חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חובבי גאדגטים? מחשב טאבלט היא הרכישה הנכונה עבורכם

מאת: באי ביימסחר אלקטרוני08/03/20111360 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בתור חובבי גאדגטים אנו חייבים תמיד להיות בראש החזית הטכנולוגית. כל חידוש מעורר אצלנו התלהבות והתרגשות ואנחנו מוכרחים שהיא תהיה בידינו כמה שיותר מהר. ובכל זאת, הפופולאריות ההולכת ומתעצמת של מחשבי הטאבלטים מעוררת בנו חשדנות מסוימת, שמא מדובר בלא יותר מאשר אופנה חולמת. מחשב טאבלט הוא דבר הקיים כבר שנים רבות, והחידוש העיקרי נדמה לנו בעיקר בעיצוב המלהיב שמציעים הדגמים החדשים.

אבל מחשב טאבלט בצורתו החדשה נושא בתוכו הרבה יותר מאשר יופי חיצוני. יש כאן פתח לעולם חדש ומלהיב של גאדגטים. בזכות הפופולאריות שלהם זוכים מחשבי הטאבלטים, יותר ויותר חברות מגלות את הפוטנציאל הגלום במסך המגע ובאפשרויות החדשות שהוא מציע. כל אתר אינטרנט המתעסק בנושאי מחשבים ואינטרנט מכריז לנו מדי יום על אפליקציות חדשות ומרהיבות שחברות התוכנה הגדולות והחשובות בעולם מפתחות עבור מחשבי הטאבלט.

מחשב טאבלט בשביל קריאת ספרים

הפוטנציאל הגדול ביותר הטמון במחשב הטאבלט טמון בקריאת ספרים. בניגוד אל גאדגטים אחרים, המהפכה שמחשב הטאבלט מציע בעולם הספרות הוא חסר תקדים. נוחות השימוש מתבטאת גם בממשק הנוח של המחשבים, וגם בגודל המסך אשר נדמה כמותאם במיוחד לקריאת ספרות ועיתונים. מסך המגע נותן תחושה נעימה של מעבר בין עמודים, ומתאימה לאשליית הקריאה בספר מודפס שאנו עשויים לקבל אם אנחנו נכנסים ללהט הקריאה.

אפליקציות קיימות לא רק לקריאה בספרות יפה – היא נוחה גם לסטודנטים אשר התייאשו מכל מיני גאדגטים שהבטיחו להם קריאה נוחה של מאמרים וספרי עיון אך רק סיבכו את חייהם. מחשב טאבלט טוב גם לחובבי הרומן הגרפי או הקומיקס. חברות קומיקס כמו מארוול או די. סי. הוציאו אפליקציות המיועדות למחשבי הטאבלטים המאפשרים רכישה וקריאה נוחה של החוברות האהובות על כולנו.

מחשב טאבלט מסך תלת מימד 3D

 





 
     
     
     
   
   
     
   
 

מאמרים נוספים מאת באי ביי

מאת: באי ביימסחר אלקטרוני08/03/111235 צפיות
כולנו חולמים על העולם המסעיר של ריגול ושל גאדגטים. אם בעבר סדרות הטלוויזיה העוסקות ברופאים ובעורכי דין ביטאו את העובדה שמקצועות אלו נהיו בהישג ידם, הרי שההצפה בזמן האחרון של תוכניות העוסקות במרגלים מראה כי לרגל אינו עוד בגדר חלום בלבד. מספר רכישות ונוכל להיות כמו כל סוכן ביון.

מאת: באי בייאינטרנט - כללי08/03/111345 צפיות
כולנו חלמנו מתישהו להיות ג'יימס בונד, המשתמש בשעון שלו כדי לצלם עסקאות נשק מסוכנות או בעט שלו כדי להקליט את דבריו של סוכן כפול מסוכן. עכשיו גם אנחנו יכולים להיות ג'יימס בונדים בזעיר אנפין. העולם הטכנולוגי של ריגול התקדם לרמה כזאת שניתן לקנות גאדגטים במחירים סבירים ועממיים ואפשר לפצוח במלאכת הריגול בהצלחה לא פחותה מזו שאנו רואים בסרטים.

מאת: באי בייאינטרנט - כללי08/03/111418 צפיות
מתלבטים בין מחשב טאבלט לבין גאדגטים אחרים? אפשר להפסיק כבר עכשיו. האפשרויות שמעניק לנו העולם המלהיב והמחדש תמידית של מחשבי הטאבלט הוא חסר השוואה לכל "צעצוע" אחר שאתם יכולים להוציא עליו כסף בזמן הקרוב. ומה שמדהים אפילו יותר הוא שהשוק הזה רק ילך ויתפתח ככל שהזמן יעבור. חברות גדולות יותר ויותר מצטרפות לשוק של מחשבי הטאבלטים והמהפכה, למעשה, כבר התחילה.

מאת: באי בייעסקים מקוונים08/03/112251 צפיות
מאז שאפל הצטרפה לשוק הטאבלטים, גאדגטים כבר לא נראים אותו הדבר. אפל החזירה את מחשבי הטאבלט לאופנה ועכשיו מחשב טאבלט הוא המילה החמה בכל מגזין ואתר מחשבים. מה עושה את המחשבים האלו למיוחדים כל כך? נוחות השימוש, העיצוב החדיש והאפשרויות הטכנולוגיות עושות את מחשבי הטאבלט לדבר הכי חם שקיים.

מאת: באי ביימסחר אלקטרוני08/03/111792 צפיות
כאשר אנחנו חושבים על מחשב טאבלט אנחנו בדרך כלל לא חושבים על חידושים טכנולוגיים מלהיבים או עיצוב מדהים. עד לאחרונה, מחשב הטאבלט נתפס כמכשיר מגושם שרק למעצבים או לגיקים של גאדגטים היה רצון לרכוש. אבל לאחרונה, עם כניסתן של ענקיות חומרה לשוק מחשבי הטאבלט, התמונה התהפכה ומחשב טאבלט הפך לדבר הכי רלוונטי בשוק המחשבים.

מאת: באי ביימסחר אלקטרוני08/03/111463 צפיות
חוששים שעוזרת הבית החדשה גונבת מהבית? מפחדים שהמטפלת של אביכם הזקן אינה מטפלת בו כיאות ובכבוד המגיע לו? חושדים בגננת של הילדים שלכם אך לא רוצים להסתבך בהאשמות שווא? בדיוק בשביל אנשים כמוכם ישנם אמצעי ריגול שיאפשרו לכם לעקוב אחרי המתרחש כאשר אינכם נמצאים.

מאת: באי ביימסחר אלקטרוני08/03/111499 צפיות
כאשר אנחנו חושבים על מכשירי ריגול אנחנו חושבים בדרך כלל על סכנה, אקשן ופחד. למעשה, אפשר למצוא שימושים יום יומיים רבים בשביל רבים מהגאדגטים המשמשים לריגול. בסופו של יום, המכשירים האלו אינם נרכשים בהמוניהם רק בגלל שאנשים רוצים כל העת לרגל אחר חבריהם, אלא גם כי הם משמשים למטרות רבות נוספות. היום כל דאדגטים רבים ניתן לחבר אל מחשב טאבלט וכל מחשב נוח אחר.

מאמרים נוספים בנושא מסחר אלקטרוני

מאת: מאיה אהרונוביץמסחר אלקטרוני10/01/183248 צפיות
בשנים האחרונות הצרכן הישראלי גילה את אליאקספרס והבין שקניות ברשת הן משתלמות ביותר. מאז הפופולריות של האתר בישראל רק הולכת וגדלה. להלן מדריך מקוצר למתחילים בקניות באליאקספרס.

מאת: שרון צרפתימסחר אלקטרוני10/05/172818 צפיות
כנסו לזירה שבה הכל קורה והשתדלו להיות בעניינים כדי להשיג מקסימום של פעילות חכמה באינטרנט. יש לכם אתר מסחרי? כדאי שתוודאו כי יש לכם פופאפ שמוכר יותר.

מאת: vodplaceמסחר אלקטרוני02/03/172700 צפיות
כמות הלקוחות הפוטנציאלים שלך מוגבלת למיקום שלך, אבל באמצעות חנות וירטואלית אתה יכול להסיר מחסומים אלו.

מאת: עומרימסחר אלקטרוני22/02/172118 צפיות
אז אתם מחפשים מוצר מסוים, מותג שאתם אוהבים אבל לקנות את המותג עצמו עולה לכם הון תועפות. התחלתם לחשוב על מוצרים דומים מחברות אחרות שיספקו לכם כמעט את אותו הדבר, לעיתים אף יותר ובמחיר הרבה הרבה יותר משתלם. אבל מה לעשות שלעיתים קשה מאד למצוא את המוצר שאנחנו רוצים או מוצרים שדומים לו אבל יש פתרון...

מאת: עומרימסחר אלקטרוני01/11/162416 צפיות
סקוני (saucony), הנעליים שפרצו לתודעה שלנו לפני קצת למעלה מעשור ועשו מהפך בעולם הספורט שהכרנו כאן כדי להישאר. אחרי שביססו את עצמם כחברת נעליים מהמעולות שקיימות היום בשוק, ממשיכה סקוני במרץ לייצר גם את הנעל האולטימטיבית הבאה.

מאת: tkidumמסחר אלקטרוני27/12/153698 צפיות
3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?

מאת: צחי פן מסחר אלקטרוני07/09/152727 צפיות
אנשים יצירתיים מסוגלים להפוך את רשת האינטרנט למקור הכנסה עבורם. בפוסט זה אתן רעיונות כיצד גם אתם תוכלו להפוך את האינטרנט למקור הכנסה עבורכם באמצעות מערכת ניהול האתרים - וורדפרס. כידוע לכם וורדפרס היא חינמית ומאפשרת לכל אדם המחזיק בדומיין ואחסון אתרים לבנות אתר או חנות משלו בכמה דקות בלבד ולהפוך אותו לנכס מניב. שנתחיל?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica