חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ריהוט גן – לשבת בצל התאנה

מאת: אבי לברןריהוט 10/06/20091279 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ריהוט גן, בדיוק כמו הריהוט הביתי שלנו אמור לשרת אותנו הן מבחינת נוחות ופונקציונאליות והן ברמה העיצובית. המראה של חצר הבית שלנו הוא המשך ישיר של עיצוב הבית כולו ולכן משפיע גם על מראה הבית עצמו, אם הקפדתם להשקיע בעיצוב הבית, כדאי להשקיע גם בעיצוב הגינה לרבות ריהוט גן שנמצא בה.

מזג האויר הטרופי והנעים של מדינת ישראל מעודד בילוי של שעות הפנאי תחת השמיים הפתוחים. אנשים אשר גרים בבתים שקיים בהם שטח פתוח כמו מרפסת רחבת היקף, גינה או חצר נוהגים לבלות זמן רב בשטח זה, בין אם זה סתם לקרוא עיתון במרפסת, בין אם לארח בה אנשים, לעשות על האש או מכל סיבה אחרת.

זמן השהייה הרב שאנשים נוטים לבלות תחת השמיים הפתוחים מצריך גם הקמת תנאים- ופה נכנס לתמונה שחקן חשוב ושמו ריהוט גן. ריהוט גן מטרתו לייצר תנאי שהייה נוחים במקום לרבות ישיבה, אכילה וכיוצא בזה, בנוסף, ריהוט גן , כפי שצויין קודם לכן ממלא גם תפקיד עיצובי בסביבה הביתית כולה.

סוגי ריהוט גן

ריהוט גן ניתן למצוא במגוון רחב מאוד של וריאציות, הן מבחינת החומר ממנו מורכב ריהוט גן, הן מבחינת סוגי עיצובים, צבעים וגימורים. ריהוט גן ניתן למצוא גם במגוון רחב של עלויות אשר נעות מכמה מאות שקלים בודדים ויכולות להגיע אף עד אלפי שקלים, כך שכל אחד יוכל למצוא ריהוט גן בתקציב שהגדיר לעצמו.

ריהוט גן צריך להיות עמיד לתנאים בהם הוא נמצא, מאחר וריהוט גן נמצא תחת שמיים פתוחים וחשוף באופן תמידי לשינויי מזג אויר, שמש לוהטת וגשמים הוא צריך להיות מיוצר מחומרים עמידים ואיתנים שישרדו את תנאי הטבע.

ריהוט גן סטנדרטי- הוריאציה הבסיסית של ריהוט גן היא שולחן ישיבה ומספר כיסאות. סט מסוג זה עשוי בדרך כלל פלסטיק ומגיע במגוון של צבעים כמו לבן, כחול כהה, אפור, שחור ועוד, עלותו עומדת על ככמה מאות שקלים בממוצע ומשתנה בהתאם לכמות הכסאות שרוצים להוסיף לסט.

ריהוט גן מעוצב- מעבר לסט הפלסטיק הסטנדרטי של ריהוט גן ניתן למצוא גם מערכות ישיבה מעוצבות ומסוגננות. ריהוט גן מעוצב יכול להיות עשוי קש עם כריות מרופדות בעיצוב כפרי, או עשוי מתכת בעיצוב קלאסי עם פירזולי מתכת שונים, ריהוט גן יכול להיות גם עשוי עץ בעיצוב קלאסי עתיק וכן הלאה.

מוצרים נלווים עבור ריהוט גן - מעבר לכסאות ושולחן, ריהוט גן כולל גם מיטות שיזוף, שאותן מומלץ להוסיף לגינות בהם ישנה בריכה. מיטות שיזוף בדרך כלל עשויות עץ או פלסטיק והן בעלי משענת מתכווננת. ריהוט גן יכול לכלול גם כורסת נדנדה שיכולה להכיל מספר אנשים או כסאות נדנדה בודדות שניתן להציב בסמוך לשולחן או ליתר הכיסאות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עיצוב הבית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי לברן

מאת: אבי לברןריהוט 26/09/091134 צפיות
המהפכה העיצובית הביאה לגישה שונה בהסתכלות על פינות אוכל ושמה בראש השיקולים שלנו את האלמנט האסטטי שלהן. בשיקולים העיצוביים בבחירת פינות אוכל עלינו לשאול את עצמנו לפני הכול את השאלה איזו אווירה אנו רוצים שפינת האוכל שלנו תשדר? התשובה שתתקבל תעזור לנו צמצם בצורה ניכרת את הכמות האדירה של האפשרויות.

מאת: אבי לברןריהוט 22/09/091307 צפיות
מוצרי חשמל הם תחום שתמיד מחדש את עצמו ומצליח להפתיע בשכלוליו הבלתי נגמרים.אם נעצור לרגע ונריץ בראש את סדר היום שלנו נגלה כי כמעט בכל פעולה שאנו עושים מעורב מכשיר חשמלי זה או אחר

מאת: אבי לברןשיפוצים17/09/091297 צפיות
כיורים – אנחנו משתמשים בהם כמה פעמים ביום, רוחצים בהם ידיים, מצחצחים שיניים שוטפים כלים, אבל מתי בפעם האחרונה עצרנו ובדקנו האם מאיזה חומר עשוי הכיור שלנו? האם זה חומר איכותי שישרוד עוד הרבה זמן?

מאת: אבי לברןעיצוב12/09/091131 צפיות
וילונות הם חלק בלתי נפרד מעיצוב הבית, הם מהווים תוסף יוקרתי שמשדרג באופן משמעותי את המרחב, מעניקים טון עיצובי לחדר, ומהווים אמירה על עיצובו הכללי של הבית כולו. מעבר להיותם בעלי תפקיד עיצובי חשוב, וילונות הם רכיב פונקציונאלי ולא משמשים כדקורציה בלבד, מטרתם לחסום את השמש מפני חדירה אל תוך הבית, תוך יכולת ויסות של כמות האור שנכנס.

מאת: אבי לברןשיפוצים23/07/091813 צפיות
חדרי שינה הם כבר מזמן לא רק המקום שבו ישנים. כחלק מתפיסה עיצובית של המרחב בו אנו גרים, גם לחדרי השינה יש תפקיד ביצירת האווירה של ביתנו. אמנם לא לכולם יש חדר שינה גדול דיו, או אמצעים זמינים להפוך את החדר הזה למקום בעל אופי וייחוד

מאת: אבי לברןשיפוצים23/07/091114 צפיות
אם בעבר נהגנו לראות רצפת פרקטים בעיקר במגרשי הכדורסל, כיום רצפת העץ (או הריצוף בחומר סינתטי דמוי עץ) הפכו למראה שגרתי כמעט בכל בית. רצפת פרקט (בצרפתית: Parquet) מעניקה לחלל מראה טבעי ויוקרתי, ובנוסף קלה מאוד לתחזוקה.

מאת: אבי לברןשיפוצים10/06/091063 צפיות
בריכות שחייה בארץ ישראל הן מותרות אותן יכול להרשות לעצמו רק בעל האמצעים להתעלם מהמיתון הכלכלי, וממשבר המים השורר בארץ.

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201578 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201156 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201714 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201798 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191606 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191587 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191586 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica