חפש מאמרים:
שלום אורח
17.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה זה VOIP?

מאת: tiloniעסקים מקוונים23/03/20211844 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כולנו מבינים את החשיבות בשירות הלקוחות של העסק להצלחתו של העסק – מדובר בחלק חשוב ומהותי בהצלחה. אם משקיעים באופן מספק בשירות הלקוחות, הצורך של כל לקוח נענה באופן מידי (או כמעט מידי). תנאי בסיסי לכך הוא לדאוג שתהיה תשתית טלפונית מתאימה להיקף העסק, כזו שאפשר להרחיב בהתאם לצורך ואף שומרת על יציבות ואיכות ומאפשרת לשלוט על שיחות טלפון ולהתאים אותה לפונקציות מודרניות שונות. אנחנו מדברים כאן על לא אחרת מאשר תשתית ה-Voip (קיצור של Voice over IP), שמחברת את הטלפונים בבית העסק לתשתית הרשת והופכת אותם ליחידות קצה עם הרבה אפשרויות ברשת המשרד. זוהי מרכזיה המאפשרת ליצור מענה טלפוני באיכות גבוהה. אכן – מרכזיה איכותית דוחפת קדימה את יכולתו של העסק להעניק שירות לקוחות ברמה הגבוהה ביותר.

מרכזיות בענן – מה זה, איך זה עובד והאם זה באמת פיתרון טוב?

אנחנו מדברים כאן למעשה על שירותים שתשתית השרתים והתמיכה הטכנית שלהם מבוססים על שירות חיצוני קבוע, הדורש תשלום חודשי קבוע. מדובר בשירות משתלם המאפשר לכם את המענה הנחוץ ללקוחות, עם יכולות שליטה מרחוק במידת הצורך, כמו גם ניהול רשתות מקצועי. הטכנולוגיה הזו מייעלת את עבודת העסק באופן משמעותי – ולכן מרכזיות בענן הן פתרון מתאים מאוד. מה בעצם נדרש? מרכזיה איכותית עם תכונות המתאימות לצרכים העסקיים שלכם, עם שירות חיבור והפעלה מקצועיים הניתן על ידי שירות הענן עצמו.

שירותי ענן ברמה הגבוהה ביותר

מרכזיות בענן, בדומה לשירותי ענן אחרים שלעתים נחוצים לעסקים ולמשרדים עסקיים, חייבות להינתן לכן כשירות על ידי חברה המסוגלת להעניק פתרונות תקשורתיים ברמה הכי גבוהה שאפשר. אנחנו מדברים על חברה שמאפשרת ליצור תשתית טלפונית חיונית לעסק, ובצורה כזו בעצם לייעל באופן משמעותי את שירות הלקוחות.

שירותי ענן – לא רק מחשוב ולא רק רשתות

עצרו לרגע הכל וחשבו על שירותי ענן. מה עולה לכם? אם אתם מנהלים משרד, בוודאי יצא לכם להכיר, או לפחות לשמוע על טכנולוגיית הענן, וייתכן גם שכבר שילבתם בעסק שלכם תשתית רשת ומחשוב על גבי ענן. אנחנו יודעים ששירותי ענן ניתנים על ידי חברה חיצונית שמנהלת את הרשתות והשרתים הרלוונטיים של העסק בצורה נוחה, עם תמיכה טכנית מקיפה בהתאם לצורך העסקי. חברה כזו גם מעניקה גיבוי מלא של הנתונים והתקשורת לכל מקרה שלא יקרה. על אף זאת, שירותים אלו מציעים גם את האפשרות ליצור תשתית טלפוני עסקית עם מרכזיות בענן המוקמות על תשתית VoIP. זהו פתרון מתקדם שמאפשר לא רק נוחות בעבודה במשרד עם כל טלפון, אלא גם שליטה יעילה עבור הדרג המנהל.

למצוא חברה מעולה לשירותי טלפוניה בענן

יש המון חברות בשוק שעוסקות בתחום, אבל לפני שאתם בוחרים באחת, וודאו שביצעתם מחקר מקדים ולמדתם מעט את הנושא כדי לבצע את הבחירה הטובה ביותר.

למידענוסף - ראו גם: שירותי אספקת מספר וירטואלי לעסקים

 



תגיות המאמר: VOIP


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת tiloni

מאת: tiloniניקיון01/03/222907 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: tiloniצבא וביטחון14/02/221485 צפיות
לצערנו, מיגון חלונות הוא חלק אינטגרלי מהיותינו ישראלים בארץ הזו. מיגון חלונות הוא מה שלא פעם אנחנו פשוט לא יכולים להתפשר עליו. הביטחון שלנו ושל היקרים לנו הוא באמת הדבר החשוב ביותר

מאת: tiloniאימון מנהלים14/02/223251 צפיות
אימון מנהלים זהו תהליך של מעין קורס אימון עסקי המותאם במיוחד למנהלים בתחומים שונים ובארגונים שונים

מאת: tiloniאדריכלות08/02/222797 צפיות
אם בעבר מיגון חלונות, בין אם זה מיגון חלונות לממד ובין אם מיגון חלונות לרכב היו דברים מאוד יקרים, הרי שהיום אתם יכולים למצוא את אותה האיכות במחירים הרבה יותר משתלמים. מיגון חלונות הוא מה שאנחנו עושים בכל יום מחדש ואנחנו נשמח לספר לכם את מה שאתם צריכים לדעת.

מאת: tiloniעסקים - כללי03/10/21962 צפיות
כיול משקלים נעשה על ידי מעבדת כיול מוסמכת, אשר ברשותה קיימים כל האמצעים והציוד המקצועי הנדרש לביצוע כיול מדוייק של משקלים עד כמה שניתן.

מאת: tiloniבריאות ורפואה כללי15/07/213607 צפיות
מה הצעדים שיש לעשות על מנת להעסיק עובד זר בסיעוד? לרשותכם המדריך המלא

מאת: tiloniאבטחת מידע23/03/211629 צפיות
מספר טלפון וירטואלי הוא מבין הטרנדים החזקים ביותר שקיימים בשנים האחרונות בעולם התקשורת והטלפוניה לעסקים. מספרים אלה מתאפשרים בעזרת טכנולוגיות תקשורת מתקדמות וכך מאפשרות לנו ליהנות ממספרים שהם לא פחות מקווי טלפון, וללא צורך בהרכבה של תשתית פיזית בעסק

מאמרים נוספים בנושא עסקים מקוונים

מאת: דרור אטריעסקים מקוונים03/01/194271 צפיות
אחרי שעוברים פשיטת רגל, הדבר הראשון שרוצים זה קצת שקט רוגע. אבל קצת לאחר מכן, רוצים להתחיל לחזור לחיים הסדירים ולקחת משכנתא. אם זה על נכס קיים כדי לסגור הלוואות שהצטברו באמצעות משכנתא על נכס קיים או אפילו לקנות נכס חדש ולהתחיל את החיים מחדש.

מאת: שי אטיאסעסקים מקוונים30/06/152943 צפיות
האינטרנט אחת ההמצאות הגדולות של המאה שנים האחרונות תומן בתוכו שני היבטים מנוגדים, אפשר למצוא כל דבר שתרצה אבל מנגד בים כל- כך גדול של מידע איך תמצא את מה שצריך? אחד הפתרונות לבעיה זו היא האינדקסים המאגדים בתוכם קישורים למגוון רחב של אתרים בנושא מסוים, כדוגמת אינדקס עסקים שבו יהיו כלל עסקים ואנשי מקצוע.

מאת: golan seoעסקים מקוונים11/05/152570 צפיות
אינדקס עסקים Esek2all אינדקס עסקים מהמובילים בישראל למה אתה מחכה הרשם עכשיו

מאת: עסקים מקוונים27/04/152063 צפיות
צריכים שירותי דפוס? נראה שהתמזל מזלכם לחיות בתקופה הנכונה, תקופה שבה כל אחד יכול לעצב מוצרי דפוס איכותיים בקלות ובמהירות, להוציא להזמנה ולקבל אותם עד הדלת. איך? כל הפרטים במאמר הבא.

מאת: שמוליקעסקים מקוונים14/04/152302 צפיות
כיום אין עסק אינטרנטי שלא מכבד כרטיסי אשראי. אם יש לך חנות באינטרנט או שאתה מוכר מנוי חודשי, דמי שימוש או כל דבר אחר, אתה חייב לכבד כרטיסי אשראי בצורה כלשהי. נכון שיש שירותי גבייה אחרים כמו גבייה בטלפון, ארנקים אלקטרוניים למיניהם, אך תשלום בכרטיס אשראי עדיין נשארה שיטת התשלום הנפוצה ביותר בארץ ובעולם. מה צריך כדי לקבל כרטיסי אשראי באינטרנט?

מאת: שמוליקעסקים מקוונים08/04/153909 צפיות
כולנו נתקלנו ולא פעם אחת באתרי סקס חינם באינטרנט. ביקרנו, צפינו ונהנו במשך דקות - שעות...בהמון תכנים טובים ומהנים חינמיים. אבל איך הם בדיק מרוויחים האתרים האלה?

מאת: רוני הכהןעסקים מקוונים17/02/152490 צפיות
המאמר מפרט אודות סביבת sharepoint online החדשה של מייקרוסופט וכל היתרונות אותם היא מביאה לעסק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica