חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

נוחות מובילה לשינה בריאה

מאת: ד"ר גבריהוט 16/03/2011869 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בחירה נכונה של מזרון

המזרון שלכם משפיע מאוד על איכות השינה שלכם וכן על בריאות הגב שלכם. קניית מזרונים יכולה להיות עובר מטרות שונות, מזרונים לאירוח, מזרון לחדר הילדים, או מזרונים בשביל חדר השינה שלכם. ישנו מבחר גדול של מזרונים, ישנם מזורני קפיצים, מזרוני ספוג זיכרון,  מזרונים עם שכבות פינוק ועוד ועוד. ההבדלים בין סוגי מזרונים שונים יכול להיות בולטים בגודל, ברמת המוצקות של המזרון, באיכות הייצור, בעמידות לפגעי הזמן וכו'. מזרונים איכותיים אמורים להיות מסוגלים לעמוד בכעשר שנים של שימוש יומיומי, מזרון טוב ישמור על רמת הקשיחות שלו ועל הגב ועמוד השדרה שלכם לאורך הזמן. מזרון קפיצים הוא אחד מסוגי המזרונים הפופולרים והנפוצים. במזרוני הקפיצים החדשים כלקפיץ מגיב בצורה עצמאית למשקל המופעל עליו בזכות העובדה שהוא מוטבע בכיסמבודד. כלומר מספר גדול יותר של קפיצים יצביע על מזרון איכותי יותר. כמו כן גם קוטר הקפיצים במזרון שלכם ישפיע על איכות השינה.

מיטות נוער עבור הילדים

ילדים מחליפים כמה סוגי מיטות מהיום בו הם מפסיקים לישון בלול. בין היתר ישנן מיטות ילדים ומיטות נוער. מיטות נוער מתקפלות יכולות להתאים לחדרי ילדים שעלולים להיות מלאי רהיטים. בין הארון, הספריה, שולחן הכתיבה ופינת המשחקים מיטת נוער מתקפלת, הנפתחת למיטה זוגית, יכולה להתאים בצורה מושלמת שכן אינה תופסתהרבה מקום, ולרוב גם מגיעה עם ארגז מתחת למיטה שיכול לשמש כמקום איחסוןלמצעים או צעצועים ודברים אחרים. מיטות נוער הינן פרקטיות ביותר ויכולות לשמש את ילדיכם מגיל צעיר. על מנת להוסיף עוד נוחות לחבילה ניתן לבדוק את האפשרות של מיטות נוער מתכווננות.

עיצוב ומראה

לאיזור המיטה יש השפעה גדולה על עיצוב החדר. כאמור הדבר הראשון במעלה הוא הנוחות שתגיע על ידי בחירת מזרונים נכונים שישמרו על בריאות הגב ואיכות השינה שלכם. אולם אין זה אומר שהחשיבות לעיצוב ומראה איסטטי אינה קיימת. מיטה מעוצבת תתרום משמעותית ליופיו של החדר. מיטות יכולות להגיע בכל מיני עיצובים מיוחדים וכל אחד יכול לבחור על פי טעמו והעיצוב של שאר הרהיטים בחדר עוברו נבחרת המיטה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ד"ר גב מייצרת ומשווקת מושבים אורטופדיים, כסאות , כורסאות T.V,  כורסאות עיסוי ,מזרונים , מיטות, כריות שינה ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ד"ר גב

מאת: ד"ר גבריהוט 01/07/111275 צפיות
הרכבנו מספר טיפים שימושים לביצוע מחקר ובחירת כורסת עיסוי המתאימה בדיוק לצרכייכם. ישנן הרבה אפשרויות והמון מאפיינים לבחור מתוכם, רוב כורסאות העיסוי מגיעות מצויידות בחזית הטכנולוגיה ובנוחות מקסימלית

מאת: ד"ר גבריהוט 28/06/111088 צפיות
מזרונים ניקנים תוך בתחשבות במידותיהם, רמת הקושי שלהם וכמובן במחירם. מבחר המזרונים המוצע הינו עשיר ונותן מספר גדול של פתרונות שינה, דוגמת מזרונים עם שלט רחוק, כן מזרונים המסוגלים לאפשר לכם לבחור את הטמפרטורה בה תרצו לישון.

מאת: ד"ר גבקניות 28/06/111364 צפיות
בחירת כורסאות טלויזיה היא לא משימה קלה, אבל שימוש בטיפים שלהלן יעזור לכם לבחורה כורסת טלויזיה או כורסת עיסוי מושלמת עבורכם ובמחיר הגיוני. בהצלחה!

מאת: ד"ר גבריהוט 11/06/111181 צפיות
קניית מזרונים לבית הם לא רכישה קלה. מזרון הוא פריט ריהוט המלווה אותנו בכל לילה, ותומך בגב שלנו בסופו של עוד יום עבודה מאתגר. אבל אם אתם כבר מתחבטים בשאלה "האם צריך לקנות מזרון חדש?" זהו סימן די ברור שהמזרון או מזרונים הנוכחיים שלכם כבר לא עושים את העבודה ותמוכים בכם בצורה טובה כמו בעבר.

מאת: ד"ר גבריהוט 11/06/111050 צפיות
קניית מזרון חדש היא לא מאורע שכיח במיוחד, אבל כיוון שמדובר באיכות השינה ובבריאות הגב שלנו מומלץ מאוד לבצע סקר שוק ולבצע רכישה מושכלת.

מאת: ד"ר גברהיטים01/06/111039 צפיות
מזרון הוא לא פחות ולא יותר מאשר פריט הריהוט הכי חשוב שיש לנו בבית. מספר שעות לא מבטול במהלך כל יממה ויממה בחיינו, אנו מבלים על מזרונים ללא תזוזה רבה

מאת: ד"ר גבריהוט 21/05/111161 צפיות
ישיבה ממשוכת בכסאות שמעוצבים לא כראוי יכולה לגרום לפציעות בשרירים ולכאבי גב, בגלל תמיכה לא מספקת לגוף היושב.במאמר כמה נקודות שכדאי להתחשב בהן כאשר בוחרים כסאות מחשב לבית או כסאות משרדיים למקום העבודה.

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201573 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201152 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201708 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201794 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191604 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191584 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191583 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica