חפש מאמרים:
שלום אורח
11.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

זמן המתנה לשירות הפך לזמן פרסומות

כמה פעמים קרה לכם שהתקשרתם למוקד טלפוני, ולא רק שנאלצתם להמתין דקות ארוכות, אלא שבאותו זמן גם זמזמו לכם באוזן מסרים שיווקיים? אתם לא לבד.

לפני מספר שבועות התפרסם כי במועצה לצרכנות עמלים בחודשים האחרונים יחד עם ח"כ איתן כבל (העבודה), על הצעת חוק לפיה לקוחות לא יצטרכו להמתין דקות ארוכות עד לקבלת מענה אנושי, כשתוך כדי ההמתנה הם נאלצים לשמוע פרסומות.

אובדן אדיר של זמן וכסף

עו"ד יעל כהן-שהואט, מהמועצה לצרכנות, התראיינה לערוץ 7 ואמרה כי מדובר בתופעה רחבה מאוד, "זה לא רק במערכת לניתוב שיחות, אלא גם באינטרנט, אתה נאלץ לבזבז זמן רב, על צפייה והאזנה לפרסומות עד שאתה באמת מגיע ליעד או לכתובת שאליה רצית להגיע.
אם אני פונה לעסק שאני לקוחה שלו, אז בעצם כרגע אין חוק שאוסר לשדר לי פרסומות. מדובר באובדן אדיר של זמן וכסף רב שאנחנו מבזבזים בגלל הפרסומות וההמתנה למענה האנושי".

להאזנה לראיון לחצו

האם זאת הדרך של חברות לשווק את עצמן – ספק רב

לצערינו, תופעת הפרסומות והמסרים השיווקים בזמן ההמתנה למענה הטלפוני היא נחלתם של חברות רבות ולא רק של קופת החולים הכללית, כפי שניתן לשמוע בקטע. הגענו למצב שבו הלקוח יודע שהוא עתיד להמתין על הקו דקות ארוכות ולהתענות בשמיעת ג'ינגל אינסופי, אבל לצערו אין דרך אחרת בה יוכל לקבל שירות ולכן כל פעם שהוא יתקשר – הוא ימשיך להתענות.

אני בספק רב אם החברות אכן מצליחות לשווק את עצמן בדרך זו. לקוח קיים בחברה כזו לא צריך שיספרו לו במשך דקות ארוכות עד כמה אטרקטיבי להצטרף לשירות שהוא מנוי בו ועליו הוא כבר משלם. המסר הברור שמועבר ללקוח הוא: אנחנו משקיעים המון בשיווק, השירות פחות קריטי עבורנו  – "תמשיך להמתין בבקשה, תענה בהמשך ואולי בהקדם…"

מענה אנושי מהיר – עד דקה

השיווק של העסק לא צריך בשום אופן להופיע בזמני ההמתנה למענה. עצם השם "זמני המתנה" מעיד על שירות שעלול להיות בעייתי. האבסורד הוא שמשתמשים בהמתנות עקב שירות גרוע וממנפים אותם לשיווק מוצרים נוספים. עסק שטיב השירות שהוא מספק ללקוחותיו חשוב לו, יספק מענה מהיר ואדיב במהירות. מענה מהיר הוא עד דקה, במהלך הדקה אין צורך להשמיע ג'ינגל, כיוון שאת רובו גם כך הלקוח לא ישמע – וטוב שכך.

הרי הוא התקשר על מנת לקבל שירות לא להאזין לרשימה אין סופית של מבצעים ומוצרים ללקוחות חדשים.


לעדכונים נוספים, טיפים ופוסטים חדשים המובאים על ידי קישורית אתם מוזמנים להתעדכן בבלוג של חברת קישורית כאן ולהצטרף 
עמוד הפייסבוק של קישורית

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קישורית- ספקית שירות המענה הטלפוני האנושי-עסקי המובילה בישראל מאז 1993
http://www.kishurit.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קישורית מענה טלפוני לעסקים

מאת: קישורית מענה טלפוני לעסקיםשימור לקוחות21/07/111252 צפיות
הגיע הזמן להתעורר! חשבו לעצמכם: כמה כסף אתם מוציאים סה"כ בשנה אחת על החזקת נציג אחד? משכורת, תשלומי ביטוח, הטבות, ימי השתלמות, ימי חופשה בתשלום וכמובן תשלום על המרחב העבודה והציוד.

מאת: קישורית מענה טלפוני לעסקיםייעוץ עסקי05/06/111169 צפיות
בדיון שנערך לאחרונה בכנסת, כפי שדווח ב-YNET, נאמר כי באם חברות הסלולר לא תפעלנה לקצר את פרקי זמני ההמתנה במוקדי השירות הטלפוניים, תקודם חקיקה (אותה מקדם מזה זמן ח"כ איתן כבל) שתטפל בנושא ותחייב מענה, תוך שלוש דקות.

לפני כשבוע (14.5.11), שודרה כתבה במהדורת מוצ"ש של חדשות ערוץ 2, אודות לחץ בעבודה, ובה ניתן היה אף למצוא את חברת קישורית (ניתן לצפות בחלק אודות קישורית בסרטון המצורף למעלה). אז מי מאיתנו לא מצא את עצמו חוזר מיום עבודה עייף ומותש, כשכל רצונו הוא לחלוץ את נעליו, להתיישב ולהירגע מהיום הלחוץ שעבר עליו? זה קורה לכולם, אבל יש אנשים שתחושת לחץ בשל המתרחש בעבודה, מלווה אותם באופן יום-יומי. כיצד עליהם להתמודד איתו? על כך ננסה לענות במאמר זה.

מיקור חוץ יכול להיות מושג מפחיד עבור בעלי עסקים קטנים. הפחד העיקרי הוא מאיבוד שליטה או חוסר יכולת לעמוד בתשלומים הכרוכים בשירות מסוג זה. הגיע הזמן לזנוח את החששות ולהתגבר על זה, כי מיקור חוץ הוא בהרבה מקרים הפתרון האידיאלי.

ההבדל המהותי בין כל אחד מהמוקדים הללו הינו בסוג הנציג / המוקדן, שיטות התימרוץ והתיגמול שלו ובמהות ואופן התנהלות השיחה הנובעת מפעילותו של אותו נציג. אי אפשר להחליף בין הנציגים במוקדים השונים מבלי לאבד איכות, מקצועיות ותמורה לכסף

מה עולה לכם בראש כשאתם שומעים את הביטוי – "מוקד טלפוני"? אני בטוח שעבור רובכם האסוציאציה היא תמונה של אולם מלא באוזניות המחוברות לראשים, קיובים, מסכי מחשב וזמזום בלתי פוסק של קולות. אז נכון, התמונה הזאת לא באמת רחוקה מהמציאות (אתם מוזמנים לבקר אצלנו…), אבל מאחורי מוקד טלפוני מצליח יש בעיקר הרבה ארגון, תכנון ומחשבה.

בשבוע שעבר פורסם באתר MAKO על עידן חדש במשרד בעקבות השקת השילוב של "גוגל Voice" עם הדואר האלקטרוני ג'ימייל, במטרה להפוך אותו מדואר אלקטרוני פשוט למרכז תקשורת מתקדם.

מאמרים נוספים בנושא עסקים, מימון וכספים

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים29/11/222424 צפיות
NWTN Inc (נאסד"ק: NWTN), חברת טכנולוגיות לניידות עם מודעות לסביבה המביאה לעולם פתרונות ניידות ממוקדת נוסעים ברמת הפרמיום, הודיעה כי הבנייה של מתקן הרכבת הרכב החשמלי שלה באיחוד האמירויות, באזור התעשייה ח'ליפה באבו דאבי (KEZAD), מתבצעת בהתאם ללוח הזמנים, והוא יושלם ברבעון הרביעי של 2022.

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222422 צפיות
רוזן, יועץ לאומי למשקיעים, מעודד את המשקיעים ב- Wine Estates, Inc. להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – VWE

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222391 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים בעל שם עולמי, מעודד את המשקיעים ב- Unisys Corporation להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – UIS

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים25/11/222369 צפיות
רוזן, חברה מובילה, מעודד את המשקיעים ב- Torrid Holdings שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CURV

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים25/11/222269 צפיות
שותפת Web3 רשמית: MRHB מטביעה NFT קשור לנשמה עבור משתתפי פסגת החלאל הגלובלית

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים24/11/221349 צפיות
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את המשקיעים ב- Rent the Runway, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – RENT

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים24/11/22500 צפיות
רוזן, משרד עורכי דין מוכר מאוד, מעודד את המשקיעים ב- Freshworks Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FRSH

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica