חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הסודות מאחורי המדפים - 20 טיפים להגדיל את פידיון העסק

20 טיפים – איך מגדילים את סל הקנייה של הלקוח

1) נגישות עגלות או סלסלות בכניסה לחנות

2) עגלות –להגדיל למכסימום את נפח העגלה,כפוף למרווח המעבר

    בחנות,לאפשר תנועה של לפחות 2 עגלות במקביל ללא קושי וחיכוך.

    לדאוג למתקן להושבת ילדים.

    לדאוג שהעגלות תהיינה תקינות – ושכל הגלגלים ינועו באותו כיוון-

    עגלה עקומה – מה זה מעצבנת,שבא לך לעזוב הכול וללכת.

    לדאוג לניקיון העגלה.

3) בכניסה לחנות – למקם מבצעים אטרקטיביים על מוצרי נפח – מחייב

    לקוח,לקחת עגלה – ואז הוא "מעמיס".

4) מבצעי כמות – נותנים את ההרגשה שהרשת מתאמצת ואז הצרכן מוכן

     ביתר קלות לשתף פעולה.

5) מועדון לקוחות/כרטיס אשראי – מעלה את נאמנות הלקוח לרשת.

    ההשתתפות במועדון חייבת לעלות לצרכן – כי מה שניתן בחינם – גם

    כנראה ככה שווה.

6) תאורה – מרכיב חשוב ביצירת אווירת קניות נכונה.

7) מעברים נוחים – להימנע מלהעמיס מוצרים במעברים.

8) סידור מדף – ממלאים סחורה "ישור" – לאחר מכן יוצרים כרסום

    מלאכותי – כאילו היו צרכנים שקנו כבר.

    אף לקוח לא רוצה להיות הפרייר הראשון – מתאים במיוחד למוצרים 

    חדשים.

    לא להעמיס יתר את המדף,כך שהלקוח לא יוכל להכניס את היד 

    ולהוציא סחורה.

    לא לסדר יותר מדי יפה – ישנם לקוחות "שלא רוצים לקלקל" את

    התצוגה ואז הם לא קונים.

9) קופונים אישיים – קופונים אלה מעלים את המכירות,במיוחד אם הם

    הופקו על סמך ניתוח הרגלי הקניות הספציפיים של אותו צרכן.

    ללקוח אשר לא קונה בשר (צמחוני)  – לא לשלוח קופון של בשר.

10) שימוש בריחות – מגביר מכירה

11)שימוש ברמקול להכרזה על מבצעים בתוך החנות

12) מוצרים משלימים – הצגת מוצרים המשלימים אחד את פעולת השני.

      ללקוח המחפש אבקת כביסה,רצוי להניח ליד המוצר לדוגמא, מרכך.

13) שימוש באביזרי המחשה – מסכי טלביזיה,חדרי המחשה (איקאה)

14) קידום מכירות בתוך החנות – טעימות ברשתות המזון –או הדגמות

      של כלי עבודה למשל בחנויות "העשה זאת בעצמך".

15) שילוט מבצעים ברור ואמין (להגדיל את האותיות הקטנות)

       שילוט מעברים ומחלקות

       שילוט הכוונה ברור לחנות –מכל דרך גישה

       שילוט הכניסה והיציאה מהחנייה – באופן ברור

16) תפאורה מתחלפת וחגיגית בנקודת המכירה – לפני חג,לפי עונות

      השנה,מסיבת מועדון,יום הולדת לרשת וכו

17) פרסום המבצעים במקום בולט ואו שכפולם והנחתם בעגלות הקונים.

18) שירות מכירה ויעוץ בחנות

19) נגישות, ניקיון ותאורת החנייה

20) חיוך  smile

יובל לובנשטיין משמש יועץ שיווקי ואסטרטגי לחברות בעיקר בתחום מוצרי הצריכה,שימש במגוון רחב של תפקידי ניהול ברשתות קמעונאיות מובילות בישראל,שופרסל,הום סנטר וקנה ובנה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יובל לובנשטיין משמש כיועץ לחברות בתחום מוצרי הצריכה, בדגש אסטרטגי ושיווקי.

שימש בעבר במגוון תפקידי ניהול בכירים ברשתות גדולות כמו הום סנטר ושופרסל.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לובנשטיין יובל

מאת: לובנשטיין יובלניהול05/10/111331 צפיות
ראש השנה עבר חלף לו ולרגע נדמה שגלי הים חזרו להרגלם מימים ימימה, האומנם ? האם השקט הזה מבשר לנו דברים אחרים, כמו למשל סערה ?

מאת: לובנשטיין יובלצרכנות02/10/111221 צפיות
כולנו מכירים את המכונות לממכר משקאות קלים. הן נוחות מרוות את הצמא ובעיקר מספקות נו משקה צונן ביום חח ולוהט. אולם מה עושים החיילים, אשר נמצאים בבסיס מרוחק ומבודד, אשר להם אין חלופפות אחרות, מלבד להשאיר שם את מחצית משכורתם החודשית ?

מאת: לובנשטיין יובלצרכנות28/08/111133 צפיות
החזרה לבית הספר מופרדת השנה מראש השנה, האם הרשתות ניצלו עובדה זו על מנת להוציא מאיתנו יותר כסף מבלי שנרגיש ?

מאת: לובנשטיין יובלצרכנות25/08/111350 צפיות
מחאות הן דבר שבאופנה והפייסבוק הוא כלי אדיר לבצען. הטרנד החדש הוא מחאת צרכנים נגד רמות המחיר הגבוהות של רשת שופרסל. האם הרשת רגישה לסוג זה של מחאות ? האם זו הדרך להתמודד עם עליות המחיר של הרשתות הגדולות ?

מאת: לובנשטיין יובלניהול24/08/111289 צפיות
רמת החובות של אזרחים,חברות נמצאת במגמת עליה. האם לא הגיע העת להאיט קצת את הקצב, גם במחיר של פגיעה בצמיחה, על חשבון עתיד בטוח יותר ?

מאת: לובנשטיין יובלצבא וביטחון22/08/111341 צפיות
האם מהפכת הפייסבוק במצרים, לוב, סוריה ותימן הקדימה את זמנה ? האם העם מוכן ובשל להכנס בריק שנוצר ? ואם לא מי עשוי להכנס לתוכו ?

מאת: לובנשטיין יובלניהול22/07/111411 צפיות
האם ניתן לקרוא לתנועות המחאה האחרונות בשם "הפנתרים הלבנים" ומה הקש בינן להוצאות התקשורת ?

מאמרים נוספים בנושא עסקים קטנים ובינוניים

מאת: לילה בן הרוש עסקים קטנים ובינוניים12/07/211339 צפיות
דווקא ברגעי ההצלחה חייבים להמשיך ! פרסום , שיווק ויחסי ציבור הם אינם פעולות חד פעמיות שעושים רק שהעסק זקוק להחייאה ויש ביומן יותר ימים ריקים מאשר מלאים , הפעולות האלו הם חלק שוטף מניהול העסק ודווקא בתקופות שופעות וטובות יותר של העסק שיש תזרים כספים יותר נזיל , שם זה בדיוק הזמן שבו אפשר וצריך להמשיך לחזק את המותג או, את העסק בנוסף להתחדשות בלתי פוסקת.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים17/06/211187 צפיות
חשיבות ההתמחות המשפטית ויועץ מונציפאלי בכיר בתחום התכנון והבנייה תחום התכנון והבנייה הנו תחום תכנוני ומשפטי מורכב אשר עוסק במגוון נושאים, כגון קבלת היתרי בנייה, קבלת הקלות בנייה, קבלת אישור שימוש חריג, רישיון עסק,אישורי תכניות, שינוי ייעוד, טיפול בהתנגדויות, הפחתת / ביטול חיובים בהיטלי השבחה, הפקעות מקרקעין, תביעות פיצויים לפי סעיף 197 לחוק התכנון והבנייה, ייצוג בהליכים שננקטים בגין ביצוע עבירות בנייה, התמודדות עם צווי נריסה לפי החוק ועוד.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים01/06/211043 צפיות
תיקון 34 – רפורמת רישוי עסקים כבר כאן תיקון 34 לחוק רישוי עסקים – מה חדש? ב – 18/7/18 סיימה ועדת הפנים של הכנסת סדרת דיונים בהצעת החוק לרישוי דיפרנציאלי ואושר תיקון 34 לחוק רישוי עסקים בקריאה שניה ושלישית במליאה. תיקון 34 לחוק רישוי עסקים משמעותי ומחולל שינוי נרחב ומטרתו להקל על עסקים על ידי הפחתת הרגולציה והבירוקרטיה המוטלת על כתפיהם. הוא מכונה "רפורמה" וכדי לבדל אותה מרפורמות קודמות היא קרויה "רישוי עסקים דיפרנציאלי" .

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים04/01/211219 צפיות
משרדנו סייע במחקר בסיוע להפחתת הנטל הבירוקרטי על בעלי העסקים. בקרוב עלויות הרישוי יקוצצו משמעותית. התיקון לתקנות רישוי עסקים יאפשר להתחיל לעבוד עם המסלולים המקוצרים. עסקים ברמת סיכון נמוכה יוכלו לקבל רישיון עסק על בסיס תצהיר, ללא תהליך האישורים המלא הקיים עד כה.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים03/05/201069 צפיות
בכל תהליך של פתוח עסקי או תכנון אסטרטגי ,מתבצע תהליך של ניתוח יכולות עסקיות, במטרה לזהות את נקודות החוזק והחולשה של העסק. באותה נשימה מתבצעת הערכה של ההזדמנויות העסקיות, והאיומים הנשקפים מסביבת התחרות הקרובה (מתחרים, לקוחות, ספקים תחליפים, חודרים חדשים) והסביבה הרחבה ( פוליטית, כלכלית, חברתית, רגולציה, טכנולוגית, שמירת הסביבה).

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/201059 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/20927 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica