חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

היתרונות שבמיקור חוץ לניהול השירות הטלפוני של העסק

הגיע הזמן להתעורר! חשבו לעצמכם: כמה כסף אתם מוציאים סה"כ בשנהאחת על החזקת נציג אחד? משכורת, תשלומי ביטוח, הטבות, ימי השתלמות, ימיחופשה בתשלום וכמובן תשלום על המרחב העבודה והציוד.

כל אלו עוד לפני שהתחלנו לדבר על ניהול אדם או צוות, התמודדות עם תחלופת עובדים, הכשרתם וכמובן – בקרת איכות.

למה לכם לעבור את כאב הראש הזה, כאשר שירותי מיקור חוץ יכולים לחסוך לכם זמן, כסף ותסכול?

מתכננים קמפיין שיווק? תחשבו לפני זה על מיקור חוץ

מדיפעם אנחנו נתקלים בעסקים הפונים אלינו בעקבות "הצפת פניות". זה קורה (לאכל כך במפתיע) בזמן שהם נמצאים בעיצומו של קמפיין שיווק, שהושקעו בו משאביםרבים.  הקמפיין מצליח והעתיד נראה ורוד. אלא שהמצב נראה אחרת לגמריכשהטלפונים קורסים ואין מי שיוכל להשתלט על זרם הפניות שנוצר בעקבות המהלךהשיווקי.

כאשר עסקים גדולים מעוניינים להריץ קמפיינים גדולים, לעתיםקרובות הם זקוקים לכל משאביהם וכישוריהם לניהול הקמפיין. ניהול מוקדטלפוני במקביל לקמפיין, מסיט אתכם מענייניכם הראשיים ומעסיק אתכם בתחום שגםככה לא הוכשרתם אליו.

בזבוז משאבים מיותרים בזמן קמפיין וגם בזמן העבודה השוטפת, עלול לגרום לכישלון הקמפיין או אף להפלת העסק במקרה הגרוע.

עלכן, יש לפעול מבעוד מועד. עוד לפני הקמפיין דאגו להפנות את השירות הטלפונישלכם למיקור חוץ. זה יעזור לכם לנהל את העסק בידיעה שישנם אנשים מוסמכיםומקצועיים המטפלים בתחום השירות ויאפשרו לכם להתפנות לעיסוקיכם המרכזיים –וכך ליהנות באמת מהפירות של הקמפיין.

חמישה דברים שרצוי לדרוש מספק מוקד השירות החיצוני שלכם

אם אתם שוקלים להעביר את השירות הטלפוני שלכם למיקור חוץ ולהימנע מכאבי הראש ובזבוז הזמן, מזל טוב על ההחלטה הנבונה!

רק לפני שאתם חותמים חזה עם ספק, ישנם חמישה דברים חשובים שעליכם לדעת לדרוש, לקבלת התמורה הטובה ביותר לכספכם:

1. שירותי מיקור חוץ איכותיים, אמורים לספק מנהל צמוד אשר יעדכן אתכם בהתנהלות ברמה היומית.

2. ודאו כי מעבירים אליכם בסוף כל יום את דו"חות הנתונים והיקף העבודה שנעשתה.

3.נציגי מוקד השירות צריכים לעבור הכשרה מקיפה על המוצרים והשירותים אותםאתם מספקים ולבצע מכירות משלימות ושדרוגים ללקוחותיכם במהלך השיחות.

4. תמחור שירות מיקור החוץ אמור להיות מותאם לצרכי העסק שלכם וללא תשלומים מיותרים.

5. ספק מיקור החוץ צריך להיות בעל ניסיון רב שנים בניהול שרות לעסקים הדומים לסוג העסק שלכם.

מקווים שתעשו את הבחירה הנכונה ותבחרו בחברה הנכונה.

לעדכונים נוספים, טיפים ופוסטים חדשים המובאים על ידי קישורית אתם מוזמנים להתעדכן בבלוג של חברת קישורית כאן ולהצטרף לעמוד הפייסבוק של קישורית

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קישורית- ספקית שירות המענה הטלפוני האנושי-עסקי המובילה בישראל מאז 1993
http://www.kishurit.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קישורית מענה טלפוני לעסקים

מאת: קישורית מענה טלפוני לעסקיםייעוץ עסקי05/06/111166 צפיות
בדיון שנערך לאחרונה בכנסת, כפי שדווח ב-YNET, נאמר כי באם חברות הסלולר לא תפעלנה לקצר את פרקי זמני ההמתנה במוקדי השירות הטלפוניים, תקודם חקיקה (אותה מקדם מזה זמן ח"כ איתן כבל) שתטפל בנושא ותחייב מענה, תוך שלוש דקות.

לפני כשבוע (14.5.11), שודרה כתבה במהדורת מוצ"ש של חדשות ערוץ 2, אודות לחץ בעבודה, ובה ניתן היה אף למצוא את חברת קישורית (ניתן לצפות בחלק אודות קישורית בסרטון המצורף למעלה). אז מי מאיתנו לא מצא את עצמו חוזר מיום עבודה עייף ומותש, כשכל רצונו הוא לחלוץ את נעליו, להתיישב ולהירגע מהיום הלחוץ שעבר עליו? זה קורה לכולם, אבל יש אנשים שתחושת לחץ בשל המתרחש בעבודה, מלווה אותם באופן יום-יומי. כיצד עליהם להתמודד איתו? על כך ננסה לענות במאמר זה.

מיקור חוץ יכול להיות מושג מפחיד עבור בעלי עסקים קטנים. הפחד העיקרי הוא מאיבוד שליטה או חוסר יכולת לעמוד בתשלומים הכרוכים בשירות מסוג זה. הגיע הזמן לזנוח את החששות ולהתגבר על זה, כי מיקור חוץ הוא בהרבה מקרים הפתרון האידיאלי.

ההבדל המהותי בין כל אחד מהמוקדים הללו הינו בסוג הנציג / המוקדן, שיטות התימרוץ והתיגמול שלו ובמהות ואופן התנהלות השיחה הנובעת מפעילותו של אותו נציג. אי אפשר להחליף בין הנציגים במוקדים השונים מבלי לאבד איכות, מקצועיות ותמורה לכסף

מה עולה לכם בראש כשאתם שומעים את הביטוי – "מוקד טלפוני"? אני בטוח שעבור רובכם האסוציאציה היא תמונה של אולם מלא באוזניות המחוברות לראשים, קיובים, מסכי מחשב וזמזום בלתי פוסק של קולות. אז נכון, התמונה הזאת לא באמת רחוקה מהמציאות (אתם מוזמנים לבקר אצלנו…), אבל מאחורי מוקד טלפוני מצליח יש בעיקר הרבה ארגון, תכנון ומחשבה.

כמה פעמים קרה לכם שהתקשרתם למוקד טלפוני, ולא רק שנאלצתם להמתין דקות ארוכות, אלא שבאותו זמן גם זמזמו לכם באוזן מסרים שיווקיים? אתם לא לבד.

בשבוע שעבר פורסם באתר MAKO על עידן חדש במשרד בעקבות השקת השילוב של "גוגל Voice" עם הדואר האלקטרוני ג'ימייל, במטרה להפוך אותו מדואר אלקטרוני פשוט למרכז תקשורת מתקדם.

מאמרים נוספים בנושא שימור לקוחות

מאת: ישראל רף שימור לקוחות09/07/231592 צפיות
מתנות לראש השנה – זמן מצוין לעקוף את המתחרים שלכם חגים וימים מיוחדים הם זמנים ששווה לנצל מבחינה עסקית. חלוקת מתנות לחגים כדי להעניק לעסק שלכם ערך מוסף. אחד החגים המרגשים והמתאימים ביותר הוא ראש השנה. חג זה פותח את השנה תוכלו לשמח את הלקוחות והעובדים שלכם עם מגוון עציצים ממותגים לראש השנה ולהדק את הקשר האישי והעסקי איתם. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583 למה כדאי לכם לחלק ללקוחות מתנות ממותגות?

מאת: ישראל רף שימור לקוחות06/05/21887 צפיות
בשנים האחרונות נערכים כנסים ואירועים עסקיים רבים במגוון תחומים שמטרתם, לייצר קשרים עסקיים ולהציג את ההתחדשות בכל תחום מהם מוצרי הפרסום שייתנו לכם את תוצאה עסקית הטובה ביותר עציצים ממותגים עם מסר אישי נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות02/05/21871 צפיות
שירות כתוב - גם אם לא רציתם, נמנעתם, התחמקתם, היום, כבר אין ברירה!

מאת: אבי דוידישימור לקוחות11/10/201181 צפיות
מידע שימושי על חלוקת פליירים לעסקים שעושים זאת לראשונה בתקופת הקורונה

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות06/04/20928 צפיות
המודעות לצורך בעבודת שימור לקוחות איכותית, לצד עבודת המכירות והשירות, וכחלק מאסטרטגית השיווק, כבר אינה בחיתוליה. ההשלכות השונות, כתוצאה מעבודה לא מדויקת, המשפיעות על שורת הרווח, ברורות. שימור לקוחות איכותי חוצה את שלושת מעגלי שימור הלקוחות:

מאת: רונית אלפסישימור לקוחות11/11/191437 צפיות
מועדון לקוחות הוא כלי עסקי ושיווקי מאוד חזק ומשתלם, לכן חשוב מאוד לנהל אותו נכון. לקוח שיצא מהמועדון אולי לא יחזור אליו, ולכן חשוב ללמוד איך לנהל את מועדון הלקוחות של העסק שלכם כך שיתווספו אליו לקוחות כל הזמן ולא ייגרעו ממנו, כי ניהול נכון של מועדוני לקוחות משמעותו הגדלת הרווחים של העסק שלכם.

מאת: ישראל רף שימור לקוחות09/07/191643 צפיות
מתנות לחגים, ובעיקר כאשר מדובר על מתנות ממותגות לראש השנה, הופכות את המותג שלכם לא רק לזכיר אלא גם לאהוד ולאהוב, ומחברות אותו לערכים של צמיחה, טיפוח, שגשוג, נאמנות ומסירות. אנו מציעים לכם עשרות עציצים ממותגים, אשר יוכלו להעביר את ערכי המותג שלכם הלאה, ולהעניק חוויה בלתי נשכחת ללקוחות, לספקים ולעובדים שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica