חפש מאמרים:
שלום אורח
06.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אוקטופוס בר – לבלות בחברה טובה

כשאתה עוסק בתחום בו יש לך אלפי מתחרים, לא פשוט לבלוט. אמנם סצנת המועדונים בישראל אינה כל כך גדולה, אבל בתל אביב לבדה ישנם כמה עשרות ואפילו מאות מועדונים, דאנס בארים ופאבים.

אנשי מועדון כדוגמת אוקטופוס בר, שרוצים לבלוט ולמשוך קהל למקום, חייבים לעשות זאת בחכמה ומתוך תכנון לא מועט. כמו כן, כדאי שיבדקו את 'השכונה' שבה הוא נמצא, כלומר באיזו סביבה הכי מתאים שיפעל. לזה מומלץ לצרף את שיקול הקהל: כמה אנשים ייכנסו למועדון בכל ערב ומה רצוי שיהיה האופי שלהם.

מיקום הוא עניין מרכזי

המועדון חייב לקום באזור שיתאים לו. בתל אביב אפשר לבחור את הנמל המחודש (היכן שנמצא אוקטופוס בר), את אזור אלנבי או את שדרות רוטשילד. יש כמובן מקומות נוספים בת"א, שיכולים להתאים לכל מועדון, אך חשוב שההתאמה בין סגנון המועדון למקום הנבחר תהיה מושלמת ככל האפשר.

'השכונה' בה יחל המועדון את פעילותו רלוונטית מאוד, כאמור, לכל מועדון. נמל תל אביב ושדרות רוטשילד נחשבים למקומות יוקרתיים, וכך ייתפס גם המועדון החדש. אם הוא ימוקם דווקא בדרום העיר, הדימוי שלו יהיה פחות יוקרתי, אך יותר חתרני ואלטרנטיבי – ויש הרבה מאוד מועדונים היום ששואפים לדימוי כזה.

הקהל שנכנס אל אוקטופוס בר: 24 וצפונה

וזו דוגמא להחלטה חשובה שעשו מקימי אוקטופוס בר עוד בימיו הראשונים של המועדון – דבר שכדאי לכל אחד לעשות. האופי של המקום יושפע רבות על ידי האוכלוסייה שתמלא אותו. מועדונים שקולטים בעיקר חיילים או חיילים משוחררים יהיו בעלי אווירה אחרת מכאלו שמתירים אליהם כניסה לבני העשור הרביעי לחייהם, לדוגמא.

ההחלטה לגבי אופי האוכלוסייה מושך אל המקום רק את סוג האנשים שבעלי המועדון רוצים לראות. אוקטופוס בר מיועד, כך לפי השקפת מקימיו, למבלים בוגרים, בראש פתוח אך אחראי. הגבלת הגיל כבר תכוון אותם למקום, ללא בעיות. יתרון חושב נוסף של מהלך כזה: המאבטחים בכניסה יידעו להתמודד בקלות עם המבקשים להיכנס ולא יצרו פקק בכניסה.

הפעלות מיוחדות, אטרקציות וערבי קונספט

לכל אלו יש השפעה גדולה על משיכת הקהל. אם המועדון מציע אטרקציות שאין בשום מקום אחר, כמו רקדניות אקזוטיות או בר אקטיבי חופשי – הם יבואו בהמוניהם ויחזרו שוב ושוב. דוגמא טובה היא ריבוי הבארים שמציע אוקטופוס בר: כך יודע כל מבלה כי הוא יכול לרקוד ברחבה המרכזית ובכל זמן למצוא לעצמו מקום לשבת ולהירגע. וזה חשוב לכל אחד.

ליצירתיות של בעלי המועדון יש כאן תפקיד קריטי: אם הם ישכילו להפיק בכל ערב קונספט אחר, מושך ומסקרן, יותר ויותר מבלים יגיעו למקום. אם זה אוקטופוס בר או כל מועדון אחר בתל אביב ובישראל בכלל – רק מקום בילוי שיחדש ויעדכן עצמו בהתאם לאירועים (ראש השנה, הסילבסטר, פסח או יום העצמאות הם רק חלק מהדוגמאות) יצליח למשוך אליו קהל חדש ולהשיב אותו אליו פעם אחר פעם.

 



תגיות המאמר: אוקטופוס, אוקטופוס בר


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שרון גמרמן

מאת: שרון גמרמןמסיבות01/03/111368 צפיות
אין מקום מרכזי יותר מתל אביב, בכל תחומי החיים ובמיוחד אם מתייחסים אל סצנת המועדונים. חיי הלילה של העיר הזו הפכו כבר מזמן לשם דבר בישראל, כשגם בעולם כבר מכירים את העיר ומודעים למה שהיא מציעה. לרשימת הבילויים המכובדת הזו, הצטרף באחרונה בר צעיר ומבטיח – אוקטופוס בר.

מאת: שרון גמרמןמתכונים ואוכל - כללי01/03/111592 צפיות
כל אירוע הוא בעל אופי וסגנון משלו. לכן, כשמחליטים על הפקת אירוע, חשוב קודם כל להבין מה התפאורה והרקע לאותו ערב. ישנם, מצד אחד, מקומות שקטים ואינטימיים, כמו גלריה מאירהוף, שמתאימים בעיקר לאירועים עם כמות מוזמנים מצומצמת. מצד שני, ישנם אולמות אירועים ענקיים, עבור שמחות שכוללות 400, 500 ואף יותר מוזמנים.

מאת: שרון גמרמןאירועים וחתונות – כללי28/02/111359 צפיות
רבים מתושבי ישראל אוהבים את תל אביב. יש בה הכל מהכל, והרבה. אבל עבור רבים לא פחות, העיר הזו רועשת, סואנת וכזו שמתנהלת בקצב מפחיד. כשהם שומעים על אירוע שמתקיים במרכז עיר, הם כבר מעדיפים לא לצאת מהבית. וזה קורה מסיבה פשוטה: הם לא יודעים שגם בתי אירועים בתל אביב, כמו גלריה מאירהוף, יכולים להיות שקטים ושלווים.

מאת: שרון גמרמןעסקי מזון28/02/111120 צפיות
מועדון ריקודים בישראל הוא לא חיזיון נדיר כלל. ישנם הרבה כאלו בכל רחבי הארץ, מאילת ועד קריית שמונה, גם במקומות בהם לא תאמינו שהם קיימים. אבל מכאן ועד מועדון מצליח הדרך עוד ארוכה. רוב ההצלחות של מועדונים בישראל מתרחשות בתל אביב – מרכז הסצנה הישראלית. אוקטופוס בר הוא חלק ממנה.

מאמרים נוספים בנושא מתכונים ואוכל - כללי

מאת: דוד כהןמתכונים ואוכל - כללי02/04/205312 צפיות
כשמתכוננים לעריכת ארוחה חגיגית, לא מתחשבים רק באוכל אלא גם בעיצוב השולחן. בדרך כלל משתמשים בכלי הגשה יוקרתיים. כלים אלה יכולים להיות גם מפלסטיק, כלים חד פעמיים. הבאנו כמה טיפים לשימוש בכלי הגשה חד פעמיים יוקרתיים.

מאת: עופר שלומתכונים ואוכל - כללי24/03/205234 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: shlomy מתכונים ואוכל - כללי22/01/205532 צפיות
מתכננים אירוע בקרוב? רוצים לבחור את הקייטרינג הנכון ביותר עבור האירוע, וזה שיתרום להצלחה שלו בצורה הטובה ביותר? אם כן כדי לכם לקרוא את המאמר הבא:

מאת: ניב אבןמתכונים ואוכל - כללי21/01/205622 צפיות
אך מה ניתן לעשות כאשר רוצים לחגוג אירוע באווירה יותר אישית, מבלי לאבד את הייחודיות של ארוחת שף טעימה ומזמינה ללא טרחה שמצריכה עמידה מול כיריים ותנורים בוערים? בשביל זה בדיוק קיימים שפים אישיים.

מאת: שרון צרפתימתכונים ואוכל - כללי13/11/195935 צפיות
יש לשים את הדגש לגבי התוכן האישי על מנת לרדת מהר ובהצלחה

מאת: עופר שלומתכונים ואוכל - כללי30/07/196143 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: חיים נוימתכונים ואוכל - כללי25/10/183102 צפיות
מסעדת "וינה" השוכנת ברחוב בן יהודה 62 בתל אביב היא מסעדה ותיקה שנוסדה לפני כשבעים שנה והמתמחה באוכל יהודי נוסח מזרח-אירופה. בשנים האחרונות קמה לה עדנה לארוחה מבית האימא הפולניה או הרומניה או הרוסיה ורבים שבים ופוקדים מסעדות המתמחות באוכל היהודי המנחם הזה, חלק רב מהם תיירים ולאחרונה גם צעירים שחזרו ממסע קניות בארצות מזרח אירופה ובמיוחד מפולין, שם הפירוגי הוא מאכל לאומי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica