חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חוסר משילות

מאת: אהרון רולאקטואליה04/03/20111074 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

4 מרץ 2011

חוסר משילות

חדשות לבקרים אנו מתבשרים על אמות מידה מוסריות נאותות הגורסות כי תרבות השקר במקומותינו מכלה כל חלקה טובה.  וכך אנו מכבידים עולנו על חברי כנסת וקציני צבא בכירים הניתפסים בעיוות האמת ועד הפרחת שקרים גסים ומענישים אותם כיאה וכיאה.

דומה וקיימים בנינו אזורי חוץ, מעבר לגדר החוק והסדר בהם השקר, אי-אמירת אמת אם תרצו, הפכה לנורמה, באין מכהה.  המדובר הוא בעיקר ברשות המבצעת אשר אמות המידה הנאותות לכל זרוע שילטונית אחרת, אינן תקפות לגביה.

הבה וניקרא לילד בשמו.  במונח הרשות המבצעת אנו כוללים את משטרת ישראל ופרקליטות המדינה. הפרקליטות שייכת אמנם לרשות השופטת אך סבוכה הדוקות-מעל הרצוי, הנידרש, והנאות, עם משטרת ישראל, כפי שאותה משטרת ישראל ופרקליטות המדינה מהוות הזרוע הביצועית של בית המשפט העליון לשם הטיית החוק, הצדק והדמוקרטיה הישראלית, בשרות אג'נדה פוליטית צרה ולעומתית.

ארועי הריסת המבנים בחוות גלעד מהשבוע החולף מלמדים רבות אודות מגמת השקר והרמיה האופפים את פעולתם של משטרת ישראל ופרקליטות המדינה.  אכן, רוח המפקד של ההיא בורית-דייניש מחלחלת עד אחרון היס"מים ופרקליטי "הקרן לישראל חדשה" השורצים במחילות הפרקליטות.

ובסגרת זו, השתמשו השוטרים בכוח פיזי מזעזע ודיווחו על "הגשת מור ולבונה" לצעירים אשר את עצמותיהם שברו.  השוטרים ירו כמטורפים כדורי פלסטיק מטווח קרוב על המיועדים לפינוי ועל המפגינים נגד הפינוי ודיווחו על "פרחים בקנה".  השוטרים טענו שיקרית כי נישקפה להם סכנה וזו סיבת אלימותם הנוראה בעוד שהעדויות מוכיחות כי הסכנה היחידה שנישקפה לאי מי היא למפגינים נגד ההריסה ובוודאי לא לשוטרים הכזבנים.

החוצפה של השוטרים ושולחיהם מרקיעה שחקים.  קיימים צילומים אוטנטים של כל מעשי ההתעללות וההתאכזרות והירי על מפגינים מטווחי אפס ואילו חבורות הניאנדרטלים שעסקה בהרס הבזוי מכחישה הכל מכל וכל באשר יודעים הם היטב כי מאחוריהם ניצבים פרקליטי השטן, נציגי הקרן לישראל חדשה" בפרקליטות המדינה אשר יספקו להם מטריית הגנה שיקרית הרמטית.  וגם אם יגיעו דברים לידי דיון בבג"צ הרי שנילמד מיד מהו משפח -וכל הכנופיה העלובה הזו תצא נקיה וממורקת מכל עוון ופשע.

אך הבעיה הינה אף עמוקה יותר.  מי נותן את ההוראות במדינת ישראל?  מי הורה לקלגסי משטרת ישראל להתנהל כלפי יהודים באורח כה מחפיר אשר אף אחרון הערבים אינו זוכה לקמצוץ ממנה.

מי מושל במדינת ישראל?  האם זו יוזמה מקומית של משטרת מחוז יו"ש, אזי יש לפטר לאלתר את מפקד במשטרה.  ואם מפקדת המשטרה בירושלים מודעת לעוול הנורא הרי שיש לפטר את מפכ"ל המשטרה לאלתר.

ובאם שר הביטחון הוא שהיה בסוד הדברים ולא מנע ההשתוללות הקלגסית המשטרתית, אזי יש לשגרו החוצה כטיל ממערכת "כיפת ברזל", יחדיו עם השר לביטחון פנים.

ובאם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו ידע ואישר, יש לסלקו לאלתר מכהונתו ובכל מקרה לא לאפשר לו להמשיך לנהל עניני המדינה עם תום הקדנציה באשר ניראה כי אינו יכול, מוכשר וראוי לכך.  איננו חושדים כי נתניהו הוא שנתן את הוראת ביצוע הפרעות ביהודי חוות גלעד השבוע, אך רפיונו, חוסר משילותו, האפשרות לכל מצורע וזב חוטם לסובבו בכחש, הם המביאים למסקנה כי עליו לפנות מקומו לטובים ממנו.

אדרבה, יוכיח נתניהו ולו אך לעת הזו את כושר משילותו, יוכיח כי הינו מסוגל להפוך עולמות, לאתר את האשמים ב"פרעות גלעד" ולהביאם לדין צדק.  יוכיח לנו כולנו, לציבור, כי הינו מסוגל להחליט ולעמוד בהחלטתו ללא נפתולים מיותרים, יוכיח ולו רק פעם אחת כי מסוגל הוא לקום לפטר את האחראי למחדל הנורא אשר ארע בחוות גלעד, לשגרו למסלול אחר.

על ראש ממשלת ישראל לחדול לזמן מה מעיסוקים זגזגנים בעניני מדיניות וביטחון לכאורה אשר ממילא אינם מבטיחים ומבטחים דבר ובפרט לעת הזו ולהבין כי משימתו הראשונה במעלה באם חפץ שלטון הוא וטובתה של מדינת ישראל לנגד עיניו,  להוכיח קבל עם ועדה כי הינו מנהל ומושל בנעשה במדינת ישראל, כי אינו נע כעלה נידף ברוח אחר כל גחמת מצורע וזב חוטם אג'נדתי, כי אינו משנה כל שני וחמישי מדיניותו הגלובלית והמקומית בהתאם לסיקרי דעת קהל שבועיים.  נתניהו רוצה ביציבות ושרידות שלטונו? אדרבא, זו הדרך להבטיח זאת.

ניראה כי בנימין נתניהו עדיין לא הפנים שהציבור מחפש אדם חזק, סמכותי, חכם, פיקח, אמין ויציב כראש ממשלת ישראל.  מה בצע לנו בדיוויזיות השריון ולהקי המטוסים באם המסד השילטוני במדינת ישראל הינו מתמקמק, רקוב ורעוע.  והרי כבר נאמר: "לא בכוח כי אם ברוח" וזו מטלתו העיקרית של בנימין נתניהו לעת הזו.

ארועי הפרעות בחוות גלעד מפצלים את העם.  הארועים מרחיקים מעם ישראל את ההון האנושי אולי החשוב ביותר לקיום עם ישראל הקיים בנינו לעתיד לבוא.  על נתניהו לאסוף את השברים ולאמץ אחדותנו הלאומית.

הציבור מחפש אדם בראשו שינהיג סדר בבוקה ומבולקה של השילטון בישראל, אדם אשר יצמית את תרבות השקר הפושה בכל אתר ואתר.  לוואי ויהיה זה מר בנימין נתניהו אך באם לא יעמוד במטלה, עלינו להחליפו בזה המסוגל לכך.

מר בנימין נתניהו מתקרב באורח מסוכן לאותו אזור דימדומים אשר בו אפשר שניזקו יעלה על תועלתו.  הוא עדיין אינו שם, אך מתקרב לכך בצעדים מדודים.

 

אהרון רול

amroll@sympatico.ca

www.aaronroll.com

http://www.global-report.com/aroll/

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אהרון רול

מאת: אהרון רולאקטואליה21/01/13912 צפיות
קיימת אנומליה מוזרה במקומתינו, רעיונות השמאל בישראל לגבי הפתרונות המדיניים האפשרים הם אשר הביאונו אל עברי פי פחת מהבחינה המדינית ובעקבותיה אפשר כי גם מהפרספקטיבה הביטחונית.

מאת: אהרון רולאקטואליה17/01/13829 צפיות
זה זמן כי עלינו לחדול מההתחסדות הנילעגת באשר לפעולות בגידה של ישראלים ילידי המדינה וחניכי מערכת החינוך שלה הנוטלים חרות בנפשם ובמעשיהם הבוגדנים בעוד "טובת מדינת ישראל" בפיהם, בידיעה ברורה ובכוונת מכוון לפעול למען הרס המדינה בה הינם חיים וזאת למען מלא משאלות ליבם האישיות

מאת: אהרון רולאקטואליה17/01/13849 צפיות
מזה שנים שאנו תמהים אודות נבואות הזעם והאיומים הנלעגים של הכישלונרים הנבואיים הסדרתים בדבר יצירתה של מדינה דו-לאומית אחת ממערב לנהר וזאת במדה ולא נגיע להסכם שלום אשר בבסיסו נמצאות "שתי מדינות לשני עמים".

מאת: אהרון רולאקטואליה17/01/13882 צפיות
פטירתה של ענת גוב ז"ל ב- 9 דצמבר 2012 ,ממחלת הסרטן נתנה את האות לפתיחת "הילולת רבה גוב בעלת הנס". ואנו כלל לא ידענו כי ,המשיחה גוב, מהלכת בנינו במו רגליה. אשרינו שזכינו להתבסם ולהתעפר באבק רגליה.

מאת: אהרון רולאקטואליה07/01/13840 צפיות
דומה וכבר ראינו ושמענו כל האפשרי ממעללי התקשורת הישראלית, אך שוב אנו עומדים פעורי פה נוכח השרלטנות הבוטה, מחרוזות השקרים וחצאי האמיתות, עיוות המציאות למחוזות הדמיון – על גבול פתולוגיית הנפש,

מאת: אהרון רולאקטואליה26/12/12900 צפיות
יראה כי בוועדת הבחירות המרכזית הפועלת לקראת הבחירות הבאות עלינו בעוד מספר שבועות, מישהו משתעשע בסמים קשים וניראה כי המדובר בשופט אליקים רובינשטיין יושב ראש הוועדה.

מאת: אהרון רולאקטואליה29/11/12911 צפיות
הוכחה נוספת לאזלת המח של "כתבים בכירים" בערוץ 10, שרלטנות לשמה המסבירה מדוע הערוץ הכושל הזה מתדרדר לתהומות החידלון מאחר שהצופים מאסו בו, ניתנה לציבור מפי האתון, פלוני, עימנואל רוזן

מאמרים נוספים בנושא אקטואליה

מאת: בנימין קלינגראקטואליה25/08/222287 צפיות
ניתן להגיש תכניות פינוי בינוי ישירות לאישור הוועדה המחוזית גם כשיש הסכמה של פחות מ-100% מהדיירים עו"ד אלעזר במברגר, ראש הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, הבהיר לאחרונה כי ניתן להגיש תוכנית פינוי-בינוי ישירות לוועדה המחוזית, ללא צורך בהסכמתה של הוועדה המקומית דבר שיכול לסייע להזיז פרוייקיים תקועים.

מאת: בנימין קלינגראקטואליה03/05/222251 צפיות
מי רשאי להגיש בקשה להיתר בניה? הנדסאי בנין, אדריכל, מהנדס , קונסטרוקטור או כולם? בקשות כעורך ראשי להיתר בנייה ובאילו מבנים? פסק דין שהתקבל בימים האחרונים בבית המשפט המחוזי בחיפה מפזר את הערפל ועושה סדר בסוגיה הבוערת. השופטת תמר שרון נתנאל, קבעה כי אדריכלים בלבד יוכלו לשמש עורכים ראשיים ולהגיש בקשות להיתר למבנים של ארבע קומות ומעלה. מהנדסים לעומתם, יהיו רשאים לשמש עורכים ראשיים ולהגיש בקשות להיתר רק כאשר מדובר במבנים פשוטים בשימושים מוגבלים, כשהכוונה היא למבני מגורים, אחסנה ומלאכה בני פחות מארבע קומות.

מאת: בנימין קלינגראקטואליה22/01/221659 צפיות
רישוי זמין ומידע חיוני בעניין הגשת בקשה לתיק מידע להיתר והליכי הרישוי: כחלק מתהליך הדיגיטציה של שירותי משרדי הממשלה השונים, ביוזמה הנקראת 'ממשל זמין', הוקם ב-2006 אתר רישוי זמין של מנהל התכנון, אשר מאפשר בקשה להיתר בנייה באופן מקוון לחלוטין. המערכת הוקמה בהתאם לתיקון 101 לחוק התכנון והבנייה.

מאת: בנימין קלינגראקטואליה16/09/211506 צפיות
בית המשפט לעניינים מנהליים בראשל"צ הורה לאחרונה לבטל שני כתבי אישום שהוגשו נגד עברייני בנייה, בנימוק שהמדינה התעלמה מתיקון מס' 66 לחוק סדר הדין הפלילי, המאפשר לסגור תיקים "קלים" בהסדר וללא מעורבות בית משפט.

מאת: בנימין קלינגראקטואליה19/08/211483 צפיות
מהו רישוי הבנייה? תהליך רישוי הבנייה מלווה את הבונה משלבי תכנון הבנייה ועד לסיום הבנייה. התהליך מתבצע מול הועדה המקומית לתכנון ובנייה. ועדות לתכנון ובנייה נמצאות בפריסה ארצית, לכל ישוב ועדה מקומית לתכנון ולבנייה אליה הוא שייך. לרשימת הועדות והיישובים לחץ כאן תהליך רישוי הבנייה מרכב מ 5 אבני דרך מרכזיות: התקשרות עם עורך בקשה - קבלת מידע להיתר- תכנון - קבלת היתר בנייה - מהלך הביצוע האם תמיד צריך לבצע את כל תהליך הרישוי? לרוב עבודות הבנייה יש לבצע את כל תהליך הרישוי ולקבל היתר בנייה, המהווה אישור מהוועדה המקומית לכך שתכנון הבניין תואם לתוכניות המאושרות ולדרישות הוועדה. ישנן מספר עבודות בנייה שמצריכות דיווח בלבד - פטור מהיתר. גם בפטור מהיתר הבנייה חייבת להיות בהתאם לדרישות הועדה המקומית והתוכניות המאושרות.

מאת: בנימין קלינגראקטואליה01/06/211301 צפיות
אז מה זה אגרות בניה והיטלי פיתוח? אגרות בניה והיטלי פיתוח, הינם תשלומי חובה המוטלים על ידי רשויות מקומיות ותאגידי מים וביוב, לשם מימון התקנתם ורכישתם של תשתיות ציבוריות בתחומן המוניציפלי כגון: כבישים ומדרכות, תיעול, ביוב וצנרת מים. אגרות בניה והיטלי פיתוח אלו נדרש לשלם מי שהוא בעלים של קרקע ו/או מי שמבקש לבנות על קרקע ו/או בעלים המעוניין להוסיף בניה למבנה קיים. לצורך גביית אגרות בניה והיטלי פיתוח יש צורך בהתקיימותן של עילות (“אירועי מס”) המצויות ברוב חוקי העזר ובכללי דמי ההקמה, אשר במועד התממשות

מאת: אברהם פכטראקטואליה26/05/211154 צפיות
איפה ההסברה הישראלית – ישנה, מנמנמת, מגמגמת ובעיקר מפגרת בזמן אמת. למה אין בישראל – שר הסברה? אם יש מקום לשר מים- יש בוודאות מקום לשר הסברה במשרה מלאה. אבל משחקי אגו – מאבק בין משרד החוץ ומשרד ראש הממשלה – מונעים זה שנים מינוי חיוני של שר הסברה בארץ, אך בעיקר בחו"ל, במיוחד בימים אלה של אנטישמיות מתגברת.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica