חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סורקים

מאת: דניאל seoחומרה16/03/20111297 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

סורקים:

בעבר הדרך היחידה שהיינו מצליחים דרכה להעתיק דפים מודפסים הייתה דרך נייר קופי. מספר רב של אנשים ברחבי העולם מגלים עניין בסורקים לצורך סריקת נתונים והעברתם לגורמים הרלוונטיים דרך הדואר האלקטרוני. פיתוח של מדפסות משוכללות בשנים האחרונות הפך סורקים לחלק בלתי נפרד מה"מיני משרדים" שהחברות מציעות היום לשוק.

אז מה זה בעצם סורק? סורק הינו מכשיר שבאמצעותו ניתן להמיר מסמכים לדיגיטליים. העולם הטכנולוגי גורם לנו לרצות להמיר כל מסמך ובמיוחד תמונה לדיגיטלית בכדי שאנו נוכל לשמר אותה במחשב או בכדי לשנות את איכותה של התמונה. הסורק הנפוץ ביותר לשימוש הוא הסורק השולחני, הסורק השולחני דומה מאוד למכונת צילום והשימוש בו נעשה באותו אופן פחות או יותר, כאשר פותחים אותו ישנו משטח זכוכית שעליו מניחים את המסמך או התמונה שאותה אנו רוצים לסרוק, השימוש בסורק זה הינו מאוד פשוט, אין בסורקים ביתיים יותר מידי פונקציות שיגרמו לנו להסתבך.

את השימוש הביתי בסורקים החלו לפני יותר מעשור, באמצע שנות ה-90 ראו אנשים פוטנציאל במכשיר שסורק מסמכים ומעביר אותם לקובץ תמונה במחשב, הפוטנציאל היה מתבקש מאחר וישנם אינסוף שימושים בסורקים ביתיים, לצורך דוגמא, על ידי סורק ניתן להעלות תמונה שפיתחנו בחנות צילום לקובץ למחשב ולשלוח את התמונה למספר רב של אנשים במספר מקומות בעולם.

המשפט הנ"ל היה נשמע כמו פריצת דרך עולמית בעולם הטכנולוגיה אך לצערנו ושמחתנו מרוב ריבוי הפיתוחים כבר לא נותר זמן להתעכב ולחקור כל המצאה והמצאה בשוק. בשנים האחרונות לצורך שימוש ביתי משתלם יותר לקנות מדפסת משולבת הכוללת סורק, מכונת צילום ופקס, החיסכון הכספי יהיה היתרון המובהק ברכישת מדפסת משולבת אך אי אפשר להתעלם מהחיסרון- תקלה קטנה עשויה להשבית את של הפונקציות.

אך אין סיבה לדאגה בקרב היצרניות, הביקוש רק הולך וגודל למכשירים מין הסוג הזה, ועם זאת מחירי סורקים בשוק רק הולכים וקטנים מאחר שהביקוש לקניית מכשיר שיש בו אך ורק פונקציה של סריקה קטן. אמנם סורקים הינם מכשירים שימושיים מאוד עד היום ולעיתים כאשר אנו צריכים לסרוק מסמך או תמונה באופן בהול אנו יודעים להעניש את עצמנו כראוי כאשר אין לנו מכשיר סריקה אך חשוב לדעת כי סורקים היום הם חלק ממכשיר רב שימושי הנקרא מדפסת משולבת.

כאשר מגיעים לעולם הסורקים, מכשיר נוסף שחייבים להכיר זה מכונות למינציה. הסיבה היא שלמינציה זה כנראה מוצר חובה יחד עם סורק ומדפסת. רוב החומרים במשרד, חייבים להיות מנויילנים לכן חשוב מאוד שמשרד יהיה מצויד במכונות למינציה מתוחכמות המסוגלות לעשות עבודה משמעותית.

 



תגיות המאמר: למינציה, סורקים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אנחנו רוצים להמליץ על שני אתרים מעולים, פורום תמ"א 38 ופינוי בינוי, שזה אתר מדהים הכולל את כל המידע הקיים על תחום תמ"א 38. היכנסו לשאול שאלות ולקבל תשובות בכל שאלה שמטרידה אתכם בתחום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל seo

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196075 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191322 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: דניאל seoצילום16/11/161439 צפיות
למה כרטיסי ביקור הם טובים? למה להדפיס אותם? עד כמה הם הכרחיים? וכיצד מבצעים זאת?

מאת: דניאל seoאימון אישי20/10/161887 צפיות
מהם הדברים אותם יש לקחת בחשבון כאשר מדפיסים כרטיסי ביקור? ממה להימנע? איך לדאוג שלא ירמו אותנו? ואיך להביא לכך שהכרטיסים שבידינו הם הטובים ביותר שהיו יכולים להיות בזכות זה שנמנענו מכל הטעויות שהיינו יכולים לעשות? השוו מחירים של הדפסת כרטיסי ביקור

מאת: דניאל seoריקוד20/10/162134 צפיות
מעוניינים להדפיס כרטיסי דפוס? לא בטוחים לאילו מחירים לצפות? חוששים שירמו אתכם ויבקשו מחיר גבוה מדי? כל המידע שאתם צריכים ורוצים כאן:

מאת: דניאל seoפיסול05/10/162242 צפיות
אנחנו נשאלים כמעט כל יום על ידי לקוחות מרוצים וכאלו שהם פוטנציאלים מה יכול להיות הסיבה שהם יעבדו דווקא אתנו ולא עם חברות אחרות שמתמחות בדיוק כמונו בתחום הפקה של כנסים מקצועיים ואירועים עסקיים שונים.

מאת: דניאל seoאנימציה28/09/162085 צפיות
אין אחד שלא המתין דקות ארוכות למונית חולפת וככל שההמתנה התארכה כך גם המונית התרחקה והייאוש גבר.. זה כנראה קרה לכל אחד או אחת מכם, יש כאלו שזה קרה להם יותר, יש כאלו שקצת פחות ויש כאלו שעוברים את אותם רגעי משבר על בסיס יומי.. כן כן שמעתם נכון- על בסיס יומי!!

מאמרים נוספים בנושא חומרה

מאת: אשר אלבזחומרה03/11/187154 צפיות
בחירת מעבדת מחשבים הינה פעולה לא פשוטה עבור אנשים אשר אינם מבינים כלל במחשבים, במאמר הבא נעשה לכם קצת סדר בנושא למה מומלץ לפנות למעבדת מחשבים ולא לטכנאי, איך בוחרים מעבדת מחשבים ומהם הפרמטרים החשובים שיש לשים עליהם את הדגש.

מאת: אשר אלבזחומרה31/03/173389 צפיות
תיקון מחשב אפל מחשב אפל כולל מפרט שונה בהשוואה למחשבים אחרים ולכן כאשר עולה הצורך בתיקון מחשב מסוג קיימת חובה לבחור את הטכנאי הטוב ביותר.

מאת: אסף דוריחומרה23/11/163800 צפיות
קורס בקרים מתוכנתים כשמעוניינים ללמוד משהו ולהתעמק במשהו חדש, חייבים לדעת ולאסוף את מה שנקרא, מידע צופה פני עתיד, לא הכוונה שנוכל למצוא מידע שיגיד לנו מה העתיד או יחווה אותו, אלא למידע על הנושא ועל ההתפתחויות שלו הצפויות בעתיד, מה היה בעברו, למה הוא משמש ועוד

מאת: אסף דוריחומרה21/11/164097 צפיות
מולטימטר או בשמו העברי רב מודד, תפקידו כשמו העברי , למדוד, מה מולטימטר מודד ? מולטימטר מודד את הזרם, המתח, התנגדויות,השראות, קיבולות של הגודל החשמלי מאותו מקור. ישנים מולטימטרים אנלוגים וישנן דיגיטליים, יתקון בולט של הדיגיטלי הוא שהוא מאפר להתממשק עם אצעים חיצוניים כמו מחשבים.

מאת: orya peryחומרה12/04/162099 צפיות
אם המחשב שלכם, מראה סימני קלקול, הוא איטי יותר, המסך משנה צבעים, זה הזמן לשלוח אותו למעבדת מחשבים. ניתן למצוא טכנאי מחשבים כפר סבא

מאת: orya peryחומרה12/04/161834 צפיות
זו עובדה ידועה, כי אנו בעידן המחשבים לא יכולים לחיות ללא מחשב.. אנו עובדים עם מחשבים, מתכתבים ברשתות החברתיות באמצעות מחשב, שולחים מיילים, מבצעים רכישות, חפשים מידע ועוד. כל הפעולות שלנו, נעשות באמצעות מחשב ולכן, בכל בית, ישנם לפחות 2-3 מחשבים שייכים לילדים ולנו.

מאת: orya peryחומרה12/04/161786 צפיות
אין אחד מאתנו, אשר אינו מחזיק מחשב אחד או שניים בביתו. המשותף לכולנו שאנו זקוקים תמיד לשירות של טכנאי מחשבים, כאשר המחשב שלנו מגלה סימני קלקול, או שאנו מעוניינים לשדרג את המחשב ועוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica