חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתקנים מתנפחים כבר הרבה זמן זה לא רק טרמפולינות

מאת: בועז תלםאירועים וחתונות20/06/2009955 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בראשית ימי הדברים של המתקנים המתנפחים, ידע כל ילד, כי אין דבר משמח וכיף יותר מאשר לקפץ ביחד או לחוד על טרמפולינה. הטרמפולינות הם הדור הראשון של המתקנים המתנפחים, עליהן קיפצו ונהנו מיטב הילדים של אותה התקופה. המונח טרמפולינה נלקח מעולמם של הדייגים ואנשי הים ומשמעותו היא רשת המגשרת בין שני הבידונים ומאפשרת לאנשי הצוות לעבור בין הצדדים. הטרמפולינה המוכרת לנו כיום והמשמשת להנאה ומשחק לילדים היא בעצם אותה רשת מתוחה לדפנות המתקן והמאפשרת לנו לקפוץ לגובה ולבצע תעלולים. הטרמפולינות הוצבו במשחקיות ובפסטיבלים ואירועים והיוו אטרקציה לילדים ומנוחה להורים. במשך הזמן לבשו הטרמפולינות צורות שונות של בתים, טירות ובעלי חיים כדוגמת תנינים או מתנפח ג'ירפה.

כפועל יוצא של הטרמפולינות התפתחו במשך הזמן המגלשות המתנפחות. המגלשות המתנפחות בעצם היו מתקנים מתנפחים ראשוניים שהוצבו במתחמי משחקיות או באירועים שונים, שעליהן יכלו הילדים לעלות, לקפץ ולהתגלש. במשך השנים מתקני הטרמפולינה ומתקני המגלשות קיבלו צורות שונות ונוצרו בגדלים שונים על מנת ליצור עניין אצל הילדים, כמו למשל מגלשת האוורסט שעוצבה בהשראת ההר המפורסם ובה יש זווית גלישה תלולה במיוחד.

כיום ישנם מתקנים מתנפחים איכותיים יותר ומרתקים יותר המשלבים יחדיו את היתרונות של המגלשות והטרמפולינות כאחד. בנוסף, ישנם כיום מתקנים מתנפחים המשלבים תנועה ופעילות אתגרית וחשיבתית. ישנם מתקנים המשלבים מסלולי מכשולים הכוללים גלישה וטיפוס בין החלקים השונים של המתקן, זחילה דרך מחילות, גשרים ועוד, כדוגמת גשר ההרפתקאות או תיבת נח. ישנם מתקנים המשלבים ג'ימבורי פעיל בתוכם בהם תוכלו למצוא בריכת כדורים למשל או קיר טיפוס אתגרי לילדים. חלק מהמתקנים פועלים באמצעות מפוחים המותקנים בכל צד ומאפשרים הפעלה של צד אחד של המתקן, על פי סדר מסויים. דבר זה יוצר תזוזה ועניין וגורם למתקן "לרקד" ממש בעת ההפעלה.

גולת הכותרת של המתקנים המתנפחים בימינו הם המתקנים החדשים המשלבים את כל הדברים יחדיו. מתקנים המשלבים הנאה, אתגר, גלישה, קפיצה, טיפוס ועוד. מתקנים אלו באים בצורות שונות ובגדלים שונים. דוגמא אחת למתקן כזה הינה ההישרדות – מתקן בהשראת תוכנית הריאליטי המצליחה. משחק זה משלב את הנאה בשילוב עם משימות אתגר. במרכז המתקן תלוי כדור ענק ועל המשתתפים לנסות ולהפיל באמצעותו את אלו שמולם. כל אחד מהילדים צריך לשמור על שיווי משקל ולנסות להישאר השורד האחרון על האי.

מתקן מדליק נוסף הינו ראלי כדורים, המשלב שני מסלולים מתנגשים בצורת X הנפרשים על הקרקע. בסופם של המסלולים ישנה בריכת מים קטנה. כל ילד נכנס למעין כדור שקוף ענקי ועומד בתחילת המסלול, כאשר המטרה היא להקדים את היריב ולהגיע לסופו של המסלול ראשון באמצעות גלגול או ריצה אם תרצו בתוך הכדור השקוף.

לסיכום, כיום ישנם מתקנים מתנפחים שונים מסוגים שונים. המבחר הוא עצום וכל אחד יכול למצוא את המתקן המועדף עליו לאירוע מושלם. המתקנים מאתגרים ובטיחותיים וגורמים לכולנו שעות של הנאה.

נכתב על ידי צוות מג'יקלנד 2009

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הפקת אירועים | חוזים והסכמים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בועז תלם

מאת: בועז תלםאירועים וחתונות16/08/091033 צפיות
כל בעל עסק או חברה יודעים שלא די בכך שהמוצר או השירות הניתן הוא טוב. יכול להיות לכם המוצר הטוב ביותר או השירות הטוב ביותר בתחום שלכם, אך ללא שיווק וקידום מכירות, אף אחד לא ישמע עליכם.

מאת: בועז תלםאירועים וחתונות05/08/091030 צפיות
ב1959 דיי במקרה און סקורלוק יצר מבלי להתכוון את המתנפח הראשון. הרעיון נולד בכך שאון היה צופה בעובדים שלו קופצים על כיסויים שהוא יצר שיועדו לכיסוי משטחי טניס. ברגע זה פתח און חברה קטנה וקרה לה "הולכי החלל" ("Space Walks") כמו כן קרה כך גם למתנפח הראשון שהזכיר לו אסטרונאוטים. בתחילה המתנפחים היו עשויים מרצפה מתנפחת בלבד ואט אט נוספו גם קירות.

מאת: בועז תלםאירועים וחתונות13/06/091018 צפיות
בעבר בכל מסיבת יום הולדת או מסיבת כיתה היו את אותם משחקים קבועים. מי לא זוכר את המשחק שבו היינו מתחרים מי מצליח לעבור מרחק גדול עם כף בפה ועליה כדור או פרי וזאת בניסיון שלא ייפול. או המשחק ההוא עם הבלונים כאשר שני אנשים היו צריכים לפוצץ אותו בגופם ועדיין לא הרחבנו בדיבור על המשחק שגמר לאבא את כל גלילי נייר הטואלט כאשר היינו צריכים לעטוף בהם את אחד מהילדים שנבחרו למשימה הזו. כן... כן... אלו היו משחקי החברה של פעם, חוויה טראומתית לצד זיכרון מתוק.

מאת: בועז תלםחברה ומדינה - כללי05/06/091199 צפיות
טקס הבר מצווה היה מאופיין בעבר מהתרכזות באורחים המבוגרים שבאו לחגוג עם הורי חתן המצווה, כיום טקס הבר מצווה מאופיין בהשמת חתן המצווה במרכז ופוקוס האטרקציות מתרכז בחברי הכיתה ולילדים שהגיעו לחגיגה, מגוון של אטרקציות מעניינות וחדשניות מפתיע אותנו כהורים בכל בר מצווה שהגענו אליה לאחרונה, אז התעניינו ואספנו קצת חומר על האטרקציות והאפשרויות...שתיהיו מוכנים בבר מצוה שלכם!!

מאמרים נוספים בנושא אירועים וחתונות

מאת: נעה בן אריאליאירועים וחתונות17/11/099723 צפיות
"עם הצלחה לא ניתן להתווכח", אומר הפתגם המוכר, ומעצבת שמלות הערב והכלה גלית רוביניק היא בלי ספק סיפור הצלחה שלושה מרכיבים עומדים בבסיס הצלחה זו – יחס אישי וחם, אכפתיות, אמינות ומקצועיות "אני מתרגשת בכל פעם מחדש מהיכולת שלי להגשים לכלה את חלומה ולהפוך אותה לערב אד לסינדרלה מן האגדות", היא אומרת. ידידיה של מעצבת שמלות הערב והכלה גלית רביניק מעידים עליה כי הרגעים המאושרים ביותר בחייה הם אלה בהם ניצבת בפניה אחת מלקוחותיה, הכלה העתידית, כשהיא לבושה לראשונה בשמלה שהיא עיצבה.

מאת: רן ביטון אירועים וחתונות06/11/099435 צפיות
על פ"י הרבנות ניתן לערוך חופה עד שעה אחת בצהריים, אם אתם רוצים להמשיך את האירוע לאחר כניסת השבת תהיה לכם בעיה, במקרה כזה רוב המקומות שפתוחים גם בשבת אינם כשרים, הרבנים מסרבים לחתן את החתן והכלה במקום לא כשר, אם תרצו תוכלו להמשיך את המסיבה במקום אחר.

מאת: רייט קליקאירועים וחתונות29/10/098954 צפיות
החיים של כולנו שזורים בשלל שמחות, כנסים, אירועים ומסיבות. בכל פעם שאנו מגיעים לתכנון האירוע הבא, בין אם מדובר בחתונה, יום הולדת או כנס עסקי, הזיעה הקרה מתחילה לבצבץ, לחץ הדם מרקיע שחקים והציפורניים נכססות עד הבשר... אבל למה בעצם? אז לפני שלוקחים שני וואליום, תנו לנו לעשות לכם קצת סדר בבלגן ולקבוע מספר פרמטרים חשובים שחשוב להתעכב עליהם בבחירת אולם אירועים:

מאת: norit378אירועים וחתונות28/10/098814 צפיות
בלונים לחתונה | בלונים לבר מצווה | בלונים ליום נישואין - ועוד

מאת: רוני חרמוןאירועים וחתונות26/10/099256 צפיות
מה זה בעצם השכרת וילה לאירוע שלכם? ובכן ללילה אחד מאושר בתוך וילה לאירועים יכולה להפוך מפגש משפחתי פשוט לחגיגת פינוק בלתי נגמרת.

מאת: אביב חייםאירועים וחתונות25/10/099448 צפיות
מתחתנים? חוגגים בר/בת מצווה? חשבתם להזמין חברה שמפיקה מגנטים לאירועים? במאמר הבא תוכלו להבין איך הכל עובד. כל מה שלא יספרו לכם. תוכלו לדעת ממה להיזהר ומה חשוב לבדוק לפני שסוגרים.

מאת: דקלה שאירועים וחתונות25/10/098965 צפיות
קיימים בשוק תקליטנים רבים ואין ספק שלמצוא תקליטן מתאים לאירוע זו משימה לא קלה. כאשר מחפשים תקליטן לאירוע מסויים השאלה היא איזה תקליטן יעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר. האם כדאי לקחת תקליטן שעובד לבד או שכדאי לשכור תקליטן מחברה, האם התקליטן הוא מאזור מגוריכם והאם צריך להתפשר על בעל מקצוע זה בגלל מרחק. בואו לקרוא על בחירת תקליטנים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica