חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הכל על קמטים

מאת: דני אלבזניתוחים פלסטיים07/06/2009952 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

נשים רבות אשר בשלות ובטוחות בעצמן, פונות למרפאות אסתטיקה על מנת להיראות כמו שהן מרגישות... הכוונה, כמעט תמיד, לרענן את עור הפנים, להחליק את הקמטים ולהוריד את השנים מהמראה הכללי. הדרכים להגיע לתוצאה המבוקשת מגוונות ועונות על הצורך במהירות. 

דרכי הטיפול בקמטים 
קמטי פנים ניתן למלא באמצעות חומרים שונים דרך הזרקות, או בשילוב טיפול לייזר ואפילו ניתוח פנים. החלטה מתקבלת לאחר בדיקת עומק הקמטים ומצב העור. הערכת הקמטים על ידי רופא מוסמך חשובה מאוד שכן התאמת החומר למצב הפנים היא הגורם הראשון למראה החדש. 
החומרים המיועדים להזרקות מתחלקים לשני סוגים עיקריים: חומרים קבועים כמו סיליקון,ביואלקמיד וניופיל וחומרים מתכלים מסוג החומצה ההיאלורונית והקולגן. 

שלבי הטיפול 
שלב ראשון: הפנים עוברות פיליניג כימי אשר גורם לקילופים עדינים של שכבת העור העליונה (האפידרמיס) ועד המעבר לחלק העמוק יותר של העור (דרמיס).
הטיפול עצמו, אשר גורם לאי-נוחות ולתחושת צריבה קלה, אורך כעשר דקות, וכשלושה ימים עד שבוע לאחר הטיפול העור מתקלף.
התוצאה היא עור פנים ורדרד ורענן אותו צריך למרוח בזמן הטיפול בחומר מרגיע ובזמן יציאה מהבית יש להגן עליו בקרם המכיל מסנן קרינה.
שלב שני: שבועיים לאחר מכן מתחיל שלב ההזרקות להשלמת המראה.
קמטי ההבעה מטופלות בהזרקת חומצה היאלורנית. מקום ההזרקה מאולחש כמה דקות לפני. מיד לאחר ההזרקה מניחים רטיות קרות על המקום לצורך הרגעתו(לעיתים יש שטף דם קטן וזמני אותו ניתן להסתיר באמצעות מייקאפ).
שלב ההזרקות מתחלק לכשלוש פגישות. ההזרקות אינן מוחקות את הקמטים, אלא ממלאות אותם ומרככות את המראה. משך הטיפול כעשרים דקות. את ההזרקה יש לחדש עד פעמיים בשנה.
הקמטים אשר מסביב לעיניים טופלו בהזרקת בוטוקס יחד עם חומרי מילוי בדרגות סמיכות שונות כדי להעניק נפח וטיפול בקמטוטים.
שבועיים לאחר כל הטיפולים עברה שלומית טיפול משלים בשם "ג'ט פיל". בטיפול זה מקבל עור הפנים עיסוי לימפטי עמוק, פילינג עדין והזנה בחומרים עשירים ויעילים. התוצאה: עור קורן במיוחד. 

לאחר המילוי 
גם בהזרקת חומרים קבועים הקמט ממשיך להיות דינמי, לכן יש צורך בהזרקות חוזרות. כל הזרקה מוגבלת בזמן ותלויה בגורמים כמו מימיקה, כוח כבידה, עישון, שינה, מצב השיניים והחניכיים, גנטיקה ועוד. 

טיפים 
לאחר שקיבלתם את המראה המשופר אפשר לעזור לו להישאר כך לאורך זמן. קצת טיפים על קצה המזלג:
1. משקפי קריאה - הרכבתם מונעת מאמץ כיווץ העיניים, ובכך מונע הופעת קמטוטים באיזור העיניים וגשר האף.
2. סיגריה - אפשר לוותר עליה. מעבר לנזקים הבריאותיים המוכרים שלה היא גורמת בזמן יניקת הסיגריה לכיווץ וקמטוטי העור מעל השפתיים.
3. קרם לחות - חיוני לשמירת גמישות העור ולמניעת יובש. אינו מונע קמטים, אבל בהחלט עוזר לטשטש אותם.
4. שמש - חייבים לברוח ממנה. היא המקור העיקרי לקמטי הפנים. אם אין לכם ברירה ואתם חייבים להיחשף אליה, השתמשו בקרם המכיל מסנן קרינה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דני אלבז

מאת: דני אלבזטיולים בארץ19/03/131219 צפיות
כמה פעמים שאלתם את עצמכם, האם אתם באמת מכירים את הארץ שלכם? ולא, הכוונה היא לא לתל אביב, נתניה או חדרה. הכוונה היא לישובים עלומים יחסית, שמי שלא מגיע משם / יש לו בן או בת משפחה משם, פשוט לא שמע עליהם. בארץ מאות רבות של התיישבויות – חלקן לא מוכרות בכלל.

מאת: דני אלבזבתי מלון19/01/121249 צפיות
אם אתם נוסעים לחו"ל, הרי שאחד הדברים שצריך לחשוב עליהם ולתאם, הוא מלון להתארח בו. אולם, לבחירת מלון יכולות להיות השלכות גם על אופי הטיול ועל החוויה בכללותה. מי שהתארח בעבר במלונות יוקרה יודע, כי אין תחרות לחוויה המיוחדת המוצעת על ידי מלונות יוקרה והתארחות בהם. מי שלא – הרי שאף פעם לא מאוחר מכדי להתארח ברמה אחרת לגמרי. על מלונות יוקרה בעולם כולו.

מאת: דני אלבזבריאות הנפש05/01/129156 צפיות
אם בעבר רבים מאיתנו בחרו לפנות אל רופא המשפחה או אל רופא מומחה אחר בשל בעיה בריאותית כלשהי (בין אם פיזית או נפשית), הרי שכיום יותר ויותר בוחרים לפנות אל מטפלים, המציעים פתרונות מסוג אחר. רפואת גוף-נפש מתייחסת ליחסי הגומלין שבין הנפש לגוף שלנו, ובכוח השפעתם של התודעה, החוויות והרוחניות על תהליך הריפוי. קיימים סוגים שונים של טיפולים וכן פתרונות ריפוי שונים, המספקים לנו את כל התנאים הנדרשים, הן ברמה הפיזית והן ברמה הנפשית, כדי לאפשר לנו ריפוי מלא וצמיחה, תוך ניצול כוחות הריפוי הקיימים אצלנו.

מאת: דני אלבזגאדג'טים05/01/121253 צפיות
פיתוח אפליקציות לפייסבוק, לאייפון או לאייפד הינו פעולה מורכבת, הכוללת מספר שלבים שונים: תכנון, אפיון, עיצוב, פיתוח ושיווק. פיתוח אפליקציות בפלטפורמות אלו, שהפכו לחלק בלתי נפרד בחייהם של רבים בשנה האחרונה, מאפשר להשתמש ביתרונותיה של כל פלטפורמה (בין אם מדובר בפייסבוק באייפון או באייפוד) וליהנות מפתרונות שיווקיים ייחודיים.

מאת: דני אלבזשיווק ואסטרטגיה12/08/091501 צפיות
ניהול שוטף וברור של מחלקות הפיתוח והרכש ומערכות שיווק ומכירות מתפקדות בצורה ראויה הן תנאים הכרחיים להצלחתו של כל בית עסק.

מאת: דני אלבזשיווק ואסטרטגיה12/08/091445 צפיות
בישראל קיימות מספר חברות לפיתוח עסקי ומספר רב של יועצים אסטרטגים המלווים את תהליכי פיתוח מערך השיווק בחברות רבות במשק.

מאת: דני אלבזבריאות השן11/08/092074 צפיות
שיטה חדשה להשתלת שיניים

מאמרים נוספים בנושא ניתוחים פלסטיים

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161786 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161678 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים22/06/161784 צפיות
הצרת היקפים הינו הליך חיובי למדי אשר מאפשר לרבים לשפר באופן ניכר את איכות החיים. מדובר בהליך אשר במרכזו הסרה של כמות שומן גדולה מגוף האדם, שומן אשר לא ניתן להסירו בשום דרך אחרת.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים21/06/161619 צפיות
מעוניינים להיות יפים יותר ולגרום לסובבים אתכם לקנא ולרצות בקרבתכם? בעזור שיפור היופי שלכם תוכלו ליהנות מאורח חיים משופר וטוב יותר.

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים29/10/152276 צפיות
לטיפול בבוטוקס יש היבטים רבים ומועילים. מלבד להחלקת קמטים ובעיות עור, בוטוקס יכול לעזור גם לאלה מאתנו הסובלים מתופעת הזעת יתר. קראו כאן איך!

מאת: ד"ר רעות גליניקניתוחים פלסטיים23/06/151783 צפיות
חוטי סילואט משמשים: - לתקן את סימני ההזדקנות, קמטים, לשחזר הגדרת קו לסת תחתונה, מיצוק עור שאיבד את גמישותו וקבלת פנים צעירות ורעננות; - מטופלים שעברו מתיחת פנים בעבר וכעת רוצים לרענן את המראה ולהחזירו למצב כמו של מיד לאחר הניתוח;

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים11/06/152308 צפיות
חושבים לעבור ניתוח מתיחת פנים? דעו כי כיום מדובר בניתוח פופולרי מאד. יש שמבצעים את הניתוח משיקולים קוסמטיים ויש כאלו שזקוקים לו מבחינה רפואית (העור הנפול גורם לקושי בראייה ואפילו לקשיי נשימה). אך רוב המבקשים ומבקשות לעבור אותו הם אנשים רבים המעוניינים חזרה במראה פנים רענן, צעיר ובעיקר מתוח ולא מקומט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica