חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מנועים משומשים

מנועים רדיאליים משומשים
גל הארכובה במנועים רדיאליים שונה מגל הארכובה במנועים בהם מותקנים הצילינדרים בטור.
במנועים לרכב רדיאליים מתחלקים גלי הארכובה לאלה העשויים מקשת אחת, ולמנועים שבהם הארכובה עשויה שני גושים. בגל הארכובה המחולק לשניים, משתמשים בטלטל ראשי אחד ובמספר טלטלי משנה. בהתאם לכך מורכב על הארכובה מסב מתאים העשוי כך, שתבטיח כפיפה מינימאלית תחת עומס. צורה זו היא השכיחה ביותר.
א. לגל הארכובה המחולק יש שני חלקים: קדמי ואחורי. החלק הקדמי של הגל כולל את ה"לחי" הקדמית של זרוע הארכובה שעליה משקל האיזון ואת פין הארכובה עצמו (Crack pin).החלק האחורי של גל הארכובה כולל את ה"לחי" האחורית, את משקל האיזון ואת המסב האחורי.
ב. גל הארכובה נאחז במספר מסבים בבית הארכובה ומדוריו. הטלטלים מורכבים מטלטל ראשי שאליו מחוברים טלטלי המשנה של יתר הצילינדרים בתוך מנועים לרכב.
ג. "דחיפות" ההצתה של מנועים לרכב רדיאליים הן חזקות במיוחד, הואיל והטלטלים מרוכזים כולם על ארכובה אחת. כדי לפעול נגד "דחיפות" הצתה אלה, יש לשים משקולות מול הארכובה, עליה פועלים כוחות הטלטלים. משקולות האיזון מחושלים למקשה אחת עם גל הארכובה או עשויים בנפרד ומחוברים על ידי ברגים אל גל הארכובה, מנוע לרכב רדיאלי קונטיננטלי. משקולות שאינם מחוברים לגל הארכובה עשויים פלדה או ארד. מעדיפים משקולות ארד בגלל המשקל הסגולי הגבוה של הארד וכן בגלל תכונות השיכוך הטובות שלו. הורדת המשקולות תעשה אך ורק לפי הוראות יצרן.
המאמצים בגל הארכובה –
לכל חלק מסתובב בתוך מנועים לרכב יש מהירות קריטית שלו. בתכנון גל הארכובה נוכל לפעמים להגיע לכך, שתחום המהירויות של המנוע לא יכלול את המהירות הקריטית. אם לא, נצטרך להתקין את הגל שיהיה די חזק לעמוד בפני מאמצים, כדי שתנודות קיצוניות במהירות הקריטית לא תגרום לשבירת גל הארכובה. כדי שתנועת גל הארכובה במנוע תהיה קצובה, צריך לאזן את גל הארכובה מבחינה סטטית ודינמית כאחד. כיפוף גל הארכובה כתוצאה מעומס, עלולה לעיתים קרובות לגרום לשינוי יציבות איזונו של הגל, בעיקר במהירויות גבוהות.כשאתם רוכשים רכבים משומשים או מנועים משומשים אל תחסכו בדיקה נוספת של המנוע במוסך מורשה, בדיקה יסודית של המנוע יכולה לחסוך מאות ואלפי שקלים בעתיד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קבוצת מנועי זהב בע"מ - יבוא מנועים למכירה תיבות הילוכים לרכב ומנועים לאופנועים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מנועי זהב

מאת: מנועי זהבתחבורה ורכב - כללי09/03/12949 צפיות
כאשר משנק הדלק סגור כמעט לחלוטין, הלחץ אחרי המשנק הוא נמוך ומהירות האוויר בצינור ונטורי נמוכה גם היא. בתנאים אלה פועלת המערכת למהירויות נמוכותה

מאת: מנועי זהברכב20/02/12931 צפיות
לכל צילינדר הנמצא בתוך מנועים לרכב בעלי ארבע מהלכים צריך להיות שסתום כניסה אחד לכניסת התערובת לתוך הצילינדר, ושסתום פליטה אחד, דרכו יוצאים הגזים השרופים. השסתומים במנוע נתונים בתנאי עבודה ולחצים קשים ביותר לכן לקירורם חשיבות רבה.

מאת: מנועי זהבתחבורה ורכב - כללי04/04/111200 צפיות
אם תיגע בצילינדרים הנמצאים בתוך מנועי רכב, שהמנועים קרים ולא פעלו מזה מספר שעות, תרגיש שהמנוע קר. אולם אם יופעל המנוע למספר דקות מועטות, ילך המנוע ויתחמם.

מאת: מנועי זהבתחבורה ורכב - כללי30/03/111164 צפיות
נוזל קירור מנועי רכב המקובל ביותר הוא מים. מי הקירור צריכים להיות נקיים ורכים. קל להשיג את המים, מחירם אפסי, ונקודת הרתיחה שלהם היא בתחום טמפרטורת הפעולה של מנועי רכב.

מאת: מנועי זהבתחבורה ורכב - כללי13/03/111081 צפיות
שאלה זו מעסיקה את כל האוחזים בהגה, ואותנו העוסקים ביבוא מנועים למכירה לכל סוגי הרכבים. לסיכום: תצרוכת הדלק תלויה בשני גורמים: בגורם האנושי כלומר: אופן הנסיעה והטיפול במכונית. והגורם השני הוא: המצב המכאני של המכונית ומכלליה.

מאת: מנועי זהבתחבורה ורכב - כללי06/03/111425 צפיות
מנוע דיזל הוא המנוע היעיל ביותר שבמנועים. הוא הופך את הכוח האצור בדלק לאנרגיה שימושית יותר ממכונת הקיטור, טורבינת הקיטור, מנוע בנזין של המכונית ומנוע מטוס.

מאת: מנועי זהבתחבורה ורכב - כללי23/12/101067 צפיות
מנועים לרכב נחלקים לחלקים נייחים ולחלקים ניידים, כאן נרחיב על הבוכנה הנעה בחלל הצילינדר.

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213599 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204190 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205114 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192549 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181361 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181321 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181525 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica