חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אני מעוניין להתחיל עם נשים אחרות

הגילוי – "אני מחפש ריגוש...."

יואב התקשר אלי "יש לנו משבר בקשר. אשתי ראתה אותי יוצר קשר באתר הכרויות עם נשים אחרות. יש לי צורך להכיר נשים נוספות ואני רוצה לפתוח את הדברים ולשים אותם על השולחן. אנחנו התחתנו בגיל עשרים ולא התנסתי עם נשים נוספות. אני רוצה שהיא תבין את הצורך שלי". לאחר שיחה נוספת עם אשתו, שרצתה להכיר אותי בטלפון קבענו להיפגש למחרת.

בני הזוג הגיעו לפגישת ייעוץ זוגי מחויכים ומנומסים. יואב נראה אדם חריף מחשבה. מדבר הרבה בצורה שכלית ונמנע מלפגוש את העולם הרגשי שלו. רבקה בת הזוג ישבה ממול, פגועה ומעורערת מהגילוי על הקשרים שבעלה מנסה לפתח לעצמו עם נשים אחרות. "אני מחפש מישהי שמחפשת ריגוש כמוני. במקרה הגעתי למישהי שמחפשת קשר מיני בתשלום וזה לא מצא חן בעיני וניתקתי". יואב היה עסוק בלהסביר את הצורך שלו, והתעלם בעקביות ממה שמתרחש אצל רבקה. "אני יודע שאפשר לשכנע אותה להבין את הצורך שלי. הרבה דברים השתנו אצלינו עם הזמן, לאחר שהסברתי לה בהגיון והיא השתכנעה". התבוננתי בו והערכתי מצד אחד את המוכנות שלו לשים את האמת שלו בצורה גלויה על השולחן. התפלאתי איך אדם כמותו המצהיר כי הוא אוהב ומעריץ את אשתו, מתקשה לשים לב לרגשותיה ולמצוקה שלה.

האם אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה

לרבים מאיתנו תחושת החמצה על דברים שלא הספקנו לעשות. יש כאלה שנשאו מוקדם מידי, יש כאלה שלא נתנו הזדמנות לקשר אחר וחווים פספוס, יש כאלה שלא התנסו מבחינתם וישר התבייתו על הקשר הזוגי הראשון שלהם. להגיע למערכת נישואין ממקום שכזה יוצר קרקע פוריה לקשיים שיפריעו לחיבור של בני הזוג. למחשבות שאולי אני לא במקום הנכון, בקשר שבאמת מתאים לי. הרצון "להשלים" התנסויות שלא התרחשו, יחד עם רצון לשמר את הקשר הנוכחי לרוב איננו אפשרי. למרות זאת יהיו כאלה שירצו להנות משתי העולמות, עולם הרווקות ועולם הנשואין.


הדילמה של היועץ הזוגי

לנקוט עמדה לטובת בת הזוג שמרגישה פגועה ונבגדת, זאת אולי העמדה המיידית שהיועץ הזוגי ינטה לעשות. לכבות את השריפה בעודה באיבה. גישה שכזאת עלולה להשאיר שם בפנים גחלים לוחשות, המספרות על החמצה, על המצאות בקשר הזוגי נוכחי כי אני חייב, כי אני לא רוצה לפגוע, ולא ממקום שאני בוחר ורצה את המערכת הזוגית הזאת. לתת מקום, הן למה שראוי ומקובל, לצורך שלה בלהרגיש האחת והיחידה. יחד עם הרצון לתת מקום וביטוי לצורך אחר שנמצא אצלו, שרוצה לבוא לידי ביטוי, זאת האומנות שבתהליך של ייעוץ זוגי. הדבר יעשה תוך ניווט התהליך לפתרון אפשרי ויציב שיאפשר לשני בני הזוג להמשיך להיות ולצמוח יחד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

 ד"ר כרמי אומרו- מנהל מכון פתרונות.

מומחה לתקשורת בינאישית, ייעוץ זוגי, טיפול זוגי ואישי, גישור גירושין, גישור עסקי, וסכסוכים בתחום המשפחה. פועל באמצעות גישות פילוסופיות ותרגומן לחיי היום יום, מרצה ומנחה סדנאות 0523-100-104

מכון פתרונות נותן שירותי יעוץ פרטני לקשיים התנהגותיים ורגשיים, תוך מיקוד בבניית המטרות האישיות וקידומן. המכון עוזר לזוגות בבניית התקשורת והקשר הזוגי ושירותי גישור זוגי. בנוסף מתמחה בהפרעות אכילה, התנהגות כפייתית והפרעות קשב וריכוז

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת כרמי אומרו

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי17/10/204680 צפיות
ייעוץ זוגי והקלקולים בהורות אחד ממוקדי המריבות העיקריים המופיעים במהלך ייעוץ זוגי זו ההתנהלות של בני הזוג מול ילדיהם. נראה שכל אחד מביא את הדעות והאמונות שלו, יחד עם השריטות והמגבלות שלו.

מאת: כרמי אומרוהורות07/09/201457 צפיות
ילדים זה שמחה - אני משננת לעצמי את המוטו בכל מלחמה איתם מחדש

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי14/07/201171 צפיות
בני זוג לעיתים מביאים עימם תחושת חסך שחוו במהלך ילדותם והתבגרותם. הרצון למלא חסך שהיה, לפצות על מחסור שנחווה, הינו פעולה המשולה למי שמוזג מים בחבית ללא תחתית

מאת: כרמי אומרוהורות03/06/201488 צפיות
אחד הדברים החשובים שלמדתי זה שלפעמים צריך לשחרר ולא תמיד צריך להיות סופר מאמי

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי13/04/201463 צפיות
כיצד מרגיש זוג בהגיעו ליועץ זוגי? קבלו הצצה לזווית קצת אחרת

מאת: כרמי אומרולימודי תעודה ומקצוע27/02/131330 צפיות
בעולם שבו מחצית האנשים מוצאים עצמם "תקועים" בעיסוקים שונים שלא מביאים להם נחת, סיפוק או הנאה כלשהיא, לא פלא שלימודי התעודה וההסמכה רק הולכים וצוברים תאוצה. לימודי תעודה מעניקים לתלמידים לימודי מקצוע כלשהוא, בפרק זמן קצר ובעלות נמוכה יחסית מלימודי האקדמיה השונים. ומה בעניין האיכות אתם תוהים? רבים טוענים שדווקא לימודי התעודה מייצרים את בעלי המקצוע המוכשרים והמקצועיים ביותר. הצלחנו לסקרן אתכם? אם כן, המשיכו לקרוא את הכתבה, ותכירו את אחד מתחומי הלימוד הפופולאריים ביותר כיום.

מאת: כרמי אומרואימון אישי19/02/131254 צפיות
בעולם שלנו, בו פרושות בפנינו כל כך הרבה אפשרויות, לא פעם יוצא שאנחנו מתבלבלים\לא מוצאים את ייעודנו או פשוט נתקעים\נקלעים למשברים שונים. בין אם מדובר במקרים בהם אדם לא יודע לאיזו מסגרת תעסוקתית להיכנס, מצבים לפיהם מתקשים לבחור במסלול לימודים כלשהו ובין אם לא מצליחים לבחור בשיטת ההתנהלות הכלכלית הנכונה. מה עושים? זה פשוט – פונים לקבלת אימון אישי, שהיום מסייע לכל מטרה ומטרה.

מאמרים נוספים בנושא אימון למערכות יחסים

מאת: ירון שוראימון למערכות יחסים24/12/173100 צפיות
שבע דרכים עיקריות להתקרב לאנשים רובן ככולן נשענות על מחקרים

מאת: ירון שוראימון למערכות יחסים03/12/172648 צפיות
איך לחיות את החיים הללו בלי לפגוע באחרים אך גם בלי לפגוע בעצמנו זה אחד האתגרים הגדולים בחיים

מאת: ירון שוראימון למערכות יחסים19/11/172738 צפיות
אם יש לכם יחסים לא טובים עם מישהו במשפחה שלכם, אל תחכו לרגע האחרון. תעבדו על היחסים הללו ותחסכו לכם ולסביבה שלכם שנים של כאב, כעסים ובזבוז אנרגיה אדירה.

מאת: אורלי גולד זנדברגאימון למערכות יחסים22/11/162234 צפיות
את נורא רוצה אהבה, למצוא את האחד שלך ולחיות איתו באושר ועושר.. אך מדוע זה לא קורה? מדוע את עדיין לבד? 6 שלבים ליצירת זוגיות.

מאת: ירון שוראימון למערכות יחסים17/07/161672 צפיות
זוג שהיה במשבר הגיע אלי לאימון וקיבל כלים איך לשפר את היחסים ביניהם. יש גם טיפים לכם הקוראים שתוכלו להתחיל ליישם מיידית.

מאת: רוני הכהןאימון למערכות יחסים11/05/162396 צפיות
לשמור על מערכת היחסים טובה ומתפקדת מצריך ביצוע של פעולות רבות כדי שמערכת היחסים תחזיק מעמד לאורכן של שנים רבות מבלי לחוש כי נמצאים במקום שבו לא רוצים להיות.

אין חשק למין, תאווה מינית, גמילה מסקס, לגרום למישהו לרצות סקס, גמילה מסקס, חרמנות, הדרכה, מטפל אישי: עכשיו השאלה היא כזאת יש מושג שנקרא א - מיניות מישהו מכיר את המושג הזה? ש: כן. אליעד: אוקי מה אתה מכירה? ש: א - מיניות? אליעד: כן. ש: המושג? אליעד: כן. ש: מה זה אומר. אליעד: ברור השאלה מה זה אומר. ש: זה אומר אדם שלא מתעניין במין. אליעד: אוקי אז השאלה היא בהנחה שיש בן אדם שהוא א - מיני איך אפשר להפוך אותו למיני, זאת השאלה וכמובן שהשאלה היא גם הפוכה איך בן אדם מיני אפשר להפוך אותו ...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica