חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אטרקציות אלקטרוניות – המילה החדשה בתחום האירועים

מאת: בועז תלםאירועים וחתונות13/06/20091014 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעבר בכל מסיבת יום הולדת או מסיבת כיתה היו את אותם משחקים קבועים. מי לא זוכר את המשחק שבו היינו מתחרים מי מצליח לעבור מרחק גדול עם כף בפה ועליה כדור או פרי וזאת בניסיון שלא ייפול. או המשחק ההוא עם הבלונים כאשר שני אנשים היו צריכים לפוצץ אותו בגופם ועדיין לא הרחבנו בדיבור על המשחק שגמר לאבא את כל גלילי נייר הטואלט כאשר היינו צריכים לעטוף בהם את אחד מהילדים שנבחרו למשימה הזו. כן... כן... אלו היו משחקי החברה של פעם, חוויה טראומתית לצד זיכרון מתוק.

בימינו אלו, כאשר כל העולם התקדם במעט, כמעט ואין משחקים במשחקים הללו באירועים. הילדים של היום רוצים אקשן, רוצים מקוריות, רוצים שואו – רוצים משהו שידהים אותם ויעניין אותם. המשחקים התמימים של פעם (או שלא... תלוי איך מסתכלים על זה במבט לאחור) כבר אינם מספקים את הדור המתוחכם של הילדים של היום שמחפשים ריגושים ואתגרים בכל דבר.

בדור שנולד לתוך מהפיכה דיגיטלית עצומה שהתחוללה בפחות מדור, ברור לכל שגם האטרקציות במסיבות ובאירועים חייבים להיות ברוח התקופה ולכן בתקופה האחרונה ישנו טרנד חדש, דינמי ומדליק באירועים והוא אטרקציות אלקטרוניות מעבר למתקנים המתנפחים שהיום הם נחלת הכלל. מהי אטרקציה אלקטרונית אתם שואלים? ובכן, זהו משחק כלשהו, שמדמה בעצם משחק רגיל או פעולה רגילה. למשל: אם בעבר שיחקתם בקפיצה על חבל, אז כיום תוכלו לעשות את אותה הפעולה ממש רק בקפיצה על חבל אלקטרונית או למשל לקלוע סלים בכדורסל אלקטרוני ואז להצטלם בדמות של כוכב NBA באשליות ממוחשבות.

האטרקציות האלקטרוניות כובשות את עולם האירועים והמסיבות ובעצם ניתן לעשות איתן כמעט כל פעילות מהנה במהלך האירוע. כך למשל יכולים הילדים לנגן באירוע על גיטאר הירו, מעין גיטרה דמיונית אלקטרונית ויכולים להפוך לכוכבי רוק לרגע או לרקוד על משטחי ריקוד מדליקים. הילדים יכולים ברוח התקופה להבחן לאודישנים של כוכב נולד או לשחק בסרט בדיוני כמו מלחמת הכוכבים.

לאחר השירים והריקודים יכולים כולם ליהנות ולהוציא אנרגיה בתחרות אגרוף אלקטרונית או במשחק כדורגל אלקטרוני או ג'אמפ ספורט, מתקנים המהווים את גולת הכותרת באטרקציות האלקטרוניות.

בעצם, אם נסכם, בתחום של האטרקציות האלקטרוניות, השמיים הם הגבול. כל מה שעולה על דמיונכם נמצא שם, והדמיון והאטרקציות הללו משולבות יחד בצורה כזו שתוכלו להיות בטוחים שהאירוע שלכם יהיה אף הוא האטרקציה הכי מתקדמת ואלקטרונית בסביבה. מזל טוב.

נכתב על ידי צוות מג'יקלנד 2009

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הפקת אירועים | חוזים והסכמים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בועז תלם

מאת: בועז תלםאירועים וחתונות16/08/091031 צפיות
כל בעל עסק או חברה יודעים שלא די בכך שהמוצר או השירות הניתן הוא טוב. יכול להיות לכם המוצר הטוב ביותר או השירות הטוב ביותר בתחום שלכם, אך ללא שיווק וקידום מכירות, אף אחד לא ישמע עליכם.

מאת: בועז תלםאירועים וחתונות05/08/091026 צפיות
ב1959 דיי במקרה און סקורלוק יצר מבלי להתכוון את המתנפח הראשון. הרעיון נולד בכך שאון היה צופה בעובדים שלו קופצים על כיסויים שהוא יצר שיועדו לכיסוי משטחי טניס. ברגע זה פתח און חברה קטנה וקרה לה "הולכי החלל" ("Space Walks") כמו כן קרה כך גם למתנפח הראשון שהזכיר לו אסטרונאוטים. בתחילה המתנפחים היו עשויים מרצפה מתנפחת בלבד ואט אט נוספו גם קירות.

מאת: בועז תלםאירועים וחתונות20/06/09953 צפיות
בראשית ימי הדברים של המתקנים המתנפחים, ידע כל ילד, כי אין דבר משמח וכיף יותר מאשר לקפץ ביחד או לחוד על טרמפולינה. הטרמפולינות הם הדור הראשון של המתקנים המתנפחים, עליהן קיפצו ונהנו מיטב הילדים של אותה התקופה. המונח טרמפולינה נלקח מעולמם של הדייגים ואנשי הים ומשמעותו היא רשת המגשרת בין שני הבידונים ומאפשרת לאנשי הצוות לעבור בין הצדדים. הטרמפולינה המוכרת לנו כיום והמשמשת להנאה ומשחק לילדים היא בעצם אותה רשת מתוחה לדפנות המתקן והמאפשרת לנו לקפוץ לגובה ולבצע תעלולים.

מאת: בועז תלםחברה ומדינה - כללי05/06/091197 צפיות
טקס הבר מצווה היה מאופיין בעבר מהתרכזות באורחים המבוגרים שבאו לחגוג עם הורי חתן המצווה, כיום טקס הבר מצווה מאופיין בהשמת חתן המצווה במרכז ופוקוס האטרקציות מתרכז בחברי הכיתה ולילדים שהגיעו לחגיגה, מגוון של אטרקציות מעניינות וחדשניות מפתיע אותנו כהורים בכל בר מצווה שהגענו אליה לאחרונה, אז התעניינו ואספנו קצת חומר על האטרקציות והאפשרויות...שתיהיו מוכנים בבר מצוה שלכם!!

מאמרים נוספים בנושא אירועים וחתונות

מאת: נעה בן אריאליאירועים וחתונות17/11/099718 צפיות
"עם הצלחה לא ניתן להתווכח", אומר הפתגם המוכר, ומעצבת שמלות הערב והכלה גלית רוביניק היא בלי ספק סיפור הצלחה שלושה מרכיבים עומדים בבסיס הצלחה זו – יחס אישי וחם, אכפתיות, אמינות ומקצועיות "אני מתרגשת בכל פעם מחדש מהיכולת שלי להגשים לכלה את חלומה ולהפוך אותה לערב אד לסינדרלה מן האגדות", היא אומרת. ידידיה של מעצבת שמלות הערב והכלה גלית רביניק מעידים עליה כי הרגעים המאושרים ביותר בחייה הם אלה בהם ניצבת בפניה אחת מלקוחותיה, הכלה העתידית, כשהיא לבושה לראשונה בשמלה שהיא עיצבה.

מאת: רן ביטון אירועים וחתונות06/11/099431 צפיות
על פ"י הרבנות ניתן לערוך חופה עד שעה אחת בצהריים, אם אתם רוצים להמשיך את האירוע לאחר כניסת השבת תהיה לכם בעיה, במקרה כזה רוב המקומות שפתוחים גם בשבת אינם כשרים, הרבנים מסרבים לחתן את החתן והכלה במקום לא כשר, אם תרצו תוכלו להמשיך את המסיבה במקום אחר.

מאת: רייט קליקאירועים וחתונות29/10/098950 צפיות
החיים של כולנו שזורים בשלל שמחות, כנסים, אירועים ומסיבות. בכל פעם שאנו מגיעים לתכנון האירוע הבא, בין אם מדובר בחתונה, יום הולדת או כנס עסקי, הזיעה הקרה מתחילה לבצבץ, לחץ הדם מרקיע שחקים והציפורניים נכססות עד הבשר... אבל למה בעצם? אז לפני שלוקחים שני וואליום, תנו לנו לעשות לכם קצת סדר בבלגן ולקבוע מספר פרמטרים חשובים שחשוב להתעכב עליהם בבחירת אולם אירועים:

מאת: norit378אירועים וחתונות28/10/098806 צפיות
בלונים לחתונה | בלונים לבר מצווה | בלונים ליום נישואין - ועוד

מאת: רוני חרמוןאירועים וחתונות26/10/099249 צפיות
מה זה בעצם השכרת וילה לאירוע שלכם? ובכן ללילה אחד מאושר בתוך וילה לאירועים יכולה להפוך מפגש משפחתי פשוט לחגיגת פינוק בלתי נגמרת.

מאת: אביב חייםאירועים וחתונות25/10/099443 צפיות
מתחתנים? חוגגים בר/בת מצווה? חשבתם להזמין חברה שמפיקה מגנטים לאירועים? במאמר הבא תוכלו להבין איך הכל עובד. כל מה שלא יספרו לכם. תוכלו לדעת ממה להיזהר ומה חשוב לבדוק לפני שסוגרים.

מאת: דקלה שאירועים וחתונות25/10/098957 צפיות
קיימים בשוק תקליטנים רבים ואין ספק שלמצוא תקליטן מתאים לאירוע זו משימה לא קלה. כאשר מחפשים תקליטן לאירוע מסויים השאלה היא איזה תקליטן יעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר. האם כדאי לקחת תקליטן שעובד לבד או שכדאי לשכור תקליטן מחברה, האם התקליטן הוא מאזור מגוריכם והאם צריך להתפשר על בעל מקצוע זה בגלל מרחק. בואו לקרוא על בחירת תקליטנים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica