חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ריגול – גם אנחנו יכולים

מאת: באי בייאינטרנט - כללי08/03/20111345 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כולנו חלמנו מתישהו להיות ג'יימס בונד, המשתמש בשעון שלו כדי לצלם עסקאות נשק מסוכנות או בעט שלו כדי להקליט את דבריו של סוכן כפול מסוכן. עכשיו גם אנחנו יכולים להיות ג'יימס בונדים בזעיר אנפין. העולם הטכנולוגי של ריגול התקדם לרמה כזאת שניתן לקנות גאדגטים במחירים סבירים ועממיים ואפשר לפצוח במלאכת הריגול בהצלחה לא פחותה מזו שאנו רואים בסרטים.

יש מגוון רחב של גאדגטים לריגול, רובם עשויים להפתיע אותנו (כפי שראוי שיהיה). בגלל התפתחותה של הטכנולוגיה, מתאפשר לנו להכניס ציוד ריגול לתוך כל דבר, כמעט. הכל תלוי במחיר שאותו אנו מוכנים לשלם, וגם זה בדרך-כלל יהיה נמוך בהרבה ממה שאנחנו מתארים לעצמנו.

גאדגטים – המפתח לריגול מוצלח

מיקרופונים למטרות ריגול אפשר לשתול בימינו ברוב המקומות, בגלל הגודל הזעיר שאליו המדע הצליח להביא אותם. במידה רבה, גודל המיקרופון הוא פונקציה של המחיר, אבל ישנם גם שיקולים נוספים: סוג הקובץ שאליו אנחנו רוצים לשמור את ההקלטה, איכות השמע וכן האפשרות לגבות את המוקלט.

גם מצלמות ריגול ניתן להשיג במחירים ובגדלים מגוונים. מחיר גאדגטים תלוי באיכות שאנו מבקשים להשיג. כידוע לנו ממצלמות ביתיות, ישנו טווח מאוד רחב של איכות שניתן להגיע אליה. הדבר בוודאי נכון כאשר מדובר בטכנולוגיה חדשנית שכל הזמן מתפתחת. ישנו גם ציוד ריגול המסוגל לעקוב אחר הפעילות של מחשב רגיל, מחשב נייד או מחשב טאבלט.

לא כדאי להסתבך עם ריגול

לרגל זה כיף גדול, אבל עלינו תמיד לוודא את חוקיות הפעולות שלנו לפני שאנחנו פוצחים במלאכת המעקב והתיעוד. כדאי להכיר את חוק העונשין על בוריו, ואולי גם להתייעץ עם עורכי דין ומומחי ריגול מקצועיים לפני שרוכשים גאדגטים שעשויים לסבך אותנו.

ריגול בחינם

 





 
     
     
     
   
   
     
   
 

מאמרים נוספים מאת באי ביי

מאת: באי ביימסחר אלקטרוני08/03/111235 צפיות
כולנו חולמים על העולם המסעיר של ריגול ושל גאדגטים. אם בעבר סדרות הטלוויזיה העוסקות ברופאים ובעורכי דין ביטאו את העובדה שמקצועות אלו נהיו בהישג ידם, הרי שההצפה בזמן האחרון של תוכניות העוסקות במרגלים מראה כי לרגל אינו עוד בגדר חלום בלבד. מספר רכישות ונוכל להיות כמו כל סוכן ביון.

מאת: באי בייאינטרנט - כללי08/03/111418 צפיות
מתלבטים בין מחשב טאבלט לבין גאדגטים אחרים? אפשר להפסיק כבר עכשיו. האפשרויות שמעניק לנו העולם המלהיב והמחדש תמידית של מחשבי הטאבלט הוא חסר השוואה לכל "צעצוע" אחר שאתם יכולים להוציא עליו כסף בזמן הקרוב. ומה שמדהים אפילו יותר הוא שהשוק הזה רק ילך ויתפתח ככל שהזמן יעבור. חברות גדולות יותר ויותר מצטרפות לשוק של מחשבי הטאבלטים והמהפכה, למעשה, כבר התחילה.

מאת: באי בייעסקים מקוונים08/03/112253 צפיות
מאז שאפל הצטרפה לשוק הטאבלטים, גאדגטים כבר לא נראים אותו הדבר. אפל החזירה את מחשבי הטאבלט לאופנה ועכשיו מחשב טאבלט הוא המילה החמה בכל מגזין ואתר מחשבים. מה עושה את המחשבים האלו למיוחדים כל כך? נוחות השימוש, העיצוב החדיש והאפשרויות הטכנולוגיות עושות את מחשבי הטאבלט לדבר הכי חם שקיים.

מאת: באי ביימסחר אלקטרוני08/03/111792 צפיות
כאשר אנחנו חושבים על מחשב טאבלט אנחנו בדרך כלל לא חושבים על חידושים טכנולוגיים מלהיבים או עיצוב מדהים. עד לאחרונה, מחשב הטאבלט נתפס כמכשיר מגושם שרק למעצבים או לגיקים של גאדגטים היה רצון לרכוש. אבל לאחרונה, עם כניסתן של ענקיות חומרה לשוק מחשבי הטאבלט, התמונה התהפכה ומחשב טאבלט הפך לדבר הכי רלוונטי בשוק המחשבים.

מאת: באי ביימסחר אלקטרוני08/03/111361 צפיות
בתור חובבי גאדגטים אנו חייבים תמיד להיות בראש החזית הטכנולוגית. כל חידוש מעורר אצלנו התלהבות והתרגשות ואנחנו מוכרחים שהיא תהיה בידינו כמה שיותר מהר. ובכל זאת, הפופולאריות ההולכת ומתעצמת של מחשבי הטאבלטים מעוררת בנו חשדנות מסוימת, שמא מדובר בלא יותר מאשר אופנה חולמת. מחשב טאבלט הוא דבר הקיים כבר שנים רבות, והחידוש העיקרי נדמה לנו בעיקר בעיצוב המלהיב שמציעים הדגמים החדשים.

מאת: באי ביימסחר אלקטרוני08/03/111463 צפיות
חוששים שעוזרת הבית החדשה גונבת מהבית? מפחדים שהמטפלת של אביכם הזקן אינה מטפלת בו כיאות ובכבוד המגיע לו? חושדים בגננת של הילדים שלכם אך לא רוצים להסתבך בהאשמות שווא? בדיוק בשביל אנשים כמוכם ישנם אמצעי ריגול שיאפשרו לכם לעקוב אחרי המתרחש כאשר אינכם נמצאים.

מאת: באי ביימסחר אלקטרוני08/03/111499 צפיות
כאשר אנחנו חושבים על מכשירי ריגול אנחנו חושבים בדרך כלל על סכנה, אקשן ופחד. למעשה, אפשר למצוא שימושים יום יומיים רבים בשביל רבים מהגאדגטים המשמשים לריגול. בסופו של יום, המכשירים האלו אינם נרכשים בהמוניהם רק בגלל שאנשים רוצים כל העת לרגל אחר חבריהם, אלא גם כי הם משמשים למטרות רבות נוספות. היום כל דאדגטים רבים ניתן לחבר אל מחשב טאבלט וכל מחשב נוח אחר.

מאמרים נוספים בנושא אינטרנט - כללי

מאת: בנימין קלינגראינטרנט - כללי04/04/222983 צפיות
הצהרת נגישות אנו בקלינגר רישוי עסקים והתרי בניה רואים חשיבות עליונה בסיוע והנגשת אתר האינטרנט שלה לאנשים עם מוגבלויות, ובכך לאפשר למרבית האוכלוסייה לגלוש בקלות ובנוחות ולהנות מהאתר המושקע. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם עם מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

מאת: nirאינטרנט - כללי01/11/213462 צפיות
שיווק בגוגל עדיין נתפסת כחברה מגניבה וצעירה ברוחה שמשקיעה במשרדים ובעובדים הרבה יותר מהמתחרים, אבל רבים שוכחים שהיא פועלת בדיוק באותה סביבה תחרותית שבה ענקים אחרים ממהרים להדביק את התקדמותה.

מאת: רוןאינטרנט - כללי28/07/193841 צפיות
לימודי הסייבר פותחו בהתאם לצורך הלאומי להגנת מהקאינג, על מנת להבטיח רמה מקצועית גבוהה, מהימנות וידע עדכני לכל העוסקים בתחום.

מאת: רוןאינטרנט - כללי24/06/163154 צפיות
מאמר על אתר קופונים

מאת: יוסי לויאינטרנט - כללי02/05/163249 צפיות
כולם היום קונים צפיות ביוטיוב על מנת למתג את העסק שלהם, זה מתחיל בזמרים וממשיך לבעלי עסקים גדולים / קטנים, מומלץ בחום רב לבחון את האופציה לרכוש צפיות איכותיות ממשתמשים בחו"ל הריי שהדבר יכול לתרום לכם רבות למיתוג ולהפוך לגדולים, העין קובעת ומייצרת מציאות.

מאת: ליאוראינטרנט - כללי22/02/163182 צפיות
תרגום אתרים בעזרת חברת שירותי תרגום, בעלת מוניטין, מביא לתוצאה טובה מאוד. תרגום אתרים שמתבצע היטב, מאפשר להקים אתר חדש, שמיועד לקהל יעד חדש.

מאת: מאיר סוויסה אינטרנט - כללי07/01/163298 צפיות
מובילים בשרון כולנו זקוקים לחברת מובילים בשרון מקצועית ואמינה על מנת לעבור דירה, לשנע מטענים שונים ולהוביל חפצים ממקום למקום. חברת מובילים בשרון מספקת מעטפת שירותים רחבה הכוללת בין היתר הובלת דירות, הובלה עם מנוף לפינוי חפצים גדולים מקומה גבוהה ודירות גג, הובלת מטענים בעיר וברחבי הארץ וכן שירותי אריזה, פריקה ואחסון. חשוב לבחור חברה אמינה ובעלת מוניטין טוב בענף, מומלץ לחתום על חוזה מסודר הכולל פירוט העבודה, עלות, ביטוחים ואחריות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica