חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הסרת משקפיים בלייזר

מאת: אריאל כהןבריאות העין08/03/20112115 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עולם הרפואה היום מפותח יותר מאי פעם, ויש מספר הליכים כירורגיים שניתן לעבור בצורה הבטוחה ביותר והמתאימה לכל מי שמבקש אותם. הסרת משקפיים בלייזר זהו אחד ההליכים המדוברים ביותר בשנים האחרונים ומכיוון שהטכנולוגיה מאפשרת לנו לעבור את הניתוח הזה ללא בעיות מיוחדות, רבים מבקשים לעצמם את הראיה הטובה בהייתה להם לפני שהחלו להרכיב משקפיים, וניתן אפילו להגדיר זאת כחלום שיכול להתגשם.אך כמו בכל הליך כירורגי אחר, גם כאן חשוב לנהוג באחריות הכבדה ביותר.

בסופו של דבר, ההחלטה האם לעבור את הניתוח תלויה במטופל עצמו, אך לא כל אחד יכול לעבור את הניתוח, ונקודה זו כבר תלויה בשיקול הדעת של הרופאים המומחים. יש אנשים בעלי מחלות כרוניות, שלא יוכלו לעבור את הניתוח משום שיכולת הגוף להשתקם לאחר מכן אינה ברורה ונמוכה מאוד, כמו גם אנשים עם בעיות של לחץ תוך עיני גדול או יובש חריג בעיניים. גם מטופלים שעובי הקרנית שלהם לא עובר את ה-400 מיקרון לא יוכלו לעשות זאת.

כל מי שרוצה לעבור ניתוח הסרת משקפיים יצטרך לעבור סדרת בדיקות, לאחר מספר ימים שבהם הוא לא מרכיב עדשות מגש, על מנת שהעין תהיה במצב הטבעי שלה. הבדיקות כוללות גם שאלון, גם בדיקה של אופטומטריסט וגם רופא עיניים מומחה. לאחר מכן יוכל המטופל לעבור את הניתוח, וחשוב להיות מודעים לתופעות הלוואי ולתוצאות הניתוח. התקופה שאחרי היא תקופה מציקה למדי ולא נוחה, אך יאמרו בעלי הראיה הלקויה כי זה שווה הכל.

 



תגיות המאמר: הסרת משקפיים בלייזר


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

SmartMedia - מספקת מגוון שירותים רחב בתחום השיווק באינטרנט: פרסום בגוגל , קידום אתרים במנועי החיפוש המובילים,אחסון אתרים ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אריאל כהן

מאת: אריאל כהןמט"ח26/02/151900 צפיות
הדולר הוא ללא ספק אחד המטבעות היותר חשובים שיש לנו בכלכלה העולמית. ישנם עוד מספר מטבעות ששווים הרבה מאוד, אך היוקרה היא ללא ספק של הדולר עצמו.

מאת: אריאל כהןבתי מלון05/06/131354 צפיות
מלונות בתל אביב- איזה חדרים להזמין? רוב רובם של מלונות בתל אביב ממוקמים על הטיילת בעיר. המלונות צמודים לים, מה שמספק לנופשים בהם אטרקציה קרובה מאוד ונוף יפייפה מהחדר. אולם, אל תשכחו שלכל מלון שני צדדים, ולכן כשאתם מזמינים מלונות בתל אביב, וודאו לאן פונה החדר שלכם. אם הוא פונה מערבה, הרווחתם. זה לכיוון הים.

מאת: אריאל כהןדיאטה ותזונה30/05/131325 צפיות
התרבות והתקופה בה אנו חיים מכתיבים סטנדרטים שונים של יופי ממה שהיה נהוג בעבר. המחסור בתזונה ראויה הכתיב בזמנו סטנדרט יופי של נשים וגברים דשנים, שמנמנים ומלאים, תכונות אשר נחשבות כיום לבלתי רצויות היות והמראה המבוקש הוא רזה וחטוב.

מאת: אריאל כהןתזונה27/05/131855 צפיות
אנו חיים בתקופה מתמשכת אשר עוסקת ביופי ובאידיאל של מראה חיצוני. בין כל הרצונות והשאיפות למראה מושלם ישנו העיסוק המתמיד בהרזיה והשלת משקל מיותר מן הגוף.

מאת: אריאל כהןרפואה14/04/131295 צפיות
בשנים האחרונות ניתן להבחין בעלייה ברורה במודעות לחיים נכונים בגוף בריא. מחקרים רבים הוכיחו כי אורח החיים אותו אנו חיים איננו נחשב לבריא, למעשה הוא משפיע לרעה מאוד על בריאותנו. העידן המודרני הנוכחי אשר הביא איתו שפע בכל הנוגע למזון הביא איתו גם נגעים רעים כגון בשר מעובד, ירקות מרוססים ושאר רעלים הנכנסים לגופנו ללא בקרה. ניקוי רעלים היא אחת הדרכים הטובות ביותר להתנקות מכל אותם פגעים המשפיעים עלינו מדי יום ויום.

מאת: אריאל כהןמכירות05/02/131378 צפיות
אחת הטענות המעניינות ובדרך כלל נכונות לגבי מתנות ותשרים מסוגים שונים היא זו שגורסת כי לעיתים נעים יותר להעניק אותן מאשר לקבל אותן.

מאת: אריאל כהןאחסון אתרים03/10/121811 צפיות
המשחק האהוב, "ג'ז הארנב", הוא המשחק שבו מככב ארנב ירוק, משוגע ומוטרף, אך לא פחות מכל אלה- אמיץ במיוחד.

מאמרים נוספים בנושא בריאות העין

מאת: רוני הכהןבריאות העין02/08/181428 צפיות
כאשר ישנה בעיה של ראייה צריכים לדעת לבחור אופטומטריסט בתל אביב שלא רק קרוב אל הבית אלא גם מוכשר אל העבודה.

מאת: רונןבריאות העין06/11/161681 צפיות
פעם היו משקפיים לכל מטרה. היו כאלה לקריאה, היו כאלה לנהיגה והיו ליום יום. מי שהיו לו כמה סוגים של בעיות ראיה נאלצו להחזיק כמה סוגים של משקפיים. כיום יש משקפי מולטיפוקל שניתן לייצר במיוחד לפי הצורך לכל אדם וכך לא צריך להחזיק כמה זוגות משקפיים.

מאת: רוני הכהןבריאות העין13/01/162540 צפיות
כל האלטרנטיבות אפשריות ובכל מקרה אפר נכון להיום לטפל ברוב בעיות הראייה במהירות וביעילות רבה על יד הרכבה של משקפי ראייה, הרכבה של עדשות מגע או ביצוע של תיקון ראייה בלייזר.

מאת: ניב אבןבריאות העין31/12/151712 צפיות
ישנן לא מעט חברות אשר מייצרות ומשווקות עדשות מגע מעולות לשימוש של אנשים שזקוקים לתיקון של בעיית ראייה כזו או אחרת. המבחר הרחב מאפשר לבחור את סוג העדשות אשר מותאם בצורה הכי טובה שניתן אל מצב הראייה והצורה של האישון על מנת לקבל את איכות הראייה הכי טובה שאפשר.

מאת: שרון צרפתיבריאות העין30/12/151666 צפיות
כאשר העיניים שלנו סובלות מיובש אנחנו סובלים מתחושות של טשטוש וראייה שאינה יציבה, דבר זה נכון פי כמה עבור אנשים אשר מרכיבים עדשות מגע אשר מוצאים את עצמם ללא כל יכולת להרכיב את העדשות מכיוון שהתחושה של חוסר הנוחות ממש מתחלפת עם תחושה של כאב ככל שהשעות עם העדשות על עיניים יבשות חולפות להן. מה הפיתרון?

מאת: הכותבבריאות העין08/11/152588 צפיות
מה זה קטרקט? קטרקט הוא תופעת דליחות ועכירות המופיעה בהדרגתיות על עדשת העין ופוגמת כך בתפקוד הראייה. קטרקט מביא לתחושה של חוסר נוחות בעין, כפל ראייה וטשטוש, עם עלייה חדשה במספר עדשות משקפיי הראייה.

מאת: ניב אבןבריאות העין30/07/151824 צפיות
ברבות השנים החלו ליצר עדשות מגע אותן מרכיבים על האישון עצמו אשר מייצרות את תיקון הראיה הנדרש בהרכבה פשוטה ומהירה שאף יכולה להוריד את המספר של העדשות בשל אותה קרבה ישירה עין האישונים. עדשות דיספו מציעות יתרונות רבים ואנחנו רואים כי אנשים רבים בוחרים בהן בתור הפתרון לבעיית הראיה, גם כאשר ישנם ניתוחים לתיקון בעזרת לייזר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica