חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ה- Voice של גוגל לא יהרוג את הטלפוניה

לפני מספר שבועות פורסם על עידן חדש במשרד בעקבות השקת השילוב של"גוגל Voice" עם הדואר האלקטרוני ג'ימייל, במטרה להפוך אותו מדואר אלקטרוני פשוט למרכז תקשורת מתקדם.

מאת: קישורית  - מענה אנושי

עבור מי שעדיין לא התעדכן,גוגל הכריזה לפני כשבועיים בדבר האפשרות שנפתחה למשתמשי שירות ג'ימייל להשתמש בשירות כדי לבצע שיחות טלפון. מדובר בשילוב של שירות "גוגל Voice"עם הדואר האלקטרוני, המאפשר שליחה וקבלה של שיחות טלפון ומסרונים. בינתיים השירות נפתח לבעלי עסקים המחזיקים בחשבון Apps בלבד, וכנראה שבעתיד הקרוב הוא ייפתח לכולם.

שירות הטלפוניה החדש של גוגל אמור להוות תשובה ותחליף הולם לטלפונים הקווים ובעתיד יוכל אף להחליף בעזרת ניתוג מיוחד קווים פרטיים. השירות מתבצע באמצעות טכנולוגית VOIP,המשמשת שירותים דומים דוגמת פרינג וסקייפ, בעלות של כ-7 אגורות לשיחה לטלפון קווי וכ-35 אגורות לשיחה לטלפון נייד, כאשר הרכישה נעשית באמצעות בנק דקות עד אשר הוא נגמר,ללא התחייבות נוספת.

עדיין לא Phone Killer

עם כל הכבוד לשירות החדש והאפשרויות שהוא פותח, היום בו ייעלמו הטלפונים מהמשרדים רחוק וכנראה שלא יקרה בעשורים הקרובים.

אחת המגמות המובילות בקרב החברות שמחדשות את עולם התקשורת, הינו שימוש מינימלי באמצעים פיזיים, ולכן השימוש באמצעים כגון אוזניה יקטין את השימוש של לקוחות בשירות שכזה. לא מן הנמנע שגוגל תפתח טלפון משרדי /ביתי המבוסס על שירותים אלו בדומה למה שעשתה סקייפ בזמנו.

השירות אותו מציעה גוגל מוגבל מאוד עבור עסקים ומהווה בשורה בעיקר לצרכנים פרטיים. זאת מכיוון שגוגל, המבוססת על שירותים חינמיים או מוזלים, עדיין לא הגיעה וגם לא תגיע בקרוב לרמת המוצר המתחרה – אופיס של מייקרוסופט.

זאת אחת הסיבות שעסקים, המשתמשים באופיס, כלל לא משתמשים באופן שוטף במוצרי גוגל לשימושם העסקי. כל עוד המוצר לא ישווק בתצורה של טלפון רגיל ויחייב שימוש באוזניהו/או רמקולים – הוא יישאר מוגבל, כדוגמת סקייפ.

כמובן שלגוגל ישיתרון יחסי ענק עקב כמות המשתמשים האדירה של שירותיהם, אך הפריצה של "תקרת הזכוכית" תתרחש כאשר השירות יתאפשר באמצעות טלפון משרדי ו/או טלפונים מבוססי כל מערכות ההפעלה (ולא רק אנדרואיד). במידה ואכן גוגל יאפשרו לחבראת מערכת הטלפוניה של המשרד לשירותיה, היא תהפוך לעוד ספק בתחרות שוק הטלפוניה המקומי עם חיסרון מסויים מכיוון שבטווח המחירים שהיא תציע, תהיהלה תחרות טובה בשוק הישראלי.

היתרון הגדול בשירותי ה Call Center נמצא דווקא אצל מי שמוציא את השיחה ולא למי שמקבל אותה. מוקדי הטלפוניהנועדו מטבעם להכנסת וקבלת שיחות. גוגל לא תהיה מעוניינת להיות שחקנית בשוקזה, מכיוון שאין לה שום יתרון יחסי במתן שירותים לעסקים גדולים – להיפך, ישלה הרבה חסרונות בשלב זה של האבולוציה שלה.

כיצד יכולה חברת Call Center כמו קישורית להיערך ולהשתלב בתוך מערך שינויים זה של גוגל?

רוח הקידמה נושבת בכיוון של זמינות ותקשורת בכל מקום ובכל זמן. כל הפיתוחים בתחום מדגישים את הצורך בקשר אנושי, טלפוני – קולי ולא רק אלקטרוני – כתוב.יש דברים שלא משתנים והם הצרכים הבסיים שלנו לחום, אנושיות, תקשורת בלתי אמצעית ככל האפשר וכו'. הצורך של אנשים בתקשורת המבוססת על ראייה (וידאו),ודיבור (טלפוניה) הוא משהו שלא ישתנה, וגם חברות אינטרנט כמו Google ו-Facebook מודעים לכך.

הלקוח העסקי הוא גם אדם פרטי שחי את חייו ונושםאת רוח הקידמה כל הזמן. כמו שהוא רוצה את הזמינות של החברה/האישה כאן ועכשיו, ואם לא עונים לו אז "מסננים אותו" או סתם לא זמינים בשבילו, כך גםהציפייה שלו מהחברה שאת שירותיה הוא צורך.

הצורך בשירותי מענה טלפוני אנושי לעסקים רק הולך וגובר עקב הדרישה הבלתי מתפשרת של הלקוחות למענה טלפוני מהיר ובכל זמן. זה משהו שהלקוחות רק ירצו יותר. קישורית היא הגוף המווסת בין הצורך העז של הלקוחות למענה אנושי מיידי בכל זמן ובכל שעה לבין הצורך הבסיסי של בעל העסק להישאר יעיל ולהשקיע במתן השירות באופן שפוי ובעלויות סבירות.

לעדכונים ושלל טיפים בתחום , הצטרפו לעמוד הפייסבוק של קישורית

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קישורית- ספקית שירות המענה הטלפוני האנושי-עסקי המובילה בישראל מאז 1993
http://www.kishurit.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קישורית מענה טלפוני לעסקים

מאת: קישורית מענה טלפוני לעסקיםשימור לקוחות21/07/111248 צפיות
הגיע הזמן להתעורר! חשבו לעצמכם: כמה כסף אתם מוציאים סה"כ בשנה אחת על החזקת נציג אחד? משכורת, תשלומי ביטוח, הטבות, ימי השתלמות, ימי חופשה בתשלום וכמובן תשלום על המרחב העבודה והציוד.

מאת: קישורית מענה טלפוני לעסקיםייעוץ עסקי05/06/111166 צפיות
בדיון שנערך לאחרונה בכנסת, כפי שדווח ב-YNET, נאמר כי באם חברות הסלולר לא תפעלנה לקצר את פרקי זמני ההמתנה במוקדי השירות הטלפוניים, תקודם חקיקה (אותה מקדם מזה זמן ח"כ איתן כבל) שתטפל בנושא ותחייב מענה, תוך שלוש דקות.

לפני כשבוע (14.5.11), שודרה כתבה במהדורת מוצ"ש של חדשות ערוץ 2, אודות לחץ בעבודה, ובה ניתן היה אף למצוא את חברת קישורית (ניתן לצפות בחלק אודות קישורית בסרטון המצורף למעלה). אז מי מאיתנו לא מצא את עצמו חוזר מיום עבודה עייף ומותש, כשכל רצונו הוא לחלוץ את נעליו, להתיישב ולהירגע מהיום הלחוץ שעבר עליו? זה קורה לכולם, אבל יש אנשים שתחושת לחץ בשל המתרחש בעבודה, מלווה אותם באופן יום-יומי. כיצד עליהם להתמודד איתו? על כך ננסה לענות במאמר זה.

מיקור חוץ יכול להיות מושג מפחיד עבור בעלי עסקים קטנים. הפחד העיקרי הוא מאיבוד שליטה או חוסר יכולת לעמוד בתשלומים הכרוכים בשירות מסוג זה. הגיע הזמן לזנוח את החששות ולהתגבר על זה, כי מיקור חוץ הוא בהרבה מקרים הפתרון האידיאלי.

ההבדל המהותי בין כל אחד מהמוקדים הללו הינו בסוג הנציג / המוקדן, שיטות התימרוץ והתיגמול שלו ובמהות ואופן התנהלות השיחה הנובעת מפעילותו של אותו נציג. אי אפשר להחליף בין הנציגים במוקדים השונים מבלי לאבד איכות, מקצועיות ותמורה לכסף

מה עולה לכם בראש כשאתם שומעים את הביטוי – "מוקד טלפוני"? אני בטוח שעבור רובכם האסוציאציה היא תמונה של אולם מלא באוזניות המחוברות לראשים, קיובים, מסכי מחשב וזמזום בלתי פוסק של קולות. אז נכון, התמונה הזאת לא באמת רחוקה מהמציאות (אתם מוזמנים לבקר אצלנו…), אבל מאחורי מוקד טלפוני מצליח יש בעיקר הרבה ארגון, תכנון ומחשבה.

כמה פעמים קרה לכם שהתקשרתם למוקד טלפוני, ולא רק שנאלצתם להמתין דקות ארוכות, אלא שבאותו זמן גם זמזמו לכם באוזן מסרים שיווקיים? אתם לא לבד.

מאמרים נוספים בנושא טכנולוגיות חדשות

מאת: Droxitטכנולוגיות חדשות16/06/162021 צפיות
הגינה היא כמו עוד חלל בבית, שהוא אומנם חיצוני לו, אבל הוא חלק בלתי נפרד ממנו. לכן, עלינו להשקיע בה בדיוק כפי שאנחנו משקיעים בבית שלנו, כדי שתהיה יפה, מרשימה ותוסיף ללוק החיצוני של הבית.אם אתם רוצים גינה מהממת, קבלו רשימה כל כמה אביזרים שאתם חייבים שיהיו בה.

מאת: Droxitטכנולוגיות חדשות16/06/161916 צפיות
הגינה היא כמו עוד חלל בבית, שהוא אומנם חיצוני לו, אבל הוא חלק בלתי נפרד ממנו. לכן, עלינו להשקיע בה בדיוק כפי שאנחנו משקיעים בבית שלנו, כדי שתהיה יפה, מרשימה ותוסיף ללוק החיצוני של הבית.אם אתם רוצים גינה מהממת, קבלו רשימה כל כמה אביזרים שאתם חייבים שיהיו בה.

מאת: sharondan80טכנולוגיות חדשות23/02/161648 צפיות
אנו אולי לא מודעים לכך או חושבים על זה, אבל חיישנים, המכונים גם "רגשים", נמצאים בהרבה מאוד מקומות ובהרבה מאוד תחומים בחיי היום יום שלנו.

מאת: רותם וובזטכנולוגיות חדשות01/09/143394 צפיות
המאה העשרים הייתה מוצפת בהמצאות וחידושים בתחום הטכנולוגי אחד מהם היה המצאת המחשב האישי. המחשב באישי שהתחיל לתפוס תאוצה החל משנות ה- 80 המוקדמות, והתחיל להיות מצרך הכרחי כמעט בכל עסק.

מאת: יזמותטכנולוגיות חדשות03/08/142680 צפיות
אם עד שנה שעברה היה תחום הסלולאר עמק הסיליקון של ענף היזמות, הרי ששנת 2013 הביאה עמה ניחוחות חדשים של טרנד רענן.

מאת: רוני הכהןטכנולוגיות חדשות24/06/144385 צפיות
מיתוג מודרני מצריך שימוש בכלים טכנולוגיים שונים על מנת להגיע לחשיפה גדולה ביותר אל מול קהל היעד הפוטנציאלי.

מאת: עידן עסיסטכנולוגיות חדשות08/12/138349 צפיות
האפשרות וההצלחה בחימום בריכת השחיה שלכם באמצעות קרני השמש משתנות בהתאם לכמות החשיפה לשמש, גודלה של הבריכת שחיה, האם היא קרה במיוחד?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica