חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חנות האפליקציות של האייפד סופרמרקט של חלומות

מאת: יוד אלברגאדג'טים21/03/20111171 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחת הסיבות העיקריות אם לא העיקריתשבגללה אנשים קונים את האייפד היא העובדה שקיימת חנות אפליקציות כל כך עשירה וידידותית שבין מסכיה ניתן למצוא אינספור תוכנות, אתרים ואפליקציות להורדה בטווח של בין חינם תוכנות בעשרות דולרים. אם כי המחיר הממוצע לתוכנה הוא דולרים בודדים. ההצלחה של חנות האפליקציות היא פנומן שיווקי שכמו לו חיקויים רבים ובראשם חנות האפליקציות לאנדרואיד. ניתן לומר שבעצם כל סביבת פיתוח בונה לעצמה כיום מעין חנות אפליקציות מה שמעיד על חוזקו של המודל העסקי בחנות אותה מפעילה חברת אפל עבור IPAD בסקירה זאת ננסה להביא לכם עוד מידע על החנות והאפליקציות הקיימות בה.כדי שהכניסה האה שלכם אליה תהיה יותר נעימה ופשוטה.

קודם כל תורידו את התוכנה שבאמצעותה אתם נגשים לחנות – אחרי שרכשתם את האייפד תוכלו לגשת ישירות לחנות. שפועלת כמעין תוכנה אותה תורידו למחשב שלכם. מהיום והלאה תוכלו להתחבר ללפטופ שלכם באמצעות כבל וכך תוכלו להעביר תוכנות לאייפד שלכם. אחת הפעולות אותן תצטרכו לעשות היא להשאיר אתפרטי כרטיס האשראי שלכם באמצעותו תשלמו על אפליקציות. שימו לב שיש ברשותכם כרטיס אשראי בין לאומי

ניתן להכנס לחנות האפליקציות מהאייפד עצמו – אפשרות נוספת להכנס לחנות האפליקציות היא דרך האיפד עצמו. אם רכשתם את הדגם עם המודם הסלולרי.תוכלו לגלוש לחנות מכל מקום, אבל אם לעומת זאת רכשתם את הדגם שתלוי בווי פיי תוכלו לגלוש לחנות רק במקומות בהם ישנו ראוטר אלחוטי. שימו לב לעניין.

התשלומים בחנות האפליקציות – בחנות עצמה תמצאו שתי סוגים של אפליקציות, חינמיות ובתשלום. לרובן של האפליקציות בתשלום יש גם ורסיה חינמית שהיא בדרך כלל קצת יותר פשוטה ולא מלאה בכל התכונות שיש לגרסה המלאה. אנחנו ממליצים לנסות קודם כל את הגרסה הרזה והחינמית ורק בשלב שני לשלם על גרסה בתשלום מלא. אם כי גם כשמדובר על תשלום מלא הוא נע סביב הדולרים הבודדים בלבד. ולכן בכל מקרה זו לא ממש החלטה ענקית ומשמעותית. אנחנו מבטיחים לכם התמכרות מלאה ומסך מלא באפליקציות מכל הסוגים והמינים.

איך מוצאים את הידיים והרגליים בחנות – החנות עצמה מחולקת לקטגוריות שונות ממשחקים דרך, כלי עזר וכ"ו אם אתם יודעים את השם של האפליקציה אותה אתם מחפשים פשוט הקלידו את השם שלה בחלון החיפוש ותוך זמן קצר אין ספק שתמצאו אותה. במידה ואין לכם שם פשוט תתחילו לעבור על הקטגוריות. דרך מצויינת ונוחה למצוא אפליקציה היא באמצעות טבלאות לפי חיתוכים שונים לדוגמא אם אתם מחפשים מה המשחק האחרון שיצא תכנסו לטבלה הרלוונטית ותגלו אותו. הטבלאות עצמן מחולקות לאפליקציות חינמיות ואפליקציות בתשלום ובנוסף לטבלאות שמדרגות פופולאריות של אפליקציות שניתנות על סמך דירוגים של משתמשים. מחוץ לחנות האפליקציות ישנם לא מעט אתרים חיצוניים הסוקרים את התחום ובהם תוכלו למצוא לא מעט המלצות על אפליקציות. למען האמת אם אתם מחפשים נגיד כלי עזר בתחום מסוים שהוא עתיר תחרות כדאי שקודם כל תכנסו לאתרי המלצות על מנת שתוכלו לקבל החלטת רכישה מושכלת ומבוססת על דעתם של עוד הרבה משתמשים כמוכם.

 



תגיות המאמר: אפל, אייפד


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מומחה לגאדג'טים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוד אלבר

מאת: יוד אלברגאדג'טים17/04/111439 צפיות
שוק הטאבלטים רותח, נכון להיום זהו הסיגמנט הכי חזק שיש בתחום המחשוב האישי. עד לפני כשנה אף אחד כמות המחשבים עם צג מגע היתה זניחה למדי. מאז שאפל נכנסה לתחום עם האיפד השוק צמח בצורה משמעותית. שחקן משמעותי

מאת: יוד אלברגאדג'טים17/04/111745 צפיות
הגלאקסי טאב הוא אחד המוצרים הכי נחשקים כיום. השילוב של מערכת ההפעלה אנדרואיד 2.2 יחד עם מסך קטן ונח הופכים טאבלט זה למוצר מנצח. במאמר נסקור כמה אפליקציות אותן ניתן להוריד בחנות של אנדרואיד ויהפכו לכם את החיים להרבה יותר נוחים נעימים.

מאת: יוד אלברמחשבים ניידים17/04/111346 צפיות
אפל החברה עם סמל התפוח היא חברה חדשנית ומנצחת מכל זווית שלא תסתכלו עליה, שימושיות מנצחת, שיווק פורץ דרך, עיצוב מעודכן וכמובן טכנולוגיה עתירת פטנטים. זה יהיה רק טבעי שהיא תצליח עם כל מוצר חדש אותו היא תוציא לשוק. תוך

מאת: יוד אלברגאדג'טים22/03/111271 צפיות
האיפד הוא הצעצוע הכל כך נחשק מבית מדרשו של סטיב ג'ובס הוא מנכל חברתאפל כמעט לא קיימים צרכנים שלא מדברים או רוצים להחזיק אחד כזה אצלם ביד. האייפד החל להמכר לפני כשנה הוא הפך ללהיט תוך זמן קצרצר ובעצם עוד לפני השקתו הרשמית. מה בעצם

מאת: יוד אלברגאדג'טים22/03/111257 צפיות
לא מעט מכם אומרים הרבה יותר מפעם אחת שהאייפד שדרג לכם משמעותית את החיים שלכם האמת? ביננו חייבים לשאול איך זה שמוצר אלקטרוני – מחשב, משהו שעם שכמותו ודומים לו אתם משתמשים לא מעט שנים מצליח לשדרג לכם את

מאת: יוד אלברגאדג'טים21/03/111585 צפיות
האיפד החדש מבית חברת אפל הוא הגאדג'ט הכי נחשק נכון להיום בישראל. אין לקוח שלא רוצה או משתוקק להיות בעלים של אחד כזה. מאז שהוא התחיל להמכר לפני כשנה בארצות הברית הוא תוך זמן מאוד קצר הפך למוצר מאוד מבוקש.

מאמרים נוספים בנושא גאדג'טים

מאת: נינה כהןגאדג'טים15/01/182087 צפיות
מה מעלה את הצורך לטעון את המצבר? כיצד אפשר לשמור על המצבר לאורך שנים? מדוע כדאי שיהיה לך מטען עבור המצבר והיכן כדאי לרכוש אותו? התשובות לשאלות אילו יכולות לשמור על המצבר שלך בטווח הארוך.

מאת: יבגני דוברובסקיגאדג'טים25/02/161827 צפיות
"וואן-פלוס" נוסדה ב-16 בדצמבר, 2013, ע"י סגן הנשיא של "אופו", פיט לאו וקארל פיי. לפי מסמכי ממשלת סין, בעל המניות המוסדי היחיד של וואן פלוס הוא אופו. אף על פי שבתחילת הדרך הכחיש לאו את היותה של וואן-פלוס חברת בת של אופו, ברגע שחרור נשורת הרגולציה הודו שהם שייכים לאופו והם "בקשר עם משקיעים אחרים" (למרות ששום דבר לא הוכרז עד כה)

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/152776 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/151888 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: ravivorגאדג'טים16/03/152525 צפיות
אנחנו אוהבים אותם ולא מוכנים להיפרד מהם אפילו לרגע. אז לפחות בואו נפנק אותם (ואת עצמנו) בכמה תוספות שווה במיוחד.

מאת: רוני מיכאלגאדג'טים23/10/146062 צפיות
בעולם הטכנולוגי והמתקדם בו אנו חיים, כמעט הכל נעשה באמצעות מכשיר או מוצר אלקטרוני מסוים, כאשר כמעט שום דבר, מלבד לחיצה על כפתור ההפעלה, לא נעשה על ידינו.

מאת: אוהד ז.גאדג'טים27/02/148390 צפיות
מצלמות דרך לרכב נמכרות בשוק כבר משנת 2000 אך בתחילת העשור הנוכחי מכירתן החלה לתפוס תאוצה, בעיקר עקב מקרים שבהם נהגים שקיבלו דוחות לא מוצדקים הצליחו להוכיח את טעותו של השוטר ואת התנהגותו, ובנוסף הצליחו להוכיח את האמת במקרי תאונה. במאמר הבא נדבר על היתרונות ברכישת מצלמות רכב וניתן טיפים לרכישה נבונה ולשימוש נכון בהן.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica