורי הארובה האחרים, היות ורמת הנצילות גבוהה במיוחד ומגיעה לכדי 92% בשריפה.

הדבר חוסך בעלויות השוטפות בצורה משמעותית של חימום הבית, הן בצריכת האנרגיה והן עלויות האחזקה. כמו כן תנורי גז עם ארובה כפולה ניתן להתקין בכל בית עם קיר חיצוני. וגם ברבי קומות, היות ואין צורך במיכל סולר, שכן התנור מתחבר למערכת הגז הביתי. כמו כן על פי התקן, ניתן להוציא את הארובה הכפולה מקיר חיצוני כמעט ללא הגבלה וללא צורך לעלות לגג הבניין. לסיכום עלויות הגז הנמוכות, בנוסף לרצון הממסד להעדיף אנרגיית גז מבחינה אקולוגית וכן הנוחות בתפעול מתקני גז ומיעוט התקלות, יוצרים יתרון ברור בתחום זה של הסקה, ובמיוחד ברמת הבטיחות והתקנים המחמירים בהשוואה למערכות אחרות. ראוי לציין, כי בקניית תנור גז כלשהו הדבר החשוב בראש ובראשונה הוא לברר אם אכן המוצר יוצר במפעל תקני ומורשה, וכמובן אם המוצר הינו בעל אישור מכון תקנים. חשוב לדעת, כי תנור המיוצר עם אישור מכון תקנים, אין אפשרות לעשות בו שינויים כלשהם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דני אלבז

מאת: דני אלבזטיולים בארץ19/03/131217 צפיות
כמה פעמים שאלתם את עצמכם, האם אתם באמת מכירים את הארץ שלכם? ולא, הכוונה היא לא לתל אביב, נתניה או חדרה. הכוונה היא לישובים עלומים יחסית, שמי שלא מגיע משם / יש לו בן או בת משפחה משם, פשוט לא שמע עליהם. בארץ מאות רבות של התיישבויות – חלקן לא מוכרות בכלל.

מאת: דני אלבזבתי מלון19/01/121248 צפיות
אם אתם נוסעים לחו"ל, הרי שאחד הדברים שצריך לחשוב עליהם ולתאם, הוא מלון להתארח בו. אולם, לבחירת מלון יכולות להיות השלכות גם על אופי הטיול ועל החוויה בכללותה. מי שהתארח בעבר במלונות יוקרה יודע, כי אין תחרות לחוויה המיוחדת המוצעת על ידי מלונות יוקרה והתארחות בהם. מי שלא – הרי שאף פעם לא מאוחר מכדי להתארח ברמה אחרת לגמרי. על מלונות יוקרה בעולם כולו.

מאת: דני אלבזבריאות הנפש05/01/129155 צפיות
אם בעבר רבים מאיתנו בחרו לפנות אל רופא המשפחה או אל רופא מומחה אחר בשל בעיה בריאותית כלשהי (בין אם פיזית או נפשית), הרי שכיום יותר ויותר בוחרים לפנות אל מטפלים, המציעים פתרונות מסוג אחר. רפואת גוף-נפש מתייחסת ליחסי הגומלין שבין הנפש לגוף שלנו, ובכוח השפעתם של התודעה, החוויות והרוחניות על תהליך הריפוי. קיימים סוגים שונים של טיפולים וכן פתרונות ריפוי שונים, המספקים לנו את כל התנאים הנדרשים, הן ברמה הפיזית והן ברמה הנפשית, כדי לאפשר לנו ריפוי מלא וצמיחה, תוך ניצול כוחות הריפוי הקיימים אצלנו.

מאת: דני אלבזגאדג'טים05/01/121250 צפיות
פיתוח אפליקציות לפייסבוק, לאייפון או לאייפד הינו פעולה מורכבת, הכוללת מספר שלבים שונים: תכנון, אפיון, עיצוב, פיתוח ושיווק. פיתוח אפליקציות בפלטפורמות אלו, שהפכו לחלק בלתי נפרד בחייהם של רבים בשנה האחרונה, מאפשר להשתמש ביתרונותיה של כל פלטפורמה (בין אם מדובר בפייסבוק באייפון או באייפוד) וליהנות מפתרונות שיווקיים ייחודיים.

מאת: דני אלבזשיווק ואסטרטגיה12/08/091500 צפיות
ניהול שוטף וברור של מחלקות הפיתוח והרכש ומערכות שיווק ומכירות מתפקדות בצורה ראויה הן תנאים הכרחיים להצלחתו של כל בית עסק.

מאת: דני אלבזשיווק ואסטרטגיה12/08/091444 צפיות
בישראל קיימות מספר חברות לפיתוח עסקי ומספר רב של יועצים אסטרטגים המלווים את תהליכי פיתוח מערך השיווק בחברות רבות במשק.

מאת: דני אלבזבריאות השן11/08/092072 צפיות
שיטה חדשה להשתלת שיניים

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201582 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201166 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201717 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201804 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191611 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191590 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191593 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica