חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פאנג שוואי – סדר, סדר תרדוף. (גם במחשב...)

מאת: גלית רוטשילדפנג שווי15/06/20091211 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

  במהלך ייעוצים שאני עושה ללקוחותיי, בין השאר אני מדגישה תמיד את חשיבות הסדר בחיי היום-יום. כמובן שסדר מהווה את אחד הכללים הבסיסיים והחשובים ביותר לחיים ממוקדים וזורמים יותר. פעמים רבות מדי אני נתקלת בלקוחות שאכן לאחר שיחה הפנימו את הצורך בסדר וארגון בבתיהם, בעסקים,בשולחן העבודה. אך מסתבר שיש מקום אחד עליו עדיין לא חשבו... המחשב.

המחשב הביתי, המחשב של העסק או המחשב האישי שלי בעבודה –אין חשיבות כרגע לאופיו או לסוגו של המחשב, שימו לב:האם הוא מסודר? אם הבלגן חוגג במחשב האישי, וכדי למצוא מסמך או אי-מייל יש לדפדף, לבצע חיפושים מתקדמים למיניהם, ולבזבז על כך זמן יקר- אזי יש לכם משימה. הקדישו זמן לסדר וארגון המחשב.

התחילו מתיבת הדואר-האם התיקייה של הדואר הנכנס קורסת? סדרו את המיילים באופן הגיוני, כך שיהיה קל למצוא כל אי-מייל. בין אם זה מיון עפ"י נושאים, או תיוג בתגיות.

דאגו למחוק את הפריטים שנמחקו לעיתים קרובות מאוד. התדירות תלויה בשימוש המחשב. אם מדובר במחשב לשימוש עסקי- אזי התדירות תהיה גבוהה יותר.

אם אתם מאלה ששומרים מיילים או מידע במחשב (אם לשימוש עסקי או אחר) דאגו למחוק את המידע כאשר נעשה לא-רלוונטי. אפשרות נוחה מאוד היא להכניס תזכורת בתאריך עתידי לצורך מחיקת/בדיקת תיקיה זו או אחרת. גם במחשב עצמו יש לארגן את התיקיות עפ"י נושאים / לקוחות / סדר כרונולוגי של סחורה וכדומה.

רבים מבתי העסק משתמשים באופן קבוע ורצוף במחשב. סדר וארגון תורמים לסדר מחשבתי, לריכוז, מיקוד ועבודה זורמת. כמובן שאלה חשובים ביותר כאשר מדובר בעסק. עסק "מתקתק" הוא עסק בו אין תקיעות , הדברים זורמים בקלות ולכן זמן יקר מנוצל נכונה.


זכרו:עשו את הצעד הראשון. הצעדים הבאים יגיעו בעקבותיו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גלית רוטשילד-פנג שואי

יעוץ ותכנון לבתים ועסקים.

www.galitfengshui.com

052-8062404

galit.fengshui@gmail.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גלית רוטשילד

מאת: גלית רוטשילדפנג שואי15/06/091153 צפיות
תהליך הטיפול כולל ראשית אבחון הבית, עפ"י מדידת מצפן ,כיווני הבית ,השנה שבה הבית "נולד" ושרטוט הבית.

מאת: גלית רוטשילדפנג שואי15/06/091168 צפיות
כולנו עדים לתקופת מיתון במשק העלולה להשפיע עלינו במידה זו או אחרת. בתקופה כזו כל אדם וכל משפחה מסגלת לעצמה חוקים וכללים חדשים אשר יתאימו למציאות החדשה. ניתן ורצוי לשנות גם מבחינה אנרגטית את הכללים בבית כדי לצלוח טוב יותר את התקופה.

מאת: גלית רוטשילדפנג שואי15/06/091235 צפיות
רבים מזמינים אותי לבית/דירה קיימים כדי לשנות את התדרים האנרגטיים בבית, לנטרל אנרגיות שליליות ולחזק אנרגיות חיוביות. מעטים יודעים שקיימת חשיבות גבוהה מאוד לשטח הנבחר לבנייה (אם מדובר בבית) או לדירה מתוך מבחר דירות בבנין.

מאת: גלית רוטשילדפנג שואי15/06/091165 צפיות
כמו הונג-קונג, גם מלזיה, דרום קוריאה, סינגפור ויפן משתמשות בפאנג שוואי כדרך חיים. להלן כמה דוגמאות אשר ממחישות את העובדה כי התורה הסינית עתיקת היומין הנקראת פאנג שוואי( "רוח ומים" בתרגום מילולי) הינה בעצם ענף המשולב בד בבד עם כל ענף אחר הקשור לנדל"ן במזרח הרחוק, גם כיום באורח-חיים המודרני.

מאמרים נוספים בנושא פנג שווי

מאת: lillyschonellפנג שווי03/04/129152 צפיות
Networking events, while focusing on expanding its business interests will be alert to the professionals just get their attention.

מאת: ראובן מזרחיפנג שווי04/04/118794 צפיות
רקע לרפואה הסינית, האם ניתן ללמוד את זה כמקצוע? תורת הרפואה הסינית על רגל אחת, התרבות והפילוסופיה הסינית גם כן. "מים מצמיחים > עץ יוצר חומר שמאפשר להבעירו באמצעות > אש יוצרת אפר שהופך > לאדמה" ההסבר בפנים

מאת: aviran halilaפנג שווי29/03/118909 צפיות
ייחודית ביותר בכל הנוגע לסרטוני סקס פורנוגרפים. גולשי אינטרנט רבים מוצאים עצמם מחטטים עשרות דקות אין סופיות מחטטים בטיובים ברשת חדשים של סקס ונהנים עם פורנו בכל הצורות. הנגישות רבה, השימוש בסיטואציות ושל האופי של סקס במצלמות כמובן בסרטונים הכל נראה לא אמיתי , האם באמת בטיזרים של הקליפים של הפורנו השחקניות מבצעות לעצמם סקס תמורת כסף ? האם זה משחק ? ולמה אנחנו כאנשים כל כך תלויים לסרטי סקס ברשת ?, איפה הקו בין זה שסקס פוגע בנו ביום יום בלי שתבחינו.

מאת: Andyפנג שווי11/01/118735 צפיות
מאמר מעניין על לימודים פנג שואי בבי''ס בהארץ

מאת: שהם ויסמןפנג שווי08/11/109121 צפיות
במהלך השינה הגוף שלנו עובר תהליך של ניקוי והיטענות. דומה הדבר לבטריה אותה אנחנו מבזבזים כל היום ובלילה אנחנו נכנסים למצב של אי פעולה ואז קורות התרחשויות מסתוריות באמת.

מאת: Shaiפנג שווי05/09/109062 צפיות
על אף שאנו רואים מראות כחפץ שימושי – אם לסידור השיער בבוקר, לגילוח, לבחינת תלבושת בחנות בגדים וכן הלאה, מראות הן גם פריט עיצוב חשוב ומעניין. מראה, ובמיוחד כשמדובר על מראות מעוצבות, יכולה להוסיף באופן ניכר לעיצובו של החלל, ואף לשנות אותו מקצה אל קצה בזכות תכונתה לשקף מראות הניבטים מולה. מראות לפיכך הן חלק חשוב בעיצוב, ואף שיטת הפנג שואי נתנה על כך את הדעת.

מאת: ורד מנור גילהרפנג שווי01/06/108879 צפיות
פירוש השם "פנג שוואי" בסינית הוא "רוח ומים". שילוב ואיזון בין אלמנטים טבעיים אלו המכוונים את זרימת אנרגית החיים (ה"צ'י") בסביבה הינו בסיס התורה כולה. אנו מושפעים מהסביבה בה אנו חיים, זוהי ההנחה העומדת בבסיס הפנג שוואי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica