חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיסות לתאילנד

מאת: tiloniטיולים בחו"ל15/03/20111296 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טיסות לתאילנד



מקום אקזוטי כמו תאילנד דורש רוח הרפתקנית, רצון עז להתנסות בדברים חדשים בחיים, ורצוי גם טיסה בכדי להגיע לשם.
טיסות לתאילנד מתאפשרות מתוך ערים גדולות ונמלי תעופה בעולם כולו.
תוכלו לטוס בחברת תעופה תאילנדית, THAI מלוס אנג'לס או ניו יורק, או אם תעדיפו אז תוכלו תמיד לטוס מעיר גדולה אחרת למקרה שתהיתם. לידיעתכם, חברת התעופה התאילנדית - תאי, החליטה לאסור על עישון בכל הטיסות שלה. לאחר שתגיעו, תוכלו למצוא מגוון מלונות בתאילנד הממוקמים בקרבת נמלי התעופה לנוחיותכם.


נמל התעופה התאילנדי - סוברנאבומי



תוכלו להשיג טיסות לתאילנד מנמל התעופה סוברנאבומי, כ-40 דקות לשעה מבנגקוק. זו חברת תעופה בינלאומית. שדה התעופה סוברנאבומי הוא דיי חדש בתאילנד, בנייתו הסתיימה רק ב 2006. שם תוכלו למצוא מסעדות, איזור תצפית - כ8 מרפסות גדולות לתצפית, בכמה מהם תמצאו גם חדרי כושר וחדרי מסאג' עבור הלקוחות המיוחדים. משדה התעופה תוכלו לארגן את נסיעתכם עד ליעד הסופי.


שדה התעופה דון מיואנג



כאן תוכלו למצוא טיסות פנימיות בתאילנד בין נמלי התעופה כמו כל טיסה בינלאומית קיימת שאם מכירים. תוכלו גם לקחת אוטובוס, לימוזינה או מונית שייקחו אתכם בין נמלי התעופה. דון מיואנג מציע את הבידוק הנוח ביותר - בדיקה מקדימה ובדיקה עצמית לאלו ללא מזוודות.


שדה התעופה הבינלאומי בתאילנד - צ'אנג מאי



טיסות של תאילנד משדה התעופה בינלאומי צ'אנג מאי מציעים שירותים של קווי התעופה הבאים : תאי איירווייס, בנגקוק איירווייס, סילק אייר, מלזיה איירליינס, לאו אוויאיישן. בשדה התעופה תמצאו חנות מזכרות ובר משקאות על מנת לגרום לשהותכם בשדה להיות מהנה עד כמה שיותר.

שדה התעופה הבינלאומי של פוקט - תאילנד



בשדה התעופה הבינלאומי בפוקט תמצאו מגוון מחלקות, משרדים ומסעדות. טיסות לתאילנד ניתן למצוא מתוך ואל שדה תעופה זה מכל רחבי הגלובוס. הוא גם מאוד קרוב לעיר פוקט וחופיה.

ראו גם חופשה בתאילנד

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת tiloni

מאת: tiloniניקיון01/03/222920 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: tiloniצבא וביטחון14/02/221489 צפיות
לצערנו, מיגון חלונות הוא חלק אינטגרלי מהיותינו ישראלים בארץ הזו. מיגון חלונות הוא מה שלא פעם אנחנו פשוט לא יכולים להתפשר עליו. הביטחון שלנו ושל היקרים לנו הוא באמת הדבר החשוב ביותר

מאת: tiloniאימון מנהלים14/02/223261 צפיות
אימון מנהלים זהו תהליך של מעין קורס אימון עסקי המותאם במיוחד למנהלים בתחומים שונים ובארגונים שונים

מאת: tiloniאדריכלות08/02/222807 צפיות
אם בעבר מיגון חלונות, בין אם זה מיגון חלונות לממד ובין אם מיגון חלונות לרכב היו דברים מאוד יקרים, הרי שהיום אתם יכולים למצוא את אותה האיכות במחירים הרבה יותר משתלמים. מיגון חלונות הוא מה שאנחנו עושים בכל יום מחדש ואנחנו נשמח לספר לכם את מה שאתם צריכים לדעת.

מאת: tiloniעסקים - כללי03/10/21963 צפיות
כיול משקלים נעשה על ידי מעבדת כיול מוסמכת, אשר ברשותה קיימים כל האמצעים והציוד המקצועי הנדרש לביצוע כיול מדוייק של משקלים עד כמה שניתן.

מאת: tiloniבריאות ורפואה כללי15/07/213616 צפיות
מה הצעדים שיש לעשות על מנת להעסיק עובד זר בסיעוד? לרשותכם המדריך המלא

מאת: tiloniעסקים מקוונים23/03/211847 צפיות
כולנו מבינים את החשיבות בשירות הלקוחות של העסק להצלחתו של העסק – מדובר בחלק חשוב ומהותי בהצלחה. אם משקיעים באופן מספק בשירות הלקוחות, הצורך של כל לקוח נענה באופן מידי (או כמעט מידי). תנאי בסיסי לכך הוא לדאוג שתהיה תשתית טלפונית מתאימה להיקף העסק

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196481 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182291 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181475 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181539 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181424 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171414 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171407 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica