חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שמואל גרוברמן מאז ועד היום

מאת: אירה ס.פיסול21/03/20111560 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שמואל גרוברמן מאז ועד היום

אולי הרעיון הנכון להתחיל כאשר מדברים על אדם כמו שמואל גרוברמן זה להתחיל מלהציג את ההישגים האדירים שלו בתחום האדריכלות בישראל. זה מכובד ונותן לו המון כבוד. אז בהחלט, אין בעיה בכלל, שמואל גרוברמן הוא גדול האדריכלים בישראל, אני לראשונה התחלתי לעבוד במשרדו לפני כחמש ש אני אתחיל:

שמואל גרוברמן ואני מכירים כבר הרבה זמן ורק היום, אחרי כל הזמן הזה, כאשר אני כבר לא עובד שם אלא יצאתי לדרך עצמאית, אני לוקח את הרבע שעה הנדרשת כדי לכתוב עליו כמה מילים חמות שהוא הרוויח כל כך.

כאשר סיימתי את לימודי האדריכלות, רציתי לעבוד אצל אחד האדריכלים הטובים ביותר בישראל. החישוב היה שאם אלמד מהטובים ביותר, אהיה הטוב ביותר. הייתי בחמש רעיונות עבודה ואדם ששמו שמואל גרוברמן, קנה אותי. היה בו משהו כל כך פשוט, כל כך אמיתי ולא מתנשא עד שלא יכולתי לסרב לו.

הוא לא שאל שאלות מקצועיות, אולי בתוכו ידע שאני מכיר את החומר, רק שאל כמה שאלות אישיות מעניינות, שלא הייתי בטוח אז שאני יודע איך לענות עליהן. הנקודה החשובה בעיני הייתה שהוא התעניין בי בתור בן אדם ולא בלימודים שלי. שמואל גרוברמן הוא קודם כל בן אדם ורק אחרי זה אדריכל או ל דבר אחר. אחד הדברים המיוחדים שהיו לי בשיחות איתו, זה התכונה שלו להקשיב ולא לדבר. בוסים רבים אוהבים לדבר על עצמם ונהנים לשמוע את הקול שלהם אך שמואל הוא אדם אחר לחלוטין, הוא מתעניין ורוצה לדעת מה חושבים אנשים אחרים, מה הדעה שלהם על הפרויקטים שהמשרד הולך לעשות, איך הם מרגישים בתוך המערכת ודברים רבים נוספים.

לציין הישגים של אדם עתיר הישגים: זה קצת מצחיק בעיני לציין הישגים של אחד האדריכלים הגדולים ביותר בהיסטוריה של מדינת ישראל. מרגיש קצת כמו להתחיל למנות את ההישגים של מייקל ג'ורדן. אבל בכל זאת: שמואל גרוברמן הוא אחד האנשים המשפיעים ביותר על ענף הבנייה של ישראל בחמישים השנים האחרונות. חלק גדול מאופנת הבנייה כמו שאנחנו מכירים אותה היום, רשומה על שמו של שמואל גרוברמן ועל שיטות הבנייה לגובה שהוא פיתח.

 



תגיות המאמר: שמואל גרוברמן


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נכתב ע"י אירה, ניו ויז'יון מדיה - דפוס, עיצוב גרפי ופרסום www.nvm.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אירה ס.

מאת: אירה ס.צילום אירועים05/04/111419 צפיות
כל חברה שמתחתנת זו סיבה למסיבה. אמנם ההוצאות על המתנות אינן מעטות אך הרי לכן סיבה מעולה למסיבת בנות מטורפת לפני החתונה - מסיבת הרווקות. רבות דובר על מסיבת הרווקות, על מתנות, סדנאות, משחקים ואפילו חשפנים.

מאת: אירה ס.פרסום באינטרנט05/04/111247 צפיות
חנות אינטרנטית וקידום באינטרנט- מה זה בכלל חנות וירטואלית, מה היא צריכה לעזור לנו ומה העזרה שלה בשביל העסק שלך. כל אלה והרבה דברים מעבר לכך, אני מתכוון לפרט בסיכום היום. הדבר החשוב שצריך להבין הוא שחנות וירטואלית חייבת להכיל פקטורים אחרים מתחום אחר כדי להצליח

מאת: אירה ס.ביקורות מוצרים03/04/111254 צפיות
אחד הגורמים המהותיים ביותר שאנו כמנהלי חברות מפעם לפעם נוטים לשכוח זה העובדה שכרטיסי ביקור זה יכולים להיות מאוד דבר מה של מראה ולא רק עניין של חסות. אנחנו עובדים עם כרטיסי ביקור כאשר אנחנו בפגישה עם לקוח פוטנציאלי וחושבים שזה הדבר שידחוף אותו לו להתקשר אלי כשיצתרך, אך לצערי זה לא פועל ככה עם כרטיסי ביקור, הדבר המשעשע הוא שאנו נוטים לרוב לא להבין איך עובד שיווק באמצעות כרטיסי ביקור.

מאת: אירה ס.ביקורות מוצרים02/04/111427 צפיות
כשמדובר בניקוי מסוג ניקוי ספות אסור לכם בשום פנים ואופן להתפשר ומומלץ לשכור חברה אשר מתמחה בניקוי ספות. חברה מקצועית באמת תבדוק קודם כל את מערכת הישיבה, תעניק לכם הסבר מקיף על אופן הטיפול ואופן העבודה ובסופו של דבר תעניק לכם תוצאות מצוינות שיגרמו לספות שלכם להראות כחדשות.

מאת: אירה ס.קניות 02/04/111335 צפיות
מקרנים משמשים אותנו בחיינו למגוון שימושים, לצורך הקרנת שקופיות במוסדות חינוך שונים, להקרנת משחקי כדורגל על גבי מסך ענק במסעדות או פאבים או אפילו לצורך ישיבות הנהלה וכנסים של חברות שונות. מקרנים מאפשרים לנו להשתמש בטכנולוגיה פשוטה בכדי להקרין שקופיות על ידי תאורה מיוחדת ועבודת מראות זהירות שעל גבי המקרן.

מאת: אירה ס.אבטחת הבית29/03/111282 צפיות
אינסטלאטור הוא בעל מקצוע העוסק בצרות השייכות לצינורות המים או למערכות הביוב. האינסטלאטור מטפל בהרבה מישורים, עיסוק בבעיות נמצאות וגם בהרכבת צנרות חדשות. היום בשביל להשיג תפקיד אינסטלאטור, הכרחי ללמוד בקורסים מתאימים ולקבל אישור השכלה. תפקיד השרברב השתפר מאוד ברבות השנים , ובעידן המודרני צריך להצטייד במכשור אלקטרוני, מודרני וחדשני.

מאת: אירה ס.התמכרויות28/03/119334 צפיות
חרדה היא הפרעה העלולה להשפיע על חיי היומיום בצורה קלה או משמעותית, כזו המהווה פגיעה של ממש בתפקוד ובאיכות החיים. טיפול בחרדה יכול להיות נפשי, תרופתי או משולב. רוב האנשים הנעזרים בטיפול בחרדה חשים בשיפור של ממש ומציינים כי הטיפול עוזר להם לשלוט בחרדה.

מאמרים נוספים בנושא פיסול

מאת: דניאל seoפיסול05/10/162252 צפיות
אנחנו נשאלים כמעט כל יום על ידי לקוחות מרוצים וכאלו שהם פוטנציאלים מה יכול להיות הסיבה שהם יעבדו דווקא אתנו ולא עם חברות אחרות שמתמחות בדיוק כמונו בתחום הפקה של כנסים מקצועיים ואירועים עסקיים שונים.

מאת: דניאל seoפיסול12/06/145740 צפיות
רבים מבין הפועלים בשוק ההון יודעים שקיימת השפעה ישירה בין סביבת המסחר ובין מצב רוחו ומצבו הנפשי של הסוחר או מנהל התיקים לבין ביצוע העולות בשטח ואיכות ביצוע פעולות של מסחר כמו קניה ומכירה בזמן אמת או זמן תגובה מספיק טוב שיסייע להנפיק עבור מנוהל התיק רווחים ועבור בית ההשקעות גיוס לקוחות נוספים וצבירת מוניטין

מאת: צילה קלסנרפיסול13/02/148650 צפיות
כיצד מצליחה אנדרטה עשויה מאבנים להעביר רגשי אהבה וגעגוע לסביבה? זו שאלה שרבים דנים בה, בעת שהם עומדים נפעמים מול עיצוב ייחודי ומרהיב של אנדרטה עשויה כולה מסלעים ומתכת. האנדרטאות המוצבות היום בבתי קברות רבים בישראל, הן הוכחה שבאמצעות יצירתיות וכישרון אפשר להעביר רגשות גם באמצעות סלעים ומתכת.

מאת: גיל שושיפיסול04/12/138349 צפיות
כפי שוודאי הבנתם כבר. במדינת ישראל של 2012 הדרך הכי טובה לישון בשקט כשמדובר על ביטוחי בריאות הוא באמצעות

מאת: גיל שושיפיסול03/12/138405 צפיות
ביטוח תאונות אישות הוא מוצר שאמור לספק לכם הגנה מיטבית בסיטואציות שונות כאלו שעשויות לקרות לכם במהלך

מאת: אהודפיסול02/12/138553 צפיות
כיצד מתבטאים השינויים שחלו בעיצוב מצבות בשנים האחרונות? האם מעצבי מצבות מושפעים ממגמות עיצוב בחו"ל? קשה לענות על השאלות האלה ללא לעשות תחקיר מעמיק מדוע אנחנו יכולים לראות שינויים וחידושים בעיצוב מצבות בארץ בשנים האחרונות, עם זאת, קשה שלא להתרשם מהעיצובים המרשימים הנראים בבתי קברות רבים ברחבי הארץ.

מאת: גיל שושיפיסול30/11/138478 צפיות
חברת שטראוס מים נולדה לאחר שקונצרן שטראוס החליט על רכישת מפעל תמי 4 מידי קיבוץ הלה, השילוב בין הידע הגדול

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica