חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חקירות

מאת: שריתחקירות02/03/20111030 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חקירות

חקירות יכולות להיות לעתים סבוכות במיוחד ולהגיע אל "מבוי סתום". לא משנה לאיזה מצב הגיעה חקירה מסוימת למשרד חקירות פרטי לעולם אסור להנחות את לקוחותיו או את החוקרים הפרטיים שמנהלים את החקירה להשתמש באמצעים בלתי חוקיים או לפעול בצורה לא חוקית. חקירות פרטיות רבות מתנהלות בישראל מדי שנה. משרדי חקירות מנהלים חקירות לא רק עבור אנשים פרטיים אלא גם עבור גופים שונים, בתי עסק, חברות ביטוח, אמנים ויוצרים ובמקרים מסוימים אפילו עבור ההוצאה לפועל. תחום החקירות הפרטיות בישראל אינו פרוץ משום שיש פיקוח רב על משרדי חקירות ועל התנהלותן של חקירות פרטיות. כל משרד חקירות וכל חוקר פרטי שעובד עבור משרד חקירות מחוייבים ברישיון שניתן להם מטעם משרד המשפטים. אם יתברר כי חקירות מסוימות או חוקרים פרטיים התנהלו בצורה לא חוקית יישלל מהם רישיונם והם אפילו יכולים להיות מועמדים לדין.

חקירות פרטיות עוסקות במגוון רחב של תחומים. ישנן חקירות פרטיות רבות אשר קשורות לתחום הכלכלי והן נקראות בפשטות חקירות כלכליות. אחד מהסוגים של חקירות כלכליות הוא בירור מצבו הכלכלי של בעל חוב מסוים. לעתים קורה כי בעלי חוב מכריזים על עצמם כעל פושטי רגל או פשוט טוענים כי אין ביכולתם לשלם את החוב שהם חייבים להוצאה לפועל, לבית עסק כלשהו או לאדם פרטי. חקירות אשר מתנהלות על-ידי משרדי חקירות פרטיים מנסות לאושש או להפריך את טענתם של בעלי החוב ולברר אם הם אכן אינם מסוגלים לשלם את חובם או שלמעשה הם מסתירים כספים.

חקירות אחרות השייכות לתחום הכלכלי קשורות לתביעות הונאה שמוגשות נגד חברות הביטוח. חלק מסוים מן התביעות שמוגשות עבור תשלומי ביטוח מחברות הביטוח הינו תביעות שקריות. משרדי חקירות מבררים האם התביעות שהוגשו הן אמיתיות או שתפקידן להוציא כסף במרמה מחברות הביטוח. משרדי חקירות מבצעים סוגים רבים ונוספים של חקירות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שרית .

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שרית

מאת: שריתעיצוב פנים02/03/111122 צפיות
בכל עבר ובכל מקום בנוי אנו תמיד נמצא דלתות. ההסבר לכך הוא פשוט ואין מה לדבר על כך יותר מידי, אבל בכל זאת אפשר לראות כיצד העולם וכיצד זאת הצרכן הסופי בסופו של דבר הולך ומשנה את התפיסה שלו בנוגע לדלתות ואפשר לראות, שאם בעבר היו נוהגות החברות היצרניות להשקיע את מיטב המאמצים על דלתות בטיחותיות המבטיחות מקסימום הגנה ומיגון, הרי שהיום הדגש הוא יותר על המראה של הדלתות ועל העיצוב שלהן, ועל התרומה שלהן לעיצוב הבית כולו.

מאת: שריתאדריכלות פנים02/03/111157 צפיות
ברגע שאנחנו מצליחים לגרום לכל חלקי חדר האמבטיה להשתלב זה עם זה בצורה מוצלחת, התוצאה שמתקבלת היא חדר איכותי והרמוני. האסלה, כיורי שיש, הריצוף, הברזים, המקלחת – כולם מהווים את אותו חדר שנעים כל כך לשהות בו ולהירגע מלחצי היום יום.

מאת: שריתליסינג והשכרת רכב02/03/111038 צפיות
כלי רכב הם אמצעי שבעזרתו אנחנו עוברים ממקום למקום, וזה מאוד לא ברור מאליו. כלי רכב שינו את החיים של כולנו כאשר הם מאפשרים לנו להתנייד ממקום למקום בקלות, ביעילות ובמהירות. בעוד בעבר היו אנשים צריכים לרכוב על כרכרות רתומות לסוסים ולבלות מסע של כמה ימים רק כדי להגיע ממקום למקום, בימינו אפשר בקלות ובמהירות לעבור בין ארצות באמצעות כלי רכב.

מאת: שריתרהיטים02/03/111897 צפיות
שולחנות מעבדה מאפשרים לעבוד ביתר קלות בתוך המעבדה, כאשר הכל פרוש לפנינו על שולחנות מעבדה אנו יכולים להיות רגועים ושקטים ששום דבר לא חסר לנו.

מאת: שריתקידום אתרים02/03/11961 צפיות
אין ספק שכל חברה כיום המתנהלת באינטרנט זקוקה לעשות פרסום בגוגל. פרסום בגוגל משדרג כל חברה שיש לה אתר אינטרנטי וכל שירות המתבצע דרך האינטרנט ורוצים להגדיל את כמות הכניסות והמכירות. אתר אינטרנט המופיע בראש תוצאות החיפוש מבטיח כניסות מרובות יותר כתוצאה מחשיפה טובה יותר ועל כן פרסום בגוגל משרת בדיוק מטרה זו. ישנן חברות ואנשים פרטיים העוסקים בתחום פרסום בגוגל ובכחם לעזור לכם לשדרג את המעמד שלכם ברחבי האינטרנט ובעולם הווירטואלי.

מאת: שריתפרסום באינטרנט02/03/11958 צפיות
פרסום באינטרנט כולל יתרונות רבים מאוד שלא קיימים במדיומים אחרים. אחת הסיבות שיותר ויותר מפרסמים בוחרים לצאת במסעות פרסום באינטרנט היא הפופולאריות הגוברת והעצומה שזוכה לה רשת האינטרנט. חלקים גדולים בציבור גולשים בצורה יומיומית או שבועית ברשת האינטרנט.

מאת: שריתיופי וטיפוח - כללי02/03/111067 צפיות
לא רבים יודעים ומבינים שנושא זה של ספא מפנק ירושלים הפך לאחד מאמצעי הבילוי המועדפים על תושבי עיר הבירה של ישראל, הלוא היא ירושלים. רצוי לציין שנושא זה של ספא מפנק ירושלים לא החל לצמוח רק לאחרונה אלא לפני שנים רבות ביישוב היהודי העתיק בעיר. אך כמובן אנו חיים בעולם שבו השיווק הוא מילת המפתח ונושא זה של ספא מפנק ירושלים החל לתפוס תאוצה בעזרת שיווק אגרסיבי שפתח את עיני הצרכנים למעלותיו של ספא זה.

מאמרים נוספים בנושא חקירות

מאת: shlomy חקירות26/12/171550 צפיות
חושדים בבן הזוג? חשוב להבין מספר פרטים טרם הפניה לחוקר פרטי, ראשית תחום הבגידות הוא עניין שמתרחב בשנים האחרונות ולמשרדי חקירות יש לא מעט עבודה בתחום, 80% מכלל הפונים למעשה בטוחים שמתבצעת בגידה וזקוקים להוכחה לצורך בתי משפט וכו', הבגידות שמגיעות לידי חקירות מדובר במעשה המתמשך לאורך תקופה עם פרטנר קבוע ולא בגידה מיקירת שעליה קשה מאוד לאסוף ראיות

מאת: נויחקירות25/11/171780 צפיות
אנשים רבים פונים למשרדי חקירה פרטיים כאלה ואחרים על מנת לאשש או להזים חשדות אשר יש להם לגבי התנהגות בני הזוג שלהם, או כדי להשיג מידע אודות שותפים לעסק או על מתחרים או אודות אנשים אשר רוצים לעשות איתם עסקים וכדומה. משרדי חקירות מעניקים שירותי מעקבים אחרי אנשים לצורך השגת מידע אשר נחוץ ללקוחות שלהם. אבל בהזמנת מעקבים יש גם סיכונים אשר יש לקחת אותם בחשבון.

מאת: אוריה בן מנחםחקירות22/06/152858 צפיות
במקרים רבים, אנו זקוקים לעזרתו של חוקר פרטי מנוסה. המטרה העיקרית בגינה אנו שוכרים את שירותיו של חוקר פרטי המתמחה בתחום הבגידות היא להחזיר את חיינו למסלול הרגיל שלהם ולמנוע מצב בו נעשה לנו עוול

מאת: אמיר אברמסוןחקירות09/03/152179 צפיות
אריאלה לא הופתעה מהממצאים נפרדה לשלום וציינה כי זה מחזק את ההחלטה שלה לבדוק מי הפרטנר שלה. וכי היא מסיימת היום את הקשר.

מאת: אמיר אברמסוןחקירות14/01/152333 צפיות
ישנם מספר קריטריונים שעליכם לקחת בחשבון כאשר אתם עומדים בפני סינון ראשוני של משרד חקירות פרטי.

מאת: אמיר אברמסוןחקירות10/11/142855 צפיות
בשנים האחרונות אני נוכח כי יש למשרד החקירות שלי במיוחד עקב האינטרנט, פניות של מגזרים שמעולם לא היו לקוחות של משרדי חקירות.

מאת: ליאת מנדלסוןחקירות14/09/143234 צפיות
בחיים אי אפשר לדעת מתי האדם מולך דובר אמת או לא. כאשר מדובר על עניינים שוליים הרי שמלבד חוסר נעימות ותסכול, הדבר לא באמת משפיע. כאשר מדובר על ענייני עבודה, זוגיות וכדומה – למושג שקר או אמת יש משמעות שונה לגמרי. בדיוק בשל כך מזל שאפשר להשתמש באחת המכונות החשובות ביותר שהומצאו מכונת פוליגרף.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica