חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אוקטופוס בר – לבלות בכיף במרכז הסצנה התל אביבית

מאת: שרון גמרמןמסיבות01/03/20111364 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם תל אביב היא מרכז הבילויים של ישראל, נמל תל אביב הוא המרכז של המרכז. למקום היפהפה הזה מתנקזים מאות אלפי אנשים מידי שבוע, כשלכל אחד מהם יש את המקום שיתאים לו ויספק לו את חווית הבילוי המושלמת.

נמל תל אביב חודַש לפני כמה שנים, לאחר תקופה לא קצרה בה היה יחסית מוזנח. היום הוא חלק מהטיילת המרהיבה של תל אביב, שמתחילה בחוף הצוק בהרצליה ונמתחת עד ליפו באופן רציף. היום, כל מי שמגיע לנמל יזכה לראות דק מושקע ומטופח, מעקה שנמצא ממש מעל קו המים וגלים שמתנפצים ונשברים ממש אל הנמל עצמו.

ברחבי הנמל אפשר למצוא עשרות מסעדות כמו שלוותה ובתי קפה וכמובן – פאבים, מועדונים ודאנס בארים, מסוגו של אוקטופוס בר. כל אלו הופכים את נמל תל אביב לאזור המבוקש ביותר בארץ בתחום חיי הלילה.

לעשות את תל אביב ולרוץ לספר לחבר'ה

קשה להתעלם מהתחושה שתל אביב מספקת לכל אדם שבא לבקר בה. זהו אחד המקומות היחידים בארץ בהם ניתן להרגיש בחו"ל, להיחשף לחוויות חדשות ולהכיר סוגים רבים של אנשים, מהארץ ומהעולם. זהו מקום מפגש מרתק של תרבויות, אומנויות והרפתקאות.

נמל תל אביב וסצנת המועדונים שבו מספקים את כלו אלו באותו מקום. בין מועדוני הנמל ניתן למצוא בקלות את הדברים שמייחדים את העיר – מה שישאיר אתכם עם ברירה אחת: ללכת ולספר על החוויה למי שעדיין לא ביקר בה. איפה תספגו את החוויה הזו בוודאות? אוקטופוס בר הוא בהחלט אחד מהמקומות הללו.

אוקטופוס בר, ה-TLV ועוד רבים אחרים

אם ניסיתם לחשוב על המקומות שמציע לכם נמל תל אביב, אל תתאמצו. בשביל זה אנחנו פה. כמובן שתל אביב עצמה מציעה מקומות בילוי רבים וטובים, אך בנמל נמצאים האיכותיים והידועים שבהם: אוקטופוס בר, ה-TLV, שבלול, רדינג 3 ועוד. חלקם מועדוני הופעות, חלקם דאנס בארים ומועדונים שמארחים מסיבות – והכל ברמה הגבוהה ביותר.

איך יודעים שהמקום מבוקש ומצליח? כמובן, הולכים עם הזרם. כמה שיותר אנשים שממתינים בכניסה מעידים על הביקוש של אותו מועדון. חפשו את זה שנראה לכם הכי ידידותי: עם תור דינאמי ולא סטטי, מארח או מארחת נחמדים ואדיבים ומוזיקה שעושה לכם טוב. כי אותה תשמעו בדרך כלל כבר מבחוץ.

חפשו את הייחודיות של המקום

אין ספק שכל מועדון מחפש להיות ייחודי ומיוחד, כדי למשוך אליו כמה שיותר אנשים. הרי מועדונים יש הרבה מאוד – הבליין הממוצע צריך להבין כי במקום אליו הוא הולך, ולא משנה אם זה אוקטופוס בר או ה-TLV, יש דברים שלא יקבל במקום אחר.

מועדון איכותי וטוב צריך לכלול חלל גדול לריקודים, אך גם כמה בַארים ומקומות ישיבה. המוזיקה כאן, כפי שציינו, חשובה מאוד גם כן ואליה יש לצרף גם את האוכלוסייה. לדוגמא, במקום כמו אוקטופוס בר, בו בכל יום ישנם מבלים מגיל 24 ומעלה לפחות, תהיו בטוחים שהאוכלוסייה בהחלט תקלע לטעמכם. בילוי נעים!

 



תגיות המאמר: אוקטופוס, אוקטופוס בר


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שרון גמרמן

מאת: שרון גמרמןמתכונים ואוכל - כללי01/03/111238 צפיות
כדי ליצור אווירה ותחושה טובה סביב מועדון יש צורך במיקום טוב, שנבחר אחרי מחשבה עמוקה ובמשיכת קהל מבלים איכותי שיוסיף לאווירה את הפן הנכון. מועדונים רבים, אוקטופוס בר ביניהם, מנסים בכל עת לגבש אווירה ייחודית כזו ואטרקציות שימשכו אליהם את המבלים ויבחרו בהם מבין עשרות המועדונים שמונחים ממש על כף ידם.

מאת: שרון גמרמןמתכונים ואוכל - כללי01/03/111590 צפיות
כל אירוע הוא בעל אופי וסגנון משלו. לכן, כשמחליטים על הפקת אירוע, חשוב קודם כל להבין מה התפאורה והרקע לאותו ערב. ישנם, מצד אחד, מקומות שקטים ואינטימיים, כמו גלריה מאירהוף, שמתאימים בעיקר לאירועים עם כמות מוזמנים מצומצמת. מצד שני, ישנם אולמות אירועים ענקיים, עבור שמחות שכוללות 400, 500 ואף יותר מוזמנים.

מאת: שרון גמרמןאירועים וחתונות – כללי28/02/111358 צפיות
רבים מתושבי ישראל אוהבים את תל אביב. יש בה הכל מהכל, והרבה. אבל עבור רבים לא פחות, העיר הזו רועשת, סואנת וכזו שמתנהלת בקצב מפחיד. כשהם שומעים על אירוע שמתקיים במרכז עיר, הם כבר מעדיפים לא לצאת מהבית. וזה קורה מסיבה פשוטה: הם לא יודעים שגם בתי אירועים בתל אביב, כמו גלריה מאירהוף, יכולים להיות שקטים ושלווים.

מאת: שרון גמרמןעסקי מזון28/02/111119 צפיות
מועדון ריקודים בישראל הוא לא חיזיון נדיר כלל. ישנם הרבה כאלו בכל רחבי הארץ, מאילת ועד קריית שמונה, גם במקומות בהם לא תאמינו שהם קיימים. אבל מכאן ועד מועדון מצליח הדרך עוד ארוכה. רוב ההצלחות של מועדונים בישראל מתרחשות בתל אביב – מרכז הסצנה הישראלית. אוקטופוס בר הוא חלק ממנה.

מאמרים נוספים בנושא מסיבות

מאת: קרוסלה הריון ולידהמסיבות19/03/193505 צפיות
עבור אנשים רבים הכלים החד פעמיים הם כלי פלסטיק לבנים ומשעממים שאינם מתאימים לאירועים. אך ההיפך הוא הנכון. קיימים כלים חד פעמיים מעוצבים לכל אירוע שאינם נבדלים בהרבה מהכלים הרב פעמיים. כך שאם יש לכם אירוע, זה הזמן להזמין את הכלים הייחודיים האלה.

מאת: עידן אברהמימסיבות17/09/181555 צפיות
השכרת גנרטורים | גנרטור להשכרה רוב אירועי החוץ לא היו יכולים להתקיים בלי גנרטור להשכרה שיספק לו את האנרגיה הדרושה. אירועים מסוג זה מלווים בדרך כלל על ידי מוזיקה, אוכל ושתייה שזקוקים גם הם למתקנים שיחזיקו אותם במצב תקין. השכרת גנרטורים נעשית על ידי פניה לחברת השכרה בתחום זה. חברות כאלו ניתן למצוא ברשת האינטרנט ולבדוק מה הן מציעות ללקוחות.

מאת: אבי דוידימסיבות08/02/162249 צפיות
הפעלות ליום הולדת מתוך עולם הטבע, הפעלות עם כלבים לילדים שאוהבים כלבים ולכאלו שעדיין לא מכירים כלבים.

מאת: נינה כהןמסיבות01/02/162005 צפיות
נדרש פתרון מושלם למוסיקה באירוע

מאת: אבי דוידימסיבות18/10/152216 צפיות
לאחר חבלי לידה משונים, הגיע הרגע המיוחל שבו בתכם מגיחה אל העולם ונקראת בשם. לאחר החיבוקים, הנשיקות וההתרגשות העצומה, ודאי תהיו מעוניינים לחפש מקום לאירוע הבריתה. בריתה היא כינוי למסיבת "זבד הבת", שמטרתה להפגיש את המשפחה והקרובים עם הנסיכה החדשה שזה עתה הצטרפה למשפחה, בחגיגה גדולה.

מאת: רוןמסיבות16/09/152009 צפיות
מאמר על מועדונים לבת מצווה

מאת: בולי בלוןמסיבות16/11/144043 צפיות
האם חשבתם פעם מה המקור של הבלונים שאתם מחזיקים? האם פעם חשבתם על הקישוט המיוחד הזה, ומהיכן הוא מגיע אלינו? כדאי לכם לקרוא!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica