חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עורך דין פלילי - כיצד לבחור עורך דין לייצוג משפטי

מאת: גדי שושנידיני תעבורה14/03/20111113 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

במקרים בהם הוחלט להגיש כתב-אישום, אנו יוצאים מנקודת הנחה כי הנאשם בפלילים זקוק לייצוג משפטי באמצעות עורך דין פלילי, משום שברור מאליו כי אינו יכול לייצג את עצמו, לא מבחינה אישית ולא מבחינה מקצועית וחשוב מאוד כי הנאשם בפלילים יידע לעמוד על זכויותיו, עניין הדורש היכרות מעמיקה עם סדר הדין הפלילי וחוק העונשין הישראלי, בהם צריך להתמצא עורך-הדין.

עו"ד פלילי מקצועי ומיומן, יודע למצוא את הנקודות החלשות בכתב-האישום נגד מרשו העומד למשפט. עקב התמצאותו בחוק העונשין ובדיני ראיות כנדרש, יודע הוא להבחין בין ראיות מבוססות לבין ראיות שניתן להפריכן. ישנם עורכי דין, היודעים להפוך את סדר הראיות על-פיהן, ובכך לערער את אמינות הראייה . עורך-דין מיומן יכול להבחין בראייה אשר הושגה באמצעים לא חוקיים, כמו למשל שינוי פרטים ראייתיים בתיק החקירה, ויודע לנצל זאת לטובת מרשו. במקרים מסויימים, ראייה אשר הוכיח עורך-הדין בפני בית-המשפט כי לא הושגה כדין, או באמצעי-לחץ גדולים, יכולה להוביל לזיכויו של הנאשם ולשיחרורו המיידי.

בתוקף תפקידו כמייצג בבית-המשפט, על עו"ד פלילי לדעת לטעון את טענותיו כיאות לפני ביהמ"ש. ישנם עורכי-דין אשר ניחנו בכישרון להציג את הטיעונים באופן דרמטי ולפעמים אף נוקטים בשימוש בכישרון משחק כדי להשפיע על השופטים ועל הנוכחים. יש לומר, כי לא רבים הם עורכי הדין שיש להם יכולת תיאטרלית כזו, וכי רובם טוענים את טענותיהם באופן טכני ומונוטוני.

בנוסף, יכולת ייצוג טובה בבית-משפט של עו"ד פלילי טוב, נגזרת מיכולתו לבצע חקירה נגדית של עדי התביעה. בחקירה נגדית טובה, יכול עורך-הדין המייצג לבלבל ולהביך את העד ולהוביל למצב בו העד יאמר דברים מבולבלים, קשים להבנה וסותרים את דבריו הקודמים. במצב כזה, יכול עו"ד טוב לשכנע את השופט כי העד הוא עד בעייתי שאין לסמוך על דבריו, ולהביא לזיכוי הנאשם, אם מחוסר ראיות מספיקות ואם מחוסר אשמה. ישנם מקרים אחרים המצריכים ייצוג משפטי כאשר האשמה היא אינה פלילית, למשל נהיגה בשכרות היא אשמה כזו. במקרה זה יש צורך בייצוג ע"י עורך דין תעבורה.

לפיכך, יכולת הייצוג המשפטי בבימ"ש חשובה היא מאוד ורק עו"ד פלילי או עו"ד תעבורהטוב, יוכל לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר ובכך להביא לשינוי מהותי בהרשעה ובגזר הדין.

 



תגיות המאמר: עורך דין פלילי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

SEO קידום אתרים עוסקים בקידום אתרים במנועי חיפוש כאשר גוגל בראשם.

בין לקוחותינו - "היפו" מסעדת אירועים מובילה, "גיל פק" בקבוקי פלסטיק וגם "סוכנות אור" ביטוח רכב וגם קורונה בית דפוס ברעננה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גדי שושני

מאת: גדי שושניפלילי27/06/12980 צפיות
עבירות מין הן בים העבירות החמורות ביותר בחוק העונשין, הן נחשבות לעבירות רגישות ביותר והטיפול בהן מורכב לכל הצדדים. פעמים רבות, אנשים מן השורה מואשמים בעבירות מין בשל חוסר ידיעת החוק או על ידי גורמים שלא נוהגים בתמימות. במקרים אלו חשוב מאוד להתייעץ עם עו"ד עבירות מין כדי להימנע מכתב אישום חמור, תקופת מאסר והליך חקירה ומשפט ארוך וקשה שיכול להשפיע רבות על חייו של המואשם.

מאת: גדי שושנידיני משפחה23/06/12897 צפיות
מטרת הסכם ממון הנערך לפני הנישואין היא הסדרת נושא חלוקת הרכוש במקרה של גירושין בין בני זוג. כל עוד מערכת היחסים ממשיכה, להסכם אין כל שימוש ומשמעות. אך אל לנו לשכוח כי בכוחו של הסכם ממון למנוע הליך גירושין ארוך ומייגע..

מאת: גדי שושנידיני תעבורה15/02/12993 צפיות
רובנו נוטים להיסחף אחרי החברים בזמן יציאה ולשתות אלכוהול למרות שאנו נוהגים לאחר מכן הביתה. כאשר יוצאים לבלות עם החברים תמיד צריך למנות נהג תורן ש...

מאת: גדי שושנידיני תעבורה31/01/121064 צפיות
על נהיגה בשכרות אנו שומעים רבות, כך גם על העונשים הנלווים לעבירה זו. אנו שומעים לא מעט על הצורך בלקיחת עורך דין פלילי או עורך דין תעבורה כדי להשיג פטור מעונשים חמורים..

מאת: גדי שושנידיני תעבורה22/01/121269 צפיות
הפעולות הבסיסיות של האדם נפגעות בזמן נהיגה בשכרות. על כך אין עוררין, למרות הספקות שמטילים בכך חלק מהנהגים. אם נתפסתם בזמן נהיגה בשכרות או "נהיגה תחת השפעה" - מומלץ להתייעץ עם עו"ד תעבורה. גם אם מדובר במעידה ראשונה..

מאת: גדי שושניפלילי17/10/11852 צפיות
גולת הכותרת בחייו המקצועיים של עורך דין פלילי היא החקירה הנגדית. לא פעם, משפטים ארוכים ומסובכים מוכרעים על ידי שורת מחץ אחת של עורך דין פלילי טוב. זו הסיבה שחקירה נגדית היא אחת מהמיומנויות המורכבות והחשובות ביותר של עורך דין פלילי איכותי. לא בכל עבירה מגיע אדם לבית המשפט, אך כאשר הוא עומד במצב זה, חשוב שיבחר לעצמו עורך דין פלילי שיודע את מלאכת החקירה הנגדית ורוצה בכל מאודו להציל את לקוחו מפני אימת העונש.

מאת: גדי שושנידיני תעבורה03/10/11976 צפיות
אם נדמה לכם ששתיית מעט אלכהול לא תשפיע עליכם ועל תהליך קבלת ההחלטות שלכם - יש בידכם טעות. יותר מכך - מי שקובע את כמות האלכהול המותרת בזמן נהיגה, הוא המחוקק..

מאמרים נוספים בנושא דיני תעבורה

מאת: דניאל מלמדדיני תעבורה11/07/182184 צפיות
שאלת ההזדקקות לשירותיו של עורך דין תעבורה היא אינה שאלה שניתן לענות עליה באופן אובייקטיבי, שכן כל מי שמרגיש שהוא אינו מוכן לקבל את הדין שנגזר עליו, זקוק לעורך דין תעבורה שיאפשר לו להתמודד מול רשויות החוק והערכאות המשפטיות

מאת: עו"ד גיל נדלדיני תעבורה28/11/171601 צפיות
שימוש במצלמות מעקב במקום העבודה ובמסגרת יחסי עבודה

מאת: amirdadon90דיני תעבורה16/11/161639 צפיות
בין אם אתם בצד הנפגע או בצד הפוגע, חשוב שתדעו כיצד להתמודד מבחינה משפטית עם תאונות דרכים!

מאת: orya peryדיני תעבורה29/11/152369 צפיות
עורכי דין לתעבורה, יכולים לבדוק את ההאשמות העומדות נגד הנאשם בדבר עבירות תנועה חמורות ואף לזכות את מרשיהם. ההתמחות של עורך דין תעבורה, הינה לנתח את העבירות נגד הנאשם בעסקת טיעון בפני השופט ייתכן והנאשם, יתבקש מעורך דינו, לאסוף כמה שיותר ראיות. בכדי להקל על חומרת עונשו או אפילו להגיע לזיכוי מוחלט.

מאת: sharondan80דיני תעבורה28/04/152459 צפיות
קיימים מספר גורמים המובלים לתאונות דרכים. אלה מתחלקים לגורם המכני, הגורם התשתייתי והגורם האנושי. כל תאונה ניתן לסווג לפי אחד מהגורמים האלה.

מאת: אסי לינקרדיני תעבורה07/04/151959 צפיות
עורך דין תעבורה הוא עורך דין אשר עוסק בכל מה שקשור לתעבורה, כלומר בכל מה שנוגע לדרכים, לכבישים, לרכבים, לחוקי תנועה וכדומה. תחומים שבהם עוסק עורך דין תעבורה הם, למשל, עבירה על חוקי תעבורה כמו אי ציות לרמזור, חניה במקום אסור וכדומה; נהיגה ללא רישיון; מעורבות בתאונת דרכים, עם או בלי נפגעים; נהיגה בשכרות או תחת השפעת סמים; וכן הלאה. ישנן עבירות תעבורה קלות, שנידונות במסגרת אזרחית, וישנן עבירות תנועה אשר הופכות להיות האשמות פליליות, כמו נהיגה תחת השפעת אלכוהול, מעורבות בתאונת דרכים עם נפגעים, ועוד.

מאת: אבנר כהןדיני תעבורה23/02/152549 צפיות
"לא ינהג אדם רכב בדרך ולא יניעו אם הוא שיכור" טוענים חוקי התעבורה, אך ניתן בהחלט לומר שלא כולם מצייתים לחוק. מסיבה זו המשטרה הגבירה את האכיפה, ומשתמשת במספר אמצעים נוספים שלא היו נהוגים בעבר, על מנת לעצור את הנהגים ששותים לשוכרה ועולים על ההגה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica