חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך בוחרים חברת אחזקת מבנים

מאת: קשת לויניקיון16/03/2011794 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
הבית מאובק? גם אם אנחנו לא אוהבים לנקות בעצמנו, כולנו מעדיפים לעבוד ולהתגורר בסביבה נקיה. אין ספק, אם נקי, נעים יותר, פחות אבק שווה ערך לשמירה על היגיינה ובריאות, ובכלל, כאשר הכל נקי האויר טוב יותר וכך האווירה כולה.

אך לא תמיד אנו פנויים לדאוג לנושא הנקיונות במו עצמנו ואנו מעדיפים להזמין צוותי נקיון לשם כך. אבל קיימים סיפורים רבים על אנשים תמימים ששכרו חברת ניקיון וקיבלו שירות גרוע, מנקים שהבריזו, חברות פוליש שהרסו את הרצפה לאחר שימוש בחומר הלא מתאים, או אפילו סיפורים שבהם הדבר היחיד שכן עבר ניקיון הייתה תיבת התכשיטים…

בעלי בית או דירה ואינכם פנויים למיני ניקיונות? רוצים שרות הברקה קריסטלית או לצחצח את הדירה אחרי שיפוץ? מחפשים ניקיון משרדים? איך מוצאים את נותני השרות הכי איכותיים בקטגוריית נקיון דירות?

- כדאי מאוד לוודא שהזמנתם עבודות ניקיון מוקדם ככל האפשר, ביחוד כאשר מתכננים מעבר דירה במהלך יולי-אוגוסט ובתקופות תקופת החגים.

- לא מומלץ להסתפק בשום הצעה לעבודה לנקיון ופוליש אשר ניתנה לכם בטלפון. הקפידו ודירשו מאיש המקצוע לבוא, לראות, וגם שייתן הצעה מסודרת בחוזה חתום.

- אסור להתפתות לשירותים ממי שנתן לכם הצעות מחיר נמוכות מאד. ניקיון יסודי לבית מתחת ל- 1200 שח צריך לעורר תהיות.

- חשוב מאוד לוודא שהצעת המחיר שאתם מקבלים לצוות הנקיון תכלול גם שמוש במכונה, שלא תיתקעו עם "איש מקצוע" שמשתמש רק בדלי וסמרטוט.

מעוניינים למצוא אחזקת מבנים? היכנסו לאתר http://www.clen.co.il/. בהצלחה!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קשת לוי

מאת: קשת לויבתים משותפים22/12/111275 צפיות
הסתכלו מעבר ליום המעבר. חלק ניכר מהאנשים עוזבים את הבית למקום חדש מסיבה משמחת כמו רכישה של דירה בבניין חדש יותר או כשרוצים לשפץ דירה קיימת. אין ויכוח, המעבר הוא בהחלט שלב מעייף בדרך אך גם אותו אפשרי להעביר בחיוך.

מאת: קשת לויאילוף בעלי חיים22/12/111379 צפיות
וודאו שאתם אכן מוכנים למהלך האימוץ, הן מצד השינויים שהדבר יגרור בחייכם ובפעילויותיכם היומיומיות, והן מבחינת הוצאות. דאגה לרווחת הכלב משמעותה 3 טיולים ביום, מזון איכותי, ולתת לו תשומת לב ואהבה.

מאת: קשת לויקייטרינג22/12/111506 צפיות
מעוניינים לחגוג בר מצווה מהסרטים? רוצים לארגן משהו חדשני? כולם יעידו שכיום, מרבית החתונות נראות אותו הדבר; יש מוסיקה דומה, אוכל חתונות ורחבה לריקודים. לא הגיע הזמן לחולל מהפיכה בתחום?

מאת: קשת לוילימודים אקדמאיים22/12/111393 צפיות
לימודי תואר ראשון או, למשל, לימודי הסמכה, מראים מספר יכולות מקצועיות - היכולת להתמיד, ידע טכני קודם וכמובן לא לשכוח - יכולות למידה מהירות. לכן, צריך לחשוב בגדול - תרוצו להתפתח וללמוד, זה זה עשוי רק לעזור לכם.

מאת: קשת לוישיפוצים22/12/111503 צפיות
הגיע הזמן ליצור קשר עם אדריכל! קונים דירה? לרובנו יש בית חלומות, חזון מושלם לאופן בו נראה בית יפה, מכל בחינה אפשרית. אך לא משנה כמה נרצה להשקיע בפרויקט

מאת: קשת לויבניין ואחזקה - כללי22/12/111379 צפיות
ארבעים מעלות בצל, כמעט שאי אפשר לצאת מהבית כי האוויר כל כך לוהט, השמש כמו כבשן והזיעה מדביקה את הבגדים לגוף. רק רציתם פשוט להגיע הביתה, ללכת למקרר ולשלוף מתוכו משהו קר לשתות. ומה עושים אם הוא מקולקל? כיצד שוכרים טכנאי מקררים אמין? איך תשמרו על המקפיא והמקרר שלכם תקין לאורך זמן? אילו מקררים עדיפים לקנייה ולמה?

מאת: קשת לויפסיכומטרי22/12/111386 צפיות
הגיוני כי בתקופה זאת, בגרות היא אינה מחייבת עבור קבלה לעבודה, ובגדול לא תמיד מראה על רמת משכל, אבל בכל מקרה עדיין כדאי שממוצע הבגרות שלכם יהיה גבוה

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: tiloniניקיון01/03/222921 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: yoni romניקיון14/11/191631 צפיות
מהי קרדית האבק ואיפה היא מופיעה? איך מנקים את קרדית האבק?

מאת: yoni romניקיון22/07/191667 צפיות
מחפשים שירות ניקוי ספות בכפר סבא? מומלץ לכם להכיר מעט יותר את עולם הטקסטיל. חשוב גם להכיר את סוגי הכתמים והריחות שנוצרים על הספות. כאשר תכירו את סוגי הבדים השונים, תדעו מה לצפות מצוות הניקיון.

מאת: yoni romניקיון11/07/182090 צפיות
נוחות, עיצוב, שלווה. מה עוד אפשר לבקש מהספה העומדת בסלון? פעמים רבות איננו מתייחסים לספה שלנו בהגינות. בעוד היא מאפשרת לנו להתרפק עליה בסיומו של עוד יום עבודה עמוס, הרי שאנחנו נוטים לזלזל מעט בניקיונה

מאת: yoni romניקיון25/06/181629 צפיות
ניקוי הבית נחשב לאחד המשימות המורכבות ביותר המצריכות שימוש בשואב אבק איכותי. בשנים האחרונות ניתן לראות את השינוי אשר חל במוצרים לניקיון הבית .

מאת: רוני הכהןניקיון02/05/181520 צפיות
בכל בית ומקום עבודה יש שלל של מוצרי ניקיון חשובים, אבל איך בוחרים את הנכונים? קראו את אלה הדברים.

מאת: רוני הכהןניקיון08/04/181420 צפיות
במה תלוי העיצוב של גינה במרפסת של דירה שנמצאת אפילו בגובה של 50 מטר ומעלה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica