חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שוברי מתנה למי זה מתאים

מאת: שגיאעובד-מעביד07/03/20111609 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


רשת האינטרנט מציעה מגוון רחב של שוברים לרכישה. באם תכנסו לגוגל ותקלידו את צמד המילים שוברי מתנה, תוכלו להתרשם מהיצע אתרים שמציע שוברים שונים. שוברי המתנה הם למעשה כרטיסים המקנים כניסה חינמית, מוזלת או בהנחה לאטרקציה, פעילות או הטבה. רכישת שוברים מתאימה לכולם, מעסיקים יכולים לרכוש שוברי מתנה לעובדיהם, חברים יכולים לרכוש שוברי מתנה לחברותיהם, אורחים יכולים להביא שובר מתנה כמתנת חתונה ועוד אופציות רבות, רכישת שובר מתנה מתאימה לכולם.


שוברי מתנה מסוגים שונים.


ברשת האינטרנט מגוון אתרים שמציעים שוברי מתנה למכירה וממגוון סוגים, לך בתור גולש יש האופציה לבחור מבין מגוון השוברים את השובר בו אתה מעוניין.
בחירת השובר נעשית בהתאם לצורך שלך.
כך למשל אם אתה מתכוון להעניק שובר מתנה כמתנת חתונה, מן הסתם תצטרך להביא שובר שוויו בסביבות 200 שקלים מינימום. מה שמאפשר לך לקחת שובר  זוגי למסעדה טובה
אם אתה מעסיק שמחפש שוברי מתנה לעובדים עבור יום הולדת  ראוי שתרכוש עבור עובדייך שובר מתנה לסרט, שובר שכזה עלותו יחסית נמוכה והעובד ייהנה ממנו הנאה רבה.

אם אתה מעסיק ששעורך תחרות בין המוכרנים בחברה שלך ואתה מחפש דרך מקורית לתמרץ את עובדייך ולגרום להם למכור יותר, עריכת תחרות, הגדרת מקומות ראשון, שני ושלישי וכמובן הענקת שוברים בהתאם למיקומים היא דרך נכונה, תוכל לרכוש שובר מתנה  המקנה כניסה לצימר למשל בתור הפרס הראשון ושוברי מתנה זולים יותר למקומות השני והשלישי.
כאמור קיימים סוגי שוברים רבים, שובר לסרט, שובר מתנה למסעדה, שובר לאטרקציה זוגית מהנה, שוברי מתנה ייחודים המקנים שלל אטרקציות יחדיו ועוד מגוון רחב,


רכישת שוברים
מקום מצויין לרכוש בו שוברים הוא האתר אקסטרא בונוס, האתר אקסטרא בונוס מאגד תחתיו סוגי שוברים רבים. תוכל להכנס לאתר ולבחור את שובר המתנה המתאים לך. באתר תוכל למצוא החל מתווי שי, דרך שובר לסרט ועד שובר לפינוק זוגי בספא.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שגיא קהלני, מנהל מחלקת השיווק בחברת דרונט המתמחה בבניית אתרים, שיווק באינטרנט וקידום אתרים במנועי חיפוש

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שגיא

מאת: שגיאעסקים - כללי29/08/121471 צפיות
רבים מאתנו מכירים את המצבים הלא נעימים של סתימות בצנרת, או של תקלות במשאבות הביוב, או הצפות עקב פיצוץ בצנרת. כל המצבים הללו יוצרים אצלנו תחושות של חוסר אונים, משום שאין באפשרותנו לפתור את התקלות בעצמנו, ועלינו להיעזר באנשי מקצוע המספקים שירותי אינסטלציה.

מאת: שגיאמיחשוב ארגוני06/08/121382 צפיות
המשתמש הממוצע במחשב מכיר את היישומים והתוכנות שבהם הוא משתמש ואת החלקים הנראים לעין של המחשב. ואולם תקלה קלה במחשב גורמת ללחץ רב אצל המשתמשים ועלולה לשבש באורח משמעותי את הפעילות העסקית....

מאת: שגיאעיצוב פנים27/06/111762 צפיות
גם אלה שאינם מחשיבים את המטבח למקום המרכזי בבית חייבים להודות כי הוא לפחות המרכז הקולינרי שם. וכיון שכך, וכיון שמרכז קולינרי איננו יכול להתקיים אלא אם הרהיטים בו הם האיכותיים ביותר, השימוש בו הוא הנוח ביותר והמראה שלו תופס את העין ומשובב את הלב. רק מטבחים איכותיים ברמה גבוהה עונים על כל הדרישות האלה, ובראש מטבחי היוקרה ניתן, ללא ספק, להציב את מטבחי טופז. מה, אם כן, מייחד את מטבחי טופז משאר המטבחים?

מאת: שגיאגני ילדים23/06/112025 צפיות
התפתחותם של ילדינו, דור העתיד שלנו, צריכה להעסיק כל אחד מאיתנו. חלק מרכזי בהתפתחות הילדים הוא שימוש נבון ויעיל בצעצועים השונים ובציוד לימודי לגני-ילדים.

מאת: שגיאעיצוב פנים07/06/115278 צפיות
למטבחי טופז מוניטין רב שנים בייצור מטבחים איכותיים העמידים לא רק לפגעי האקלים הים תיכוני, החום והלחות אלא גם למפגעים נוספים הקשורים למהות העבודה במטבח כגון רטיבות, עומס משקלי על הארונות ועוד.

מאת: שגיאכירופרקטיקה29/05/119257 צפיות
גם אתם סובלים מכאבי מפרקים? נמאס לכם לחיות עם כאב בלתי נסבל? נסו גם אתם את טבליות מגה גלופלקס והצטרפו להמוני האנשים שכבר החליטו להפחית מהכאב.

מאת: שגיאבניין ואחזקה - כללי23/05/111758 צפיות
העברת תכולת דירה או משרד היא עסק לא קל, זאת יודע כל מי שעבר דירה בחייו. גם מציאת חברת הובלות שאפשר לסמוך עליה יכולה לקחת זמן רב. הובלות במרכז הארץ מהוות את עיקר ההובלות המתבצעות מדי יום. אחד הדברים המאפיינים הובלות במרכז לעומת הובלות באזורים אחרים הוא עומסי התנועה הרבים בגוש דן בשעות הבוקר ואחרי הצהריים. טיפ חשוב הוא, לכן, לתכנן הובלות במרכז הארץ כך שיפלו דווקא על שעות הערב, או אפילו לדחות אותן לסוף השבוע.

מאמרים נוספים בנושא עובד-מעביד


מאת: vodplaceעובד-מעביד21/04/162846 צפיות
לא צריך לחכות לפסח בשביל לנקות את המשרד, חברות רבות מספקות שירותי ניקיון לעסקים בכל ימות השנה ובמיוחד לקראת החגים על מנת שהמשרד יהיה כחדש כל הזמן. זה טוב גם בשביל העובדים וגם בשביל המעביד.

מאת: ירון בוניעובד-מעביד24/09/153442 צפיות
אחד הכלים הכי חזקים לקבל שת"פ מלקחות , עובדים -הוא באמצעות ההומור ! אבל, איך עושים את זה?.. ..הו ..

מאת: yossi dעובד-מעביד26/03/151623 צפיות
קליפורניה היא יעד מועדף לעבודה בחו"ל. אנשים רבים בוחרים לטוס למדינה זו בשביל להרוויח כסף טוב ולהנום מהחופים והאווירה.

מאת: snunitעובד-מעביד13/03/148249 צפיות
אם אתם מחפשים דרך לשבור את השגרה באירוע חברה ולהוסיף קצת פלפל, שווה לכם לשקול להוסיף לאירוע שאתם מארגנים גם סדנא.

מאת: snunitעובד-מעביד12/03/148195 צפיות
כיצד תשמרו על בריאות העובדים בחברה שלכם?

מאת: אלירון קוגןעובד-מעביד06/11/138546 צפיות
על עבודה כאופר בחו"ל, איך לעבוד כאופר, איך למצוא עבודה כזאת, האם זה מתאים לכולם? הכל במאמר הזה!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica