חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קישורית - טיפים להתמודדות עם לחצים בעבודה

לפני כשבוע (14.5.11), שודרה כתבה במהדורת מוצ"ש של חדשות ערוץ 2, אודות לחץ בעבודה, ובה ניתן היה אף למצוא את חברת קישורית (ניתן לצפות בחלק אודות קישורית בסרטון המצורף למעלה).
אז מי מאיתנו לא מצא את עצמו חוזר מיום עבודה עייף ומותש, כשכל רצונו הוא לחלוץ את נעליו, להתיישב ולהירגע מהיום הלחוץ שעבר עליו? זה קורה לכולם, אבל יש אנשים שתחושת לחץ בשל המתרחש בעבודה, מלווה אותם באופן יום-יומי. כיצד עליהם להתמודד איתו? על כך ננסה לענות במאמר זה.

מהו לחץ ?

לחץ, הוא תגובה פיסית ורגשית שלילית, הנוצרת בעקבות מתח מסיטואציה כלשהי.

הלחץ יכול להתבטא בכמה דרכים :

1. ביטוי פיסי ללחץ - הפרעות שינה, הזעה, כאבי ראש, בעיות גב, נשימה ודפיקות לב מואצות, בעיות במערכת העיכול ועוד.

2. ביטוי רגשי ללחץ - חרדה, חוסר שקט, עצבנות, בושה, עצבות.

3. ביטוי התנהגותי-מחשבתי ללחץ - ליקוי בקבלת החלטות, קשיי ריכוז, ביקורת עצמית, פחד מכישלון, גמגום, התפרצויות כעס או בכי, אימפולסיביות.

לחץ בעבודה, הינה תופעה שכיחה, המשפיעה בפן האישי על בריאותם, מצב רוחם ושביעות רצונם של העובדים; ובפן הארגוני על פרודוקטיביות העבודה, שיעור ההיעדרויות, ואף גודלם של הרווחים.

מדוע רבים נלחצים מעבודתם ?

הרצון להתקדם במקום העבודה לצד הפחד להיתפס כעובד לא מוצלח, מקום שאינו מטפל בצורה הנכונה בתקלות בצורה הגורמת לעובדיו לפחד מכישלון, ממונים שאינם קשובים, לקוחות תובעניים ומלחיצים והקושי לשלב בין החיים האישיים לבין העבודה; הם רק חלק מהגורמים, שבגללם רבים נלחצים בשל עבודתם.

אצלנו בקישורית, סביבת העבודה הדינאמית, כוללת שגרת עבודה של שיחות נכנסות מרובות, תיעודן, התמודדות עם דרישות הלקוחות וכל זאת תוך דגש על טיב השירות והמענה. חשוב לנו להוות סביבת עבודה נעימה ותומכת עבור עובדינו ולסייע להם בהפגת הלחצים ככל האפשר, תוך מתן כלים להתמודדות עם אופי העבודה.

כיצד יכול מקום העבודה לסייע ולהפחית לחץ בעבודה מצד עובדיו?

תדרוך צמוד

מומלץ לתדרך נציגי שירות באופן שוטף, הן על מתן סוגי שירות שונים והן בכל הנוגע ליחס ללקוחות.
בחברת קישורית, אנו מקפידים להעביר לנציגינו הדרכות בנושאי שירות שונים, חלקן נוגעות באיכות השירות ואחרות אודות לקוחות להם ניתן שירות ספציפי, לו דגשים מיוחדים.
בנוסף, בכל הנוגע ליחס ללקוחותינו, אנו מתדרכים את נציגינו לנהוג בקור רוח ולהבין את מצוקתו של הלקוח, גם כאשר הוא קצר-רוח והשיחה איננה נעימה, בכדי לטפל בצורה הטובה ביותר בפנייתו.

משוב והתמודדות עם תקלות באופן בונה ותומך

מומלץ לערוך משוב לעובדים אחת לתקופה, על בסיס קבוע.
חשוב לזכור, כי מטרת המשוב בסופו של דבר, היא לחזק את העובד ולא להוריד את הבטחון שלו.
לכן, אנו בקישורית מקפידים להתחיל את המשוב בהדגשת הנקודות החיוביות בעבודתו של העובד, ולאחר מכן, מסבירים לו את הנקודות טעונות השיפור.

אווירה וגיבוש

מקום עבודה הוא סביבה חברתית לכל דבר, ולכן חשוב לטפחה, במיוחד כשהעבודה היא אינטנסיבית, על מנת שהעובדים יגיעו מדי יום למקום עבודה בו שוררת אווירה חיובית ונעימה.
לכן, בקישורית אנו מקיימים פעילויות חברתיות, ערבי גיבוש ואף הכנסנו לאחרונה פעילות חברתית חדשה, הנערכת אחת לחודש, ונקראת "חמישי פינוק".

תגמול על איכות ולא רק על כמות

מרבית החברות שנותנות שירות באמצעות מענה טלפוני, מתגמלות את עובדיהן על בסיס אורכן של השיחות.
בקישורית, אנו מאמינים שגם טיב ואיכות השיחה חשובות ולכן מתגמלים את נציגינו לא רק על אורכן של שיחות, אלא גם על איכויותיהן.


לעדכונים נוספים, טיפים ופוסטים חדשים המובאים על ידי קישורית אתם מוזמנים להתעדכן בבלוג של חברת קישורית כאן ולהצטרף לעמוד הפייסבוק של קישורית

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קישורית- ספקית שירות המענה הטלפוני האנושי-עסקי המובילה בישראל מאז 1993
http://www.kishurit.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קישורית מענה טלפוני לעסקים

מאת: קישורית מענה טלפוני לעסקיםשימור לקוחות21/07/111246 צפיות
הגיע הזמן להתעורר! חשבו לעצמכם: כמה כסף אתם מוציאים סה"כ בשנה אחת על החזקת נציג אחד? משכורת, תשלומי ביטוח, הטבות, ימי השתלמות, ימי חופשה בתשלום וכמובן תשלום על המרחב העבודה והציוד.

מאת: קישורית מענה טלפוני לעסקיםייעוץ עסקי05/06/111163 צפיות
בדיון שנערך לאחרונה בכנסת, כפי שדווח ב-YNET, נאמר כי באם חברות הסלולר לא תפעלנה לקצר את פרקי זמני ההמתנה במוקדי השירות הטלפוניים, תקודם חקיקה (אותה מקדם מזה זמן ח"כ איתן כבל) שתטפל בנושא ותחייב מענה, תוך שלוש דקות.

מיקור חוץ יכול להיות מושג מפחיד עבור בעלי עסקים קטנים. הפחד העיקרי הוא מאיבוד שליטה או חוסר יכולת לעמוד בתשלומים הכרוכים בשירות מסוג זה. הגיע הזמן לזנוח את החששות ולהתגבר על זה, כי מיקור חוץ הוא בהרבה מקרים הפתרון האידיאלי.

ההבדל המהותי בין כל אחד מהמוקדים הללו הינו בסוג הנציג / המוקדן, שיטות התימרוץ והתיגמול שלו ובמהות ואופן התנהלות השיחה הנובעת מפעילותו של אותו נציג. אי אפשר להחליף בין הנציגים במוקדים השונים מבלי לאבד איכות, מקצועיות ותמורה לכסף

מה עולה לכם בראש כשאתם שומעים את הביטוי – "מוקד טלפוני"? אני בטוח שעבור רובכם האסוציאציה היא תמונה של אולם מלא באוזניות המחוברות לראשים, קיובים, מסכי מחשב וזמזום בלתי פוסק של קולות. אז נכון, התמונה הזאת לא באמת רחוקה מהמציאות (אתם מוזמנים לבקר אצלנו…), אבל מאחורי מוקד טלפוני מצליח יש בעיקר הרבה ארגון, תכנון ומחשבה.

כמה פעמים קרה לכם שהתקשרתם למוקד טלפוני, ולא רק שנאלצתם להמתין דקות ארוכות, אלא שבאותו זמן גם זמזמו לכם באוזן מסרים שיווקיים? אתם לא לבד.

בשבוע שעבר פורסם באתר MAKO על עידן חדש במשרד בעקבות השקת השילוב של "גוגל Voice" עם הדואר האלקטרוני ג'ימייל, במטרה להפוך אותו מדואר אלקטרוני פשוט למרכז תקשורת מתקדם.

מאמרים נוספים בנושא שיווק ואסטרטגיה

מאת: מאה הימיםשיווק ואסטרטגיה28/01/152496 צפיות
המטרה של כל עסק היא לקבל כמה שיותר לידים מלקוחות המתעניינים בשירותים שהוא מציע. קיימות דרכים שונות ליצירה וקבלת לידים בעולם המודרני: א. פרסום של החברה עצמה במדיות השונות וקבלת פניות Inbound . ב. קניית לידים מאתרי אינטרנט ואנשי מכירות. ג. הפעלת מוקד טלמרקטינג ליצירת לידים, בדרך כלל בשילוב עם תקשורת שיווקית Outbound. עסקים רבים בישראל משקיעים כספים בקניית לידים, שרובם עוברים למספר עסקים במקביל. הכנו עבורכם את הכללים ליצירת לידים לעסק שלכם.

מאת: עידן עסיסשיווק ואסטרטגיה19/10/142844 צפיות
בכל שנה מיליוני שקלים מבוזבזים על מבצעים ותמריצי מכירות חסרי ערך, כאשר אתם מבצעים תמריצים ופעולות קידום לנציגי מכירות התוצאות שלהם יכולות להרקיע שחקים לרמות סנסציוניות! עד שיפתיעו גם אתכם.

מאת: אפרת אלעמרי שיווק ואסטרטגיה11/01/148476 צפיות
הסטטיסטיקה מראה שרק עשירית האחוז (0.1 אחוז) מהחברות שנפתחות בשנה יגיעו למחזור שנתי של 50 מיליון שקלים ויותר. במילים אחרות רוב העסקים הקטנים יישארו קטנים לתמיד. אמנם רוב בעלי העסקים יסתפקו במה שיש להם ולא ירקמו חלומות גבוהים אבל לאחוז הקטן שלא רוצים להשלים עם רוע הגזרה ורוצים להפוך את החברה הקטנה שלהם לאימפריה המשיכו לקרוא עד סוף המאמר.

מאת: סיגלית פילץ ששוןשיווק ואסטרטגיה25/09/132607 צפיות
המאמר עוסק בסקירת כלים של קיצורי דרך משכנעים אותם יכולים המשווקים לתת לצרכנים., כלים אשר באמצעותם יוכלו לשכנע את הצרכן לבצע רכישה . מקורם של כלים אלו מתוך מודל שכנוע של תורת הפסיכולוגיה החברתית.

מאת: אפרת אלעמרי שיווק ואסטרטגיה17/09/132480 צפיות
לחשוב על רעיון זה מטלה קשה מלכתחילה אבל לשכנע אנשים לעשות משהו עם הרעיון זה קשה עד כמעט בלתי אפשרי. בהרבה מאוד תחומים המשימה שמטרתה להביא רעיון לאדם בעל השפעה שיש באפשרותו לממש את הרעיון נקראת "הצעה"

מאת: אפרת אלעמרי שיווק ואסטרטגיה17/09/132074 צפיות
למוצרים או שירותי נישה יש את הפוטנציאל לייצר כסף גדול מהר מאוד אם הם תופסים את לב הקהל המתאים ואת הכיס שלו. בניגוד גמור לקונגלומרטים שמכוונים למסה העיקרית בשוק, עסקים שעובדים על נישה ספציפית מכוונים ל

מאת: מיכלשיווק ואסטרטגיה18/06/132090 צפיות
בעולם של ריבוי באמצעי המדיה איך נדע במה לבחור, באיזו מדיה כדאי לי לפרסם, איפה להשקיע את תקציב הפרסום שלי, אולי לחלק אותו? בקיצור עולם הפרסום רחב ובעל אפשרויות רבות, אז בואו נעשה קצת סדר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica