חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיורי שיש

מאת: שריתאדריכלות פנים02/03/20111159 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כיורי שיש

ברגע שאנחנו מצליחים לגרום לכל חלקי חדר האמבטיה להשתלב זה עם זה בצורה מוצלחת, התוצאה שמתקבלת היא חדר איכותי והרמוני. האסלה, כיורי שיש, הריצוף, הברזים, המקלחת – כולם מהווים את אותו חדר שנעים כל כך לשהות בו ולהירגע מלחצי היום יום. 

כיום יצרנים של כיורי שיש מקבלים תחרות קשה מיצרנים שמשווקים כיורים ממרכיבים אחרים, בין אם עמידים יותר או עמידים פחות. יחד עם זאת, למרות ואולי בגלל התחרות הקשה, מצד כיורים עשויי אבן, חרסה, גרניט וקוורץ, עדיין כיורי שיש נחשבים לנמכרים ביותר עבור חדרי שירותים בארץ.

ישנו מגוון גדול של צורות וסגנוני התקנות של כיורי שיש. אחת משיטות ההתקנה המועדפות של כיורי שיש היא שיטת התקנה אינטגרלית שבה הכיור בא במה שנקרא – וואן פיס – חתיכה אחת, ולכן שיטה זו נחשבת למועדפת על ידי המתקינים וגם על ידי הלקוחות. בנוסף היא פחות יקרה משיטות אחרות. יתרון נוסף של שיטה זו להתקנת כיורי שיש הוא העובדה שהתקנה כזו מונעת צבירת פסולת בגוף הקיור ובמערכת הניקוז שלו. כך, כאמור, קל יותר לנקות את הכיור.

כיורי שיש שמותקנים בשיטת כיורים מונחים נחשבים לשיטה מוצלחת. הכיורים עצמם באים בנפרד מהשידה או הארונית וכאשר מניחים את הכיור על גבי השידה צריך לדאוג שהגוף שמחזיק את הכיור חזק מספיק בכדי להחזיק את משקלם של כיורי שיש. לא זו בלבד אלא שהצטברות הלכלוך בשיטה כזו גבוהה יותר בגלל העובדה שזה לא מגיע כחתיכה אחת.

שיטת נוספת להתקנת כיורי שיש שמה הוא התקנת אפס. בשיטה זו הכיור אמנם נפרד מהשיש שבמשטח סביבו אבל ההתקנה נעשית בצורה כזו שהשילוב בין בכיור לשיש הוא אחיד ונראה כאילו היה חתיכה אחת. הכוונה ל"אפס" היא לקו הרציף והחומר המתמשך בין השיש והכיור. זו התקנה פופולארית של כיורי שיש.

שיש הוא לא מוצר שיש להתפשר עליו. אם אתם מעוניינים לקנות מוצרי שיש לביתכם, בחרו את היצרנית הטובה ביותר. חברת שיש גטניו מתמחה בייצור ועיצוב מוצרי שיש איכותיים לבית. אם אתם מחפשים שיש – בחרו שיש גטניו!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שרית .

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שרית

מאת: שריתעיצוב פנים02/03/111126 צפיות
בכל עבר ובכל מקום בנוי אנו תמיד נמצא דלתות. ההסבר לכך הוא פשוט ואין מה לדבר על כך יותר מידי, אבל בכל זאת אפשר לראות כיצד העולם וכיצד זאת הצרכן הסופי בסופו של דבר הולך ומשנה את התפיסה שלו בנוגע לדלתות ואפשר לראות, שאם בעבר היו נוהגות החברות היצרניות להשקיע את מיטב המאמצים על דלתות בטיחותיות המבטיחות מקסימום הגנה ומיגון, הרי שהיום הדגש הוא יותר על המראה של הדלתות ועל העיצוב שלהן, ועל התרומה שלהן לעיצוב הבית כולו.

מאת: שריתחקירות02/03/111036 צפיות
חקירות יכולות להיות לעתים סבוכות במיוחד ולהגיע אל "מבוי סתום". לא משנה לאיזה מצב הגיעה חקירה מסוימת למשרד חקירות פרטי לעולם אסור להנחות את לקוחותיו או את החוקרים הפרטיים שמנהלים את החקירה להשתמש באמצעים בלתי חוקיים או לפעול בצורה לא חוקית

מאת: שריתליסינג והשכרת רכב02/03/111042 צפיות
כלי רכב הם אמצעי שבעזרתו אנחנו עוברים ממקום למקום, וזה מאוד לא ברור מאליו. כלי רכב שינו את החיים של כולנו כאשר הם מאפשרים לנו להתנייד ממקום למקום בקלות, ביעילות ובמהירות. בעוד בעבר היו אנשים צריכים לרכוב על כרכרות רתומות לסוסים ולבלות מסע של כמה ימים רק כדי להגיע ממקום למקום, בימינו אפשר בקלות ובמהירות לעבור בין ארצות באמצעות כלי רכב.

מאת: שריתרהיטים02/03/111900 צפיות
שולחנות מעבדה מאפשרים לעבוד ביתר קלות בתוך המעבדה, כאשר הכל פרוש לפנינו על שולחנות מעבדה אנו יכולים להיות רגועים ושקטים ששום דבר לא חסר לנו.

מאת: שריתקידום אתרים02/03/11966 צפיות
אין ספק שכל חברה כיום המתנהלת באינטרנט זקוקה לעשות פרסום בגוגל. פרסום בגוגל משדרג כל חברה שיש לה אתר אינטרנטי וכל שירות המתבצע דרך האינטרנט ורוצים להגדיל את כמות הכניסות והמכירות. אתר אינטרנט המופיע בראש תוצאות החיפוש מבטיח כניסות מרובות יותר כתוצאה מחשיפה טובה יותר ועל כן פרסום בגוגל משרת בדיוק מטרה זו. ישנן חברות ואנשים פרטיים העוסקים בתחום פרסום בגוגל ובכחם לעזור לכם לשדרג את המעמד שלכם ברחבי האינטרנט ובעולם הווירטואלי.

מאת: שריתפרסום באינטרנט02/03/11963 צפיות
פרסום באינטרנט כולל יתרונות רבים מאוד שלא קיימים במדיומים אחרים. אחת הסיבות שיותר ויותר מפרסמים בוחרים לצאת במסעות פרסום באינטרנט היא הפופולאריות הגוברת והעצומה שזוכה לה רשת האינטרנט. חלקים גדולים בציבור גולשים בצורה יומיומית או שבועית ברשת האינטרנט.

מאת: שריתיופי וטיפוח - כללי02/03/111070 צפיות
לא רבים יודעים ומבינים שנושא זה של ספא מפנק ירושלים הפך לאחד מאמצעי הבילוי המועדפים על תושבי עיר הבירה של ישראל, הלוא היא ירושלים. רצוי לציין שנושא זה של ספא מפנק ירושלים לא החל לצמוח רק לאחרונה אלא לפני שנים רבות ביישוב היהודי העתיק בעיר. אך כמובן אנו חיים בעולם שבו השיווק הוא מילת המפתח ונושא זה של ספא מפנק ירושלים החל לתפוס תאוצה בעזרת שיווק אגרסיבי שפתח את עיני הצרכנים למעלותיו של ספא זה.

מאמרים נוספים בנושא אדריכלות פנים

מאת: moraleאדריכלות פנים30/08/181672 צפיות
מי שמעוניין לעצב את הבית שלו, לא יתקשה למצוא היום מגוון רחב של אתרים ומדריכים מצולמים אשר יכולים לעזור לו. זה נכון, בין אם מדובר בעיצוב בתים פרטיים או בעיצוב דירות מגורים וכל סוג אחר של מבנים. זה גם נכון כמובן בלי קשר לשאלה היכן ממוקם המבנה והוא רוצה לעצב אותו.

מאת: רוני הכהןאדריכלות פנים01/12/171942 צפיות
זה די ספציפי לתכנן עיצוב משרדים יוקרתי עבור העסק, ולכן כדאי מאוד לעבור על פני כל מה שרוצים להפיק מאותו עיצוב לפני שמתקדמים אל עבר הביצוע של העיצוב עצמו בפועל. על מה כבר יכול העיצוב להשפיע מלבד החזות עצמה? קראו את הדברים הבאים.

מאת: שרון צרפתיאדריכלות פנים14/09/172099 צפיות
אלו רעיונות לעיצוב חדרי ילדים יכולים להיות פשוטים לביצוע עוד היום? קראו את הדברים הבאים.

מאת: רוןאדריכלות פנים28/09/161924 צפיות
תקלות צנרת עלולות להיות דחופות, ולכן להזמנת אינסטלטור הקרוב לאזור המגורים יתרונות רבים. איך מאתרים ומזמינים אינסטלטור מומלץ במודיעין?

מאת: בני דואניאדריכלות פנים20/07/164606 צפיות
עיצוב הבית הפך בשנים האחרונות לתחום מעניין ומרתק בו עוסקים גם אנשים פרטיים אשר מעוניינים בעיצוב אישי ועצמאי של ביתם על פי אהבתם וחזונם העיצובי וגם כמובן של מעצבי פנים וחוץ אשר עוסקים בתחום ומאפשרים את שינויו המתמיד על פי מגמות משתנות מן הארץ ומהעולם כולו.

מאת: sharondan80אדריכלות פנים06/04/161829 צפיות
בין אם אתם רוצים לעצב בית, משרד, חנות, או כל חלל אחר ומעוניינים בעזרתה של מעצבת פנים בצפון, מאמר זה הוא בשבילכם!

מאת: אוהד ז.אדריכלות פנים17/12/151913 צפיות
כיום על ידי שימוש בטכנולוגיה מתקדמת אפשר להפעיל כל החשמל בבית במתג אחד בלבד, וזאת בהתאם לשעה ביום. לדוגמא אם אתם מחכים לאורחים בשעות אחה"צ וברצונכם להפעיל מזגן לא יהיה כל צורך לגשת למתג המזגן אלא ללחוץ על מתג ההפעלה היחיד בבית. מערכת smart home תבחר את הטמפרטורה לפי מזג האוויר בחוץ, ובאותה העת גם תכבה או תדליק אורות בבית בהתאם לצורך, באמצעות חיישנים שיש בה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica