חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גלאקסי טאב מתכון לחיים יותר נוחים

מאת: יוד אלברגאדג'טים17/04/20111744 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הגלאקסי טאב הוא אחד המוצרים הכי נחשקים כיום. השילוב של מערכת ההפעלה אנדרואיד 2.2 יחד עם מסך קטן ונח הופכים טאבלט זהלמוצר מנצח. במאמרנסקור כמה אפליקציות אותן ניתן להוריד בחנות של אנדרואיד ויהפכו לכם את החיים להרבה יותר נוחים נעימים.

אפליקצית המתכונים של ג'ימי אוליבר – כולכם וודאי מכירים את ג'ימי אוליבר השף העירום. גם הוא קפץ על העניין ומוכר ספר מתכונים שהוא בעצם אפליקציה. המוצר עצמו מתאים לאקו סיסטם של מערת האנדרואיד וטאבלטים. הוא בנוי כולו סביב מתכונים של עשרים דקות.

אנגרי בירדז – כולכם בוודאי שמעתם על המשחק הכל כך מצליח ששבר כבר כל שיא אפשרי. בחנות האנדרואיד תוכלו למצוא ורסיה שמותאמת לטאבלטים.

טיפטאפ רוונג' – עוד משחק שצמח בעידן האפליקציות הוא טיפ טאפ. המשחק שבו עליכם ללחוץ על צג המגע כדי לשמור על הקצב של המוסיקה. המשחק היה רב מכר לאורך תקופה ארוכה בחנות האפליקציות של אפל אין ספק שעל מסך הטאבלט הוא יראה טוב במיוחד.

ווידג'ט מזג אוויר – אם אתם חזאים חובבים אין ספק שאתם חייבים להוריד את האפליקציה שבאמצעותה תוכלו לבדוק מזג אוויר בכל העולם.

מדריך ההשרדות של צבא ארצות הברית - מדריך הישרדות בטבע לקמפינג, שעת חירום ורגעים מאתגרים. כל המדריך, בצירוף איורים, כלול באפליקציה ללא צורך בחיבור לרשת.

מפות גוגל - האפליקציה הכי טובה. בין האפשרויות תוכלו למצוא: ניווט; הכוונה; חיפוש קולי; רשימת בתי עסק; מצב תנועה; שכבות מידע; מבט רחוב ועוד.

מחשבון המרות מטבע - זהו מחשבון מורחב. בנוסף לפעולות המתמטיות הבסיסיות, המחשבון מסתנכרן עם בנק ישראל ומאפשר לכם לבצע המרות מטבע בלחיצה.

כאילו קינדל - גם רובוטים אוהבים לקרוא, ואמזון הולכת לקראתם והשיקה אפליקציה לאנדרואיד שהיא למעשה אמולטור של קורא הספרים האלקטרוני שלה. רבבות ספרים בכף היד בלי להקריב אפילו עץ אחד

אקרובט רידר – אפליקציה של אדובי שמאפשרת לכם לפתוח מסמכי PDF ולקרוא אותם בטאבלט

Ynet האתר של המדינה, עכשיו גם באנדרואיד, באפליקציה המסקרת עבורכם את כל ההתרחשויות והאירועים הבולטים בארץ ובעולם במגוון רחב של תחומי עניין. הישארו צמודים לכל מה שקורה.

מאקו - האפליקציה הרשמית של הפורטל מבית קשת, המכיל שפע של תוכן מולטימדיה תוצרת גוף השידור הידוע, עם עדכוני בידור, ספורט, סגנון, הפקות מקור ועוד.

פוטודרויד - אפליקצית צילום המאפשרת לכם להעניק נופך של פילם לתמונות שלכם עם אפקטים אנלוגיים ברוח הרטר מומלץ בחום!

מונה קלוריות - אפליקציה שימושית העוזרת לנהל מעקב אחר הערך התזונתי של שגרת התזונה היומית. האפליקציה מספקת מידע תזונתי וכמות קלוריות לפי מאכלים, מותגים ומסעדות.

לינקדאין - האפליקציה הרשמית של לינקדאין לאנדרואיד מאפשרת את היכולות הנרחבות של אתר הנטוורקינג המוביל, לשימוש על הדרך. ניתן לחפש, לעיין ולהתחבר למעל 100 מליון האנשים הרשומים מרחבי העולם, לבדוק פרטים במהירות של שותפים וקולגות פוטנציאליים, לקבל עדכונים והודעות מהרשת הקרובה ולהחליף הודעות בזמן אמיתי.

אנדרואידטי - גוגל נותנים דרור לאהבת האנדרואיד ומוציאה אפליקציה שכל כולה הומור, חיבה ושעשוע סביב האנדרואיד. על הדרך אפשר גם ליצור פורטרטים דמויי אנדרואיד למי שרוצים. פחות שמישות


 



תגיות המאמר: גלאקסי טאב


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מומחה לגאדג'טים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוד אלבר

מאת: יוד אלברגאדג'טים17/04/111439 צפיות
שוק הטאבלטים רותח, נכון להיום זהו הסיגמנט הכי חזק שיש בתחום המחשוב האישי. עד לפני כשנה אף אחד כמות המחשבים עם צג מגע היתה זניחה למדי. מאז שאפל נכנסה לתחום עם האיפד השוק צמח בצורה משמעותית. שחקן משמעותי

מאת: יוד אלברמחשבים ניידים17/04/111346 צפיות
אפל החברה עם סמל התפוח היא חברה חדשנית ומנצחת מכל זווית שלא תסתכלו עליה, שימושיות מנצחת, שיווק פורץ דרך, עיצוב מעודכן וכמובן טכנולוגיה עתירת פטנטים. זה יהיה רק טבעי שהיא תצליח עם כל מוצר חדש אותו היא תוציא לשוק. תוך

מאת: יוד אלברגאדג'טים22/03/111271 צפיות
האיפד הוא הצעצוע הכל כך נחשק מבית מדרשו של סטיב ג'ובס הוא מנכל חברתאפל כמעט לא קיימים צרכנים שלא מדברים או רוצים להחזיק אחד כזה אצלם ביד. האייפד החל להמכר לפני כשנה הוא הפך ללהיט תוך זמן קצרצר ובעצם עוד לפני השקתו הרשמית. מה בעצם

מאת: יוד אלברגאדג'טים22/03/111257 צפיות
לא מעט מכם אומרים הרבה יותר מפעם אחת שהאייפד שדרג לכם משמעותית את החיים שלכם האמת? ביננו חייבים לשאול איך זה שמוצר אלקטרוני – מחשב, משהו שעם שכמותו ודומים לו אתם משתמשים לא מעט שנים מצליח לשדרג לכם את

מאת: יוד אלברגאדג'טים21/03/111585 צפיות
האיפד החדש מבית חברת אפל הוא הגאדג'ט הכי נחשק נכון להיום בישראל. אין לקוח שלא רוצה או משתוקק להיות בעלים של אחד כזה. מאז שהוא התחיל להמכר לפני כשנה בארצות הברית הוא תוך זמן מאוד קצר הפך למוצר מאוד מבוקש.

מאת: יוד אלברגאדג'טים21/03/111171 צפיות
אחת הסיבות העיקריות אם לא העיקרית שבגללה אנשים קונים את האייפד היא העובדה שקיימת חנות אפליקציות כל כך עשירה וידידותית שבין מסכיה ניתן למצוא אינספור תוכנות, אתרים ואפליקציות להורדה בטווח של בין חינם תוכנות בעשרות

מאמרים נוספים בנושא גאדג'טים

מאת: נינה כהןגאדג'טים15/01/182086 צפיות
מה מעלה את הצורך לטעון את המצבר? כיצד אפשר לשמור על המצבר לאורך שנים? מדוע כדאי שיהיה לך מטען עבור המצבר והיכן כדאי לרכוש אותו? התשובות לשאלות אילו יכולות לשמור על המצבר שלך בטווח הארוך.

מאת: יבגני דוברובסקיגאדג'טים25/02/161826 צפיות
"וואן-פלוס" נוסדה ב-16 בדצמבר, 2013, ע"י סגן הנשיא של "אופו", פיט לאו וקארל פיי. לפי מסמכי ממשלת סין, בעל המניות המוסדי היחיד של וואן פלוס הוא אופו. אף על פי שבתחילת הדרך הכחיש לאו את היותה של וואן-פלוס חברת בת של אופו, ברגע שחרור נשורת הרגולציה הודו שהם שייכים לאופו והם "בקשר עם משקיעים אחרים" (למרות ששום דבר לא הוכרז עד כה)

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/152775 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/151887 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: ravivorגאדג'טים16/03/152523 צפיות
אנחנו אוהבים אותם ולא מוכנים להיפרד מהם אפילו לרגע. אז לפחות בואו נפנק אותם (ואת עצמנו) בכמה תוספות שווה במיוחד.

מאת: רוני מיכאלגאדג'טים23/10/146060 צפיות
בעולם הטכנולוגי והמתקדם בו אנו חיים, כמעט הכל נעשה באמצעות מכשיר או מוצר אלקטרוני מסוים, כאשר כמעט שום דבר, מלבד לחיצה על כפתור ההפעלה, לא נעשה על ידינו.

מאת: אוהד ז.גאדג'טים27/02/148390 צפיות
מצלמות דרך לרכב נמכרות בשוק כבר משנת 2000 אך בתחילת העשור הנוכחי מכירתן החלה לתפוס תאוצה, בעיקר עקב מקרים שבהם נהגים שקיבלו דוחות לא מוצדקים הצליחו להוכיח את טעותו של השוטר ואת התנהגותו, ובנוסף הצליחו להוכיח את האמת במקרי תאונה. במאמר הבא נדבר על היתרונות ברכישת מצלמות רכב וניתן טיפים לרכישה נבונה ולשימוש נכון בהן.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica