חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

החלקה יפנית לשיער חלק ומבריק מתמיד

מאת: קומג'טשיער15/03/20111078 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תמיד חלמת על שיער חלק, גולש וזוהר מתמיד, ללא מאמץ רב ובזבוז של שעות ארוכות מדיי שבוע במספרה? שיער חלק זהו חלומן של נשים רבות וכיום בזכות טכנולוגית עיצוב השיער המתפתחת, תוכלי להגשים את חלומך.

מהי החלקה יפנית

החלקה יפנית הינה טכנולוגיה להחלקת שיער שפותחה לפני שנים רבות ביפן על ידי כימאים מיומנים שעבדו על הנוסחה המנצחת תקופה ממושכת.

תהליך ההחלקה היפנית נמשך בין 3-5 שעות, בהתאם לאורך ועובי השיער וניתן לביצוע במספרות ומכוני יופי רבים בכל אזורי הארץ. במהלך הטיפול, מעצב השיער מורח את השערות בחומרים מיוחדים ואיכותיים שאינם מזיקים לשיער ולאחר מכן מעביר על השיער מכשיר יישור מיוחד , אשר מביא לתוצאה הסופית והמושלמת.

השוואה בין החלקה צרפתית לשיטת החלקה יפנית

החלקה צרפתית הינה שיטה חדשה יחסית של החלקת שיער, אך דומה מאוד בשלביה להחלקה היפנית. ההבדל בין השתיים הינו שתהליך ההחלקה הצרפתית נמשך זמן קצר יותר מאשר תהליך החלקה יפנית (בין 1-2 פחות), וניתן לבצעו בדרגות מסוימות של המראה החלק, דהיינו, ניתן לעשות שיער חלק לגמרי, שיער חלק עם קצוות מסולסלים ועוד בשיטת ההחלקה הצרפתית.

כמו כן, גם בשיטת החלקה צרפתית וגם בשיטת החלקה יפנית, משתמשים בחומרים מינרלים אשר בריאים לשיער ושאינם מזיקים לו.

הסרת שיער

כיום, ישנן טכנולוגיות רבות המוצעות לנשים וגברים שמעוניינים לבצע הסרת שיער מגופם ובכל אזורי הגוף. מחירי הסרות השיער נעים בין כמה מאות שקלים ומסתיימים בעשרות אלפים, תלוי בכמה אזורים בגוף, בחר הלקוח לבצע הסרת שיער וכמה טיפולים דרושים בהתאם לסוג עורו ושיערו.

את הסרת השיער יש לבצע במכונים ומרפאות המתמחות לכך ושיש ברשותם רישיון בלבד, שכן ידיים לא מיומנות עלולות לגרום לנזק חמור בעור כגון כוויות, צלקות ועוד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קומג'ט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קומג'ט

מאת: קומג'טצרכנות25/01/14972 צפיות
חת המשמעויות היותר מרכזיות של השימוש בדיו למדפסת, היא החיסכון בשימוש בדיו והבלאי המהיר של המדפסת, בייחוד זו של מדפסת הדיו. מדפסות הדיו הולכות ונעלמות מהעולם אך חובבי טכנולוגיות הדיו יכולים לקבל מענה יעיל יותר גם למדפסות הדיו. דיו למדפסת, אינו חייב להיות אלמנט בזבזני כאשר בוחרים בטכניקות היעילות. המדפסות הבסיסיות של ראשי הדיו הולכות ומתפוגגות, וכעת, ניתן למצוא פתרונות ואפשרויות יעילות יותר לצרכים האישיים שלכם הכלכליים והמעשיים כאחד.

מאת: קומג'טקניות 29/09/131008 צפיות
בשלוש שנים האחרונות החלו יצרני המדפסות לשווק מדפסות משולבות ואף רגילות בעלי 4 ראשי דיו ויותר (עד 8 ראשי דיו) המניע האמיתי.. שבדבר לחלק את ראשי דיו בצורה שכול ראש דיו אחרי על צבע ספציפי ולגרום ללקוח לרוץ ולקנות כל ראש דיו בנפרד וכך להגדיל את הצריכה מיכיוון שבמידה ונגמר צבע מסויים המדפסת לא נותת ללקוח להדפיס וכך הוא מחוייב ללכת לחנות ולקנות או להזמין באינטרנט כפי שרבים מלקוחות קומגט עושים כיום כאשר נגמר להם ראש דיו.

מאת: קומג'טביקורות מוצרים28/09/13888 צפיות
מדפסת יכולה להיות חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, בעיקר אם אנו מעוניינים להביא את המסר או המידע שלנו לידי אנשים רבים. באמצעות רכישות חכמות ומושכלות של מוצרים נלווים למדפסות, ניתן להדפיס ללא הפסקה כמעט ללא כל קושי.

מאת: קומג'טקניות 28/09/13836 צפיות
עם השנים המדפסות רק הלכו והשתכללו ועם השנים גם המחירים שלהן ירדו פלאים, כיום מדובר על מוצר הכרח בכל בית. גם הצרכנים הביתיים וגם הצרכנים העסקיים נדרשים להדפיס לא מעט מסמכים

מאת: קומג'טצרכנות28/09/13872 צפיות
מי שעובד עם מחשבים וסביבה משרדית יודע שללא דיו למדפסת לא ניתן שום מדפסת. לכן על מנת שמהדפסת שלנו תעבוד בצורה הטובה ביותר אנו חייבים שתמיד יהיה לה דיו למדפסת או טונר תלוי באיזה סוג מדפסת מדובר. ועדיף גם שהטונר או הדיו יהיו מקוריים ושל אותו סוג מדפסת אחרת המדפסת לא תעבוד.

מאת: קומג'טקניות 16/08/131007 צפיות
לרובינו יש מדפסת, לפחות אחת בבית. אנו עושים בשנים האחרונות שימוש רב במדפסות, בין אם מדובר על מדפסת לייזר או בין אם מדובר על מדפסת הזרקת דיו, מדפיסים מסמכים שהוקלדו בוורד, או מדפיסים תצלומים, או כל דבר אחר.

מאת: קומג'טביקורות מוצרים16/08/131020 צפיות
כשקונים מדפסת חדשה, חובה לבדוק איזה דיו למדפסת הוא המתאים לה ביותר. מדוע טונרים למדפסות לייזר יקרים יותר מראשי דיו למדפסת. מהן הסיבות שכדאי לקנות דיו חלופי למדפסת.

מאמרים נוספים בנושא שיער

מאת: עידן שלומןשיער08/04/197713 צפיות
תחום היופי והטיפוח עובר טרנדים רבים משנה לשנה, חלקם חולפים להם וחלקם נשארים עמנו לשנים רבות. אחד הטרנדים החזקים במאה הנוכחית בתחום עיצוב השיער, כזה שלמעשה קיים מאות שנים אבל עבר ריענון משמעותי והתקדמות טכנולוגית הוא זה של (חבישת) פאות.

מאת: שרון צרפתישיער11/11/172155 צפיות
יש לא מעט שיטות אשר מתיימרות להחזיר את הצמיחה של השיער האבוד ו/או למנוע את הנשירה של שיער נוסף שעדיין נמצא על הקרקפת, אבל ישנן שיטות אשר גם מאפשרות לסגור את הפערים שנותרו לאחר נשירת שיער אצל נשים ללא קשר בגיל שבו הן נמצאות.

מאת: שרון צרפתישיער11/11/172064 צפיות
יש לא מעט שיטות אשר מתיימרות להחזיר את הצמיחה של השיער האבוד ו/או למנוע את הנשירה של שיער נוסף שעדיין נמצא על הקרקפת, אבל ישנן שיטות אשר גם מאפשרות לסגור את הפערים שנותרו לאחר נשירת שיער אצל נשים ללא קשר בגיל שבו הן נמצאות.

מאת: רוני הכהןשיער28/12/163501 צפיות
תוספות שיער אשר אותן אפשר להוסיף בצורה מתוחכמת אל השיער האמיתי, כלל לא מבחינים שזו תוספת וכלל לא יודעים כי טרם לכם היה מצב של שיער דליל. בשל כך תוספת שיער למכירה נעשתה מצרך מבוקש, ומה שנותר הוא רק לשלם את המחיר עבורה.

מאת: רוני הכהןשיער28/11/161964 צפיות
נשים טורחות המון על מנת לרכוש את הבגדים הנכונים, להדגיש את תווי הפנים עם איפור ולטפל בשיער על ידי מפגשים קבועים עם הספר, אז למה לא לחשוב על שדרוג המראה בצורה שהיא לא עוד תספורת וצבע בצורה שדי חוזרת על עצמה? כמעט בכל מספרה יש תוספות שיער נהדרות שאיתן אפשר לשדרג את המראה ליפה בדיוק כפי שנשים רבות רוצות, וזה הזמן להכיר את העניין מקרוב.

מאת: מגניב שיער19/09/161894 צפיות
התקרחות גברית היא בעיה שכיחה ונפוצה מאוד בארצנו, אך בעוד שישנם גברים רבים אשר משלימים עם התופעה, אחרים רואים בה כבעיה. אם אתם נמנים על אותם הגברים אשר מתקשים לקבל את תופעת ההתקרחות, חשוב שתהיו מודעים לעובדה כי ישנם צעדים בהם תוכלו לנקוט על מנת לטפל בנושא ההתקרחות. בין הפתרונות אותם כל גבר אשר מתקרח צריך להכיר, ניתן לציין את התכשירים המיועדים לריסוס או מריחה מקומית, כדורים, תרופות סבתא למיניהן וטיפולי השתלות השיער.

מאת: ניב אבןשיער28/06/162153 צפיות
אם אתם מבצעים סקר שווקים ראשוני בתחום תוכלו לראות כי עבור תוספות שיער מחירים מגוונים למדי ודבר זה נובע מכמה סיבות עיקריות. קראו הלאה על מנת להכירן.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica