חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מחפש מתנות לחג הפסח? מתנות שבטוח לא תשכחנה לאורך זמן רב.

מאת: ישראל רף מיתוג11/03/20111608 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מחפש מתנות לחג הפסח? מתנות שבטוח לא תשכחנה לאורך זמן רב.

עציצים ממותגים, בונסאי, בכלי קרמיקה מעוצבים עם צמחים עמידים, שורדים, חסכוניים במים, קלים לטיפול, כך שמובטחת ההצלחה בגידול. בהשקעה של מעט כסף והרבה אהבה תקבל תוצאה מעולה, מתנות שיזכרו תקופה ארוכה.

מדוע עציץ ? עציץ חי גדל מתפתח ולפעמים פורח. מקבל המתנה ניקשר רגשית לצמח ומגדל אותו בהנאה. למקבל צמח בונסאי מעוצב יש הנאה כפולה, מהגידול ומחדוות היצירה בעיצוב הצמח כראות עיניו.
מקבל העציץ בונסאי מתנה יזכור בהוקרה רבה את נותן העציץ מתנה לאורך שנים רבות.

יש הרבה הצעות למתנות וקשה להחליט מה לתת מתנות. גם אם תתנו "מתנות גדולות" תוסיפו עציצים קטנים למתנות. אני בטוח שלאחר מספר שבועות את העציצים עם המיתוג ימשיכו לזכור ולהזכיר את נותן העציץ מתנה הרבה זמן לאחר החג ואולי אחרי החג הבא שיבוא עלינו וטובה.

עציצים עם מיתוג של צמחים מיוחדים בעלי משמעות, בונסאי עץ האהבה, בונסאי עץ הכסף, בונסאי עץ האושר, עץ המזל ,עץ הנצח, קקטוס צבעוני, צמחי אויר ועוד.

ניתן לשלב במיתוג המתנות את משמעות הצמח.

ליציבות כלכלית והצלחה עסקית בונסאי עץ הכסף שמסמל יציבות ועושר.

בונסאי עץ האהבה לתת לעובדים באהבה ובתודה.

למשפחה לחברים בריאות, הצלחה ואושר בונסאי עץ האושר,

לכנסים ואירועים עץ המזל, לאקי במבוק, לבריאות מזל והצלחה.

עציצי בונסאי מעוצבים באיכות גבוהה, בכלי קרמיקה עם מיתוג, לעציץ מצורפת תווית הוראות גידול, הצמח ארוז במארזים מתכלים למתנות. כך מוגש הצמח בצורה יפה ומכובדת. בעלות סבירה מתקבל מוצר פרסומי מעולה לאורך תקופה ארוכה, אשר יחסוך למפרסם כסף רב להוצאות פרסום וייתן תוצאות מעולות.

מגוון הצמחים נבחר בקפידה לאחר בדיקות וניסיונות רבים במשך שנים. הצמחים קלים לטיפול, חסכוניים במים ושורדים זמן רב. דבר שמבטיח אורך חיים רב לצמחים, אפשר להגיד בביטחון שגם מי שאין לו ידע וניסיון בגידול עציצים יצליח בגידול הצמחים האלו, מקבלי המתנות יעריכו ויוקירו את נותן המתנה כל מבקר ואורח יראה את העציצים וישמע חוות דעת חיובית כך נקבל תוצאה פרסומית מעולה ארוכת טווח אפילו שנים.

אם תיתן מתנות עציצי בונסאי ממותגים, מובטחת לך הכרת תודה והוקרה של מקבלי המתנות.

ישראל רף

מחקר פיתוח וגידול צמחי עציץ מיוחדים חסכוניים במים

בונסאי, עצים ננסיים, סנסיווריה, סוקולנטים וקקטוסים

קבוצת רף משתלות

ייצור ושיווק בסיטונאות שלצמחיה חסכונית במים ו עציצים למתנות

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ישראל רף עוסק במחקר פיתוח וגידול עציצים ממותגים למתנות ולאירועים.

מסרים ממותגים בעציצים זו ה-יצירה שלי
המבטאת את אהבתי לאנשים ולצמחים גם יחד
כמי שנמצא בתחום ב-60 השנים האחרונות

יש לי הכבוד והעונג לחבר בין אנשים בקשריהם העסקיים והאישיים
לעזור להם להביע את הערכתם ואהבתם לצד השני
בדרך מקסימה הזוכה ל-100% הצלחה!

מוזמנים  להעביר מסר חם לאנשים החשובים לכם
להיכנס לתודעה שלהם ביומיום, עם חוויה ירוקה וצומחת בעציץ.
להעביר מסרים ללקוחות ולאורחים באירוע עסקי או פרטי.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ישראל רף

מאת: ישראל רף יזמות עסקית31/07/232301 צפיות
מתנות אישיות ממותגות לראש השנה ללקוחות ולעובדים, ההצלחה מובטחת, נשמח לעזור. מסר אישי שלכם ממותג בעציץ, מזכרת בלתי נשכחת תוצג תמיד על השולחן ולא במגירה. המטרה לחבר בין אנשים בקשריכם העסקיים והאישיים להביע את הערכתכם ואהבתכם בדרך מקסימה הזוכה ל-100% הצלחה! מוזמנים להעביר מסר אישי חם ממותג בעציץ לאנשים החשובים לכם העובדים והלקוחות נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף יזמות עסקית20/07/232330 צפיות
מתנות לראש השנה, מחפש דרך מקורית להעביר מסר של הצלחה לעובדים והלקוחות אתם משקיעים מחשבה ומשאבים רבים לקראת ראש השנה שהלקוחות והעובדים יצאו מרוצים שהקשר ביניכם יתהדק יש דרך לעזור לכם להשיג את המטרה הזו! בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי16/07/231756 צפיות
מתנות לראש השנה, עציצים ממותגים, שיבטיחו לך הצלחה עסקית כל השנה. המטרה של כל עסק, למצוא מתנה לראש השנה שתשלב את הרצון לשמח את העובדים והלקוחות שתקדם את העסק עם תוצאות מעולות לטווח ארוך, וזאת בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף יזמות עסקית13/07/231555 צפיות
מתנות לראש השנה, עציצים ממותגים, שיבטיחו לך הצלחה עסקית כל השנה. המטרה של כל עסק, למצוא מתנה לראש השנה שתשלב את הרצון לשמח את העובדים והלקוחות שתקדם את העסק עם תוצאות מעולות לטווח ארוך, וזאת בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף שימור לקוחות09/07/231581 צפיות
מתנות לראש השנה – זמן מצוין לעקוף את המתחרים שלכם חגים וימים מיוחדים הם זמנים ששווה לנצל מבחינה עסקית. חלוקת מתנות לחגים כדי להעניק לעסק שלכם ערך מוסף. אחד החגים המרגשים והמתאימים ביותר הוא ראש השנה. חג זה פותח את השנה תוכלו לשמח את הלקוחות והעובדים שלכם עם מגוון עציצים ממותגים לראש השנה ולהדק את הקשר האישי והעסקי איתם. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583 למה כדאי לכם לחלק ללקוחות מתנות ממותגות?

מאת: ישראל רף עסקים - כללי13/12/222661 צפיות
סרטון מתנות ממותגות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג מתנות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג, מתנה שמרחיבה את הלב ומעלה חיוך תיצור אווירה נפלאה לשמירה על הקשר עם הלקוחות, צוות העובדים, הספקים, ונותני השירות. מתנה שתשדרג את היחסים שלכם עם הלקוחות והעובדים לאורך כל השנה יש דרך לעזור לכם להשיג את המטרה הזו! נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף ייעוץ עסקי22/11/222231 צפיות
טו בשבט מתקרב ובא ! עציצים ממותגים למתנות חברים יקרים אשמח מאוד לעזרתכם להגשים לי חלום להשריש בתודעה של האנשים בכל התחומים את הרעיון לתת בטו בשבט חג האילנות מתנות עציצים ממותגים או מארזים בשילוב עציץ ממותג שלהם קשר הדוק לחג כמתנות לעובדים, ללקוחות וחברים גם בכנסים ואירועים עסקיים. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאמרים נוספים בנושא מיתוג

מאת: שלום כהןמיתוג27/09/192734 צפיות
רוצים להדפיס מדבקות למשרדים? מחפשים בית דפוס בו תוכלו להדפיס את המדבקות המתאימות לכם באיכות גבוהה מאוד, ובמחיר משתלם ונוח? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: ויקטוריה פיינרמןמיתוג09/08/176196 צפיות
נניח שאתה מפיק סרט תדמית או סרטון הדרכה עם קריינות בשביל לקוח, ואתה מחפש קריין. אתה מקבל כמה הצעות מחיר מכמה קריינים שמקליטים מאולפן ביתי, אבל התעריפים והשירותים בהצעות השונות לגמרי שונים אלה מאלה. איך תחליט במי לבחור? כדאי ללכת על ההצעה הכי זולה? כדאי ללכת עם מי שנותן הקלטה מחדש בחינם? אולי כדאי ללכת עם מי שנותן תנאי תשלום נוחים?

מאת: amirdadon90מיתוג27/12/162599 צפיות
את דודי מליץ כמעט כולנו מכירים, וזאת לאחר שבשנת 2009 השתתף בתוכנית הריאליטי הפופולרית "האח הגדול" ואף זכה בה - אבל מליץ, וזאת כבר לא רבים יודעים, הוא גם אחד מאנשי המקצוע המוכשרים ביותר בתחום האסטרטגיה התקשורתית ובעליו של משרד יחסי ציבור מצליח הנושא את שמו.

מאת: שלום כהןמיתוג15/08/162697 צפיות
בשנים האחרונות אפשר לראות לא מעט אנשים שהחליטו לעשות שינוי בחיים, לעזוב את העבודה בתור שכירים ולהקים עסקים עצמאיים.

מאת: דרורמיתוג04/07/162188 צפיות
לפני נתונים של חברת טיוטה, בשנים האחרונות נמכרו למעלה מ-5 מיליון מכוניות היברידיות אשר החברה ייצרה. בישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף מכוניות שכאלה. מכוניות אלו הפכו פופולאריות מאוד בעולם ובישראל, בזכות העוצמה שלהן, בזכות היכולות המרשימות, אך בעיקר בזכות העובדה שמדובר בכלי רכב ידידותי לסביבה.

מאת: דרורמיתוג04/07/162118 צפיות
אחד הויכוחים שנשמעים בשנים האחרונות בעולם הרכב הוא, האם משתלם לרכוש רכב היברידי או שמא מדובר בכלי רכב שהפרסום החיובי אודותיו עולה על הביצועים שלו בשטח? ויכוח זה נשמע לאור העובדה שבישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף כלי רכב היברידיים של חברת טיוטה, החברה המובילה בייצור מכוניות היברידיות בעולם. הרכב מכרה עד היום למעלה מ-5 מיליון כלי רכב מסוג זה בכל רחבי העולם.

מאת: SEOMANמיתוג22/03/162010 צפיות
בעולם המודרני לא פשוט להפוך את העסק למותג בקרב הציבור ובקרב קהל הלקוחות. אנשי מקצוע רבים מתקשים לפרסם את העסק שלהם ולמתג אותו בקרב קהלי היעד שלהם. להלן מספר טיפים שיוכלו לסייע לכם למתג את העסק שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica