חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מדריך השכרת דירות בניו יורק

מאת: כרמי אומרובתי מלון12/03/20111208 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
דירות להשכרה בניו יורק – קצת נתונים

בכל שנה, אלפי סטודנטים שסיימו את הלימודים שלהם עוברים לגור בניו יורק, כדי לנסות את מזלם ולנסות לפתח קריירה בניו יורק. בתחילה, רובם חושבים בהתחלה, שהם ימצאו דירות להשכרה בניו יורק בקלות. ההפתעה הראשונה שבה הם יתקלו היא כנראה מחירי דירות להשכרה בניו יורק. מחיר השכירות הממוצע של דירה להשכרה בניו יורק (דירת סטודיו), עומד על קצת מעל ל2200$ לחודש. אם הם ירצו גם שירותים נוספים כגון שוער או חדר כושר, מחיר דירה להשכרה בניו יורק יכול גם לעמוד על 3500$ לחודש.

השכרת דירה בניו יורק – הקשיים

רוב שוכרי הדירות החדשים בניו יורק, חייבים לקבוע לעצמם תקציב גבוהה יותר ממה שהם ציפו לשם השכרת דירה בניו יורק. אם הם חושבים שזו הבעיה האחרונה שלהם, מצפה להם הפתעה נוספת: דירות להשכרה בניו יורק מנהטן עלולות להיות קטנות בגודלן, מאוד קטנות. זה מאוד נפוץ לסטודנטים שעוברים לגור בניו יורק לקנות מיטת יחיד ולא מיטה זוגית מתוך אילוצים של גודל הדירה.

קושי נוסף למחפשי דירות להשכרה בניו יורק הוא דרישות בעלי הדירות לשוכרים. בשלהעובדה שבכל זמן נתון, בעלי הדירות בניו יורק מקבלים מאות פניות להשכרת הדירה, אחת התוצאות הוא שהם קובעים דמי כניסה לדירה. אחת הדרישות הכלכליות של בעלי בדירות בניו יורק היא שהם מבקשים שהדיירים לעתיד ירוויחו משכורת שנתית של לפחות פי שלושים משכר הדירה שנקבע. כאשר חושבים על כך שסטודנט שסיים את לימודי לא מרוויח עדיין פי 30 משכר הדירה, כלומר לפחות 70,000$ בשנה, רובם לא יוכלו לשכור דירה אלה רק בעזרת ערבות ממישהו שכן מרוויח שכר שכזה. בד"כ קרוב משפחה.

נוסיף למה שכתבנו שישנם בעלי דירות שמבקשים בעבור דירות להשכרה בניו יורק את החודש הראשון – אחרון מראש וגם תשלום בטחון, החודש הראשון בעבור מי שמחפש דירה להשכרה בניו יורק יכול להגיע ל10,000$.

הפתרון: השכרת דירות בניו יורק

הפתרון לכלל הבעיות שתיארנו למעלה, כאשר מחפשים דירות להשכרה בניו יורק, הוא לרכוש כמה שיותר מידע על שוק הדירות להשכרה בניו יורק לפני ששוכרים דירה, ולשמור על ראש פתוח. שוכרי דירות חדשים שהולכים עם "הראש בקיר", מפתחים ציפיות גבוהות מידי למגורים ועלולים להתאכזב עקב כך שלא יוכלו לעמוד בתשלום. אם תשימו את זה בראש מעיינכם, חיפוש דירות להשכרה בניו יורק יכול להיות קל בהרבה עבורכם.

לפניכם דרישות ממוצעות של בעלי דירות להשכרה בניו יורק:

  • פרטי איש קשר של בעל הדירה לשעבר.
  • דו"ח החזרי מס של לפחות שנתיים אחורה.
  • דו"ח מצב בנק נוכחי.
  • הצהרות של הכנסות נוספות כמו רווחים ממניות, נדל"ן או קרנות נאמנות.
  • מכתבי המלצה שמעידים על אופי טוב.
  • מכתבי המלצה מהמעסיק הנוכחי.
סיכום השכרת דירות בניו יורק

ישנן חברות נדל"ן בניו יורק שמציעות פתרונות קלים יותר, אחת מהן היא חברת "אנקור" שאחת ממטרות העל של חברה זו היא לתת לכם חווית חיפוש דירות להשכרה בניו יורק קלה ונעימה. הם אפילו מציעים שירות חיפוש דירות ללא דמי תיווך כמו גם חיפוש דירות עם שירותים מיוחדים.

בדרך זו או אחרת, אם אתם מתכננים לחפש דירה להשכרה בניו יורק בפעם הראשונה, וודאו כי אתם זוכרים את המדריך הזה. עשו שימוש בחברות נדל"ן כדי למצוא את הדירה המושלמת עבורכם והכי חשוב, נסו להנות ולעשות את המיטב מחיפוש דירות להשכרה בניו יורק.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

 ד"ר כרמי אומרו- מנהל מכון פתרונות.

מומחה לתקשורת בינאישית, ייעוץ זוגי, טיפול זוגי ואישי, גישור גירושין, גישור עסקי, וסכסוכים בתחום המשפחה. פועל באמצעות גישות פילוסופיות ותרגומן לחיי היום יום, מרצה ומנחה סדנאות 0523-100-104

מכון פתרונות נותן שירותי יעוץ פרטני לקשיים התנהגותיים ורגשיים, תוך מיקוד בבניית המטרות האישיות וקידומן. המכון עוזר לזוגות בבניית התקשורת והקשר הזוגי ושירותי גישור זוגי. בנוסף מתמחה בהפרעות אכילה, התנהגות כפייתית והפרעות קשב וריכוז

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת כרמי אומרו

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי17/10/204690 צפיות
ייעוץ זוגי והקלקולים בהורות אחד ממוקדי המריבות העיקריים המופיעים במהלך ייעוץ זוגי זו ההתנהלות של בני הזוג מול ילדיהם. נראה שכל אחד מביא את הדעות והאמונות שלו, יחד עם השריטות והמגבלות שלו.

מאת: כרמי אומרוהורות07/09/201458 צפיות
ילדים זה שמחה - אני משננת לעצמי את המוטו בכל מלחמה איתם מחדש

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי14/07/201174 צפיות
בני זוג לעיתים מביאים עימם תחושת חסך שחוו במהלך ילדותם והתבגרותם. הרצון למלא חסך שהיה, לפצות על מחסור שנחווה, הינו פעולה המשולה למי שמוזג מים בחבית ללא תחתית

מאת: כרמי אומרוהורות03/06/201491 צפיות
אחד הדברים החשובים שלמדתי זה שלפעמים צריך לשחרר ולא תמיד צריך להיות סופר מאמי

מאת: כרמי אומרואימון למערכות יחסים19/04/205488 צפיות
יואב התקשר אלי "יש לנו משבר בקשר. אשתי ראתה אותי יוצר קשר באתר הכרויות עם נשים אחרות. יש לי צורך להכיר נשים נוספות ואני רוצה לפתוח את הדברים ולשים אותם על השולחן. אנחנו התחתנו בגיל עשרים ולא התנסתי עם נשים נוספות. אני רוצה שהיא תבין את הצורך שלי". לאחר שיחה נוספת עם אשתו, שרצתה להכיר אותי בטלפון קבענו להיפגש למחרת.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי13/04/201466 צפיות
כיצד מרגיש זוג בהגיעו ליועץ זוגי? קבלו הצצה לזווית קצת אחרת

מאת: כרמי אומרולימודי תעודה ומקצוע27/02/131331 צפיות
בעולם שבו מחצית האנשים מוצאים עצמם "תקועים" בעיסוקים שונים שלא מביאים להם נחת, סיפוק או הנאה כלשהיא, לא פלא שלימודי התעודה וההסמכה רק הולכים וצוברים תאוצה. לימודי תעודה מעניקים לתלמידים לימודי מקצוע כלשהוא, בפרק זמן קצר ובעלות נמוכה יחסית מלימודי האקדמיה השונים. ומה בעניין האיכות אתם תוהים? רבים טוענים שדווקא לימודי התעודה מייצרים את בעלי המקצוע המוכשרים והמקצועיים ביותר. הצלחנו לסקרן אתכם? אם כן, המשיכו לקרוא את הכתבה, ותכירו את אחד מתחומי הלימוד הפופולאריים ביותר כיום.

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182166 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182032 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181400 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181503 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181581 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181487 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181475 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica