חפש מאמרים:
שלום אורח
07.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תמנון ענק לחופי תל אביב: אוקטופוס בר

מאת: שרון גמרמןעסקי מזון28/02/20111120 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המועדונים הגדולים, בישראל ובעולם, מיצבו את עצמם ככאלו בעיקר משום שהם שרדו. אם נצבע את העניין בגוון ורוד יותר, נגיד שהמועדונים הללו לא רק שרדו, אלא גם הצליחו ומצליחים גם היום. אבל מה גרם להם להיות כאלו? ההתמדה, בעיקר.

מועדונים מצליחים שנכנסו אל דפי ההיסטוריה, הם כאלו שנמצאים בתודעה של הבליינים כבר שנים. זה יכול להיות השם של המקום, האטרקציות או המחירים הזולים שהוא מציע, אבל בגדול הוא מצליח פשוט כי אנשים התרגלו אליו. הם הולכים אליו משום שהם יודעים שהוא שם ונהנים מזה. גם אוקטופוס בר רוצה להיות כזה.

ההיסטוריה של המועדונים מלאה ועמוסה

כשרק התחילה ההיסטריה סביב מועדוני הריקודים בישראל, היה קל מאוד להיכנס לתודעה ולהיצרב לעד. הרי כל מה שהוא ראשוני ייזכר לזמן רב. אבל היום, כשלא מדובר במשהו כל כך נדיר, קשה הרבה יותר להיכנס לספרי ההיסטוריה של מועדוני ארץ ישראל.

כדי שזה יקרה, חשוב בעיקר להיות בעל ניסיון בתחום, כמו בעלי אוקטופוס בר. שמכירים את עולם הבילויים התל אביבי כבר שנים. חשוב גם לבצע תרגילים שיווקיים וקמפיינים של פרסום המקום, כדי להכניס אותו לתודעה כמה שיותר מהר.

כיום זה פשוט הרבה יותר מבעבר, בזכות האינטרנט כמובן. כנסו לדף הפייסבוק של אוקטופוס בר ותבינו עד כמה זה יכול להיות פשוט ומצליח: מספיק שדף המועדון פעיל מידי כמה ימים, כדי לעשות את העבודה. אין אדם כמעט שלא ייחשף לכך – במיוחד אם הוא מחפש מקום חדש לבלות בו את הלילה בעיר הגדולה.

שם כמו אוקטופוס בר תמיד מושך

וזהו גם חלק מעבודת היח"צ המוקפדת – שם המקום. לשם יש משמעות רחבה מאוד בכל מצב, אם זהו קיוסק קטן או חברת ענק. רבים חושבים רבות עד שהם מוצאים שם שיתאים לחברה ולמסר שהיא רוצה להעביר.

אוקטופוס בר הוא שם שנבחר לא רק בשל הקרבה לים והגודל של המועדון, אלא גם בעקבות המקום שפעל בנמל בסוף שנות ה-90'. אחת הסיבות לכך היא עובדה שאותו מקום היה מצליח ואהוב מאוד, מה שיצית מייד את הדמיון וידבר בדיוק אל המבלים שאנשי המועדון רוצים למשוך אליהם. כך עושים זאת נכון.

כשאתה חדש בתחום אתה צריך להצדיק את קיומך

מועדון וותיק לא צריך להסביר לאף אחד מדוע הוא פועל. הוא גם לא צריך להיאבק על מוזמנים ומבלים – כולם כבר מכירים אותו. לא כך המצב עם מועדונים חדשים. ממש כמו שחקן כדורגל מתחיל, המועדון צריך להצדיק את מקומו 'בהרכב הפותח' ולהראות שגם לו יש יכולות, שלא נופלות מכל מקום אחר.

את מי צריך המועדון לשכנע? את המבלים שבאים לבקר בו. ואותן תכונות שציינו קודם הן בדיוק אלו שצריך כדי לעשות זאת. מועדון כמו אוקטופוס בר, שמציג שם מיוחד ואטרקציות כמו בכל מועדון אחר – יצליח לבלוט ולהצדיק את מקומו בין סוללת המועדונים של תל אביב.

 



תגיות המאמר: אוקטופוס, אוקטופוס בר


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שרון גמרמן

מאת: שרון גמרמןמסיבות01/03/111368 צפיות
אין מקום מרכזי יותר מתל אביב, בכל תחומי החיים ובמיוחד אם מתייחסים אל סצנת המועדונים. חיי הלילה של העיר הזו הפכו כבר מזמן לשם דבר בישראל, כשגם בעולם כבר מכירים את העיר ומודעים למה שהיא מציעה. לרשימת הבילויים המכובדת הזו, הצטרף באחרונה בר צעיר ומבטיח – אוקטופוס בר.

מאת: שרון גמרמןמתכונים ואוכל - כללי01/03/111242 צפיות
כדי ליצור אווירה ותחושה טובה סביב מועדון יש צורך במיקום טוב, שנבחר אחרי מחשבה עמוקה ובמשיכת קהל מבלים איכותי שיוסיף לאווירה את הפן הנכון. מועדונים רבים, אוקטופוס בר ביניהם, מנסים בכל עת לגבש אווירה ייחודית כזו ואטרקציות שימשכו אליהם את המבלים ויבחרו בהם מבין עשרות המועדונים שמונחים ממש על כף ידם.

מאת: שרון גמרמןמתכונים ואוכל - כללי01/03/111594 צפיות
כל אירוע הוא בעל אופי וסגנון משלו. לכן, כשמחליטים על הפקת אירוע, חשוב קודם כל להבין מה התפאורה והרקע לאותו ערב. ישנם, מצד אחד, מקומות שקטים ואינטימיים, כמו גלריה מאירהוף, שמתאימים בעיקר לאירועים עם כמות מוזמנים מצומצמת. מצד שני, ישנם אולמות אירועים ענקיים, עבור שמחות שכוללות 400, 500 ואף יותר מוזמנים.

מאת: שרון גמרמןאירועים וחתונות – כללי28/02/111359 צפיות
רבים מתושבי ישראל אוהבים את תל אביב. יש בה הכל מהכל, והרבה. אבל עבור רבים לא פחות, העיר הזו רועשת, סואנת וכזו שמתנהלת בקצב מפחיד. כשהם שומעים על אירוע שמתקיים במרכז עיר, הם כבר מעדיפים לא לצאת מהבית. וזה קורה מסיבה פשוטה: הם לא יודעים שגם בתי אירועים בתל אביב, כמו גלריה מאירהוף, יכולים להיות שקטים ושלווים.

מאמרים נוספים בנושא עסקי מזון

מאת: עופר שלועסקי מזון18/07/213687 צפיות
תנור אפייה תעשייתי

מאת: עופר שלועסקי מזון26/02/214088 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: דניאל מלמדעסקי מזון16/02/205552 צפיות
מסעדת NG נווה צדק הינה מסעדת בשרים הותיקה והאיכותית מאז שנת 2003. הבשרים הכי איכותיים. קראו מה הלקוחות ממליצים על המסעדה.

מאת: רועי כץעסקי מזון16/12/1810585 צפיות
מעוניינים באוכל מוכן לשבת? מתגעגעים לטעמים של בית? את ארוחת השבת הקרובה שלכם כבר תרכיבו מאוכל ביתי מוכן, טעים להפליא, אוכל עם טעם של בית. את התחושה החמימה הממלאת את הלב עם כל ביס בארוחה המתבססת על אוכל ביתי קשה לתאר במילים. גם כאשר ישנן עשרות מסעדות גורמה המציעות מנות מודרנית מעוצבות, רוב האנשים עדיין מתגעגעים יותר מכל לאוכל של בית כי אחרי הכל מאין כמו אוכל של בית.

מאת: דודישעסקי מזון31/05/183362 צפיות
"רק מחילופי המשפטים הקצרים הללו, נשמע כאילו עמדנו להיות אסירות במקום כלשהו בהרצליה ושבקרוב מאוד תמנע מאתנו האפשרות לנהל באופן חופשי את מאורעות ארוחת הערב שלנו או לפחות לצאת אל הרחוב ולתור אחר אחת כזאת.

מאת: הדסהעסקי מזון17/09/173158 צפיות
מאז ומתמיד פיצה הייתה נחשבת למאכל פופולרי ונחשק בקרב האוכלוסייה בעולם. ארץ ישראל גם היא נחשבת לאחת המדינות שאוהבות מאכל זה. ניתן למצוא פיצריות רבות ברחבי הארץ ובכלל זאת גם פיצריות בירושלים. ההבדל המשמעותי ביותר בין פיצריות בירושלים לפיצות בערים האחרות הוא הסגנון ההכנה של הפיצה ומבחר הרב שניתן למצוא.

מאת: שרון צרפתיעסקי מזון13/08/173522 צפיות
בהחלט לא חייבים לצאת מן הבית כדי לקבל ארוחה שהיא גורמה, ובדיוק לפי הטעם האישי של הסועדים. בלי לקום מהכסא, בלי לאחר, בלי לחכות למלצרית ועם כל הפרטיות של הבית האישי של כל אחד ואחד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica